siis miten en ikin pääse suhteeseen asti näis parisuhde jutuis? onko vika muissa vai onks tää mun syy? kaikki mun frendit on suhtees tai niide peräs juoksee tuhansii äijii. ajattelin nyt kysyy tääl apuu ku tää asia on vaivannu mua jo pidemmän aikaa :)
tarviin elämän vinkkei
13
426
Vastaukset
- Anonyymi
Ja ikä on? Kertoo kyllä paljon sekin usko tai älä!
- Anonyymi
oon 15, tiiän sillee aika nuori et ei viel tarvii löytää mitää elämän rakkaut mut silti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
oon 15, tiiän sillee aika nuori et ei viel tarvii löytää mitää elämän rakkaut mut silti
Minähän arvasin että esität taas gubbe mieltymyksiäsi paljastavalla tavalla, mutta tästä asiasta mainitessa on oltava kieli keskellä suuta, ettei ”maalita” kaikkia peraroiksi samalla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minähän arvasin että esität taas gubbe mieltymyksiäsi paljastavalla tavalla, mutta tästä asiasta mainitessa on oltava kieli keskellä suuta, ettei ”maalita” kaikkia peraroiksi samalla
Dingeli dong mieli järki viety monelta on
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Dingeli dong mieli järki viety monelta on
Joo koskettava tragedia
- Anonyymi
Eroa persuista .
- Anonyymi
Et ainakaan tuolla kirjoitustyylillä.
- Anonyymi
miks itket mun kirjotustyylist
- Anonyymi
Tässäkö on tuksari paras aseesi naista esittävää hymiömiestä vastaan- arvostelet kieliasua? Ei sen sinun tekotieteellinen tepastelu ole kuule paljon häävimpää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
miks itket mun kirjotustyylist
Koitatko mies imitoida nuorekasta friidua?
- Anonyymi
Tulit juuri oikeaan paikkaan pistämään elämäsi kuntoon, täältä saat ne parhaat lähtökohdat elämässä onnistumiseen.
- Anonyymi
Heh niinpä. Kaikki huurut aktivoituu ja lopulta mennään päät pilvessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heh niinpä. Kaikki huurut aktivoituu ja lopulta mennään päät pilvessä.
Kyllä, samat kuviot joka aamu samoissa saman äijän provoissa länkytetään omaa agendaa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2714130Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1352365Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822016- 1411501
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!39988Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein133972- 77959
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!336895Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8877J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62810