Jussi Rainio rehellisenä - Tämä hiersi Vain elämää -kuvauksissa: "Oltiin kaikki samassa kusessa..."

Vain elämää -sarjassa on tänä syksynä mukana Jussi Rainio. Tämä tyyppi on kyllä symppis- ja mikä ääni! Kuka muistaa "...mannapuuro ja mansikkaa, juuri oikeenlaista kemiaaaa..."

Lue Jussin haastattelu tästä:
https://www.suomi24.fi/viihde/jussi-rainio-rehellisena-tama-hiersi-vain-elamaa-kuvauksissa-oltiin-kaikki-samassa-kusessa?s24

0

144

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Tappo Kajaanissa

        Ketkä ulkomaanvahvistukset tässä kyseessä? https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010752697.html
        Kajaani
        78
        3568
      2. Mietin yön yli

        Sinua ja minua. Laitan viestiä sinulle suoraan sitten, jos nyt mitään tolkkua tulen meistä saamaan. Jos en laita, niin e
        Ikävä
        68
        3358
      3. Nyt kaikki joukolla....

        ...tukkeen Folkkeja, nyt siihen on hyvä tilaisuus. Jos jokkainen kynnelle kykenevä nakkaa kassaan muutaman euron ja rikk
        Haapavesi
        39
        2392
      4. Oletko jo unohtanut minut mies?

        Oliko se oikeasti kiva juttu se hymiöpallo, se oli osoitus siitä että minä oikeasti pidän sinusta todella paljon. Tekisi
        Tunteet
        41
        2337
      5. Putinistipersut vauhdissa, oppikirjoja pitäisi sensuroida

        Putinistipersut halunnevat seuraavaksi muuttaa historiankirjoitustakin kuten heidän isäntänsä Bunkkeripappa. Eli Suomen
        Maailman menoa
        287
        1865
      6. Iljettävä Maisa Torppa

        Hyi helvetti. Esittelee uuden salarakkaansa aviomiehelleen verukkeena että auttaa pollaria eroprosessin läpikäymisessä.
        Kotimaiset julkkisjuorut
        222
        1790
      7. Kuvittele että olen hän

        Mitä kaipaat eniten?
        Ikävä
        93
        1527
      8. Nainen älä tee

        Mitään, tai ainakaan älä yritä edistää enää mitään.
        Ikävä
        185
        1439
      9. Kyllä minä sen vielä tähän sanon

        Olen ollut tänään vähän alamaissa ja luullut etten sano enää ksokaan.... Rakastan sinua! Hyvää yötä.
        Ikävä
        10
        1330
      10. Mitä kannustavaa

        Ja sievää haluaisit hänelle sanoa
        Ikävä
        88
        1223
      Aihe