kaivatullesi juuri nyt?
Mitä haluaisit sanoa
714
9716
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi et tullut silloin?
- Anonyymi
En ymmärrä krytistä kirjoittelua enkä kuvavihjeitä.
Miehelle. - Anonyymi
Liikaa kännisä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Liikaa kännisä.
Sininen auttaa 🔵🤩🤩
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ymmärrä krytistä kirjoittelua enkä kuvavihjeitä.
Miehelle.Lukea osaat kuitenkin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lukea osaat kuitenkin?
Mitä tarkoitat???
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sininen auttaa 🔵🤩🤩
Auttaako sininen, ja millä lailla? -sininen nainen
- Anonyymi
Nuku rakas siin vieres nyt hyvin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Auttaako sininen, ja millä lailla? -sininen nainen
Ei välttämättä sininen tee muuta kuin sotkee pakin, naisena esiintyvä setämies
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lukea osaat kuitenkin?
Romanit on ns siniverisiä!
- Anonyymi
Pysäytin tämän asian etenemisen jo alkumetreillä.
Vaikka en edes ehtinyt sinuun tutustua niin silti olet yksi upeimmista naisista mitä olen tavannut.- Anonyymi
Mikä tekee hänestä upean?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkkaileva, tutkii/tunnustelee, itsepäinen, näyttää aidosti kiinnostuksen ja osaa myös tarvittaessa heittää ns. Off moodin päälle.
Ulkonäöltä aika normaali mutta omaa piirteitä mikä tekee hänestä hyvin omanlaisensa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Parempi kysymys olisi ollut "miksi pysäytit etenemisen alkumetreillä?"
- Anonyymi
Pysäytit? Kertomalla, ettei kiinnosta? Palstallako kerroit, kun täällä edelleen joudut toistamaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pysäytit? Kertomalla, ettei kiinnosta? Palstallako kerroit, kun täällä edelleen joudut toistamaan?
Kuuleppas seniorita. Se ei ole sinun asia miten minä toimin tai teen.
Hyvää lauantaita. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkkaileva, tutkii/tunnustelee, itsepäinen, näyttää aidosti kiinnostuksen ja osaa myös tarvittaessa heittää ns. Off moodin päälle.
Ulkonäöltä aika normaali mutta omaa piirteitä mikä tekee hänestä hyvin omanlaisensa.Mitkä nämä piirteet on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ulkonäöltä aika normaali mutta omaa piirteitä mikä tekee hänestä hyvin omanlaisensa.Kuvaus kuulostaapi tutulta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvää lauantaita.Miksi avaudut täällä pysäytyksistäsi? Kaipaatko huomiota?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvää lauantaita.Eli et ole kertonut, Kannattaa aina kertoa ellei ole kiinnostunut toisesta, näin molemmat pääsee helpommalla.
- Anonyymi
Toivon ettei nähdä ikinä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli et ole kertonut, Kannattaa aina kertoa ellei ole kiinnostunut toisesta, näin molemmat pääsee helpommalla.
Kannattaa kertoa heti jos on kiinnostunut toisesta myös.Se on helpompi sit unohtaa uus ihastus.
Ei jää roikkuun.Kumpikin voittaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvää lauantaita.Miksi pysäytit, vastaa siihen,ketään kiinnosta kehut ym.tuliko p*sha housuihin äijälle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ulkonäöltä aika normaali mutta omaa piirteitä mikä tekee hänestä hyvin omanlaisensa.Kuin ”mullikkaa” kuvailisit markkinoilla hehe
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi pysäytit, vastaa siihen,ketään kiinnosta kehut ym.tuliko p*sha housuihin äijälle.
Sinulla on mies taas jokin sisäinen ristiriita itsesi kanssa, outoo
- Anonyymi
Naiselleni..ihan hiton kova ikävä sua🥺❤️🥺❤️🥺
Ja I love you❤️❤️❤️- Anonyymi
Miksi kyselet tyhmiä?
- Anonyymi
Miksi se nainen haluaisi minun sanovan hänelle mitään? Ei halua eikä ole koskaan halunnut. Turhaa kuvittelen mitään.
- Anonyymi
Jupu, mä tykkään susta ihan hirveästi. Haluisin vaan halata sua.
- Anonyymi
No niin mäkin susta. Halaisin ja kuiskailisin sul asioita nyt, jos pystysin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi ihana.. pystyt siihenkin vielä ja siitä haaveilen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla on niin kova ikävä sua ja mietin miksi olen tällainen pelkuri. Haluan jutella niin paljon kaikesta.. unohda noi alemmat jutut, uskon että olet hän. Mun vika koska en uskalla.. olet silti jotain niin erityistä. Kerään rohkeutta, usko se.
- Anonyymi
En yhtään mitään. Jos kohdataan joskus , niin en todellakaan kiinnitä edes huomiota.
- Anonyymi
Tais jotain jäädä hampaankoloon sulla kuitenkin kun kiukuttelet täällä...tai äijä lähtee kävelemään kun oot tuittupäinen🤔
- Anonyymi
`` We` ll meet again, don`t no where...``
- Anonyymi
Mä tykkään sinusta paljon ja pysyn lojaalina enkä lataa tindereitä ym vaikka toki voisin niin tehdä. Oon aattelu et lähestyisin sua vielä tän vuoden puolella, jos sä et sitä tee. Mul on mutu et oot tääl ja ikävöit mua…mm. Toivon niin paljon etten oo väärässä nyt.Kerään rohkeutta nyt ite ja muutenki haluun et ajatukset on hyvin selkeet sitte. Meil ois mahollisuus nähäkki itseasiassa ku oon tulos tutuille huudeille joksikin aikaa tässä kuussa. Saapi nähä uskallanko vielä sillon tehä mitää.
- Anonyymi
Naiselle? kirjain?
- Anonyymi
Huudeilla on hyvä olla oikeeseen aikaan😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naiselle? kirjain?
Eräälle meni. En sano mitää muut. Oon niin nilkki.
- Anonyymi
Sitä odotellessa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huudeilla on hyvä olla oikeeseen aikaan😂
väärä taimi ollu ain. kelasin kerranki tehä järki päätöksiä. kyse mun loppuelämäst yhenkään aasin kanssa mä en tule sitä viettämään.
- Anonyymi
Häh
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Häh
Menehän nyt
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
väärä taimi ollu ain. kelasin kerranki tehä järki päätöksiä. kyse mun loppuelämäst yhenkään aasin kanssa mä en tule sitä viettämään.
Jaa oleks sää sitten peruna
- Anonyymi
Vastaan kuin eräälle.Olen Aseksuaali.
- Anonyymi
Ohi!
- Anonyymi
Olisitpa hän ja siis todellakin toivon näkemistä kun ei tää ikävä lopu ikinä
- Anonyymi
Sun äitisikö pitäisi hänestä?
- Anonyymi
Iltaa.
- Anonyymi
Mulle tuli siitä niin lämmin hyvä olo oot ihana. Sitten alkoi itkettää miksi tää meni näin.
- Anonyymi
Mene eteenpäin vaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mene eteenpäin vaan
Menkää molemmat itkuiitat, sekä alkup. gubbe että sen teksteihin psyykkaavia kirjoittava
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mene eteenpäin vaan
Eteenpäin 😳😂 Enköhän mä oo mennytkin. Vai mitä oikein kuvittelet? Se että puran täällä tuntemuksia ei vaadi keneltäkään mitään. Mitä jos lakkaisit tylyttämästä täällä ihmisiä.
- Anonyymi
Ikävä sua -Veera
- Anonyymi
Uusimaa ???!?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uusimaa ???!?
Hän on sielt juu
- Anonyymi
Ei ollutkaan kaivattua, vain vuoronsa tyhjiin ilamoitavia hutsuja, siinä on homma, myös komma.
Hyvästi.
Ikuisuudesta, ikuisuuteennnnn.fi
https://m.youtube.com/watch?v=Eli8ZzFUozg - Anonyymi
Öitä rakas teeteeni. 🥰🥰🥰
- Anonyymi
Sulla oli jotain muuta....
https://m.youtube.com/watch?v=LEdueySSo5o - Anonyymi
Missä olet sinä ihana lyhyt tummatukkainen tai ristiverinen vanhempi mies. Sinua etsii vanhempi nainen elämäänsä sulostuttamaan ja yhteisiin hyviin hetkiin. Haluan rakastua ja rakastaa!
- Anonyymi
Mistä päin tuo huhuilu kuuluu?
- Anonyymi
Hyvää yötä rakas mies, olet mun sydämessä ja odotan näkemistä.
- Anonyymi
Maanantainako nähdään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maanantainako nähdään?
Joo
- Anonyymi
Öitä ihana. Tykkään kovin. Nuku hyvin.
- Anonyymi
Ei ole mitään sanottavaa.
- Anonyymi
En oikein tiedä miten päästäisi tilanteeseen jossa vain olisi mies ja nainen, mutta jotenkin sen hetken pystyn kuvittelemaan ja tykkää ajatuksesta.
- Anonyymi
Loit meille maailman, jonne jään itsekseni. Niinkö?
- Anonyymi
Tämä sinulle jonka grillistä loppui hiilet.🥺
Hyvää yötä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä sinulle jonka grillistä loppui hiilet.🥺
Hyvää yötä.laitetaa ne hiillokset tulille… Vanhemmalle miehelle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
laitetaa ne hiillokset tulille… Vanhemmalle miehelle
Jätä se mies rauhaan gubbe!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jätä se mies rauhaan gubbe!
Trollaat mies vaikka itseäsi näköjään, jos muu ei huomion saamiseksi auta ja erään jälkeenjääneen viimeiseksi oljenkorreksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
laitetaa ne hiillokset tulille… Vanhemmalle miehelle
Kerroppa oleggi, missä ne loppui?
- Anonyymi
Miksi juuri nyt? Miksei eilen, 10 vuotta sitten tai 2 vuoden päästä? Aikasyrjintää sellaisia ihmisiä kohtaan, jotka eivät elä tässä hetkessä.
- Anonyymi
Rakastan sinua. En voi sille mitään, ajattelen sinua koko ajan.
Harmittaa etten tullut nähdessä lähemmäksi sinua.- Anonyymi
Milloin ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Milloin ?
Silloin kun siinä oli muutama muu ja palasin asiaan. En kiertele.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Milloin ?
Lauantaina päivällä.
-mies sivusta - Anonyymi
Niin, jos lähellä on muitakin, silloin tilanne sekoittaa mieltä, mutta oikeasti pitäisi olla vain rohkeampi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, jos lähellä on muitakin, silloin tilanne sekoittaa mieltä, mutta oikeasti pitäisi olla vain rohkeampi.
Aina voi olla rohkeampi. Taisi siinä tulla myös epävarmuus hänestä. Enkä pidä sellaisista tilanteista joissa muut häiritsevät keskittymistä ihmiseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko itse rohkea?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko itse rohkea?
Voisin olla rohkea jos ei olisi liikaa häiriötekijöitä. Ajatellaan vaikka tutustumisyritystä vaikka jossain pubissa. Alun perinkin on paljon ihmisiä, jotka häiritsevät keskittymistä. No ihmisiä tulee lisää, melu lisääntyy, keskittymiskyky ja aivot menevät yhdeksi muusiksi, tilannetta ei paranna nautittu iloliemi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aina voi olla rohkeampi. Taisi siinä tulla myös epävarmuus hänestä. Enkä pidä sellaisista tilanteista joissa muut häiritsevät keskittymistä ihmiseen.
Se on aviorikos! Inhottavaa! Mitä sinä gubbe olet siltä mieheltä vailla, kiusaatko hänen vaimoaan? Siinä erehdyt, en tule teidän väliin, jos näi o! Mut vastaat sit teoistas, jos se mies ei sua halua, olet kiusannut aika rankasti jo pitkän aikaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on aviorikos! Inhottavaa! Mitä sinä gubbe olet siltä mieheltä vailla, kiusaatko hänen vaimoaan? Siinä erehdyt, en tule teidän väliin, jos näi o! Mut vastaat sit teoistas, jos se mies ei sua halua, olet kiusannut aika rankasti jo pitkän aikaa!
Mee sie h a a h K a vttuun!!!!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mee sie h a a h K a vttuun!!!!!!
Näinsanoo korppi, joka on päästään sekasi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näinsanoo korppi, joka on päästään sekasi!
Korppi ei puhu sie .....
- Anonyymi
Have a nice day A woman
- Anonyymi
Ur wife is ugly whor..
- Anonyymi
Fak juu!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ur wife is ugly whor..
Nyt on vähän taidot ruosteessa. Tuonne tulee epämääräinen artikkeli:
Your wife is AN ugly whor_. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Your wife is AN ugly whor_.I hope u die 🐷
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
I hope u die 🐷
Voi kuule. Jokainen meistä kuolee jonain päivänä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi kuule. Jokainen meistä kuolee jonain päivänä.
Huor..
- Anonyymi
Kuolee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Your wife is AN ugly whor_.Autisti ile.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuolee.
Et pysty vaikuttaan ainakaan kaikkiin tuolla.Katsos ihmiset on itsekkäitä.
- Anonyymi
Ei tollasia kannata tpiselle tpivoa, sairasta on!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tollasia kannata tpiselle tpivoa, sairasta on!
Lopetahan gubbelson tämänki saagan kirjoittelu sitten, sillä siitä särystä pääsee
- Anonyymi
alex is your sister, samat hälle, luulee olovasa parempi muita , ei näille kantsi antaa etuoikeuksia, ne vie kaikki!
- Anonyymi
Mitä kuuluu sinulle näin monen vuoden jälkeen Muistatko viel.
- Anonyymi
Muistan kyllä. Jostain syystä olet pyörinyt mielessä.
- Anonyymi
Jokos aamupuuro on syöty?
- Anonyymi
Kaipaat siis ja siksi kiusaat??? Selvästi koska vastasit tähän!!
- Anonyymi
Voisin aloittaa sanomalla hänen nimensä ensimmäistä kertaa ääneen.
Koska väärinkäsitysten vyyhti on niin solmussa, en tietäisi mistä aloittaa. Pitäis kai keksiä sellain millä kuittaa ne kaikki?
En ollut varma tunnistinko oikein. Kun tunnistin, en luottanut suhun, koska et sanonut ...- Anonyymi
Joo, tää koko palsta on yhtä väärinkäsitystä... Haluaisin selvittää asiat. Milloin näit hänet?
- Anonyymi
Pitäisikin pyrkiä sanomaan asioita ääneen mielummin suoraan kun epäsuora kerronta voidaan tulkita heti kättelyssä väärin.
- Anonyymi
Sinä et enää aio ottaa yhteyttä, niinkö?
- Anonyymi
Miksi se on kirjoitettu niin kuin minä olisin sen kirjoittanut 😂 sori sivusta
- Anonyymi
Palstaviestit eivät tule läpi nyt? Toivon, että et luule, että ikinä häiritsit. Olisin toivonut ihan muuta välillemme.
- Anonyymi
Itsekin luulin eilen noin. Ajattelin, että olen persona non grata.
sivusta 😅 - Anonyymi
Kenelle? Voitko laittaa tunnisteen? 😔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenelle? Voitko laittaa tunnisteen? 😔
Keneltä kysyt?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keneltä kysyt?
Naiselta, joka tänään lähti kun minä tulin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naiselta, joka tänään lähti kun minä tulin.
Laskitko sisälle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laskitko sisälle?
Jaha jollain jatkuu tämä virtuaalipetting
- Anonyymi
Huomenta hänelle.
- Anonyymi
Huomenta hänelle J-naiselle. Oot ihana ♥️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomenta hänelle J-naiselle. Oot ihana ♥️
En ole J. Huomenta vain kaikille.
- Anonyymi
Täällä on tämä hauras yhteys. Sitä mietin eilen. Oikeastaan toivoin, että muutos palstalla olisi ollut pysyvä. Olisin joutunut kohtaamaan itseni. Toivottavasti muutos tulisi ja anonyymi kommentointi loppuisi.
- Anonyymi
Samaa toivoin eilen minäkin. Ja pohdin, loisinko siinä tapauksessa nimimerkin tänne vai en.
- Anonyymi
Palsta olisi hyvin äkkiä entinen, ilman anonyymi kommentointia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa toivoin eilen minäkin. Ja pohdin, loisinko siinä tapauksessa nimimerkin tänne vai en.
Niin minäkin pohdin, että tekisinkö niin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palsta olisi hyvin äkkiä entinen, ilman anonyymi kommentointia.
Se karsisi ison osan kirjoittajista pois, antaisi kirjoittajille toivoin mukaan mahdollisuuden piilottaa tietyt nimimerkit pois näkyviltä postauksissa ettei esim. mieheksiluulijaa tarvitse lukea ollenkaan, ja selkiyttäisi moderaattoreiden työtä trollien bannaamisessa.
Kaikki hyviä asioita.
Sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se karsisi ison osan kirjoittajista pois, antaisi kirjoittajille toivoin mukaan mahdollisuuden piilottaa tietyt nimimerkit pois näkyviltä postauksissa ettei esim. mieheksiluulijaa tarvitse lukea ollenkaan, ja selkiyttäisi moderaattoreiden työtä trollien bannaamisessa.
Kaikki hyviä asioita.
SivustaJoko olet palstasetä ihan adressia kaavaillu?
- Anonyymi
Otahan yhteyttä minuun
- Anonyymi
Ota ite!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ota ite!
Ei vaan sä!
- Anonyymi
Tietäisinpä jos tää on häneltä.. soitan vaikka yöllä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietäisinpä jos tää on häneltä.. soitan vaikka yöllä.
Laita vaikka jostain mitätömästä asiasta viesti tai sp, kiin tiedän että haluat yhteydenottoa. -ylempi kommentoija
- Anonyymi
Rakastan sinua. Kivaa päivää.
- Anonyymi
Pehmeä ääni
- Anonyymi
Kenen?
- Anonyymi
Kenen?
- Anonyymi
Voi kun sä olisit totta! sä näit mut, mutta ei voi mitään jos menetit mielenkiinnon. Olen tietoinen riskistä.
Nainen toisaalla. - Anonyymi
"En malta odottaa, että näen sinut taas."
https://youtu.be/Uzen-UG7xXI
. - Anonyymi
Saanko kaipailla sinua?
- Anonyymi
Miehet leikkii urakalla naisina! Menkää mäkeen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehet leikkii urakalla naisina! Menkää mäkeen!
Vain yksi se ja olet sinä gubbe
- Anonyymi
Sinä joka tänään lähdit kun minä tulin, voimmeko nähdä ja jutella?
- Anonyymi
Apua, jos tää olis mulle
- Anonyymi
Mistä tulit?❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Apua, jos tää olis mulle
Kenelle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Apua, jos tää olis mulle
Jep, eihän sulta voi rehellisyyttä odottaa. Mitä ees kuvittelin.
- Anonyymi
Would you come a little closer, closer..
Kuuntele tarkkaan ;) - Anonyymi
Sinne kuulut minne olet mennyt eli helvettiin. Viina trokari. Kuinka monta kertaa olet yrittänyt tappaa viinalla vaan et ole jäänyt kiinni.. Niin teit minullekin viime kerralla. Sylkäisi raaat viinat pois. Olen joskus maistellut alkoholia. Oliko se pirtua Venäjältä. Niinkö isäsi tappoi veljensä kun isäsi veli meinasi vaihtaa itselleen pojan sinusta. Sinusta olisi tullut hyvä apumies rakennukselle. Niin se viina on virrannut rakkaassa kotimaassamme Suomessa. Vuosikymmeniä. Niin ne munuaiset vaurioituu ei ainoastaan venäläisten myrkky viinasta. Ja kaikki on tapahtunut poliisien silmien alla.
- Anonyymi
On hauskaa tietää, että olemme molemmat täällä, mutta emme voi koskaan puhua siitä.
- Anonyymi
Miksi emme voi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi emme voi?
Jos olisimme voineet, olisimme jo tehneet sen 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos olisimme voineet, olisimme jo tehneet sen 🤔
Kehtaisinko tunnustaa olevani täällä 🤭
En varmaan.
Sivust. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kehtaisinko tunnustaa olevani täällä 🤭
En varmaan.
Sivust.Mitä pahaa siinä olisi? Ei tunteissa ole mitään pahaa ja tunteet varmaan tänne ihmisiä johdattaa. Mulla ei olisi mitään ongelmaa jutella tästäkin, kunpa hän olisi täällä./sivusta
- Anonyymi
Haluisin sua. Aika paljon. Niin hyvännäkösenä siinä eilenki. Mietin et mun pitäis olla sun sylissä siin.
- Anonyymi
Ruokalassa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ruokalassa?
Ei.
- Anonyymi
kivaa viikkoa 🤝🤍
- Anonyymi
Parempi yhdessä (?) ♥️
- Anonyymi
Se olisi minunkin mielestäni parempi. ❤️
- Anonyymi
tekee mieli avautua sul vaikka ethän sä täällä käy :Dhaluun kertoo sul, että toivon että rakastuisin ensivuonna. se ois ihan valtava voima, jaksaisin arjessa ja elämässä uskoisin, että paremmin kun ois oma kulta elämässä. mulla ois rakkautta annettavana yhdelle hyvin paljon. oon paikoillut oikeaa elämää ja puolisoa en täältä tule löytämään,sen tiedän.. on tavallaan ihan hyvä ettei palsta toimi sillä oon ollu oikeesti aivan liian koukussa tähän.eihelvetti.. tämän vuoden puolella vielä loppuu tämä selailu ja uskaltaudun tapaamaan ihmisiä irl. se on mun tavote ensvuodelle. mennä treffeille. tilanne tulee olemaan hyvin vtun sos niil ekoil.::::D mut haluun et lopetan sen ajattelun että enhä mä ny voi tai pysty jne. en oo sen arvottomampi ku muut, ja ansaitsen rakkautta niinku muut. viimeistään jouluna irrotan tästä palstasta lopullisesti, mutta vähennän nyt aluksi.;D
toivon että sulla on kaikki siellä hyvin <3 sähän saatat olla suhteessa. jos oot niin toivon teillekin pelkkää parasta..<3 rakkaus on niin tärkeetä ja täs hullus maailmas sitä ei voi olla liikaa! haluisin osaa nauttii sinkkuuden tuomasta ”vapaudesta”,mut kyl tää vuos on tuntunu pitkältä ja raskaalta ennemminki. sinusta ihanasta vielä..oot tosi ihana ja loistava persoona,pidän susta heittämällä enemmän kun muista nytte, mutta kyllähän se ohi menee kun mitään meidän välillä ei tuu tapahtumaan. mä aistin et sä et täällä käy eikä sua kiinnosta siinä mielessä. mut. oot silti ihanin.. ei mulla muuta. Bye - Anonyymi
Yritän lukea tänään. Katsotaan onnistuuko.
- Anonyymi
Mikä sinua niin kiinnosti?
- Anonyymi
Vapaalla ollut ja kirjoitellut. Nyt illan kiinni. Hyvää yötä, jos en ehdi enää tänään.
- Anonyymi
Hyvää yötä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvää yötä.
öitä kaikil.
- Anonyymi
Go away for my mind, please!
- Anonyymi
Oot ihana kisuliini!😻
- Anonyymi
Olen hämmentynyt, ja yllättynyt, että emme näe, mutta tiedän nyt paikkani 😏. Se ei ole lähelläsi. Tai sydämessäsi. Yritän kaikkeni olla sähläämättä yhtään mitään. Olet kiva arvokas ja söpö.
- Anonyymi
😿😿💔 Sydämessäni kyllä olet etkä sä sieltä lähde vaikka menisit minne
- Anonyymi
Et näe ketä?
- Anonyymi
Onko jäänyt jotain ymmärtämättä?
Onko keskiviikkona mahdollisuus? - Anonyymi
Olet erehtynyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet erehtynyt.
Et vaikuta olevan ihan tässä maailmassa kun käyt mumisemassa näihin miehen rollotteluihin tällaista luikuri tattinen ym
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et näe ketä?
Odotatko oikeasti saavasi jonkun tyhjentävän vastauksen tältä gubelta ja miksi ylipäätään kyselet sen perään? Ei vaikuta terveeltä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko jäänyt jotain ymmärtämättä?
Onko keskiviikkona mahdollisuus?Miksi juuri keskiviikkoisin olisi mahdollisuus nähdä- onko kyseessä jokin klupi? Voi hyvää päivää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet erehtynyt.
A bit vain aren’t ya?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet erehtynyt.
Olet tainnut käydä jo aikoja sitten mokeltamassa samantyyppistä tekstiä palstalla naista maanisesti esittävän miehen tekstien yhteydessä, tietty nimi oli mainittuna silloin. Ehkä jokin lähteiden tarkistus olis paikallaan nyt
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet erehtynyt.
Olen pettynyt lekka pee
- Anonyymi
Haluaisin haukkua ja arvostella itseäni sinulle, mutta en voi enkä halua tehdä sitä kuin kasvotusten.
- Anonyymi
Wat is tis 😂😂😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Wat is tis 😂😂😂
Ihan selkeä viesti tuo oli.
- Anonyymi
En näe mitään tarvetta tuollaiselle itseruoskinnalle.
- Anonyymi
höpöhöpö! minä pistelisin sul kampoihin siinä jos yhtään semmoseksi menisi…
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En näe mitään tarvetta tuollaiselle itseruoskinnalle.
Kyllähän sinä ihan selkeästi näet jotain patologista tarvetta uskoa näihin palstasedän kirjoituksiin, se kertoo sinusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Wat is tis 😂😂😂
Miehen keskinkertainen provokaatio johon joku Heikkoitsetuntoinen elämänkoulujee voi kommentoida?
- Anonyymi
Mä en usko että sinä tunnet mitään erityistä minua kohtaan. Olen naurettava tunteineni.😔
- Anonyymi
Mua sattuu tämä ikävöinti. Olisi hirveän merkityksellistä, jos näytät jotain välittämistä mulle. Jos siis välittäisit 🙂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mua sattuu tämä ikävöinti. Olisi hirveän merkityksellistä, jos näytät jotain välittämistä mulle. Jos siis välittäisit 🙂
Kyl sä tiiät8
Että välitän - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyl sä tiiät8
Että välitänEi tämä ollut sinulle.
- Anonyymi
Tunnen, ja tosi paljon, mies. Mutta voin sanoa tämän henk.koht., jos puhumme, en täällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tunnen, ja tosi paljon, mies. Mutta voin sanoa tämän henk.koht., jos puhumme, en täällä.
Whats o Fanny?
Que?
https://m.youtube.com/watch?v=IxkPVG8A4qY - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Whats o Fanny?
Que?
https://m.youtube.com/watch?v=IxkPVG8A4qYQu'est-ce que l'amour 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerrotko miehestä kirjaimen tai iän?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro mieluummin että koska kuulit hänestä viimeksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro mieluummin että koska kuulit hänestä viimeksi?
Viime viikolla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enköhän ole jo tarpeeksi näyttänyt, vai eikö vieläkään riitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enköhän ole jo tarpeeksi näyttänyt, vai eikö vieläkään riitä.
IRL ei vielä näe mitään
- Anonyymi
Sinulla on söpöt varpaat.
- Anonyymi
Voisin sanoa ihan samaa.
- Anonyymi
Ensimmäiset joululaulut kuunneltu. Olit niin ihanan näköinen talvella kerran.
Näin kaupassa kuntoiluun tarkoitetut housut ja ajattelin sinua. Kosketin kangasta ja totesin ne hyviksi. Tottakai sinulla on hyvä maku.
naiselle
Oletko ajatellut minua tänään? - Anonyymi
Antaa olla.
- Anonyymi
Kunpa pian tapaisimme.
- Anonyymi
Olisitpa jo minun mies.
- Anonyymi
Milloin haluaisit, joko heti?
- Anonyymi
En usko!
- Anonyymi
Odotatko itseäni vanhempi solakka nainen, jos minä odotan?
- Anonyymi
Odotatko mitä?
- Anonyymi
jos jotain odotan’ niin ainoastaan että kohtaan tulevan ihanan rakkaani jossain ,kun on sen aika. en usko että se olet hän tai kukaan täällä palstalla. me olemme täällä syystä että emme (syystä taikka toisesta) tee aloitetta irl. uskon että minun tuleva puolisoni on tuolla jossain ja struglailee nytten samalla lailla kun minä ja kun on on oikea aika Niin Se On Meillä Menoa <3 en elä täällä odotellakseni ketään nuorempia taikka vanhempi ihmisiä. tuumaan ehkä hetken, teen ja toteutan. sorruin keväällä ja kesällä tunteillen ”odottelemaan olematonta” ja se riitti mulle. tunsin itteni vaan käytännössä tyhmäksi ja surulliseksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
jos jotain odotan’ niin ainoastaan että kohtaan tulevan ihanan rakkaani jossain ,kun on sen aika. en usko että se olet hän tai kukaan täällä palstalla. me olemme täällä syystä että emme (syystä taikka toisesta) tee aloitetta irl. uskon että minun tuleva puolisoni on tuolla jossain ja struglailee nytten samalla lailla kun minä ja kun on on oikea aika Niin Se On Meillä Menoa <3 en elä täällä odotellakseni ketään nuorempia taikka vanhempi ihmisiä. tuumaan ehkä hetken, teen ja toteutan. sorruin keväällä ja kesällä tunteillen ”odottelemaan olematonta” ja se riitti mulle. tunsin itteni vaan käytännössä tyhmäksi ja surulliseksi
Eli tämä solakka nainen ei ole noteerannut sinua siellä peekoo-seudulla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Odotatko mitä?
18 vuotta on pitkä aika.
- Anonyymi
Halataanko joskus?
- Anonyymi
Haluisin halata. Tänään tavattiin, mutta en saanut kerrottua tunteistani. En varmaan edes osannut näyttää kiinnostustani sinua kohtaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluisin halata. Tänään tavattiin, mutta en saanut kerrottua tunteistani. En varmaan edes osannut näyttää kiinnostustani sinua kohtaan.
Tuollainen on niin surullista tuo ilmaisettomuus. Entäs jos toinen ajattelee ettet ole kiinnostunut ja jättää esim. sanomatta että lähtee pois.
- Anonyymi
Anteeksi että jarrutin asioita mutta muuta en voinut?
- Anonyymi
Miksi ajattelet noin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi ajattelet noin?
En tiedä. Ehkä se loukkaa sinua
- Anonyymi
Mitä pelkäät?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä pelkäät?
Susia
- Anonyymi
No harm done. Kun yksi ovi sulkeutuu, toinen avautuu.
sivu
- Anonyymi
Kaipaatko ikuisuuden minua?
- Anonyymi
Luultavasti 🥺
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luultavasti 🥺
Voi sua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi sua
Ja sua väsyneiden muka merkitsevien anekdoottiesi kanssa
- Anonyymi
En jaksaisi istua nyt elokuvissa.
- Anonyymi
Ikävöinti väsyttää. Olen hajamielinen.
- Anonyymi
Rakastellaanko kulta?
- Anonyymi
Toki😏
- Anonyymi
Oli ihana kohdata tähtitaivaan alla 🤩⭐⭐⭐⭐
- Anonyymi
🤩🤩🤩🤩
- Anonyymi
Hyvää yötä ja
https://youtu.be/4tdAMnJ7ANg
kauniita unia, rakas.- Anonyymi
Mikä musiikki linkissä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä musiikki linkissä?
Scorpions - Living for tomorrow
- Anonyymi
Hyvää yötä.
- Anonyymi
meillä ois liian kivaa yhessä .. kaipaan sua
miten ihanaa ois silitellä sutki yöunil tai sitte hipsutella, ihan mistä ikinä tykkäisit, et tekisin, nii tekisin sul, koska mä välitän.. oot tiäks päivä päivältä yhä enemmän mulle SE ja harmittaa kun tiiän susta liia vähä ja oon nii yksin täs..
ihaillu vaa täält kaukaa sua ja pakko sanoo nam
kauniiita unia ~ kullan kuvia
toivottavasti mäki näkisin susta ja siit et välittäisit musta .heh- Anonyymi
Mä en pääse sun lähelle kuin ohimennen ja paljon olisi sanottavaa tunteista sua kohtaan. Ohikiitävän pienen hetken olen maailman onnellisin. Tiedän että joku katselee, en usko että se olet kuitenkaan sinä joka tässä kirjoitat. Mut hyvää yötä mun rakkaalle. Unessa tavataan ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä en pääse sun lähelle kuin ohimennen ja paljon olisi sanottavaa tunteista sua kohtaan. Ohikiitävän pienen hetken olen maailman onnellisin. Tiedän että joku katselee, en usko että se olet kuitenkaan sinä joka tässä kirjoitat. Mut hyvää yötä mun rakkaalle. Unessa tavataan ❤️
Koska näit hänet viimeksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
missä meet ohi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska näit hänet viimeksi?
Viime torstaina 10.10
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
missä meet ohi?
Aamuisin yleensä tai työpäivän jälkeen ohimennen
- Anonyymi
Löysit reitin jonka joudun nuorena sulkemaan koska läheiseni niin pyysi. Tukahdutin tunteeni, menin naimisiin ihmisen kanssa johon voin luottaa. Sydämeni on ollut piilossa jo 15 vuotta. Sitten tulit ja kaivoit sen auki. Revit kuoreni pois, nyt olen ihmeissäni. Miten onnistuit siinä, luulin että minkään tunteminen ei ole enää mahdollista. Olen onnellinen siitä että sain sinut kohdata, vaikka en ole enää kokonainen.
- Anonyymi
Voi jos olisi minulle mieheltä 😌
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi jos olisi minulle mieheltä 😌
Sivusta- eräälle miehelle, sydämeni suojakuorista läpi menneelle, kaipaukseni kohteelle, sydämeni valitsemalle, miehistä ihanimmalle ja silmissäni komeimmalle kuiskaan täältä sivusta, olet mun sydämessä vaikka et koskaan palaisi ovestani, mutta jos palaat niin sut suudelmin mun syliini jälkeen suljen
- Anonyymi
Rakastan sun ääntä
- Anonyymi
Kenen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenen?
Minäkin rakastan sen miehen ääntä. ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenen?
Sen yhden
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenen?
M naisen ihanan
- Anonyymi
Huomasin yhden kuumottavan asian itsestäni, toivottavasti ole syöpää.
- Anonyymi
Pitää seurata.
- Anonyymi
Älä pelkää, jos on, sekin on hoidettavissa. Mene ajoissa vain selvittämään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä pelkää, jos on, sekin on hoidettavissa. Mene ajoissa vain selvittämään.
Saapa nähdä vähän kuumottaa:(
- Anonyymi
🫂😚
- Anonyymi
Oot ihana....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oot ihana....
Ite oot☺️
- Anonyymi
Hei rakas. Aloitukset ei toimi niin kirjoitan tähän sulle. Olet ihana ja hyväsydäminen. Olisitpa minun oma rakas. Olet tärkeä. ❤️
- Anonyymi
Miksi et sitten ole kainalossani?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi et sitten ole kainalossani?
En ole päässyt. 😢
- Anonyymi
Hei. en ole tänään pystynyt ajattelemaan muuta kuin sinua. En osaa pelastaa itseäni tältä. 😐
- Anonyymi
Tänäänhän me tavattiin. En ole minäkään muuta pystynyt ajattelemaan kuin sinua...
- Anonyymi
Maailma on tehty meitä varten. Tuli vaan mieleen nuo laulun sanat. Olen tosi hellällä tuulella nyt. Voisin luritella vaikka miten paljon rakkauttani sinuun mies. ❤️
- Anonyymi
Voithan sinä soittaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voithan sinä soittaa.
En valitettavasti voi. 🥺
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En valitettavasti voi. 🥺
Salainen numero?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Salainen numero?
Ei olisi sopivaa soitella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei olisi sopivaa soitella.
Aha, kaipaat varattua, kuten suuri osa palstailijoista.
- Anonyymi
Kyllähän sinä mies olet ihan kiitettävästi luritellut tätä rakkautta itseäsi kohtaan
- Anonyymi
Miksi juokset karkuun kun löydämme toisemme täältä? 🥺
- Anonyymi
Olet söpö. Kuka juoksee karkuun?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet söpö. Kuka juoksee karkuun?
Ei täällä kukaan ketään oikeasti löydä. Haaveilijoita palsta täynnä.
- Anonyymi
Ajattelen sinua mies täällä peiton alla 💫
- Anonyymi
Mahtuuko sinne toinenkin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mahtuuko sinne toinenkin?
Mahtuu ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mahtuu ❤️
❤️❤️
- Anonyymi
Kauniita unia💫
- Anonyymi
Samoin sinne, kauneimpia unia 🤗❤️
- Anonyymi
Ajattelen sinua lämmöllä. n-n
- Anonyymi
Määki sua 🥰💖🔥
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Määki sua 🥰💖🔥
Hän on ihana ❤️
- Anonyymi
Ei pysty tekemään uusia aloituksia mutta yhdelle olisi suunnattu seuraava
Vai sellainen mökkireissu
Tänään tulikin mustaa valkoisella useista asioista joita yhden puolesta on selvitelty.Niistä näkee pitkäkestoisen jahdin monine käänteineen.Postuumisti tulee kysymykseen mahdollisesti elari.- Anonyymi
Kerro lisää.Huomasin kans yhden jutun tuolloin.
- Anonyymi
Viddu
- Anonyymi
Kahvi on tippunut.
- Anonyymi
Rakkauden alttari on katettu ja työ vapauttaa
- Anonyymi
Oletko sama kuka toiseen aloitukseen kirjoitti tilaamaansa lavan kaljaa?
Naimisiin siis?
Ketkä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko sama kuka toiseen aloitukseen kirjoitti tilaamaansa lavan kaljaa?
Naimisiin siis?
Ketkä?No en ollu, ilma on vaa niin sakia, että löyhöttelen tässä tarokkikorttiviuhkalla
- Anonyymi
Muistatko minua enää?
- Anonyymi
Muistan. En unohda sinua koskaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muistan. En unohda sinua koskaan.
Kertoisitpa sen minulle - paitsi jos tahtoisit unohtaa..
- Anonyymi
Näin unta, että kirjoitit minulle. Olen nähnyt tätä unta kolmatta päivää peräkkäin. Mutta se on vain unta…
- Anonyymi
En halua luovuttaa, en halua luopua sinusta J- mies. Sydämeni särkyy, kaipaan sua.
- Anonyymi
Kuvaile gubbe tätä aorttatapahtumaa jotenki mekaanisemmin, ois seksikkäämpää niin
- Anonyymi
Kerro tuo viestillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro tuo viestillä.
Ei tämä mies taida viestiksi muuttua pitkäaikaisjankuttajalle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuvaile gubbe tätä aorttatapahtumaa jotenki mekaanisemmin, ois seksikkäämpää niin
Back in the days it was full functioning pump
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro tuo viestillä.
Kyllä tuo J tietää tunteeni, en viitsi vaivata häntå enää. Kunhan puran tässä suruani.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä tuo J tietää tunteeni, en viitsi vaivata häntå enää. Kunhan puran tässä suruani.
Niinpä sinulla on mies aika kliseistä tämä suuri suru, teksti on vähän liian makaaberia vakuuttaakseen järkeviä ihmisiä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Back in the days it was full functioning pump
Now it wonder collect souls of the doomed
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä sinulla on mies aika kliseistä tämä suuri suru, teksti on vähän liian makaaberia vakuuttaakseen järkeviä ihmisiä
Sivusta- ⚡️Olen sinkku⚡️miksi uskotelleette eräälle, että minulla olisi mies? Olen ihmetellyt täällä, että selvästi minulle suunnattuihin viesteihin tulee nopeasti kaikenlaista millä selvästi koitettu antaa sellainen kuva, että en kaipaisi häntä ja että kaipaisin jotain toista.
En tänne juurikaan jaksa kirjoitella. En ymmärrä mikä on pointtinne.
- Anonyymi
Mitä puuhailet syyslomalla? Onko jotain suuria suunnitelmia?
- Anonyymi
Ei ole lomaa
- Anonyymi
En ole mitään.
- Anonyymi
Töitä tehdään.
- Anonyymi
Kaikki nuo ohi. Hän on lomalla, siksi kysyin.
11:11 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki nuo ohi. Hän on lomalla, siksi kysyin.
11:11Miksi kysyt? Haluatko nähdä mut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi kysyt? Haluatko nähdä mut?
Haluaisin tietää mitä hänelle kuuluu. Aika pieni todennäköisyys, että häneen jossain törmäisin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluaisin tietää mitä hänelle kuuluu. Aika pieni todennäköisyys, että häneen jossain törmäisin.
Et tapaa minua, jos se on yhtäkkiä minulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et tapaa minua, jos se on yhtäkkiä minulle.
Et ole kaipaukseni kohde.
- Anonyymi
Ei liikaa ohjelmaa, aika hajamielinen, joten loma tulee tarpeeseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et ole kaipaukseni kohde.
Voin olla myös vihainen 🫡
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voin olla myös vihainen 🫡
Ei sillä ole mitään merkitystä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei liikaa ohjelmaa, aika hajamielinen, joten loma tulee tarpeeseen.
Toivottavasti on mukava loma. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti on mukava loma. :)
Mitä itse teet?
- Anonyymi
Toivotti näkemistä?
- Anonyymi
Toivotko
- Anonyymi
Miksi tykkäät hänestä? Minua tuskin kukaan rakastaa
- Anonyymi
Ookko töissä
Mulla paha mieli
Kakku epäonnistui - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ookko töissä
Mulla paha mieli
Kakku epäonnistuiSama
- Anonyymi
.. siitä huolimatta kaipaus jatkuu vaikka ymmärtää kauniiden hetkien olevan vähenemässä. Siksi, juuri siksi kaikesta kauniista jää jälki, joka säilyy muistoissa arvokkaana ja sitä on joskus mukava avata..
https://youtu.be/9Bbbc3UJD_g - Anonyymi
toivottavasti sulla on kaikki hyvin
- Anonyymi
Olet nasta pimu.
- Anonyymi
Sinä se vasta nasta heebo oot.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä se vasta nasta heebo oot.
Olen omituinen otus, sellainen uniikki 😌
- Anonyymi
Ei mitään hätää.
- Anonyymi
❤️🥰🤗
- Anonyymi
Lämmittää sydäntä, kun olet täällä.
- Anonyymi
Just spank it.
- Anonyymi
Olen pettynyt sinuun
- Anonyymi
Älä noin kirjoita :(
- Anonyymi
Psykopaatti.
- Anonyymi
Hyvä Ku tunnistit itses
- Anonyymi
Voisin vannoa että näin näkyjä ensimmäistä kertaa ikinä. Vaalea enkeli käveli kohti. No ei se ollut, se olit sinä.
- Anonyymi
☺️❤️✨
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
☺️❤️✨
♥️
- Anonyymi
musta heppa?😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
musta heppa?😊
🙂♥️
- Anonyymi
Sen verran kerron, että näin naisen ja sydämeni ovat vain hänelle oikealle tarkoitetut 🙂/17:42
- Anonyymi
Ite oot.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
musta heppa?😊
Sinulle vielä.. Vauhdikas 🤔🤗🙃 /17:42
- Anonyymi
Luukut kiinni vai?
- Anonyymi
Onko ikävä
- Anonyymi
No on. Haikea ikävä.
- Anonyymi
Moi nainen
- Anonyymi
Moi ukkeli
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moi ukkeli
Olen nainen
- Anonyymi
Moi kulta 🥰 Onko sulla syysloma vai ootko töissä tällä viikolla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moi kulta 🥰 Onko sulla syysloma vai ootko töissä tällä viikolla?
Syyslomalla🍂🤎
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Syyslomalla🍂🤎
Ok, mukavaa loman jatkoa sinne 😊
- Anonyymi
En sanoilla tavoita tätä ikävääni sinuun. Puissa keltainen tuuli, ripaus vihreää, viimeinen mykkä huuto huuliltani sinua kohti. Pehmeästi lausun mielessäni nimesi, se soi vastustamatonta melodiaa. Kun suljen silmäni, pisaroivat ne kaipauksen merien suolaa ja kasvosi tulvivat uniini. Voisin odottaa sinua seuraavaan elämään asti.
- Anonyymi
Tämä on kaunis kirjoitus.
- Anonyymi
Joku mörökölli sää oot ja että minusta ei oo tälläseen.
- Anonyymi
Leivoin pullaa, maistuis varmaan sullekkin🙂
- Anonyymi
Tekis hulluna mieli porkkanakakkua/piirakkaa mutta jaksa alkaa tekemään kun niin suuri homma 😀😀 jos ostas valmiina ens kerran ku meen kauppaan 😋 ei tietty pullassakaan mitään vikaa oo, kyllä sekin maistuis 😊
- Anonyymi
Lepo
- Anonyymi
Pienellä varauksella ky
- Anonyymi
Olet ihana nainen. Mieleni vaeltelee sinussa jatkuvasti. Ikävä on. n-n
- Anonyymi
Ajattelen sua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajattelen sua.
Mitä ajattelet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä ajattelet?
Sua kokonaisvaltasesti..olemus on ihana ja lempee.. nautin siitä.. Sitten ne sinun kauniit kasvot. ’Menin’ niihi sillon kun sut ekan kerran näin. Toivottavasti sulla on kaikki hyvin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sua kokonaisvaltasesti..olemus on ihana ja lempee.. nautin siitä.. Sitten ne sinun kauniit kasvot. ’Menin’ niihi sillon kun sut ekan kerran näin. Toivottavasti sulla on kaikki hyvin.
Minulla on kaikki hyvin ja ei kuitenkaan ole, koska kaipaan häntä. Minä myös nautin hänen koko olemuksestaan. Hän on valloittava yhdistelmä... kaikkea.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on kaikki hyvin ja ei kuitenkaan ole, koska kaipaan häntä. Minä myös nautin hänen koko olemuksestaan. Hän on valloittava yhdistelmä... kaikkea.
🥰🥰
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🥰🥰
Hän on älykäs, lahjakas, kaunis, ehkä hieman omapäinen ja pikkuisen villi ja monta muutakin asiaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän on älykäs, lahjakas, kaunis, ehkä hieman omapäinen ja pikkuisen villi ja monta muutakin asiaa.
Noni.. Ihanalta kuulostaa. Kiva ku kerroit. Hänen siniset silmät tos mmhyvin mielessä pysyny.On niin kuuma nainen et ajatus harhailee. Melkosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noni.. Ihanalta kuulostaa. Kiva ku kerroit. Hänen siniset silmät tos mmhyvin mielessä pysyny.On niin kuuma nainen et ajatus harhailee. Melkosta.
Minun ajatukseni harhailevat siihen, miltä tuntuisi pitää häntä lähellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olit mies niin söpö taas kun aamulla kohdattiin ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minun ajatukseni harhailevat siihen, miltä tuntuisi pitää häntä lähellä.
Kiva….
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olit mies niin söpö taas kun aamulla kohdattiin ❤️
En ole mies…Mutta soma ajatus..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla mies on ihanat siniset silmät joita vois katella pitempäänkin kuin sen pienen ohikiitävän hetken verran. Olisitpa nyt tässä niin voisin antaa sinulle hyvänyönpusun 👸❤️🤴💋🚬🛌
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla mies on ihanat siniset silmät joita vois katella pitempäänkin kuin sen pienen ohikiitävän hetken verran. Olisitpa nyt tässä niin voisin antaa sinulle hyvänyönpusun 👸❤️🤴💋🚬🛌
Olet gubbe ku teinipoika tämän päälleliimatun itsekehusi kanssa heh
- Anonyymi
Mitä tapahtuisi, jos olisit nyt tässä?
Olet ajatuksissani- Anonyymi
Jatkoa: mitä sulle kuuluu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä se menee. Jos olisin siinä...hipsuttelua ja hellimistä todennäköisesti, jutustelua ja tuijottelua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä se menee. Jos olisin siinä...hipsuttelua ja hellimistä todennäköisesti, jutustelua ja tuijottelua.
…kuuma virtaisi minussa jos olisit tässä. Hyvää yötä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo ihan mukavasti pihisee.
- Anonyymi
Comme ci, comme ça, valloitit sydämeni ja siellä pysyt.
- Anonyymi
c'est bon à entendre, merci beaucoup.
- Anonyymi
Sanoin jo mitä halusin sanoa.
- Anonyymi
Ich komme schnell
- Anonyymi
Millä tavoin olette samanlaisia?
- Anonyymi
Ajattelevaisia, herkkiä, välittäviä, tunteellisia
- Anonyymi
Höpöttäjiä, rauhallisia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajattelevaisia, herkkiä, välittäviä, tunteellisia
Kiva kun oot selvä
I like
- Anonyymi
Hetki on kaunis kun katseemme kohtaa.
Haluaisin juosta sun perään.
Mun on koko ajan ikävä sua,
sun sydäntäsi.
Odotan sua joka ainoa päivä.
Sä olet aina jotain enemmän,
aina jotain uutta.
Sua en koskaan halua
päästää pois sydämestäni❤️- Anonyymi
Mitä odotat?
- Anonyymi
Mitä tarkoitat sillä että odotat joka päivä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä odotat?
Sua❤️ En malta odottaa näkemistäsi uudelleen. Mutta nuku hyvin nyt. Lupaan nähdä unia sinusta
- Anonyymi
😍😍😍..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä odotat?
Voisin katsoa sinua vain minuutin ajan ja silti löytää tuhat asiaa, joita sinussa rakastan.❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä odotat?
Yhden nopean onnen hetken. Yhden suukon❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sua❤️ En malta odottaa näkemistäsi uudelleen. Mutta nuku hyvin nyt. Lupaan nähdä unia sinusta
Tuskin näet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Milloin saat sen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😘😘😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Milloin saat sen?
Ehkä huomenna😘🥰
- Anonyymi
Hän on ihana
- Anonyymi
Niin on ❤️Minulle olet täydellinen
- Anonyymi
Tule mun uneen. Kävit jo kerran, kolmella juoksumatolla.
- Anonyymi
Miksi olet mulle ilkeä? Ansaitsenko sen mielestäsi?
- Anonyymi
Kyllä 👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä 👍
Itse ansaitset
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä 👍
Siellä joku innokas talitintti heti tiesi omaksua tunnustuksen tilKutuksestaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse ansaitset
Hoitoa tuo tarvii. Sivusta
- Anonyymi
Eiköhän se ole toisinpäin...
- Anonyymi
Hyvää yötä sinulle. Kauniita unia.
- Anonyymi
Hyvää yötä, oman kullan kuvia.
- Anonyymi
Kiitos kun saat minut kärsimään unettomuudesta. En voi lakata ajattelemasta sinua.❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos kun saat minut kärsimään unettomuudesta. En voi lakata ajattelemasta sinua.❤️
Kiitos, kun olet olemassa. Haluan vain olla lähellä sinua ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä syvimmät pahoitteluni ihana. Pitäis varmaa yhessä vähän levätä joskus ja fiilistellä🎶👽👽❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä syvimmät pahoitteluni ihana. Pitäis varmaa yhessä vähän levätä joskus ja fiilistellä🎶👽👽❤️
Kyllä, siltä se tuntuu. Pandan silmät päässä ollut jo pitempään kaipuun vietyä yöunet. Nukutaanko ensi yö yhdessä❤️
- Anonyymi
Se keväällinen ilta ois saanut jäädä kokematta, samoin kuin se kesällä...( päänpyöritykset) ei siinä mitään mutta satuttaa uudelleen ja uudelleen...en ymmärrä, tuskin tulen ymmärtämään koskaan. Mutta elämä jatkuu, sulla kuin ikuisessa liikenneympyrässä josta minä poistuin ja uusi pyörii aikansa ja poistuu aikanaan...sä et laastareita tarvii kuin sormiin minä muuhun.
- Anonyymi
Olipa tylysti sanottu. Miksi näin? ☹️
- Anonyymi
Olet paha
- Anonyymi
Hyvää yötä, Juha.
- Anonyymi
Ruutua sir takassii Tuuha sie vastaakin....
- Anonyymi
Lystikkäitä...
- Anonyymi
Lomajuttuja huomenna, harmi kun, olisi ollut mukava, mutta kun, niin, no semmoista se on, ei voi mitään, jos ei kiinnostanut.
- Anonyymi
Olet suuttunut
- Anonyymi
Vttu kun ei toimi aloitukset.
- Anonyymi
Olen ajatellut sinua päivittäin kaikki nämä vuodet siitä asti kun kohdattiin, ei ole yhtäkään päivää kulunut ettenkö olisi kaivannut sinua ❤️🥹 Jopa silloin kun fyysisesti etäisyytemme oli monta sataa kilometriä olit lähellä sydämessäni. Nuku hyvin rakas 🤗
- Anonyymi
Toivottavasti viestisi menee perille 😊
- Anonyymi
En mitään.
- Anonyymi
Mikset?
- Anonyymi
Sua parempaa ystävää ei oo eikä tuu.
- Anonyymi
Onko hän sekä ystäväsi että kaivattusi?
- Anonyymi
Olet ystäväni mutta minulle myös jotain muuta.
- Anonyymi
Enkä saa unta kun ajattelen sinua.
- Anonyymi
Tämän on loputtava! Oikeasti...
- Anonyymi
Ikävöit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ikävöit?
En! Liian vahva kenttä vaan!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En! Liian vahva kenttä vaan!!!
Mikäs kenttä se on?
- Anonyymi
Ikävöin sinua E-nainen. Olet kaikista ihanin, suloisin ja kaunein jonka olen kohdannut elämäni aikana. ❤️
- Anonyymi
....ihminen....
- Anonyymi
Koska olet kohdannut hänet viimeksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska olet kohdannut hänet viimeksi?
Noin kuukausi sitten
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noin kuukausi sitten
Minäkin kohtasin noin kuukausi sitten myös kaikista valloittavimman ihmisen, jonka olen koskaan kohdannut. Hän on muuttanut minua viimeisen kuukauden aikana. Olen muuttunut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minäkin kohtasin noin kuukausi sitten myös kaikista valloittavimman ihmisen, jonka olen koskaan kohdannut. Hän on muuttanut minua viimeisen kuukauden aikana. Olen muuttunut.
Miten hän on muuttanut sinua?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten hän on muuttanut sinua?
En halua kertoa tarkemmin. Muutamassa viikossa tapahtunut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En halua kertoa tarkemmin. Muutamassa viikossa tapahtunut
Onko muutos positiivinen?
- Anonyymi
Voiskohan tää olla mulle? 🙃 nähdäänkö irl tulevina päivinä?
T: yksi e-nainen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko muutos positiivinen?
Näetkö usein kaivattuasi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voiskohan tää olla mulle? 🙃 nähdäänkö irl tulevina päivinä?
T: yksi e-nainenVoisi ollakin. Nähdään tulevina päivinä mutta ihan lähitulevaisuudessa 🤗
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisi ollakin. Nähdään tulevina päivinä mutta ihan lähitulevaisuudessa 🤗
....mutta ei piti kirjoittaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näetkö usein kaivattuasi?
En kovin usein.
- Anonyymi
Kysymys vanhemmalle miehelle. Onko seksi sinulle sellaista jota vielä tarvitset?
- Anonyymi
Erotiikka, romantiikka, etiikka…siitä varmaan syntyy jotain?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Erotiikka, romantiikka, etiikka…siitä varmaan syntyy jotain?
Kellä syntyy kellä ei, minuun sopii tuo jälkimmäinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kellä syntyy kellä ei, minuun sopii tuo jälkimmäinen.
Jälkimmäinen onkin hyvä. Kyse on tunteista.
- Anonyymi
On.
- Anonyymi
Ich liebe dich ❤️🔥
- Anonyymi
Täälläkö on niin ettei viestit toimi ?
- Anonyymi
Mee jo pois ajatuksistani, KIITOS!
- Anonyymi
Etkö tahtoisi kirjoittaa aloitettua tarinaa kanssani loppuun?
- Anonyymi
Tahtoisin.. 🥰 Tai ei sen tarvitsisi kyllä loppuakaan koska uskon että se jatkuisi ikuisuuteen... ❤️
- Anonyymi
Kyllä, tarjous on tosin vain hänelle voimassa.
n-n - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
n-nMiten aloitimme tarinan kirjoittamisen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
n-nOlisinpa minä hän ja sinä hän 😍😀 Hihhih, pöööö muru 👻
- Anonyymi
edelleen_ikävä
- Anonyymi
Pitää jokaisen ymmärtää tässä vaiheessa ostaa osaketta siirtää kaikki käteinen osakkeisiin nimenomaan.
- Anonyymi
Oli kiva käydä järvessä uimassa eilen 😂
- Anonyymi
Olet harva poikkeus, jota voisin odottaa. En sano mutta ajattelen.
n-n- Anonyymi
hän on parisuhteessa vai?
- Anonyymi
Kyllä me kaikki ajatellaan, vaan ei sanota koskaan mitään elämämme loppuun asti.
- Anonyymi
Minä myös voisin odottaa erästä naista. Hän on niin ihana. Haaveeksi jää. Mutta muutti elämääni.
- Anonyymi
Sama, kauan oon jo odottanutkin... 😊😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä myös voisin odottaa erästä naista. Hän on niin ihana. Haaveeksi jää. Mutta muutti elämääni.
Miten elämäsi on muuttunut tämän myötä?
- Anonyymi
Olisitpa minun rakas.
- Anonyymi
Hei,
Otetaan toisistamme varovasti selvää.
Tunnen, että olen sun kanssa tosi varmassa paikassa.
Tiedän, että olet ihminen, jota olen odottanut koko elämäni.
📖 - Anonyymi
En tunne yhtään epävarmuutta siitä, etteikö asiat loksahtaisi
kohdalleen, mikäli kummatkin tykätään toisistamme yhtä paljon.
Minulle käy sinun aikasi.- Anonyymi
Tuo on minusta hyvin ajateltu. Tosi hyvä lähtökohta, jos molemminpuoliset tunteet on, ja siihen päälle vielä tahto alkaa rakentaa jotain yhdessä.
Sivusta
- Anonyymi
Rakastan sua.
https://www.youtube.com/watch?v=e8_DRXA6PC8&pp=QAFIAg==- Anonyymi
♥️
- Anonyymi
Jos me löytäisimme toisemme, niin ajattelen että mun muu elämä jatkuisi tärkeältä osin samanlaisena ympärillä. Samanlaisena, kun se on ollut noin kolme vuotta. Vaikka mentäisiin naimisiin.
Tämä selvennykseksi sinulle, joka sait minulta viestin lauantaina. - Anonyymi
bye bye beibi
- Anonyymi
Moi moi vain https://youtu.be/TORUJR03pvw?feature=shared
- Anonyymi
Olenkohan ikinä ollut näin huolissani kenestäkään. Koko tämän ajan. Ja en tiedä, miksi. No siksi että en saa omin silmin todentaa hänen voivan hyvin. Jos joskus vielä näemme ja ilme ei ole onnellinen se saattaa johtua siitä, että ensi reaktio on suuttumus tästä huolesta. Ja sen jälkeen tulee nolo olo siitä, että huolehdin, kun näyttää voivan ok mutta minä vain en kuulu hänen ihmisiinsä.
- Anonyymi
Miksi suuttuisit toiselle omista tunteistasi?
- Anonyymi
Miksi huolehdit hänestä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi huolehdit hänestä?
Mua ei tarvi huolehtia. Pärjään hyvin v**** yksin. Olen aikuinen ihminen. Pidät mua jonain vauvanas.
- Anonyymi
nt 😂
- Anonyymi
Ota yhteyttä!
Tuohan on sama kuin päivittelisi, että onkohan joku sukulainen vielä hengissä. Soittamalla selviää.
Jos ette ole sillä tasolla, että soitellaan, niin jotain kautta kumminkin tunnette. Mene sinne, missä olette tavanneet ennenkin. Jospa törmäätte. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mua ei tarvi huolehtia. Pärjään hyvin v**** yksin. Olen aikuinen ihminen. Pidät mua jonain vauvanas.
Kiroilet kuin teini kuitenkin.
- Anonyymi
Ota yhteyttä!
Tuohan on sama kuin päivittelisi, että onkohan joku sukulainen vielä hengissä. Soittamalla selviää.
Jos ette ole sillä tasolla, että soitellaan, niin jotain kautta kumminkin tunnette. Mene sinne, missä olette tavanneet ennenkin. Jospa törmäätte.
- Anonyymi
Muutaman viikon päästähän mä voisin sanoa mitä tahansa, kun hän tulee olemaan tuossa vieressä. Vaan enhän mä tule sanomaan mitään sen kummempaa kuin, että kiva nähdä ja kyselemään kuulumisia. 🙄
- Anonyymi
Etkö uskalla sanoa mitään muuta🤓
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö uskalla sanoa mitään muuta🤓
Mitä hyötyä olisi toistaa asioita, jotka hän jo tietää? Turha mun tunteitani on enää hänelle tyrkyttää.
- Anonyymi
Sen, että Uruguayn vaaleissa paras vaihtoehto presidentiksi on mielestäni Andrés Ojeda
https://www.youtube.com/watch?v=elzQ2jF81_k - Anonyymi
Ei sen pitäny mennä näin... voispa palata ajassa taaksepäin. Kipinä on sammunut...
- Anonyymi
Joo, ei kannata miettiä asioita liian pitkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, ei kannata miettiä asioita liian pitkään.
Välillä se voi olla ihan hyvästä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Välillä se voi olla ihan hyvästä...
Aivan. Vähän jäähdytellä ja katsoa vieläkö ollaan vähän ajan päästä samaa mieltä etenemisestä. Jos ollaan, se on vahvempi lähtökohta kuin vain joku hetken huuma.
- Anonyymi
Sitten ei ollut tosi rakkautta ilmassa jos niin kävi 🧐
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan. Vähän jäähdytellä ja katsoa vieläkö ollaan vähän ajan päästä samaa mieltä etenemisestä. Jos ollaan, se on vahvempi lähtökohta kuin vain joku hetken huuma.
Vaan ei kannata miettiä vuosikausia, kuten moni täällä palstalla tekee. Ei asioista tule sillä tavalla ikinä mitään. Ja ennen kuin kukaan ehtii kysyä, niin ilmoitan, että itse toimin, en vaan saanut toivottua vastausta.
- Anonyymi
Tulin näköjään palstalle vain väistääkseni luodin. Enpähä ois uskonu et tästäki paskapaikasta on jotain hyötyä...
- Anonyymi
Joku toinen kirjoittanee samaa sinusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku toinen kirjoittanee samaa sinusta.
Sittenhän kaikki on hyvin.
- Anonyymi
Samaa mietin. Kaikkea se ikävä teettää😂
Epätoivoisen rakastuneena pitää tänne alkaa kirjoittamaan kaipuusta miehelle joka tuskin käy täällä❤️🤗tai eihän sitä voi koskaan tietää vaikka lukisikin näitä
- Anonyymi
Että voitaisko nähdä joskus? Vaikka rehellisesti sanoen mulla ei ole hajuakaan siitä että tultaisko me toimeen keskenämme. Voi olla että me vaan istuttais vaivaituneina hiljaa. Luultavasti sulla on jo joku käry siitä että olen iästäni huolimatta jossain määrin häröpallo, siinä missä sinä vaikutat järjestelmälliseltä ja päämäärätietoiselta. Jostain syystä haluaisin kuitenkin tuoda kaaosta sun järjestykseesi, nähdä sun katsovan mua tuskastuneen lempeästi. Vaikka edes kavereina.
- Anonyymi
Mikset kutsu häntä? Sounds nice.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikset kutsu häntä? Sounds nice.
En usko että hän voisi suostua vaikka haluaisikin. Ja no, en usko että hän haluaisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En usko että hän voisi suostua vaikka haluaisikin. Ja no, en usko että hän haluaisi.
Oletteko lomalla? Miksi ei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletteko lomalla? Miksi ei.
Koska oletan hänen olevan hetero. Ja muutenkin se rikkoisi tiettyjä ammatillisia rajoja. Hän on kaunis haave, ja siihen se jää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska oletan hänen olevan hetero. Ja muutenkin se rikkoisi tiettyjä ammatillisia rajoja. Hän on kaunis haave, ja siihen se jää.
Jos olisit hän niin olet äärettömän kaunis ja empaattinen ihana nainen. Ja olen bi. Mulla on kuitenkin ihan romanttisiakin tunteita erästä miestä kohtaan ollut jo pidempään.Haluan mennä sitä kohti irl…Jos hän siis vaan tuntee samoin. Tunnen sydämessäni ja muutenkin,että hän voisi olla se😭
Sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos olisit hän niin olet äärettömän kaunis ja empaattinen ihana nainen. Ja olen bi. Mulla on kuitenkin ihan romanttisiakin tunteita erästä miestä kohtaan ollut jo pidempään.Haluan mennä sitä kohti irl…Jos hän siis vaan tuntee samoin. Tunnen sydämessäni ja muutenkin,että hän voisi olla se😭
SivustaBisse tekemässä itsestään numeroa että valitsee miehen naisen sijaan, ei mitään uutta. Voisit jättää kommentoimatta jos ei ole muuta sanottavaa.
- Anonyymi
Hän on hyvin tasapainoinen nainen ja hänen seurassaan jännituksestä huolimatta on tuttu ja läheinen tunnelma.
https://youtu.be/Khfx2RdZefg- Anonyymi
Viihdyn ikävöimäni miehen seurassa myös 😘
Mistä lie taivaasta pudonnut eteeni💝 - Anonyymi
Kiitos tästä, vaikka en tosin tiedä oliko minulle. Olis mukava ajatella niin.
Linkin takaa sitten löytyikin Juha Tapio, josta pidän paljon. Tässä oli aika sopivat sanatkin. Haluan ajatella että meillä on aikaa vielä. Hänen, miehen ihanan kanssa ❤️
- Anonyymi
Oli kerrankin onni onnettomuudessa.
- Anonyymi
Punastuttaa sun tietyt jutu
- Anonyymi
ei se haittaa, oot seksy ja suloinenkin 😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et kyllä häpeile
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Punastuin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Punastuin
Oot ihana ja kaunis 😊🤩
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oot ihana ja kaunis 😊🤩
Oot höpö
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oot ihana ja kaunis 😊🤩
Tulee kuuma
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulee kuuma
Niin tulee, ku mietin sua ja kaikkee mitä kanssas tekisin 😗😗
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samat ajatukset
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tekisit
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oot höpö
sie oot kans.... 😘
- Anonyymi
Sanotaan tähän samaan hengenvetoon vielä, että en hyväksy kiusaamista enkä halua elämääni noin sydämettömiä ja empatiakyvyttömiä ihmisiä. En kuitenkaan kanna kaunaa ja toivonkin sulle pelkkää hyvää jatkoon. 🫡
- Anonyymi
Olen miettinyt jo pitkään onko minun ajateltu kiusaavan palstoilla. Olisi hienoa oikaista asia vääräksi. Toisaalta.. Jos läheisessä kontaktissa olevat ihmiset pystyvät ajattelemaan minusta sellaista niin ehkä en halua edes nähdä vaivaa. -n
- Anonyymi
kaipaan edelleen sua, oot hirmu symppis! saa nähä tapahtuuko meijä välillä koskaa mitää.. :) toivon että juu. nähtäväks jää. hyvää yötä. <3
- Anonyymi
Anteeksi. En haluaisi olla tällainen. Kommunikoimaton. Mutta menisin vaikka mille mutkalle puolestasi. En yritä pilata mitään vaan ihan päinvastoin. En tiedä, miksi en onnistu.
- Anonyymi
Hyvä että kommunikoit tätä kautta edes kaivatulle
jos et saa kasvotusten sanottua. ❤️
- Anonyymi
Kylhän se vähän v*tuttaa ku tajuaa jälkikäteen et mitä ois voinu tehä toisin. Kyl se korkki taitaa nyt kiertyä auki...
- Anonyymi
Ilman sua ei oo mua❤️🩹
- Anonyymi
:3 cute
- Anonyymi
Kumppanisi ei ole ajatustenlukija. Erityisesti kun et ole erityisen puhelias, voi tunteistasi kertova viesti silloin tällöin olla erittäin valaiseva. Tämän lisäksi jokaisen sydän jättää varmasti lyönnin välistä kun he kuulevat kumppaniltaan, kuinka hän heistä ajattelee
- Anonyymi
Tällä palstalla ei varmaan hirveästi ole ihmisiä, jotka viestittelevät kumppanilleen...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tällä palstalla ei varmaan hirveästi ole ihmisiä, jotka viestittelevät kumppanilleen...
Äläs sano🤭on takuulla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äläs sano🤭on takuulla
Tyhmäähän se olisi. Kun se kumppani on oikeassa elämässä jo vierellä.....
- Anonyymi
Miksi selvästi pitkiä katseita antanut ihastunut mies välttelee? Ujo? Vai mikä voi olla syynä?
- Anonyymi
Toisille miehille vaan jää se aivosumu päälle, kun näkevät jotain mielestään kaunista. Eivät tajua, että se näkyy naamasta. Se ei vielä tarkoita, että olisi sen pidemmälle valmis menemään, ei vaan osaa peittää lumoutumistaan. Vaimo voi hyvinkin odotella kotona.
- Anonyymi
Oon onneton ja yksinäinen,se on totuus. Oon koittanu olla päivittäi reipas vaik kukaa ei ookkaa mua ollu tsemppaamassa tai halaamassa missää vaihees. Oisin sitä kyl tossa ehkä muutamina hetkinä tarvinnu. Koittanu ajatella vaa järkevämmi ja kasata itteeni,mut silti on kokoajan se tunne et mihin mä meen ja mitä hittoo oon edes tekemässä. Oon sulkeutunu enkä osaa ees lähestyy ketää kunnol irl.Meen vaan ihan totaali puihin jos pitäis jollekin uudelle alkaa juttelee tua xd . Tykkäisitpä sä musta ..ees vähän. Hitto jos oon taas yksin tässä näitte tunteitteni kanssa.
- Anonyymi
Jokaiselle on joku jossain🤗Luota siihen ja itseesi
Olet rakkauden ansainnut ja toivotaan että saat pian jonkun rinnalle. Sitä sinulle toivon ❤️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jokaiselle on joku jossain🤗Luota siihen ja itseesi
Olet rakkauden ansainnut ja toivotaan että saat pian jonkun rinnalle. Sitä sinulle toivon ❤️Aaw tuli hyvä mieli. Kiitos🥰 kaikkea hyvää sinulle. 🤍 Sydän haluis hänet miehen vierelle, mut saa nähä..
- Anonyymi
Voitko soittaa minulle. Tai tulla. Wild guess: et voi.
- Anonyymi
Olisi pitänyt sanoa vaan suoraan ja oikaista kaikki väärinymmärrykset, kun yritit niistä kaarrellen kysyä.
- Anonyymi
Miksi et niin tehnyt?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi et niin tehnyt?
Pelkäsin.
- Anonyymi
Koska?
- Anonyymi
Mua vähän jännittää kun nähään taas huomenna
- Anonyymi
Sama. Meen ihan puihin. Mitä enemmän olen hullantunut sitä aivan sekoaa eikä saa sanottua mitään kuin jotakin liibalaabaa.
Mistä tiiät että näät ihastuksesi? Oletko samassa työssä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama. Meen ihan puihin. Mitä enemmän olen hullantunut sitä aivan sekoaa eikä saa sanottua mitään kuin jotakin liibalaabaa.
Mistä tiiät että näät ihastuksesi? Oletko samassa työssä?Ollaan joo
- Anonyymi
Hyvää yötä 🧡
- Anonyymi
Öitä♥️
- Anonyymi
Hyvää yötä muru 💙
- Anonyymi
Taas on sellainen olo, että pitäisi vain osata jo luovuttaa. Lakata kiusaamasta itseään tyhjillä haaveilla ja ruusunpunaisilla kuvitelmilla. Miksi en pääse sinusta irti? 💔
- Anonyymi
Sitä se rakkaus teettää❤️
- Anonyymi
Meistä ei tullut mitään, ja silti en halua unohtaa. Raskas ja rakas ristiriita.
- Anonyymi
Kuin omasta kynästäni.
- Anonyymi
Omalla kohdalla en pysty vielä puhumaan menneessä aikamuodossa niin, etteikö mitään mahdollisuuksia enää olisi. Sitä haluaa uskoa, että elämä voi edelleen tuoda kaksi ihmistä yhteen vaikka aikaa välissä paljon olisikin...
Sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Omalla kohdalla en pysty vielä puhumaan menneessä aikamuodossa niin, etteikö mitään mahdollisuuksia enää olisi. Sitä haluaa uskoa, että elämä voi edelleen tuoda kaksi ihmistä yhteen vaikka aikaa välissä paljon olisikin...
SivustaEn minäkään ajattele menneessä aikamuodossa ja aikaa on kyllä kulunut.
Toinen sivusta
- Anonyymi
Lepää, kaunis kissani, rinnallain ja käpäliisi kyntesi salaa.
Suo mun katsoa, silmiis sukeltain, missä malmi ja agaatti palaa.- Anonyymi
Miksi kysyt?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi kysyt?
Mitä????
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi kysyt?
Eihän tuossa ollut mitään kysymystä edes.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän tuossa ollut mitään kysymystä edes.
Heitti joku niin sanotun puujalkavitsin. Näki kyllä, että lauseen lopussa ei ole kysymysmerkkiä. Tai sitten on vaan tyhmä, eikä tajua, että ”missä”-sana viittaa silmiin eikä ole kysymyssana tässä tilanteessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heitti joku niin sanotun puujalkavitsin. Näki kyllä, että lauseen lopussa ei ole kysymysmerkkiä. Tai sitten on vaan tyhmä, eikä tajua, että ”missä”-sana viittaa silmiin eikä ole kysymyssana tässä tilanteessa.
Tämä miehen utelu itseltään vaati kyllä tämän kattavan kieliopilllisen selvityksen. Ei oo mennyt koulutus hukkaan
- Anonyymi
Joskus tuntuu siltä kuin olisi lasinen seinä erottavana välissämme. Haluaisin sanoa ja tehdä kaikenlaista sinun kanssa, mutta sitten jäänkin vain katsomaan ja ihailemaan sinua.
- Anonyymi
Samanlaiset tuntemukset ja tekisi mieli jälkeenpäin juosta perään ❤️
- Anonyymi
Sinä olet mennyt elämässä eteenpäin ja nautit siitä täysillä. Sen näkee kaikesta. Minä jäin junnaamaan tähän vanhaan, tuttuun, turvalliseen. Emme olleet luotu toisillemme.
- Anonyymi
Helppo tuollalailla selittää itselleen ja sysätä vastuu toiselle siitä ettei itse viittiny panostaa enempää.
- Anonyymi
Tuttu ja turvallinen kuulostaa ihan hyvältä.
Jos sensijaan se on rutiinia ja tylsää, niin se onkin sitten toinen asia.
- Anonyymi
pidä musta kii.
- Anonyymi
mielelläni kulta ❤️🩷💛💚
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mielelläni kulta ❤️🩷💛💚
hyvä sitten🥇
- Anonyymi
Että miksi sä joka kerta pelleilet ja saat minut katoamaan etkö ole jo oppinut miten hyvin käyttäydyt että voitaisiin olla yhteydessä mutta eipä tässä olla kun pelleilet no en sille voi mitään pelleile mun kanssa
- Anonyymi
Miksi haluan sinua?
- Anonyymi
Varmaan tunnet sen että mäkin sua (jos oisit hän) 😘
- Anonyymi
Koska rakastuit ja nyt olet hulluna minuun. Time to act 👌
- Anonyymi
joo jep.. samaa pohtinu,, joku siinä äijässä viehättää aivan vtusti. en jaksa tätä et mä sytyn hänestä näin. tuskin mitää tulee ees ikin tapahtuu ku ei hän oo antanu 🤏 edes noin vihjettä tähän suuntaa😀fun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan tunnet sen että mäkin sua (jos oisit hän) 😘
Miten paljon?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten paljon?
Hyvin paljon, vaikea oli olla lähellä kun ei voinut koskettaa 😊😍😗
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
joo jep.. samaa pohtinu,, joku siinä äijässä viehättää aivan vtusti. en jaksa tätä et mä sytyn hänestä näin. tuskin mitää tulee ees ikin tapahtuu ku ei hän oo antanu 🤏 edes noin vihjettä tähän suuntaa😀fun.
Mikä sinussa mies viehättää oikein näinkin paljon?
- Anonyymi
Nami.
- Anonyymi
Nyt ei tee mieli sanoa mitään🙂
- Anonyymi
Toivottavasti voit kulta hyvin. En tiedä yhtään, miksi en saa nähdä sinua. Yritän olla olematta surullinen, koska se ei hyödytä ketään. Maailma kyllä tuntuu julmalta juuri nyt ja on vaikea olla itkemättä.
- Anonyymi
Miksi et saisi nähdä?
- Anonyymi
Lomalainen ikävöi hirveästi. En nyt pääse kovin lukemaan näitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lomalainen ikävöi hirveästi. En nyt pääse kovin lukemaan näitä.
Tämä tuli varmaan väärään paikkaan, mutta lomalainen ikävöi tässä kuitenkin toista ihmistä. Kivaa päivää.
- Anonyymi
Tosin itken nyt. Olen koko päivän odottanut, että pääsen itkemään. Sitten voin paremmin. Takki on ihan märkä ja likainen.
- Anonyymi
Itkusta
- Anonyymi
Lämmin halaus sinne 🤗❤️
- Anonyymi
Miks tämä sotku tuli?
- Anonyymi
Herään joka aamu hymy kasvoillani. Olet syynä siihen hymyyn ❤️
- Anonyymi
Kuinka kauan aiot pidätellä tunteitasi ja himoasi? Mitä jos kosketan sinua, mies? 😉
- Anonyymi
Mitä se tilanne edellyttäisi
- Anonyymi
Forever? Jos ei sinun puolelta tule mitään vinkkiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Forever? Jos ei sinun puolelta tule mitään vinkkiä.
😂😂😂
- Anonyymi
Jos kosketat, niin tartun kiinni 🍑
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos kosketat, niin tartun kiinni 🍑
Sinä? En usko 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä? En usko 😂
Selviää kokeilemalla 😆
- Anonyymi
Ainakin yritin jotain mukavuusalueeni ulkopuolelta. Ei hyvältä tuntunut, eikä omalta. Jos keksisi sitten jotain muuta jatkossa 😃
- Anonyymi
Melko lapsellista, voi taivas!
- Anonyymi
Kiitos!
https://youtu.be/ENPzwcwQQ1s
ja hyvää yötä ja kauniita unia.- Anonyymi
Hyvää yötä, ihana. 😊
- Anonyymi
🌹🌹
- Anonyymi
Hyvää huomenta ihana Mxxxxa, saanko antaa sinulla aamuhalin ja suudelmia?
- Anonyymi
Heli sinulla on täydelliset muodot, tahtoisin niin nähdä niitä useamminkin ja enemmän
- Anonyymi
Huomenta. Toivottavasti sulle tulee hieno päivä. Ajattelen sinua!👨❤️💋👨🌸
- Anonyymi
Vaadinko liikaa. Tää ketju on liian pitkä
- Anonyymi
Tee uusi sitten tee 🫠🫠
- Anonyymi
Oot välillä niin höpsö näitte juttujeskaa kulta
- Anonyymi
Mä koitan rohkaistuu ja laittaa sul viestii viel loppuvuon ehkä täs lähiaikoin katotaa nytte. Melkee pakko saada jotai selvyyttä tähä et pystyy sit menee eteenpäi. Ihan sama sinänsä vaik tylyttäisit mut. Välitän susta ja mä ymmärrän sua kyl. En vois koskaa vihata sua oon yrittäny et unohtaisin, mut en pysty siihe. Oot nii symppis. Tiiän et oot myös vetäytyvä ja epäileväinen, mut sul on hyvä sydän. Meis on samaa tiäks. Kivaa päivää ja viikonloppua sulle sinne jonnekin. Muista hölliä. Mielessäni pysyt.
- Anonyymi
Mie en oo mittää…
Miul ei oo kettää…
Mut uskot sie minnuu…
Mie rakastan sinnuu…
:)- Anonyymi
Kyllä mie, usot sie, kyllä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä mie, usot sie, kyllä.
Uson. 😁
- Anonyymi
Kivaa päivää kulta♥️
- Anonyymi
Samoin rakas.
- Anonyymi
Mie uskon sinnuu
- Anonyymi
Mie uskon sinnuu
- Anonyymi
https://youtu.be/GtGkrr1iUuI .......
- Anonyymi
ihanaa päivää kauniille naiselle.✨🍂
- Anonyymi
Sxxxx oot sievä.
- Anonyymi
Oot just hyvä vaikka sun takki ei ylläkään kunnolla kiinni. Ehkä jos ostat kokoa XL666 koon takin niin sitten.
- Anonyymi
Oon kamalan pahoillani kun tavattiin niin huonoissa merkeissä. Sinä oot hieno mies.
- Anonyymi
Eli se nainen ketä tällä kertaa esität laski viiteen ja käski painumaan hiiteen. Pahoittelusi on sen verran läpinäkyvää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli se nainen ketä tällä kertaa esität laski viiteen ja käski painumaan hiiteen. Pahoittelusi on sen verran läpinäkyvää
Niin. En minä oikeesti oo pahoillani koska olin sairas.
- Anonyymi
En minä oo susta enää kiinnostunut. Et ollut yhtään sitä mitä taivaan isältä toivoin.
- Anonyymi
Pilviveikkoihin ei kannata luottaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei niin, eikä lääkehörhöihin. Tarkoitan tällä itseäni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sen verran pienemmät markkinat kuitenkin, ettei käyttötarpeiden kattamiseen tarvitse sentään ihan siihen sortua mihin voidaan sortua mm porepiireissä. Omituinen mielleyhtymä muutenkin, en varmaa halua tietää enempää. Sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sen verran pienemmät markkinat kuitenkin, ettei käyttötarpeiden kattamiseen tarvitse sentään ihan siihen sortua mihin voidaan sortua mm porepiireissä. Omituinen mielleyhtymä muutenkin, en varmaa halua tietää enempää. Sivusta
She is up there. In tha clouds.
- Anonyymi
Vaivaiset 604 lässytystä syvälliseen avaukseen: "Mitä haluaisit sanoa" - "kaivatullesi juuri nyt?" kahdeksan vuorokauden aikana. 7925 / 604 = noin 13 lässyttäjän toinesta. Kuutisen lässytystä vuorokaudessa per lässyttäjä.
- Anonyymi
Minä just tein sun päivästä paremman. Nyt niitä lässytyksiä on jo 611.
- Anonyymi
Tästä edes lupaan ettei mun herätys soi keskellä yötä, enkä ota uunolta oppeja.
- Anonyymi
Miksi olet ilkeä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi olet ilkeä?
Olen hauska?
- Anonyymi
Sinä oot söpön levoton kun oot minun kanssa.
- Anonyymi
Anna kulta, Anna -Mona carita 🎶💫
- Anonyymi
Mukavaa viikonloppua ⚫🐴, oot mielessäni. Ja olet niin ihana, muistakin se!
♥️, koalasi - Anonyymi
Mxxxxa ihana lähtisitkö kanssani saunomaan kahdestaan?
- Anonyymi
Rakastan varmaan aina häntä
- Anonyymi
Sitten kun mies oot mun, oo vahva ja erityisen vahva henkisesti.
- Anonyymi
Hmm, etkö sä vois olla vahva välillä, jos/kun mä en jaksa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on perusjuttuja parisuhteessa. Kyllä sen pitää olla molemminpuolista kantamista.
- Anonyymi
Eikö mielestäsi ole?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö mielestäsi ole?
En tiedä, toi viesti kummastutti hiukan. Sai sellaisen käsityksen, ettei olisi. On mulla ollut muutamia suhteita, joissa ei tosiaan ole ollut molemminpuolista, ainakaan mitenkään tasaveroisena.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä, toi viesti kummastutti hiukan. Sai sellaisen käsityksen, ettei olisi. On mulla ollut muutamia suhteita, joissa ei tosiaan ole ollut molemminpuolista, ainakaan mitenkään tasaveroisena.
Niin tai sitten minä en oo varma onko hän jo vahva ja tein toiveen että oliskohan yks sellainen mies olemassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon ollut viime aikoina liiankin vahva ja nyt kaipaan "hoitoa".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on perusjuttuja parisuhteessa. Kyllä sen pitää olla molemminpuolista kantamista.
Niinpä. Alkuun voidaan olla tasavahvoja mutta tulevaisuudessa sun täytyy olla vahvempi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon ollut viime aikoina liiankin vahva ja nyt kaipaan "hoitoa".
Huh, millaista?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huh, millaista?
Vapaus arjen velvollisuuksista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä. Alkuun voidaan olla tasavahvoja mutta tulevaisuudessa sun täytyy olla vahvempi.
Olen nainen, enkä vaatisi tuollaisia mieheltä. Koskaan ei tiedä mitä elämä tuo tullessaan. Mitä jos miehesi sairastuu syöpään? Sinä joudut olla se, joka kantaa tulevaisuudessa vaikka nyt suunnittelisit mitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen nainen, enkä vaatisi tuollaisia mieheltä. Koskaan ei tiedä mitä elämä tuo tullessaan. Mitä jos miehesi sairastuu syöpään? Sinä joudut olla se, joka kantaa tulevaisuudessa vaikka nyt suunnittelisit mitä.
No joo, tietty. Mutta mietitään sitä myöhemmin kun mun vuoro olla lomalla ja ehkä se, yksi kahden puolesta, taistelutahto estää syövän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täytyy sanoa naista esittävä mies, että sorrut kyllä aika halpamaisiin tarinointeihin. Eräs nainen keräsi hirvittävän potin samantyyppisellä tarinalla ison lahden takana, motiivina oli tietysti rahallinen hyöty, rue rimestä katsottua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täytyy sanoa naista esittävä mies, että sorrut kyllä aika halpamaisiin tarinointeihin. Eräs nainen keräsi hirvittävän potin samantyyppisellä tarinalla ison lahden takana, motiivina oli tietysti rahallinen hyöty, rue rimestä katsottua
Varmaan seuraa äitinsä jalanjälkiä.
- Anonyymi
Mxxxxa olet ihanin
- Anonyymi
Itken ikävääni❤️kumpa mies sen tietäisit että olet ainoa jota olen koskaan sydämeni pohjasta rakastanut. Jos viikonloppuna nähtäisiin että saisin sulle tunteeni kertoa💋
- Anonyymi
Aina sinä naista esittävä mies kollotat menemään, varo nestehukkaa.
- Anonyymi
Olen ollut äärimmäisen väsynyt tänään enkä halunnut että näet minua sellaisena niin jätin tännään väliin. Mutta tulen varmasti ensi viikolla käymään, ehkä useammankin kerran 😊❤️
- Anonyymi
Eikä sillä ettet olisi ennen nähnyt minua väsyneenä mutta en pysty silloin olemaan parhaimmillani niin miuluummin tuun sitten kun oon enempi voimissani. mutta mitä sinulle kuluu? 😊
- Anonyymi
Sxxxa oot sievä vieläkin, t:J.
- Anonyymi
Minä olen rakastunut! ❤️😘🥰Päässä tuntuu hattaran hörhöltä. Sydän lepattaa, tuntuu kuin hyrrä pyörisi rinnassa!
- Anonyymi
Kenelle tämä on?
- Anonyymi
Tuo on ihana tunne. Itse en uskalla vielä sanoa noin vahvasti, mutta kovin kiinnostunut olen hänestä, miehestä. Hän saa minut levottomaksi läsnäolollaan ja olen onnea ja iloa täynnä, ihan pienestäkin huomiosta. -sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenelle tämä on?
Yhelle miehelle joka vie joka kerta multa jalat alta kun kohdataan ❤️Elämäni rakkaus on tunne aina kun hänet nään😘🥰🤭terveisin blondi👩🏻🦳💄💋se mies ei varmaan itekkään tiiä et se on 🎯
- Anonyymi
Olisitpa ollut syömässä kanssani Daim-kakkua 😘😋 Tosin olen niin väsynyt että taidan mennä pian nukkumaan mutta olisi ihana nukkua viekussasi 🤩🤗
- Anonyymi
Oot ihana❤️
- Anonyymi
Antaisin sulle suklaata jos tuut tänne. Lähekkö 🚬
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oot ihana❤️
Niin sinäki, vielä ihanampi ❤️😽
- Anonyymi
Nähään taas unessa.
- Anonyymi
sain kaivettuu sun numeron oon melkonen
- Anonyymi
mut älä huoli en tuu uskaltaa laittaa sul mitää
- Anonyymi
Sinisimmut ja ruskea tukka
koskaan niitä unhoita en - Anonyymi
Lepää. Pian nähdään tai kuullaan toisemme.
- Anonyymi
❤️🤗 Hyvää yötä muruliini 😊
- Anonyymi
Voinko laittaa sulle wa nyt hei?
- Anonyymi
Mielellään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielellään
Tinie Tempah performing Written In The Stars
- Anonyymi
Voit laittaa. Toivon sitä.
- Anonyymi
Ajattelen kyllä sinua edelleen. Mutta ymmärrän, etten halua sinut. Se oli illuusio. Emme ole toisiamme varten. T. Vee
- Anonyymi
Mies vai nainen?
- Anonyymi
Haluat. Tiedät sen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluat. Tiedät sen.
Joo 🤗 /sivusta
- Anonyymi
Että tiesin kyllä.
Sillä ei enää väliä- Anonyymi
Minkä tiesit ja millä ei oo enää väliä?
- Anonyymi
Mitä tiesit?
- Anonyymi
Tiesin minäkin. Kaikkihan me tiedettiin.
Sivusta
- Anonyymi
Sanon, että oon vaarallinen nainen, aito paholainen. Kannattaa pelätä.
- Anonyymi
Just hyvä slogan naista esittävä käpsä- vihatkoon kunhan pelkäävät, öyh
- Anonyymi
Mulla on ikävä.
Mut en sano enää. Anteeks!
Mä en selviä ilman sua tästä elämästä.
Tarviin sut ees jotenkin tähän...- Anonyymi
Hei, olet nimimerkillä ja suurin osa anonyymina täällä vääntää menemään. Hatun nosto siitä.
Valopilkkuna ollut täällä lukemattomia kertoja.
Mielipahan saanut muutamat naiset hei yhen miehen kirjotuksista. Mun näkemys siitä on, että kohdisti yhteen eli muhun mutta muut ympärillä sai myös osansa siitä. Anonyymi kirjoitti:
Hei, olet nimimerkillä ja suurin osa anonyymina täällä vääntää menemään. Hatun nosto siitä.
Valopilkkuna ollut täällä lukemattomia kertoja.
Mielipahan saanut muutamat naiset hei yhen miehen kirjotuksista. Mun näkemys siitä on, että kohdisti yhteen eli muhun mutta muut ympärillä sai myös osansa siitä.Kiitti tosta.
Ei tää kovin kannattavaa sinänsä oo olla nikillä koska saa pskaa niskaan mutta ei se mitään.- Anonyymi
originalpieninainen kirjoitti:
Kiitti tosta.
Ei tää kovin kannattavaa sinänsä oo olla nikillä koska saa pskaa niskaan mutta ei se mitään.Tarkoitatko mainitsemallasi skeidalla sitä, että sinut tiedetään mieheksi vai sitä teennäistä monologia mitä käyt itsesi kanssa? Ihan vaan ns nyansseista halusin päästä perille, mies
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitatko mainitsemallasi skeidalla sitä, että sinut tiedetään mieheksi vai sitä teennäistä monologia mitä käyt itsesi kanssa? Ihan vaan ns nyansseista halusin päästä perille, mies
Tarkoitan jotain muuta kuin että luullaan mieheksi.
- Anonyymi
Täällä on villii menoo ei voi muuta sanoo ...
- Anonyymi
Viikonloppuillat ja -yöt on aina sekopäitä täynnä. Sunnuntaisin päivällä taas krapuloissaan kirjoitetaan lähinnä ilkkuvaa pskaa ja haukutaan ihmisiä. Näin täällä palstalla nämä jutut menee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viikonloppuillat ja -yöt on aina sekopäitä täynnä. Sunnuntaisin päivällä taas krapuloissaan kirjoitetaan lähinnä ilkkuvaa pskaa ja haukutaan ihmisiä. Näin täällä palstalla nämä jutut menee.
Niin se tuntuu olevan, mitä enemmän munaillut itseään jo tovin sen teennäisemmät kemut, vaikka ns haikea huomen menossa
- Anonyymi
Hassua, että toinen henkilö kirjoittaa, aina sen jälkeen tänne, kun olemme sinun kanssasi nähneet, tyylillä kuin ne voisivat olla minulta sinulle. Sattumaa? Sinun työkaverisi? Sinä itse? Olet vastannut hänelle.
- Anonyymi
Lisäys: en kirjoita ylistäviä rakkaudentunnustuksia enkä tunnisteita, mistä joku toinenkin voisi tunnistaa.
- Anonyymi
Niin on hassua...teinit pitää hauskaa aikuisten kustannuksella. Ei tääl kantsi aikuisten kirjotella.
- Anonyymi
Palstatauko voi auttaa tuohon ylianalysointiin. Joskus asiat voi olla ihan miltä ne näyttävät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palstatauko voi auttaa tuohon ylianalysointiin. Joskus asiat voi olla ihan miltä ne näyttävät.
Kommentissasi ei ole mitään järkeä.
- Anonyymi
Kaipaus hiipuu. Aika tekee tehtävänsä.
- Anonyymi
ei hiivu täällä ainakaan, päinvastoin
- Anonyymi
Lovely!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei hiivu täällä ainakaan, päinvastoin
Joo ei hiivu täälläkään, voimistuu vaan.
- Anonyymi
Joidenkin kohdalla toki noin. Ei täällä.
- Anonyymi
Haluat ain nuoremman ja jos tulee iän tuomii ongelmii esim. Siin ni vaihtoon. Eiks vaan?
- Anonyymi
Sun väri on valkoinen.
- Anonyymi
Mitä kuuluu ?
Ootan huomista
Meen mettään - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä kuuluu ?
Ootan huomista
Meen mettäänOotan Wonderful life together
- Anonyymi
Tekisit läsnäolollasi tästä iltapäivästä täydellisen.
- Anonyymi
Kerro miten täydellinen iltapäivä kanssas sujuu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro miten täydellinen iltapäivä kanssas sujuu?
Kyseessä oli vain yksi skenaario huipusti vietetystä iltapäivästä minun näkökulmastani ajateltuna. Tiedän hänen huippuiltapäivänsä olevan erilainen. Voisimme vaihdella.
- Anonyymi
ikävä on.❤️
- Anonyymi
Inhoatkohan imuroimista yhtä paljon kuin minä? Imuroitaisiinko me vuoroviikoin vai tykkäisitkö siitä niin paljon ettei minun tarvitsisi enää koskaan imuroida? 🤔😅
- Anonyymi
…voin imuroida kyl usein…tykkään
- Anonyymi
Imuroin ehkä pari kertaa viikossa. Robo hoitaa loput. En inhoa.
- Anonyymi
Huh. Sulla täytyy olla useampi koira tai kissa, että noin usein pitää imuroida.
- Anonyymi
Tiedän sen taikasana.
- Anonyymi
Aivan järkyttävä ikävä iski taas. Ikävöiny pitkin päivää mut nyt se oikein tiivistyi. ❤️😘
Ikävään voi näköjään kuolla koska kohta makaan raatona - Anonyymi
Tunnustaisin tunteeni enkä välittäisi seuraamuksista mitään❤️😘🥰🚬sauhut päälle
- Anonyymi
Mutta jää kohdallasi palstahorinoiksi.
- Anonyymi
pidän palstavapaata koska mielenterveyteni horjuu. ajatuksissa olet..
- Anonyymi
olen sinun L - Jari polvistuu
- Anonyymi
Tuntuu että tänne ei jaksa eikä ole mielenkiintoa enää sanoa mitään, yhtä turhan kanssa. Puhukaa te jolla on jaksamista ja kaikkea siltä väliltä
Ketjusta on poistettu 36 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä1023551Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda3121914Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2471727- 971592
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4141545Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik21450Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4281432Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat431200MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar381065Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun3581030