Kuka määrää ja huolehtii katuvaloista Oulaisissa? On hirmuisen tympeä kun katuvalot palavat milloin sattuu ja sitten ovat pimeänä kun pitäisi katuvalojen palaa, alkaa olla säkkipimeää ja taajama alueelta vähän sivummalle niin katuvalot on pimeänä.
Pimeät kadut
21
883
Vastaukset
- Anonyymi
Eikös ne kytkemiset ole ulkoistettu jollekin operaattorille, kun sitä kerran jossakin keskusteltiin, varmaan Intiaan niin siellä eivät tiedä milloin täällä on pimeää.
- Anonyymi
Mitä nuita tyhjiä teitä valaisemaan.
- Anonyymi
Esimerkiksi tänä aamuna vähä ennen 8, keskusta täysin pimeänä paljon koululaisia matkalla kouluun autojen seassa? Varmaan maksaa se hämäräkytkimen ulkoistaminen 100t EUR vuodessa, mutta säästetään kuitenki muutama tonni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Esimerkiksi tänä aamuna vähä ennen 8, keskusta täysin pimeänä paljon koululaisia matkalla kouluun autojen seassa? Varmaan maksaa se hämäräkytkimen ulkoistaminen 100t EUR vuodessa, mutta säästetään kuitenki muutama tonni.
Eiks teillä ole jalankulku-pyöräteitä?
- Anonyymi
Laita otsalamppu itselle ja lapsille, muuta keinoa ei ole.. pörssi pitää huolen hinnoista
- Anonyymi
Varminta ois kun täällä paikanpäällä joku kaupungin päivystäjä vahtis hämäräkytkimien oikea aikaisen toiminnan.
- Anonyymi
liian vaikea yhtälö... siis virkamiehille ja valtuutetuille
- Anonyymi
Kyllä se hämäräkytkin osaa toimia vaatimatta.
- Anonyymi
Mee ostamaan taskulamppu niitähän löytyy kaupasta äläkä valita🤪
- Anonyymi
Voi kauheeta, ei ole katuvaloja!! Mees käymään siellä keskustan ulkopuolella. Ei ole katuvaloja, ei ja siellä ne pennut taapertaa tien viertä, kun ei ole jalkakäytäviä. Voi kauheeta! Kaupunkilaisilla ei ole katuvaloja!! Valitusta nyt heti eu:iin.
- Anonyymi
Keskustan ulkopuolella vähemmän autoja liikenteessä ja niillä autoilijoilla myös sitä kuuluisaa maalaisjärkeä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keskustan ulkopuolella vähemmän autoja liikenteessä ja niillä autoilijoilla myös sitä kuuluisaa maalaisjärkeä!
Eikös keskustoissa ajavilla ole järkeä ja kyllä näyttää nyt sivuteillä että ei ainakaan hirvenpyytäjillä ole järkeä;ei mitään liikennesääntöjä.Ajetaan kun olis vähintään tuli per...n alla.Ei ne tunne edes liikennemerkkejä!!Siinä saa taas kohta kuoppia täytellä kalliilla soralla,kun ei yhtään hillitä menoa.Oikeestaan,hirviporukat sais tuoda sepelikuormia kun kerta ei liikennesääntöjä viitsitä noudattaa!
- Anonyymi
👍👍👍
- Anonyymi
Kyllä pitäs katuvalot saada kun erreyksissään tuli väärän naisen viereen mentyä kun en millään pimeässä nähny että ei ollu oma eukko. Prkl kaupungin säästökuuri
- Anonyymi
Jossei pysty elään ilman katuvaloja, niin pitää muuttaa sinne missä niitä on.
- Anonyymi
Nyt valoja kehiin
- Anonyymi
välillä palavat ilta 21.00 asti ja sitten sammuvat 1h ajaksi ja sittin syttyvät taas
- Anonyymi
Kyllä keskustassa pitäisi pimeällä palaa missä lapset liikkuu
- Anonyymi
Ja tasapuolisuuden vuoksi myös maalle valot kun onhan sielläkin liikkuvia lapsia.
- Anonyymi
ja maalla liikkuu sudet..
- Anonyymi
Ei maalla asu enää kukaa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166040Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334137- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2552083Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441846- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569