Taas joku hauholainen (HäSa 11.10. mielipideosasto) on tietävinään, kuinka HÄmeenlinnan keskustaa tulisi kehittää. Pysykööt siellä vaan lestissään ja kehittäkööt hauhonraittia mielensä mukaan. Eiköhön siellä peräkulmillakin liene aika monta kehittämiskohdetta?
Hauholaiset "kehittää" keskustaa
18
363
Vastaukset
- Anonyymi
No onhan Hauhon keskusta toimivampi kuin Hämeenlinnan
- Anonyymi
Puhutko nyt puolueesta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhutko nyt puolueesta
Joo Hauhon keskustan yhdellä pösöllä on rikollinen poika! Liekö linnassa tällä hetkellä, mikä on sille ketkulle ihan oikein.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo Hauhon keskustan yhdellä pösöllä on rikollinen poika! Liekö linnassa tällä hetkellä, mikä on sille ketkulle ihan oikein.
Eli kyllä kepu toimii Hauholla aktiivisesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kunnianloukkaus!!
- Anonyymi
Hauholaiset maksaa veroja Hämeenlinnaan, eikös Hauhoa voi kehittää siinä missä Jukolaa ja Nummea?
- Anonyymi
Latukonekin pummittiin Ahvenistolle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Latukonekin pummittiin Ahvenistolle.
Eikös se pummittu Lammilta? Hauho mitään latukonetta ikinä oo omistanu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin no latukonehan on moottorikelkan perässä vedettävä laite. Peräkärryn avulla teet ladut 100 km säteellä kaikkialle. Asiaa kovasti suurenneltu. Lammilla on Hml parhaat ladut. Entiä millä koneella vedetään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taisin muistaa väärin kun en itse sitä varastanut. Tyyli kuitenkin sama.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taisin muistaa väärin kun en itse sitä varastanut. Tyyli kuitenkin sama.
Eli varastat jos tarvitset jotain?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli varastat jos tarvitset jotain?
Näin tekee Tavastehus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin tekee Tavastehus.
Omia saa lainata.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Omia saa lainata.
Kyllä onkin syytä kysyä neuvoja muilta kun näkee nämä omat tulokset asian suhteen.
- Anonyymi
Ei onnistu
- Anonyymi
Epätoivoista
- Anonyymi
Hauskaa.
- Anonyymi
Yrittämisen vapaus
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62453- 1161628
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361366Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1571195- 521105
- 1161101
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051054- 571051
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46929- 60892