Pitkään kaljaa juoneena ja ummetuksesta kärsivänä yritin vihdoin eilen saada vatsan toimimaan iltapäivällä. Tajusin jotenkin, että voisi olla hyvä hetki yritellä. Avasin television ja sieltä tuli eduskunnan täysistunto. Menin pöntölle omaan istuntooni. Politiikka oli mielessäin. Mutta ihan perus jytky vaan tuli pönttöön. Ja vedin pikasesti pöntön.
Kalja ummettaa
Anonyymi-ap
4
156
Vastaukset
- Anonyymi
Pääsisåä persuista todellisuudessa eroon noin helposti.
Todellakin viemäriin kuuluvat. - Anonyymi
Minä palkitsin itseni älyttömästä änkäyksestä parilla oluella. Perse on ollu kovilla kyllä jonku aikaa kylläkin. Ja politiikkaa ei pitäis edes miettiä.
- Anonyymi
ihan perus anaalista tuli tosi iso jytky. Tosi ihana psskantaa, kun vatsa toimii nyt, kun on jättänyt tissuttelun.
- Anonyymi
Mulle käy niin päin, että olut löysentää vatsaa, eli aikalailla ripulilla aina aamusta, jos olen illalla ottanut olutta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .975248Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453553Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503205Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4382467Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2481513Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121281- 831275
- 761227
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321213Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1361125