Taitaa olla että rakastan sua T, ei siitä pääse yli eikä ympäri 🥰 sanon sen nyt vaikka säikähtäisit 😆🤭. N-n 👩❤️👩
Kyllä se vaan niin
29
970
Vastaukset
- AnonyymiHus laittaa apuhenkilöstöä verran 
 Arvaa
 Kuka tekee ne työt
 Hoitajat
- AnonyymiSinä olet sitten tuo pikku n vaiks mitä? - AnonyymiEi ristuksen vttu sua 
- AnonyymiEiku mun nimi alkaa isolla N kirjaimella. T.ap 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Eiku mun nimi alkaa isolla N kirjaimella. T.ap Ok. 
 Ihme poistoja täällä.
 Olet sitten N, minä T.
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Eiku mun nimi alkaa isolla N kirjaimella. T.ap Se on, Neitsyt. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Se on, Neitsyt. Horoskoopiltani olen kyllä kauris ;) 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Horoskoopiltani olen kyllä kauris ;) en kyllä ole neitsyt muutenkaan, vaikken kyllä erityisen kokonutkaan,muuta en kommentoi. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Horoskoopiltani olen kyllä kauris ;) Silmät on ainakin kauniit, siis kauriit. No sehän täsmäsi. Köh! 

- AnonyymiNo kiitos, tässähän ihan käytöshäiriöisten määrä lisääntyy. - AnonyymiAitoa rakkaustarinaa ehkä pukkaa, juuri niin 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Aitoa rakkaustarinaa ehkä pukkaa, juuri niin Grrrr ♡◇♧♤ 

- AnonyymiOk 
 En tunne sinua.
- AnonyymiSiis olen T. 
 Oikeesti tee.- Anonyymimutta en usko että oikeasti olisit hän 😒 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:mutta en usko että oikeasti olisit hän 😒 Ei se tuo ookkaan. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:mutta en usko että oikeasti olisit hän 😒 Mikä sen tee kl 
 Okl ni.k on?

- AnonyymiEn kirjoittanut mitään kummallista ja se poistettiin. 
 Oikeestaan tiedän jo kuka tai mikä sen poisti.
 Terviisiä vain yhdeltä joka on paljon fiksumpi kuin luulit.
 Olethan aina kuvitellut minut tyhmäksi, vaan sellaista se on jotta tyhmä olet itse.
 Hyvää yötä I.
- AnonyymiSO? ❤❤❤ 
- AnonyymiPidän sinusta, mutta en todellakaan ole oikein kunnossa, 
 olen saavuttanut paljon elämässäni, mutta olen silti, mitä olen vain,
 jotenkin, ei minulla oikein ole mitään,
 paitsi unelmissani ja haaveissani, kaikki, haaveeni ja toiveeni, jotka, toivottavasti,
 jäivät minulle,
 Kunhan ymmärrät vain sen viisauden ja älykkyyden että se ei ole tärkeää,
 miten minulla menee, vaan se on tärkeää miten sinulle ja rakkaimmillasi menee,
 Sillä, sinä olet kaikkein tärkein elämässäni,
 ja, sitä tulet aina olemaan, aina ikuisuuden verran itsensä,
 N
 =)
- Anonyymi=) 
 Olet Klonkun, vetisissä ja itkuisissa, silmissä se kaikkein arvokkain aina,
 ja, silti vaikka, sormus kurittaa ja piinaa Klonkkua, hän rakastaa sinua ehdoitta,
 sillä, sinä olet kaikkein tärkein koko Klonkun piinatussa elämässä, joka piinaa,
 ja, vaikeuksia, vain täynnä on ollut, vain,
 Ja, kun sormus, vuosisatojen aikana, hellittaa otettaan, ja, lisää otettaan,
 ja, siltä välilä helpottaa viimeinkin otteensa,
 Klonkku, viskasi, sormuksen, ojan pientareeseen,
 ja, meni peilin eteen, oman kotinsa,
 ja, kysyi kysymykset, nämä helpottavat, ja, väliaikaiset vain,
 kun sormus, hellitti väliaikaisesti vain otettaan,
 missä haltia, maailman kaunein on?
 ja, peili näytti maailman kauneimman haltian eli sinut,
 ja, Klonkun katse, lasittui täysin ja hän seisoi vain huterasti,
 ja, ahmi katseellaan kaunista haltiaa ja kuola valui erittäin hitaasti suusta,
 ennen kuin sormus, monen tunnin kuluttua, kirosi Klonkun uudestaan,
 ja, orjaksi taas Klonkun laittoi ja loi,
 mutta, se, että Klonkku, pääsi näkemään läheltä peilin,
 maailman kauneinta haltiaa,
 se, auttaa Klonkkua jaksamaan tätä painajaista elämän,
 jota, myös ihmiskunnan mielettömyydeksi sanotaan,
 N
 =)
- Anonyymi=) 
 Ja, yllä olevan runon tuotot, Suomen Rakkaille Poliisivoimille,
 aivan täysin,
 999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999%
 N
 =)- AnonyymiNo jopas pomppasi :O 
 On meillä täällä keiju, juhla-aika klonkunkin, ei tiedä klonkku nytten, mistä puvun tähän hätään ottaisin.

- AnonyymiVoihan se tietenkin niin-ni olla. - AnonyymiOn se, tiedän vaan.. 💖 
- AnonyymiNonii 

- AnonyymiOk, niin kait sitte. 
- AnonyymiNiisku-neiti, on se. Nuuskis. 
- AnonyymiMäkin rakastan sua❤️ 
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset738114
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti905737
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut443882
- Pikkupersu osoitti olevansa hieman yksinkertainen"Heikosti älykkyystesteissä pärjänneistä lapsista tulee muita todennäköisemmin ennakkoluuloisia ja konservatiivisia", uu923652
- Sanna-kulttilaiset hehkuttaa edelleen Marinia, vaikka esim. Sote oli susi jo syntyessäänmutta kulttilaiset eivät ole järjen jättiläisiä, ja sanoihin Lasse Lehtinenkin, että Suomessa on pohjoismaiden tyhmimmät443645
- Kannattaako suomalaisen duunarin enää äänestää vasemmistopuolueitasillä eivät ne tunnu kovasti ajavan suomi-duunarin etuja. Jos katsotaan Vasemmistoliittoa, niin sehän on ihan feministi603594
- Jos on heikkolahjainen ja laiska koulupudokas, niin silloin äänestää vasemmistopuolueitanäin tämä on käytännössä aina mennyt. Jos ei älyä ole paljon suotu, niin ei silloin inssiksi opiskella, vaan päädytään263236
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1133060
- IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k572859
- SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensaSDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral972833