Pitkään kaljaa juoneena ja ummetuksesta kärsivänä yritin vihdoin eilen saada vatsan toimimaan iltapäivällä. Tajusin jotenkin, että voisi olla hyvä hetki yritellä. Avasin television ja sieltä tuli eduskunnan täysistunto. Menin pöntölle omaan istuntooni. Politiikka oli mielessäin. Mutta ihan perus jytky vaan tuli pönttöön. Ja vedin pikasesti pöntön.
Kalja ummettaa
Anonyymi-ap
4
249
Vastaukset
- Anonyymi
Pääsisåä persuista todellisuudessa eroon noin helposti.
Todellakin viemäriin kuuluvat. - Anonyymi
Minä palkitsin itseni älyttömästä änkäyksestä parilla oluella. Perse on ollu kovilla kyllä jonku aikaa kylläkin. Ja politiikkaa ei pitäis edes miettiä.
- Anonyymi
ihan perus anaalista tuli tosi iso jytky. Tosi ihana psskantaa, kun vatsa toimii nyt, kun on jättänyt tissuttelun.
- Anonyymi
Mulle käy niin päin, että olut löysentää vatsaa, eli aikalailla ripulilla aina aamusta, jos olen illalla ottanut olutta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka572326Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1121681Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181