voinut kyllä testata. Hyvä kroppa jne...
Olishan sua
110
3289
Vastaukset
- Anonyymi
Ai ketä?
- Anonyymi
Kiitos
- Anonyymi
Koska saan sua testata? Kauanko meinasit vielä antaa mun odottaa
- Anonyymi
Jäät koukkuun minuun.
Joten varo mitä toivot. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jäät koukkuun minuun.
Joten varo mitä toivot.No se on tapahtunu jo ajat sitte. Tää kiduttaminen ei vaan oo kivaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No se on tapahtunu jo ajat sitte. Tää kiduttaminen ei vaan oo kivaa.
lähesty häntä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
lähesty häntä
En pysty
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En pysty
No niimpä tietysti!!!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No se on tapahtunu jo ajat sitte. Tää kiduttaminen ei vaan oo kivaa.
Just test the Be(a)st.
- Anonyymi
Ei ol mun päätettävissä
- Anonyymi
kovaa ajoa.
- Anonyymi
Pidä helmoistasi kiinni kultsi, nyt mennään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pidä helmoistasi kiinni kultsi, nyt mennään.
en kyl taida olla sun kultsi
- Anonyymi
Mistä sinä sen tiedät, kovat puheet lyhyt ignite sekin voi olls monesti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä sinä sen tiedät, kovat puheet lyhyt ignite sekin voi olls monesti
sekin on todellakin mahollista
- Anonyymi
Onko varattu vai miksei voisi testata?
- Anonyymi
Olkoot varattu. Testaan silti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olkoot varattu. Testaan silti.
;))
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
;))
En kyllä ajattelisi noin. Ei seuraa hyvää siitä.
- Anonyymi
joku nainen taas kiusaa toista naista. Joku on katkera jostain tai kuvittelee että kilpailevat samasta miehestä tai vaativat hyvää jostain itselleen. vertaa se hyvän lähetys, ja niin sanotun hehku toiminnan elämäntapa ja ajattelu työnä.
- Anonyymi
tuossa ajassa olisi ehtinyt tekemään 20 kpl vatsalihaksia ja 10 kyykkyä. ei kyse siitä että haluat itsesi kuntoon tai hoitaa itseäsi, vaan kateus, viha ja katkeruus muita kohtaan. ja huomion haku joltain mieheltä, varmistus ettei joku nainen ole ihana.
- Anonyymi
Väärin.
- Anonyymi
Sinun päässä ei tunnu palstagubbe mitään muuta liikkuvankaan kuin nämä hönöt skenaariot naisista kähyämässä ja jotain muuta hyvin epäselvää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinun päässä ei tunnu palstagubbe mitään muuta liikkuvankaan kuin nämä hönöt skenaariot naisista kähyämässä ja jotain muuta hyvin epäselvää
Faijas oli gubbe sun mutsis palstalle, niin sit meille synty kommentti, kas....
.......
hähä
- Anonyymi
Testata??? Että sillee...
- Anonyymi
Yleensä.
- Anonyymi
Psykopaatit on tollasia. Ei ne tunne rakkautta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kumpi parempi. Tunteeton vai pakkomielteisesti rakastunut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kumpi parempi. Tunteeton vai pakkomielteisesti rakastunut?
Jälkimmäinen. Miten tunteetonta ihmistä voisi rakastaa? -15:38
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jälkimmäinen. Miten tunteetonta ihmistä voisi rakastaa? -15:38
Sinun näkemys on kyllä harvinaisen kapea.
Oliskohan aloitus vain pientä härnäämistä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vielä pahempaa tämä huora ja sen panokaveri kolmaspyörä kiusaa tätä naista joka on yksäri koska se ei suostu muuttaan pois ja huomasin pääsis panon naapuriin asuun.Helpottsis kummankin elämää ,huomannu ja yksärin.Katos ne tekee sitä salaa,nussii keskenään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinun näkemys on kyllä harvinaisen kapea.
Oliskohan aloitus vain pientä härnäämistä?Jep, meitä on moneen junaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep, meitä on moneen junaan.
Joo ei niin kovin amuse
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vielä pahempaa tämä huora ja sen panokaveri kolmaspyörä kiusaa tätä naista joka on yksäri koska se ei suostu muuttaan pois ja huomasin pääsis panon naapuriin asuun.Helpottsis kummankin elämää ,huomannu ja yksärin.Katos ne tekee sitä salaa,nussii keskenään.
Ilmoitus tehty.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilmoitus tehty.
Se on hienoa, että olet saanut päähäsi etsiä kaiken kaoottisen valehtelusi jälkeen nähtävästi itseesi liittyvää tekstiä guben sekavan tilityksen johdosta. Aiemmin valehtelit samalla sapluunalla samaisen äijän tekstejä toisen niskaan maalittaen ja nyt teet tavallaan samaa, mutta vieläkin psy kootti semmin. Toisekseen luuletko että se tehostaa tätä hommaa, että ilmoittelet täällä näistä rilmoista, nettivinkeistä tai ypn painostamisista, yksäri?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on hienoa, että olet saanut päähäsi etsiä kaiken kaoottisen valehtelusi jälkeen nähtävästi itseesi liittyvää tekstiä guben sekavan tilityksen johdosta. Aiemmin valehtelit samalla sapluunalla samaisen äijän tekstejä toisen niskaan maalittaen ja nyt teet tavallaan samaa, mutta vieläkin psy kootti semmin. Toisekseen luuletko että se tehostaa tätä hommaa, että ilmoittelet täällä näistä rilmoista, nettivinkeistä tai ypn painostamisista, yksäri?
Ja sekin kiinnostaa, onkohan tämä sönköttävä sirkuspelle vielä kiesissäsi mukana?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilmoitus tehty.
Aivan nyt tajusin miksi leuhotit - sinun tunnisteeesi mitä gubbe käyttää tarinoissaan on mainittu. Mutta sehän on oma vika jos tuo itsensä julkipalstalla esim vai miten se mumina susiguben tekstissä toiseksi kuvitellen on mennytkään😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sekin kiinnostaa, onkohan tämä sönköttävä sirkuspelle vielä kiesissäsi mukana?
Onhan se siiris käynyt täällä antamassa siskolle rintamatukea
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan se siiris käynyt täällä antamassa siskolle rintamatukea
Just as evil and delusional
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mene yksäris kanssa muualle. Litaniasi ei pidä paikkaansa. Vie tarkastettavaksi ja jos on rahkeita tulosten jälkeen kommentoi uudelleen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan nyt tajusin miksi leuhotit - sinun tunnisteeesi mitä gubbe käyttää tarinoissaan on mainittu. Mutta sehän on oma vika jos tuo itsensä julkipalstalla esim vai miten se mumina susiguben tekstissä toiseksi kuvitellen on mennytkään😉
Älä sekoita ihmisiä keskenään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö ihmisillä ole muuta tekemistä, kun pelata jollain kubeilla ja pelleillä ja sotkea ulkopuolisia mukaan. Keksiä ihmisistä olemattomia tunnisteita?
- Anonyymi
Vai niin. Minkä koet ko aiheessa olevan sellaista, ettei voi puhua enää ns preesensissä?
- Anonyymi
Voit olla eri mieltä nyt, yli 20 vuotta kulunut.
- Anonyymi
30-35v. Naisesta kyse.
- Anonyymi
Esineellistävä pskiainen. 👎
- Anonyymi
Haluat kuitenkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluat kuitenkin.
Niin haluan! Alffaa haluan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On huomattu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On huomattu.
Hyvä;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alfa ja pelimies on kaksi eri asiaa.
Alfa toimii viisaasti, ja pelimies on taas läpinäkyvä flirttailua harrastava vitsiniekka, joka luulee olevansa alfa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On huomattu.
Nämä sinun huomiot mitä teet guben mongerruksesta on vähän surkuhupaisia kyllä
- Anonyymi
Laita viesti ni tuun.
Päästään sen jälkeen kumpikin eteenpäin.- Anonyymi
Entä jos oletkin premium luokkaa.
Hyvä ajotuntuma ja kiihtyvyys huippuluokkaa. - Anonyymi
😔😔
- Anonyymi
Laita jo.
- Anonyymi
jaa, no sua ei!!!
- Anonyymi
Haluaisitko 😉
- Anonyymi
Enkö saa aloitusta tehdä
- Anonyymi
Olisiko ollut kivaa
- Anonyymi
Minut saa nainen kyllä koeajaa halutessaan. Hyvää viikonloppua kaikille ja muistakaa olla kiltisti.
- Anonyymi
Olet niin vihainen
- Anonyymi
Samat sanat. Tuu koeajamaan ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samat sanat. Tuu koeajamaan ;)
VoiSin tulla ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet niin vihainen
En kyllä keksi, kenelle olisin vihainen. Ujo kyllä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
VoiSin tulla ;)
Teretulemast ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
VoiSin tulla ;)
Voinko tulla sinne?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voinko tulla sinne?
Voit. Nytkö?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voinko tulla sinne?
Onko siinä toi yks kyylä vahtimassa :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voit. Nytkö?
Oho. Ai saisin luvan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oho. Ai saisin luvan?
Viiimeeks tuli kielto ettei saa tulla :/ en tiedä ketä uskoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Monelta pääset?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Monelta pääset?
En usko enää mihinkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En usko enää mihinkään.
Kiusattu on jo niin pitkään. Nöyryytetty, kiusattu, uhkailtu, peloteltu. Rikottu sydän ja murskattu oma itsetunto. Lyöty sinne kaikken herkimpiin kohtiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiusattu on jo niin pitkään. Nöyryytetty, kiusattu, uhkailtu, peloteltu. Rikottu sydän ja murskattu oma itsetunto. Lyöty sinne kaikken herkimpiin kohtiin.
Voidaanko jutella? Nostan käden merkiksi kun näemme.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En usko enää mihinkään.
En minäkään. Haluan jutella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt. En kestä enää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt. En kestä enää.
Etkö halua jutella? Lähdit :(
- Anonyymi
P*aako haluat
- Anonyymi
🖕🏽🖕🏽🖕🏽🖕🏽🖕🏽🖕🏽🖕🏽🖕🏽🖕🏽
Testaa sinä poika vaan itseksesi.
Koneita testataan, ei ihmisiä. Luuletko, että naiset ovat jotain sinun kokemattomuutesi testivälineitä.
Yritä nyt ensin kasvaa aikuiseksi.- Anonyymi
Koneet ne vaan testaa meitä ennen kuin Skynet.
- Anonyymi
Ei semmosia kyllä testata.
Ei ihmisiä testata.
Emminä ymmärrä tätä sanaa.
Jättäkää tosiaan pois, tai ainakin , no, minä en kyllä ymmärrä.
Mutta Pitääkö se teillekin sanoo.
JOS ihminen on raskaana .
Niin sitä ei kyllä testata minun mielestä enää mitenkään.
Ei siis mitenkään.
Ällöttäviä nuo kaikki.
Vittu , minä synnyhän kyllä yksin.
Tulukeepa pojat sitten ensihoidossakatkasemaan napanuora vaan.
Sehän tapahtuu ambulanssissa kylläkin.
Sekin homma.
Lie lämmin paikka.
Kun . Minä oon kuullu sata ja yks tarinaa jopa näistä taksiin synnyttäneistä.
Kun kun.
Se kiire on nyt sitten vaan semmonen juttu.
Kaite siinäkin hommassa .
Jos mä synnytäänkin sitte niin laiskasti ,että eipä tuu pojalle hoppua.
Niin Hoppua.
Sitte ylä asteellakaan.
Kai sen vois vaan kuvitella.
Heh heh. - Anonyymi
Testaan ensin se näkösi.
- Anonyymi
Kun kerran tässä kuulin, no joskus nuoruusvuosina että ei joku ollut käyttänyt edes äitiysneuvolaa moiseen
Mulla ei ois siihen aikaan ollut rohkeuttakaan moiseen. - Anonyymi
sitte kun harrastan sek… niin haluan että hän on rakastunut minuun ja haluaa olla kanssani yhdessä..ajatuksella loppuun asti. haluaa halia minua, kuunnella minua, olla mun parasystävä. odotan siis kumppanuuteen,enkä ala säveltämään tässä mitään sinne ja tänne. mua ei vaan yhtään kiinnosta kun haaveilen rakkaudesta, plus että oon salee liian rikki tutustumaan moniin etenkään siinä mielessä. pitää oikeesti ihmisen tuntuu henkisel tasol liian hyvältä, vasta sitte haluun pan.. häntä ja paljon
- Anonyymi
Homo from Belfastista, testing, testing
- Anonyymi
Näin bränkkäät kaverisi, mee testimato.comin sivuille. Saat lisätestejä vielä oyöritellä himosi mukaan.
- Anonyymi
heiluri vastaa pidetäänkö sinua seksikkäänä ei, pidätkö itseäsi seksikkäänä kyllä.
- Anonyymi
Aina halunnu olla seksikäs
- Anonyymi
Tiedät tunteeni. Jos haluat minua, saat minua. Sinun pitää mies vain lähestyä viestillä tai irl.
Sinun katse ja sinun läheisyys. Tuot lämpöä ja valoa sadepäiviin ja viileyteen. Herätät jo kytevän nuotion uuteen roihuun. Haluaisin sinunkin tuntevan liekkini kuumuuden.- Anonyymi
Jopa se nettieinari hekumallista tekstiä pistelee
- Anonyymi
Tunne on molemminpuolinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tunne on molemminpuolinen.
Sehän on hyvä sitten.
- Anonyymi
Olet hyvin ärsyttävä
- Anonyymi
A-miestä
- Anonyymi
Tule, niin testataan yhdessä toisiamme. 😉 Halut on tapissa just nyt.
- Anonyymi
Aloittajaa tarkoitin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittajaa tarkoitin.
Ai Jmiestä?
- Anonyymi
Trolli. Eihän ikävöivä noin sano.
- Anonyymi
Moni ei kestä minun testaamista. Aina ne jää roikkumaan perään kuin pienet koiranpennut. Jos sinulla ei ole sitä mitä haluan, niin loppupelissä minä testasin sinut.
- Anonyymi
You go girl-transgubbe
- Anonyymi
Eiköhän saakin testata sellainen nainen joka arvostaa hiukan enemmän.
- Anonyymi
Testaa äitiäs
- Anonyymi
Testaa vaan.
- Anonyymi
Panisin😉
- Anonyymi
Mikä sinut saa kuvittelemaan, että kaatolupa olisi myönnetty?
- Anonyymi
Mitä tarkoitat tarkalleen ottaen?
- Anonyymi
Ei kai ihminen ole mikää kone. Puhua olisit varmaan voinut, että hän olisi tiennyt.
- Anonyymi
Tähän voin lopettaa kiitos
- Anonyymi
Joo, ei ole minulle tämä.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä1033624Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda3161932Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2471737- 971612
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4191564Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik21500Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4311452Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat431210MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar431087Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun3591041