siis miten en ikin pääse suhteeseen asti näis parisuhde jutuis? onko vika muissa vai onks tää mun syy? kaikki mun frendit on suhtees tai niide peräs juoksee tuhansii äijii. ajattelin nyt kysyy tääl apuu ku tää asia on vaivannu mua jo pidemmän aikaa :)
Vastaukset 13
- Anonyymi
Ja ikä on? Kertoo kyllä paljon sekin usko tai älä!
- Anonyymi
oon 15, tiiän sillee aika nuori et ei viel tarvii löytää mitää elämän rakkaut mut silti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
oon 15, tiiän sillee aika nuori et ei viel tarvii löytää mitää elämän rakkaut mut silti
Minähän arvasin että esität taas gubbe mieltymyksiäsi paljastavalla tavalla, mutta tästä asiasta mainitessa on oltava kieli keskellä suuta, ettei ”maalita” kaikkia peraroiksi samalla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minähän arvasin että esität taas gubbe mieltymyksiäsi paljastavalla tavalla, mutta tästä asiasta mainitessa on oltava kieli keskellä suuta, ettei ”maalita” kaikkia peraroiksi samalla
Dingeli dong mieli järki viety monelta on
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Dingeli dong mieli järki viety monelta on
Joo koskettava tragedia
- Anonyymi
Eroa persuista .
- Anonyymi
Et ainakaan tuolla kirjoitustyylillä.
- Anonyymi
miks itket mun kirjotustyylist
- Anonyymi
Tässäkö on tuksari paras aseesi naista esittävää hymiömiestä vastaan- arvostelet kieliasua? Ei sen sinun tekotieteellinen tepastelu ole kuule paljon häävimpää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
miks itket mun kirjotustyylist
Koitatko mies imitoida nuorekasta friidua?
- Anonyymi
Tulit juuri oikeaan paikkaan pistämään elämäsi kuntoon, täältä saat ne parhaat lähtökohdat elämässä onnistumiseen.
- Anonyymi
Heh niinpä. Kaikki huurut aktivoituu ja lopulta mennään päät pilvessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heh niinpä. Kaikki huurut aktivoituu ja lopulta mennään päät pilvessä.
Kyllä, samat kuviot joka aamu samoissa saman äijän provoissa länkytetään omaa agendaa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1361917Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91887Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja176878- 60820
Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35792Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔47732- 73691
Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö276689Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat46683Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol34622