https://youtu.be/J0u1U7foCmA?si=lhWML2MgSMqcwxMm
Kyllä se konemania vituttaa kun metsäman ohjaa superpilkkojaa kuivasta ja lämpimästä ohjaamosta.
Ei tarvitse nujuta märkää rankaa japan kitaan eikä koneleidin tarvitse olla vahtaamassa paljain päin viimassa tukkeutuvaa halkaisuterää.
Konemania vituttaa
45
884
Vastaukset
- Anonyymi
Siinä ei keväällä kauan nokka tohise kun super värkillä pikkoo muutamasta isosta puusta vuoden polttopuut.
- Anonyymi
Enokin nauraa haudassa kuinka edistyksellinen oli elläessään, eno oli kaikkea muuta kuin rankakasa ukko. Eno ei risujen ja rankojen kanssa nuohonnut.
- Anonyymi
Eikö mistä sä voit sen tietää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö mistä sä voit sen tietää
"Eikö mistä sä voit sen tietää"
Kirjoitin omasta enostani joka veti jo 60-luvulla metsän isoimman puun liiterin eteen ja pilkkoi isosta puusta rakentamallaan koneella halkoja joita poltti keskuslämmityskattilassa ja tuotti lämpöä ja lämmintä vettä isoon maalaistaloon.
Sanoi: "Ei ole aikaa kerätä risuja metsästä ja kantaa lämpöä sylissä huoneisiin" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Eikö mistä sä voit sen tietää"
Kirjoitin omasta enostani joka veti jo 60-luvulla metsän isoimman puun liiterin eteen ja pilkkoi isosta puusta rakentamallaan koneella halkoja joita poltti keskuslämmityskattilassa ja tuotti lämpöä ja lämmintä vettä isoon maalaistaloon.
Sanoi: "Ei ole aikaa kerätä risuja metsästä ja kantaa lämpöä sylissä huoneisiin"Okei anteeksi luulin että tarkoitit metsa manin enoa
- Anonyymi
Lähinnä pitäisi laittaa niin pitkiä kuin mahtuu ja sitten pätkiä klapikoneella säkkiin kun paha pätkien kanssa pulata kouralla.
- Anonyymi
Onko pelimanniduo mennyt konemanin ihon alle?
- Anonyymi
Ei,
- Anonyymi
Outo episoodi tuo puolimanneduuo kaikkijaan. Mistä tuli ka minne mäni. Ystäväksi sano se jasna metsämannii. Rakas sano se katjakii. Raha teettää kaikenlaista. Ihi ihi.
- Anonyymi
Ystävyyttäki on monenlaista. Oikeaa ja väärää.
- Anonyymi
Taitaa aloittajaa vituttaa kaikista eniten hhahahahahhaahahaa
- Anonyymi
"Taitaa aloittajaa vituttaa kaikista eniten hhahahahahhaahaha"
Konemania vituttaa metsämanin menestyksen jälkeen eniten se, kun ei oppinut soittamaan kitaraa hah hah hah haa.
Rockstara joka ei osaa soittaa kitraa hah hah hah haa kylläpä nyt ihan selkäkeikkaa pitää heittäytyä nauramaan hah hah haa.
Korut korvissa, värit hiuksissa ja peltikitara kainalossa mutta kun kitara ei vaan soi hah hah hah haa, ei soi.- Anonyymi
On se hyvä, että sinä ja aloittaja (sama henkilö) osaa soittaa kitaraa ja ainakin poskeaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On se hyvä, että sinä ja aloittaja (sama henkilö) osaa soittaa kitaraa ja ainakin poskeaan.
Lahomäki mitään soittaa osaa.
- Anonyymi
On sitä tässäki kylässä nähty monenlaista ystävyyttä ja rakkautta. Ei oo ollu elinaikasta vaikka nii on sanoneet.
Köyhyyven jälkeen raha on pistäny piät sekasi monelta.- Anonyymi
Kaikki ns ystävyys perustuu toisesta hyötymiseen omalla kanavalla. Ilman tubea ei käsi nousis tervehdykseen.
- Anonyymi
"On se hyvä, että sinä ja aloittaja (sama henkilö) osaa soittaa kitaraa ja ainakin poskeaan."
Jos minä olen elämässä jotakin halunnut, niin se haluaminen ei ole tapahtunut koruja korvan lehtiin asettelemalla, hiuksia värjäämällä, spedeä leikkimällä, änisemällä, vänisemällä, eikä omaa kotikylää paskakyläksi haukkumalla.- Anonyymi
Paljon yhteyksi videoon jossa arvuuteltiin paskakylän paskapuhujaa.
- Anonyymi
Oothan sinä halunnut mutta mitään et ole saanut. Et saanut aikaan edes yhtä youtube filmiä omista tekemisistä. Kadehtia osaat ja valittaa toisten asioista joista et tiedä mitään.
- Anonyymi
Kosulassa raha on valtias ja sekottanu monta päätä.
- Anonyymi
Tuskin se sinäkään köyhyydessä itkisit kun olisi liitua.
- Anonyymi
Kaikki köyhät sekoaa,jos ne yhtäkkiä saa paljon rahaa.
- Anonyymi
Kuka toinen tubettaja on kertonut isänsä isosta mulkusta joka oli niin suuri, että äitinsä rakastui siihen isoon mulkkuun?
- Anonyymi
Periytyyköhän iso-mulkkuisuus isältä pojalle?
- Anonyymi
varmaan sinä
- Anonyymi
"Oothan sinä halunnut mutta mitään et ole saanut. Et saanut aikaan edes yhtä youtube filmiä omista tekemisistä. Kadehtia osaat ja valittaa toisten asioista joista et tiedä mitään."
Tee sinä nulli videoita äitisi majavasta.- Anonyymi
sulla ei onnistu edes siitä
- Anonyymi
Aika törkeetä puhua äiteen majavasya mitään. Mestari voi koota porukan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika törkeetä puhua äiteen majavasya mitään. Mestari voi koota porukan?
"Aika törkeetä puhua äiteen majavasya mitään. Mestari voi koota porukan?".
Uhkailetko sinä?
Oliko tässä kysymyksessä jotakin väärää:
Kuka toinen tubettaja on kertonut isänsä isosta mulkusta joka oli niin suuri, että äitinsä rakastui siihen isoon mulkkuun? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Aika törkeetä puhua äiteen majavasya mitään. Mestari voi koota porukan?".
Uhkailetko sinä?
Oliko tässä kysymyksessä jotakin väärää:
Kuka toinen tubettaja on kertonut isänsä isosta mulkusta joka oli niin suuri, että äitinsä rakastui siihen isoon mulkkuun?Älä viitti enää, ja laita korkki jo kiinni.. Kehtaatki, vanha mies.
- Anonyymi
Yhtä törkeitä molemmat kosulan manit. Eipä huvita enää kattoa. Muutama vuosi sitten oli ihan katottavia kummankin videot. Mitä lie tapahtunu parissa vuodessa.
- Anonyymi
Katot kumminki ja keräät itseesi kamalaa kateutta kun tiedät että ne saa rutosti rahoo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katot kumminki ja keräät itseesi kamalaa kateutta kun tiedät että ne saa rutosti rahoo.
Onko kateutta kirjoittaa kun kuulee julkista ruokotonta kielenkäyttöä, pitääkö sulkea silmät ja korvat?
Menetko sinä Prismaan ja julistat jo käytävällä kuinka iso mulkku sinun isällä oli tai huudatko sinä IKH:lla asioidessasi:
"KYRPÄ SE REIJÄSSÄ OON, KYRPÄ SE REIJÄSSÄ OOOOON.
Eivät ole omia keksintöjäni moraali ja käyttäytymissäännöt vaan vuosikymmenien
ja vuosituhansien kuluessa ihmisten kokemuksia miten meidän pitää yhdessä elää ja toimia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko kateutta kirjoittaa kun kuulee julkista ruokotonta kielenkäyttöä, pitääkö sulkea silmät ja korvat?
Menetko sinä Prismaan ja julistat jo käytävällä kuinka iso mulkku sinun isällä oli tai huudatko sinä IKH:lla asioidessasi:
"KYRPÄ SE REIJÄSSÄ OON, KYRPÄ SE REIJÄSSÄ OOOOON.
Eivät ole omia keksintöjäni moraali ja käyttäytymissäännöt vaan vuosikymmenien
ja vuosituhansien kuluessa ihmisten kokemuksia miten meidän pitää yhdessä elää ja toimia.Älä ny viitti johan mä sanoin, Anna olla jo.
- Anonyymi
Oisko ollu tv sarja ja "valtakunnallinen kuuluisuus" mitä on tapahtunut.
- Anonyymi
Mieki kurkkimalla seuraan.
- Anonyymi
Miten iso majava sen äiteellä oli?
- Anonyymi
Lahomäen äireellä oli niin suuri jotta tippui vauraanmaatalon pihamaalle pakolaislapsena.
- Anonyymi
Lopettakaa tuo törkeä kommentointi.
Onko teillä itsellänne äitee. Miltä hänestä tuntuisi tuollainen.- Anonyymi
Elkee olko niin ykstotisia. Hyvä huumori on ihmisille yhtä tärkeetä kuin vitamiinit.
- Anonyymi
Nyt tais Koneman valehella kun kommentoi että ei ole kattonu EP Penttiän videoita.
Koneman oli kopioinu punnitusvideon aiheen ihan 1:1.
Sellasta se on. - Anonyymi
Väännellään naamaa, hypitään ilmaan ja puhutaan kaikkea paskaa minkä sylki suuhun tuo.
- Anonyymi
Seurataan mannilaisia, opitaan uusille tavoille ja meillä on kaikilla kivaa!
- Anonyymi
Ylpeilemällä ja vittuilemalla parempiin päiviin.
- Anonyymi
No juu
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1155965Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324067- 823352
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182986Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522054Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004- 1431795
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431787Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569