Se entinen Esson piha ..Ei kovin nättejä vaihtoautoja ole Kuka näitä myy vaihtaa ..Onpa siivoton piha
Mikä romuautojen liike tämä?
13
1408
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kyllä ole mikään hyvä nähtävyys kun ikkunat rikki autoista. Miksei tuota siivota? Romumies varmaan miellään tyhjentäisi pihan ja maksaisi romuista mutaman lantin?
- Anonyymi
Omistaja konkurssin tehnyt yrittäjä. Kaupunki siivoaa autot pois joskus vuonna 2030?
- Anonyymi
Hyviä romuautoja kierrätykseen. Ei näytä hyvältä nyt ohi ajaessa.
- Anonyymi
Pitkään saa romut olla nähtävänä...Miksi tosiaan ei kaupunki käske taajamassa siivoamaan.. Se sakko -parkkisetä ollu aktiivi ..niin Nyt !!
- Anonyymi
Taidan käydä ottaa renkaat autosta. Ei kai haittaa kun on romuautoja?
Olisi sopivat minulle...? - Anonyymi00007
Mitä tässä asiassa maksaa? YMPÄRISTÖ YM YM LAUTAKUNTA -KUNTA ..Siivous käsky
- Anonyymi00008
Kuka paikan omistaa? Konkurssipesä vai onko omistaja edes tiedossa.
- Anonyymi00009
Kai tontilla omistaja on..Vois jotain jo asialle tehdä..Kaupunki monta vuotta "silmät ummessa" Mutta apeekkiin meet parkkisakko heti...Minun syyyyy..toki..
- Anonyymi00010
Kaupunginhallitukselle taitas kuulua, mutta ilmeisesti ei vois vähempää kiinnostaa.
- Anonyymi00012
toeseen piähän hallia parkki pirjon tae paavon tähystys paekka.
- Anonyymi00013
Tehkää kuntalaisaloite jossa kaupunkia kehoitetaan siistimään ainakin asemakadun kerrostalo joka aivan karsea, entinen Esson tontti, rautatieaseman asemarakennuksen tskspiha joka täynnä romua ja bileteltta pilaa koko ympäristön. Entisen ravintola q terassi joka hajalla, Pihlajakadun lukion vastapäisen kiinteistö- ja sen piha.
- Anonyymi00014
Hajotetut autot on turvallisuusriski ja ei kuulu taajamaan pyöräteiden lähelle. Olisi pitänyt poistaa jo kauan sitten.
Järkevässä kunnassa se olisi tehty jo ajat sitten.
Ilmoitus autojen omistajille että siirtävät pois 1kk kuluessa ja sitten teknisen puolen ihmiset vie autot johonkin josta myyvät pois ostajille. Lähetätte laskun siirrosta jos omistaja tiedossa.
- Anonyymi00015
On hieno näky Suonenjoki !!!! Ei kuulu kenellekään!!! Mutta näkyy kaikille.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt243517Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.481735Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö201021Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi321009- 60987
Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.22968Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä37849Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os173831- 52762
Pub Marjuskan grillibileet
Pub marjuskassa ilmainen makkara tarjoilu ja jakaa parille sadalle aurinko laseja. Miten tälläistä. Saako popittaa ja ja12703