Luonto on ihmeellinen

Anonyymi-ap

mutta sinä olet vielä ihmeellisempi. Olet kuin taiteen mestariteos, jota voin vain ihailla kaukaa.

81

1244

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tänäänkö ihailit?

      • Anonyymi

        En nähnyt häntä tänään.


      • Anonyymi

        Mutta ihastelin häntä muuten.


    • Anonyymi

      Ymmärsin hitaasti mutta varmasti, kuinka ihmeellinen oletkaan. En ole koskaan ennen tavannut kaltaistasi ihmistä. Tunnen iloa ja hämmentyneisyyttä olemassaolostasi. Että sinunlaisesi ihminen tosiaan on. Annoin itselleni luvan tuntea sinua kohtaan tunteita, joita ei oikeastaan saisi olla. Pintani on tyyni, mutta sisälläni kuohuu padottujen tunteiden virta, sanomattomat sanat. Ap.

      • Anonyymi

        Miksi et saisi tuntea häntä kohtaan niin? /sivust


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi et saisi tuntea häntä kohtaan niin? /sivust

        Hän on varattu, minä olen varattu ja on muitakin syitä... Hän ei tarvitse minua. Minä kuitenkin ihastuin. Se oli yhdenlainen prosessi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän on varattu, minä olen varattu ja on muitakin syitä... Hän ei tarvitse minua. Minä kuitenkin ihastuin. Se oli yhdenlainen prosessi.

        Sinun kumppani, voi aavistaa pian jotain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun kumppani, voi aavistaa pian jotain.

        Kyllä hän tietää.


      • Anonyymi

        Minulle kävi samoin. Voisin kirjoittaa juuri noin kuin sinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulle kävi samoin. Voisin kirjoittaa juuri noin kuin sinä.

        Miten sinulle kävi? Mitä tapahtui?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä hän tietää.

        Tämä alkaa olla jo aika pitkällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten sinulle kävi? Mitä tapahtui?

        Tarkoitin että minullekin on käynyt näin, olen samassa tilanteessa kuin ap: "Ymmärsin hitaasti mutta varmasti, kuinka ihmeellinen oletkaan. En ole koskaan ennen tavannut kaltaistasi ihmistä. Tunnen iloa ja hämmentyneisyyttä olemassaolostasi. Että sinunlaisesi ihminen tosiaan on. Annoin itselleni luvan tuntea sinua kohtaan tunteita, joita ei oikeastaan saisi olla. Pintani on tyyni, mutta sisälläni kuohuu padottujen tunteiden virta, sanomattomat sanat. "


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä alkaa olla jo aika pitkällä.

        Mikään ei ole pitkällä. Mitään ei ole tapahtunut, eikä tapahdu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikään ei ole pitkällä. Mitään ei ole tapahtunut, eikä tapahdu.

        Miksi ei tapahdu? Entä jos hän tekisi aloitteen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitin että minullekin on käynyt näin, olen samassa tilanteessa kuin ap: "Ymmärsin hitaasti mutta varmasti, kuinka ihmeellinen oletkaan. En ole koskaan ennen tavannut kaltaistasi ihmistä. Tunnen iloa ja hämmentyneisyyttä olemassaolostasi. Että sinunlaisesi ihminen tosiaan on. Annoin itselleni luvan tuntea sinua kohtaan tunteita, joita ei oikeastaan saisi olla. Pintani on tyyni, mutta sisälläni kuohuu padottujen tunteiden virta, sanomattomat sanat. "

        Näin huomasin tapahtuneen. Hän on upea ihminen. Välillä huomaan miettiväni, onko hän todellinen. Näenkö sittenkin unta. Mutta hän herätti minut unesta, tavallaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ei tapahdu? Entä jos hän tekisi aloitteen?

        Voisin pitää häntä sylissäni. Kumppanini selän takana en toimi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisin pitää häntä sylissäni. Kumppanini selän takana en toimi.

        Keskustele kumppaniksi kanssa. Yrittäkkää löytää yhteinen linja ja toisenne uudestaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keskustele kumppaniksi kanssa. Yrittäkkää löytää yhteinen linja ja toisenne uudestaan.

        Ethän sinä tiedä mitään minusta ja kumpoanistani etkä tästä minun tilanteesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän on varattu, minä olen varattu ja on muitakin syitä... Hän ei tarvitse minua. Minä kuitenkin ihastuin. Se oli yhdenlainen prosessi.

        Lopeta tuo jauhaminen jo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ei tapahdu? Entä jos hän tekisi aloitteen?

        Epäilen sitä suuresti, olisi kyllä ihme jos hän uskaltaisi lähestyä.


    • Anonyymi

      Kaunista! Toivottavasti pääset joskus kertomaan hänelle tunteistasi.

      • Anonyymi

        Joutunen kätkemään nämä tunteeni. Haluaisin kertoa. Vain puhua asiasta. Joka syö sydäntäni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joutunen kätkemään nämä tunteeni. Haluaisin kertoa. Vain puhua asiasta. Joka syö sydäntäni.

        Luin tuolta, että olette molemmat varattuja. Jos sen olisin tiennyt, en olisi tuota sanonut. Keskity kumppaniisi ja parisuhteesi hoitamiseen. Jos siinä ei enää ole hoidettavaa, eroa. Se on oikein kumppaniasi kohtaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luin tuolta, että olette molemmat varattuja. Jos sen olisin tiennyt, en olisi tuota sanonut. Keskity kumppaniisi ja parisuhteesi hoitamiseen. Jos siinä ei enää ole hoidettavaa, eroa. Se on oikein kumppaniasi kohtaan.

        Miksi sinulla on noin kova tarve neuvoa minua? Et tiedä elämästäni mitään. Asiat eivät ole mustavalkoisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sinulla on noin kova tarve neuvoa minua? Et tiedä elämästäni mitään. Asiat eivät ole mustavalkoisia.

        Enkä välitä tietää. Pistin tilanteen vain omalle kohdalleni ja reagoin sen mukaisesti. Tilanne ei enää ole kaunis, ei ollenkaan.

        Onnea oikeiden ratkaisuiden tekemiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enkä välitä tietää. Pistin tilanteen vain omalle kohdalleni ja reagoin sen mukaisesti. Tilanne ei enää ole kaunis, ei ollenkaan.

        Onnea oikeiden ratkaisuiden tekemiseen.

        Ota huomioon että et voi omasta näkökulmastasi ottaa kantaa toisen asioihin. Se että et välitä tietää mutta haluat ohjeistaa, kertoo sinusta. Tässä rakkaudessa ei ole mitään likaista, ymmärrätkö? Asiat eivät ole aina niin mustavalkoisia, että on aina vain yksi ainoa "oikea" tai "väärä" ratkaisu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ota huomioon että et voi omasta näkökulmastasi ottaa kantaa toisen asioihin. Se että et välitä tietää mutta haluat ohjeistaa, kertoo sinusta. Tässä rakkaudessa ei ole mitään likaista, ymmärrätkö? Asiat eivät ole aina niin mustavalkoisia, että on aina vain yksi ainoa "oikea" tai "väärä" ratkaisu.

        Kadun, että koskaan edes sanoin aloitusta kauniiksi. Minulla ei ole muuta sanottavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kadun, että koskaan edes sanoin aloitusta kauniiksi. Minulla ei ole muuta sanottavaa.

        Mitä rumaa rakkaudessa on? Älä mieti tilannetta omalle kohdallesi. En usko että osaisit miettiä tätä minun tilannettani oikein.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joutunen kätkemään nämä tunteeni. Haluaisin kertoa. Vain puhua asiasta. Joka syö sydäntäni.

        Ihan hirveetä syö jos mikä.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä rumaa rakkaudessa on? Älä mieti tilannetta omalle kohdallesi. En usko että osaisit miettiä tätä minun tilannettani oikein.

        Sinun rakkaus on rumaa.


    • Anonyymi

      Kaipaako ap naista?

      • Anonyymi

        Kaipaan ihmistä joka herätti sieluni unesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaipaan ihmistä joka herätti sieluni unesta.

        Eräs mies herätti minut. Olen ikuisesti onnellinen että tiemne kohtasivat. Sivusta


    • Anonyymi

      En nyt tiedä. Ootko ikinä nähnyt kilpikonnan penistä se vasta outo on 😅

      • Anonyymi

        En ole nähnyt, kerro lisää. Veikkaan kuitenkin ettei se häntä muistuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole nähnyt, kerro lisää. Veikkaan kuitenkin ettei se häntä muistuta.

        Sanoiko joku että se häntä muistuttaa. Tosikko.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoiko joku että se häntä muistuttaa. Tosikko.

        Et huomannut että vastasin pilke silmäkulmassa. Itse olet tosikko.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et huomannut että vastasin pilke silmäkulmassa. Itse olet tosikko.

        Totta olenkin tosikko. Testasin vain lähdetkö mukaan noin mauttomaan juttuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta olenkin tosikko. Testasin vain lähdetkö mukaan noin mauttomaan juttuun.

        Siinähän testaat. Monipuolisuus on hyve, jutuissakin.


    • Anonyymi

      Miksi päätit, ettei hän tarvitse sinua?

      • Anonyymi

        En ole päättänyt sellaista. En vain usko että hän minua tarvitsisi.


      • Anonyymi

        Hänellä kai on kaikki mitä hän tarvitsee. En tiedä. Luulen niin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hänellä kai on kaikki mitä hän tarvitsee. En tiedä. Luulen niin.

        Kiitos. Kuinka kauan olet tuntenut hänet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos. Kuinka kauan olet tuntenut hänet?

        Tarkoitan sanoa, että minulla ei oikeastaan ole mitään sellaista mitä voisin tarjota hänelle. Olen tuntenut hänet liian vähän aikaa sikäli, että aika ennen häntä tuntuu jotenkin turhalta. Olisinpa tutustunut häneen aiemmin. Toisaalta hän tuntee minut paremmin kuin moni muu. Aika... Se on joustava käsite.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitan sanoa, että minulla ei oikeastaan ole mitään sellaista mitä voisin tarjota hänelle. Olen tuntenut hänet liian vähän aikaa sikäli, että aika ennen häntä tuntuu jotenkin turhalta. Olisinpa tutustunut häneen aiemmin. Toisaalta hän tuntee minut paremmin kuin moni muu. Aika... Se on joustava käsite.

        No ei sitten minulle. Minusta ei voida sanoa, että olisimme voineet tavata paljon aikaisemmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei sitten minulle. Minusta ei voida sanoa, että olisimme voineet tavata paljon aikaisemmin.

        Noin 2 vuotta. Jos olisimme tavanneet aiemmin, se olisi ollut suuri sattuma. Mahdollista kuitenkin näin pienessä maassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noin 2 vuotta. Jos olisimme tavanneet aiemmin, se olisi ollut suuri sattuma. Mahdollista kuitenkin näin pienessä maassa.

        Heh. Mutta ei, minä muutin Suomeen vähän yli 2 vuotta sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh. Mutta ei, minä muutin Suomeen vähän yli 2 vuotta sitten.

        Minusta on edelleen hämmästyttävää, että voit vahingossa tavata ihmisen täällä, se on totta.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Hänellä kai on kaikki mitä hän tarvitsee. En tiedä. Luulen niin.

        Onko teillä kaikilla luulotauti, se selittääkin paljon. Ottakaa selvää, niin jää luulot vähemmälle.


    • Anonyymi

      Hmm. Miten kumppanisi tietää? Huomasiko käytöksesi muuttuneen? Käyttäydyitkö itse sen jälkeen oudosti tätä rakastustasi kohtaan?

      • Anonyymi

        Mitä tarkoitat oudolla käytöksellä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tarkoitat oudolla käytöksellä?

        Sellasta välttelyä, kylmyyttä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sellasta välttelyä, kylmyyttä

        En ole kylmä hänelle, tietääkseni. Mutta yritän peittää tunteeni häneltä varsinkin jos paikalla on muita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole kylmä hänelle, tietääkseni. Mutta yritän peittää tunteeni häneltä varsinkin jos paikalla on muita.

        No se voi ilmeentyä kylmyytenä. Entä nuo mitä muuta sulta kysyin


    • Anonyymi

      Itsekin olen varattu (mies) ja ihastunut varattuun (nainen). En usko, että ihastus tuntee samoin minua kohtaan. Ei ole mitenkään antanut sellaisia merkkejä. Seuraavan kerran kun tapaan hänet kerron tunteistani... tai sitten pidän tunteet vain omana tietonani ja jatkan elämääni. Haluatko, että tunnustan ihastumiseni sinuun?

      • Anonyymi

        Haluan kyllä. Naiselta sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluan kyllä. Naiselta sivusta

        Jotenkin tällainen yksipuolinen ihastuminen on vähän noloa. Vaikea ehkä tunnustaa sitä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotenkin tällainen yksipuolinen ihastuminen on vähän noloa. Vaikea ehkä tunnustaa sitä

        Et voi tietää, onko se yksipuolinen vai ei, ennen kuin kysyt...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et voi tietää, onko se yksipuolinen vai ei, ennen kuin kysyt...

        Onko sinulla samanlainen tilanne päällä vai kommentoitko muuten vaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sinulla samanlainen tilanne päällä vai kommentoitko muuten vaan?

        Kyllä. En tiedä arvaako hän mies vai ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä. En tiedä arvaako hän mies vai ei.

        Milloin näät tätä miestä seuraavan kerran?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milloin näät tätä miestä seuraavan kerran?

        Yli 2 viikkoa myöhemmin.


    • Anonyymi

      Hyi stana, kuvottava pettäjä. Ällöttää lukea tällasia juttuja täältä. Ihan oikeesti nyt, kattokaa pettäjät peiliin oikeen pitkään ja hartaasti, ja todetkaa että olette kuvottavaa ihmiskuonaa, ja teette puolisoillenne ja pahimmassa tapauksessa perheellenne todella pahoja asioita. Hyi olkoon!

      • Anonyymi

        Pitäisiköhän sinun malttaa hetki mielesi ennenkuin paukuttelet näppäimistöllä menemään? Kukaan ei ole pettänyt ketään, se on täysin oma tulkintasi. Sinuna miettisin, mistä reaktiosi tuli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitäisiköhän sinun malttaa hetki mielesi ennenkuin paukuttelet näppäimistöllä menemään? Kukaan ei ole pettänyt ketään, se on täysin oma tulkintasi. Sinuna miettisin, mistä reaktiosi tuli.

        Miten niin? Varattu / varatut täällä kirjottelee ja ilmaisee rakkauttaan kolmannelle pyörälle. Hyi helvetti kun on likasta touhua.
        "Ei ole mustavalkosta" ja blaa blaa.
        Ei jumalauta oikeesti kun ne näkis miten ruma kuvotus sieltä peilistä takasin kurkkaa niin osais katuakin mut ei, kun ei haluta nähdä sitä miten asiat on, vaan yritetään selitellä kaikki itelle parhain päin jotta se ei enää kuulostais niin pahalta.
        Ei voi muuta sanoa kun yök.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin? Varattu / varatut täällä kirjottelee ja ilmaisee rakkauttaan kolmannelle pyörälle. Hyi helvetti kun on likasta touhua.
        "Ei ole mustavalkosta" ja blaa blaa.
        Ei jumalauta oikeesti kun ne näkis miten ruma kuvotus sieltä peilistä takasin kurkkaa niin osais katuakin mut ei, kun ei haluta nähdä sitä miten asiat on, vaan yritetään selitellä kaikki itelle parhain päin jotta se ei enää kuulostais niin pahalta.
        Ei voi muuta sanoa kun yök.

        Ei tässä ole mitään likaista. Sinun mielesi on se, joka tekee asiasta likaisen. Sinulta puuttuu empatiakykyä. Minä olen rakkauden arvoinen - samoin ajattelee myös puolisoni joka tietää ihastumisestani. Ihastumiseni kohde ei tiedä. Sinulta puuttuu rakkautta, ja sen myötä oikeastaan paljon muutakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tässä ole mitään likaista. Sinun mielesi on se, joka tekee asiasta likaisen. Sinulta puuttuu empatiakykyä. Minä olen rakkauden arvoinen - samoin ajattelee myös puolisoni joka tietää ihastumisestani. Ihastumiseni kohde ei tiedä. Sinulta puuttuu rakkautta, ja sen myötä oikeastaan paljon muutakin.

        Sinä et ole rakkauden arvoinen, ja puolisosi on täys tossu.
        Sun ihastumisen kohteen paraneekin olla tietämättä sun likasista fantasioistas. Miksi et rakasta sun puolisoas? Tai toisaalta mikset eroa siitä jos et selkeestikään sitä rakasta.
        Tietenkin sä vastaat taas jotain että "rakastaa voi monia" tai jotain muuta yhtä höpöä.
        Taas sitä samaa selittelyä mitä pettäjät harrastaa, että ne saa sen asian kuulostaan paremmalta kun mitä se oikeasti on.
        No joo, voihan se olla niin et sun puolisos istuu pyörätuolissa ja on impotentti, tms. mut silti et sitä rakasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä et ole rakkauden arvoinen, ja puolisosi on täys tossu.
        Sun ihastumisen kohteen paraneekin olla tietämättä sun likasista fantasioistas. Miksi et rakasta sun puolisoas? Tai toisaalta mikset eroa siitä jos et selkeestikään sitä rakasta.
        Tietenkin sä vastaat taas jotain että "rakastaa voi monia" tai jotain muuta yhtä höpöä.
        Taas sitä samaa selittelyä mitä pettäjät harrastaa, että ne saa sen asian kuulostaan paremmalta kun mitä se oikeasti on.
        No joo, voihan se olla niin et sun puolisos istuu pyörätuolissa ja on impotentti, tms. mut silti et sitä rakasta.

        Tietenkin rakastan puolisoani. Hän antaa minun olla oma itseni. Kas kun ihastukseni on samaa sukupuolta. Meitä ei voi koskaan olla. Mutta hänen kanssaan löysin itseni. Opin itsestäni uutta. Hän sai minussa aikaan hyviä muutoksia. Puolisoni ei ole tossu. En ole pettänyt puolisoani. Sinun ongelmasi on se, että sotket omat fantasiasi todellisuuteen. Sinulla taitaa olla pettämisestä jokin trauma. Hoida se traumasi. Olet armoton, mustavalkoinen ja rakkaudeton.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tässä ole mitään likaista. Sinun mielesi on se, joka tekee asiasta likaisen. Sinulta puuttuu empatiakykyä. Minä olen rakkauden arvoinen - samoin ajattelee myös puolisoni joka tietää ihastumisestani. Ihastumiseni kohde ei tiedä. Sinulta puuttuu rakkautta, ja sen myötä oikeastaan paljon muutakin.

        Onneksi tunnen vain yhtä kohtaan voikkaat tunteet,olen yksäri 100%


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi tunnen vain yhtä kohtaan voikkaat tunteet,olen yksäri 100%

        Life starts to make sense, when you realize that I'm not you.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietenkin rakastan puolisoani. Hän antaa minun olla oma itseni. Kas kun ihastukseni on samaa sukupuolta. Meitä ei voi koskaan olla. Mutta hänen kanssaan löysin itseni. Opin itsestäni uutta. Hän sai minussa aikaan hyviä muutoksia. Puolisoni ei ole tossu. En ole pettänyt puolisoani. Sinun ongelmasi on se, että sotket omat fantasiasi todellisuuteen. Sinulla taitaa olla pettämisestä jokin trauma. Hoida se traumasi. Olet armoton, mustavalkoinen ja rakkaudeton.

        Toi sun juttus menee koko ajan vaan sairaammaks. Se sun mieheskin on todella kuvottava. Hyi helvetti teidän kanssa. Oikeesti, yök 🤮


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toi sun juttus menee koko ajan vaan sairaammaks. Se sun mieheskin on todella kuvottava. Hyi helvetti teidän kanssa. Oikeesti, yök 🤮

        En sanonut sukupuoltani. Minulle on yhdentekevää mitä sinä ajattelet. Toivottavasti joku joskus rakastaa sinut ehjäksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toi sun juttus menee koko ajan vaan sairaammaks. Se sun mieheskin on todella kuvottava. Hyi helvetti teidän kanssa. Oikeesti, yök 🤮

        Sinut saa rakkaus voimaan pahoin, koska se on täydellinen peili puutteillesi. Olen pahoillani että joudut elämään noin rakkaudetonta elämää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En sanonut sukupuoltani. Minulle on yhdentekevää mitä sinä ajattelet. Toivottavasti joku joskus rakastaa sinut ehjäksi.

        No oli kumpi sukupuoli sillä tahansa sillä ei ole v*tunkaan väliä.
        Hyhhyh mitä sakkia...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No oli kumpi sukupuoli sillä tahansa sillä ei ole v*tunkaan väliä.
        Hyhhyh mitä sakkia...

        Onneksi en tarvitse hyväksyntääsi yhtään mihinkään. Toivottavasti vielä joskus koet rakkautta, joka eheyttää sinut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietenkin rakastan puolisoani. Hän antaa minun olla oma itseni. Kas kun ihastukseni on samaa sukupuolta. Meitä ei voi koskaan olla. Mutta hänen kanssaan löysin itseni. Opin itsestäni uutta. Hän sai minussa aikaan hyviä muutoksia. Puolisoni ei ole tossu. En ole pettänyt puolisoani. Sinun ongelmasi on se, että sotket omat fantasiasi todellisuuteen. Sinulla taitaa olla pettämisestä jokin trauma. Hoida se traumasi. Olet armoton, mustavalkoinen ja rakkaudeton.

        En halua nähdä sinua koskaan, toivon että pysyt kaukana minusta.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietenkin rakastan puolisoani. Hän antaa minun olla oma itseni. Kas kun ihastukseni on samaa sukupuolta. Meitä ei voi koskaan olla. Mutta hänen kanssaan löysin itseni. Opin itsestäni uutta. Hän sai minussa aikaan hyviä muutoksia. Puolisoni ei ole tossu. En ole pettänyt puolisoani. Sinun ongelmasi on se, että sotket omat fantasiasi todellisuuteen. Sinulla taitaa olla pettämisestä jokin trauma. Hoida se traumasi. Olet armoton, mustavalkoinen ja rakkaudeton.

        Ottakaa se kolmas pyörä mukaan leikkeihinne, saattaisi miehesikin olla innoissaan.


    • Anonyymi
      UUSI

      Pian saat ihailla häntä toisen sylissä.

    • Anonyymi
      UUSI

      Sukupuoli on aika vailinainen käsite. Jokaisessa on jossakin määrin maskuliinista ja femiinistä väriä. Ymmärrän kuitenkin kantasi. Olen itse tällainen "samansukupuolinen" erikoisrakkauden kokenut ja muuttunut myös paljon tapauksen takia. Joskin olen hyvin yksinäinen ja vielä pahasti keskeneräinen. Liekö koskaan valmis?

      • Anonyymi
        UUSI

        Ja ku en voi hänen kanssaan olla, toivoisin että löytäisin jonkun edes hitusenkaan häntä muistuttavan ihmisen edes ystäväkseni. Sellaisen tarpeessa olen todella nyt.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja ku en voi hänen kanssaan olla, toivoisin että löytäisin jonkun edes hitusenkaan häntä muistuttavan ihmisen edes ystäväkseni. Sellaisen tarpeessa olen todella nyt.

        Haittaisiko se teidän ystävyyttä jos hän on jo parisuhteessa.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mulla on ihan kamala ikävä nyt

      Nyt on leikki kaukana tästä. Aina ollaan oltu suht korrekteja nähdessä. Tällä hetkellä hyppäisin kaulaan, jos näkisin. E
      Ikävä
      23
      7529
    2. Muistan kyllä kirkkaasti kaiken

      Mitä silloin tapahtui. Ei ole muisti kadonnut minnekään. Mieluummin olisin unohtanut kaiken. Sattui niin noloja juttu
      Tunteet
      51
      2741
    3. Mitä haluaisit sanoa

      kaivatullesi juuri nyt?
      Ikävä
      123
      2443
    4. Näin tässä taannoin taas mielitiettyäni

      Olitpa taas lihonut ja muutenkin komistunut.
      Ikävä
      10
      1651
    5. Toinen leikki:kirjoita yksi sana

      jolla kaivattusi voisi tunnustaa juuri sinut.
      Ikävä
      45
      1618
    6. A-nainen, ajatukseni sinussa

      Mieleni askartelee sinussa päivät pitkät ja mietin, mitä sinulle mahtaa kuulua. Kuljen ikään kuin matkassasi koko ajan,
      Ikävä
      11
      1551
    7. Ikävän kohteesi paras

      piirre tai ominaisuus? Sexikkäät hymykuopat ja hauis 💪. -ap
      Ikävä
      40
      1485
    8. Petollisten ex-jääkiekkoilija Janne Puhakka on kuollut

      Lehtitietojen mukaan hänen kumppaninsa ampui hänet sunnuntai-iltana. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010760884.html
      Maailman menoa
      54
      1449
    9. En valehtele vaan ihastuin sinuun

      Pakko sanoa että sydämeni suli sinun olemuksestasi. Vaikutit rauhalliselta, ystävälliseltä ja sinussa oli jotain mitä en
      Ikävä
      52
      1290
    10. Luonto on ihmeellinen

      mutta sinä olet vielä ihmeellisempi. Olet kuin taiteen mestariteos, jota voin vain ihailla kaukaa.
      Ikävä
      81
      1244
    Aihe