ihan itse, miltä sinusta tuntuisi jos joku seuraisi sinua vuosien ajan!
Mietipä kuule
45
593
Vastaukset
- Anonyymi
En ole seurannut sua somessa enkä irl.
- Anonyymi
Mummo meni nukkumaan jo ajoissa.
Eikö teillä ole omaa mummoa?
- Anonyymi
Ihan ite nukkumaan on jo myöhä.
- Anonyymi
Mummo on kokenut jo viiden vuoden ajan ne yllättävät kohtaamiset hyvin ahdistavina. Koska hän ei tunne häirikköä hän ei tiedä voisiko hän olla väkivaltainen, tai käyttäytyä muuten jotenkin sellaisella tavalla mikä ei tuntuisi sopivalta! Siksi on ollut vaikeaa hahmottaa niiden kohtaamisten merkitystä, koska eihän yksikään ns. tavallinen ihminen toimi niin kauan niin kuin hän toimi pidemmän aikaa! Sen mummo ymmärsi jo monta vuotta sitten, ettei heistä koskaan voisi olla parisuhteeseen tietyistä syistä johtuen!
- Anonyymi
Mummo menetti perusturvallisuudentunteensa jo vuosia sitten, koska häntä häirittiin ja se vaikutti yksityisyyden ja psyykkisen, fyysisen ja taloudellisen tilanteen heikkenemisen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mummo menetti perusturvallisuudentunteensa jo vuosia sitten, koska häntä häirittiin ja se vaikutti yksityisyyden ja psyykkisen, fyysisen ja taloudellisen tilanteen heikkenemisen!
Kuoleekohan kohta pois?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuoleekohan kohta pois?
Saatta kuollakin, koska stressiä ja ahdistusta on ollut kauan, aivan liian kauan!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saatta kuollakin, koska stressiä ja ahdistusta on ollut kauan, aivan liian kauan!!
Eli kiinnostavaa mummoa ei saa lähestyä luonnossa, ymmärsinkö oikein? T. Käppänä
- Anonyymi
Jos joku seuraa sinua vuosien ajan ja se sinua häirtsee..
Niin mitä vttua sinä sitten itse kirjoittelet hänelle koko ajan?
Taidan olla tosi riippuvainen jo hänestä. Minä en ainakaan käyttäisi vapaa-aikaani roikkuen jossain vainooajassa ja kuvitellen häntä kaikkialla. Sinähän etsit häntä täältäkin.- Anonyymi
TaidaT olla tosi riippuvainen jo hänestä!!!
- Anonyymi
Menikö trollgubben kirjoitus tunteisiin?
- Anonyymi
En toellakaan etsi häntä täältä, vaan ole aika kauan jo tuonut esille, että kaiken sen mitä on ollut jo viiden vuoden ajan liikaa pitää loppua. Olen kertonut myös siitä jo kauan, ettei minkäänlaista ns. kautta rantain esittämistä saa olla enää missään, mutta se ei ole loppunut toistuvista hyvin monista pyynnöistä huolimatta! Sitä oli eilenkin kotiin tullessa ja ns. mainostamista on yhä paljon! *Voin todella huonosti jos näen tai koen sitä ihan vähänkin missä vaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En toellakaan etsi häntä täältä, vaan ole aika kauan jo tuonut esille, että kaiken sen mitä on ollut jo viiden vuoden ajan liikaa pitää loppua. Olen kertonut myös siitä jo kauan, ettei minkäänlaista ns. kautta rantain esittämistä saa olla enää missään, mutta se ei ole loppunut toistuvista hyvin monista pyynnöistä huolimatta! Sitä oli eilenkin kotiin tullessa ja ns. mainostamista on yhä paljon! *Voin todella huonosti jos näen tai koen sitä ihan vähänkin missä vaan!
En jaksa lukea tätä. Ihmetyttää vaan kovasti että joku teitä vainoaa niin kovin ja sitten kun ei vainoa niin sitä etsitään täältä ja kirjoitellaan tänne hänelle. Lääkäriin vaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taidat olla jossain määrin raskaat vuodet - gubbe tosissasi tämän kokemuksen kanssa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Menikö trollgubben kirjoitus tunteisiin?
Muuten hyvä, mutta tämä on trolligubbe itse kummallisen näytöksensä kera
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En jaksa lukea tätä. Ihmetyttää vaan kovasti että joku teitä vainoaa niin kovin ja sitten kun ei vainoa niin sitä etsitään täältä ja kirjoitellaan tänne hänelle. Lääkäriin vaan!
Sivusta, traumatisoitunut ihminen ei osaa välttämättä käsitellä asioita oikein? Hän voi olla herkkä tuntemaan asioita vahvasti, mut jollei saa vasta kaikua tuntemuksilleen hyvällä tavalla voi se kääntyä myös inhoksi ja vihaksi toista kohtaan?
Uskon kohdanneeni tällaisen, silloin aika on vihollinen, jos kaipaa jotain traumatisoitunutta, joka ei näy päälle päin ja toivoo ajan kääntävän asian hyväksi? Se muuttuu todennäköisesti silloin aina peloksi, uhaksi ja negatiiviseksi, jossa usko hyvään katoaa?
Traumatisoitunutta ei muuteta muuksi pelkän rakkauden voimalla, varsinkin jos hänelle rakkaus on jotain muuta kuin tunnetta ja luottamusta toiseen, mennyt on silloin syy sille, ettei tällaista traumatisoitunut kykene vastaanottamaan? Oma mutu tällainen.
- Anonyymi
Hyvältä.
- Anonyymi
Varmasti hakeutuisin lääkärin juttusille.
- Anonyymi
Sitähän on hyvä tälle miestrollille kuivakkaasti leukailla kun on iso sellainen ja ihan leuasta tai suuresta suusta puhun😉
- Anonyymi
Ihan ite oon miettinyt ei voi mitään
- Anonyymi
Slava ugh
- Anonyymi
Jos käy avoimilla sivuilla vain katsomassa silloin tällöin, ei ole stalkkaamista. Voithan pistää kaikki tilisi kirjautumisen alle. Usein ihmiset käyvät katsomassa, että mitä jollekin puolitutulle kuuluu, jos eivät ole muuten saaneet häneen kontaktia. Usein tämä ihan hyväntahtoista kiinnostusta toisen voinnista yms. Ei siis mitään pahaa.
- Anonyymi
Olemme nyt Jumal ykseydessä. On seurannut ja tulee seuraamaan, niin kauan kun maapallo vielä on. 🌎
- Anonyymi
Liikkumistani on jo seurattu muutama vuosi, tosin en tiedä miksi.
- Anonyymi
Niin minunkin. Puhelinta myös.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin puhelintani kuitenkaan, mutta minusta otetaan kuvia ja seurataan. Niinkuin joku haluaisi tietää missä olen milloinkin🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama juttu myös mulla. Laitteet ja tilit hakkeroidaan sitä mukaa kun uusia hankin. Kotirauhan häirintääkin ollut. Kulkuneuvoa sabotoitu. Psykologille kerrottu ja todettu, että ei ole kuviteltua. Poliisiin otettu yhteyttä. Todistusaineistoa on. Vainoaja saa ansionsa mukaan kyllä. sivusta.
- Anonyymi
Kovasti mahtaa olla ihastunut tai vihastunut. Jotain on tehty todella väärin tai oikein, kun on moinen perskärpänen riesana. Tiedoksi ei saa eikä kyllä kiinnostakaan. Puoliakaan en jaksa etsiä, tulee sitten vastaan jos tulee jossain.
- Anonyymi
Taidat olla itse todella avun tarpeessa, koska käyt tällä palstalla tai yöeensäkin tänne vuodattamassa asioitasi. Ei ihme jos sinua kytätään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taidat olla itse todella avun tarpeessa, koska käyt tällä palstalla tai yöeensäkin tänne vuodattamassa asioitasi. Ei ihme jos sinua kytätään.
Tämä loppukaneettisi tässä vuodatuksessa trollimiehelle osoittaa että kuuppa on ihan soseessa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä olet rääpäle käyttänyt hieman liikaa aikaa miehen vuodatusten rikastamisessa
- Anonyymi
Jos seuraamista on se, että joku ulkoiluttaa lähelläsi koiraa, tai joku tuntematon ihminen kulkee läheltäsi tai joku muistuttaa ex-miestäsi tai jonkun auto muistuttaa jonkun tutun miehen autoa, tai jollain on kukkamekko yllä, yms., niin toden totta sinua seurataan. Ja siten meistä jokaista seurataan. Mutta koska se EI OLE seuraamista, vaan normaalia ihmisten elämää lähiympäristössäsi, on ajatus sinun seuraamisesta ja häiriköinnistä vain oman mielesi tuottamaa harhaa.
- Anonyymi
Niin en tiedä onko tämä hahmo trollausta vai ei, mutta juttunsahan ovat tuollaisia. Muunlaisiakin tapauksia kuitenkin on. Tokihan niistäkin ”joku” rientää heti väittämään että harhaa on, vaikka kyse ei olisikaan sen kaltaisista asioista että naapurin koiran haukunta olisi ”kertomista”.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin en tiedä onko tämä hahmo trollausta vai ei, mutta juttunsahan ovat tuollaisia. Muunlaisiakin tapauksia kuitenkin on. Tokihan niistäkin ”joku” rientää heti väittämään että harhaa on, vaikka kyse ei olisikaan sen kaltaisista asioista että naapurin koiran haukunta olisi ”kertomista”.
No mutta sekä mainitsemasi kerronta että saman ukkelin tekaisema aloitus on sitä varmuudella, että unohda koko juttu siinä mielessä
- Anonyymi
Sinähän olet aloituksen kirjoittanut ukkeli nimenomaan itse tuottanut tätä raskaat vuodet- kerrontaa ja nyt yrität olla kaikessa sekavuudessasi ovela ja kirjoittaa sekavan kerrontasi sekaan jotain lisämausteita ex-miehistä. Tollommalle voi mennä läpi, mutta prolle ei
- Anonyymi
Ennen kuolemaa pitää ehtiä laatia testamentti. Täytyypä pitää kiirettä, eihän sitä tiedä milloin se viimeinen päivä koittaa.
- Anonyymi
Mä en oikeesti tiedä miten suhtautua näihin
sun kirjoituksiin.
Välillä tuntuu että vttuilua/kiusaa jollekin,
välillä sitten taas ihan kuin kirjoittaisit
jonkun ihan toisen asioita.
Joskus nämä osuvat niin samoihin ajankohtiin/asioihin erään toisen henkilön tekemisten sekä sanomisten kanssa.- Anonyymi
Palstakiusaajilla/stalkkereilla on tapana esittää muita saadakseen jonkun huonoon valoon muiden silmissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palstakiusaajilla/stalkkereilla on tapana esittää muita saadakseen jonkun huonoon valoon muiden silmissä.
Gubbe, sinut on nähty tuhansia kertoja seuraamassa muutamia naisia ja tekemässä pahaa, joten voisitko lopettaa ton käänteisen kerronnan ja tekosi, näkee ettet ole mieleltäsi terve, luulet olevasi erityis asemassa, et saat twhdä mitä sairas mielesi tuottaa, kyllä sä hoitoa olisit tarvinnut jo pitkän aikaa, häiritset ihmisiä jatkuvasti stakkaat ja seuraat ja valehtelet ja satutat! Ei mieleltään terve ihminen tollasta tee,Eihän!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Gubbe, sinut on nähty tuhansia kertoja seuraamassa muutamia naisia ja tekemässä pahaa, joten voisitko lopettaa ton käänteisen kerronnan ja tekosi, näkee ettet ole mieleltäsi terve, luulet olevasi erityis asemassa, et saat twhdä mitä sairas mielesi tuottaa, kyllä sä hoitoa olisit tarvinnut jo pitkän aikaa, häiritset ihmisiä jatkuvasti stakkaat ja seuraat ja valehtelet ja satutat! Ei mieleltään terve ihminen tollasta tee,Eihän!
Sun on viisain pysyä kaukana ja noudattaa Suomessa vallitsevia lakeja ja ihmisoikeuksia!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sun on viisain pysyä kaukana ja noudattaa Suomessa vallitsevia lakeja ja ihmisoikeuksia!
Et voi ajaa toisia itsemurhaan, koska tällaista kerroit täällä jokunen aika sitten! Et taida tehdä tota ihan yksonäs, vaan sulla on näitä ns. Marionetteja mukana, niitäkin on nähty!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ootte kyl meleko harhasta jengii mut eihä siin en oo mikää gubbe 😆
- Anonyymi
Tällaisia kirjoittaa täällä moni. Itsenin kirjoitan, koska minua piinataan.
Sivusta
- Anonyymi
Ei tarvii miettiä kun on kertoo kokemusta että seurattu on exän perheen toimesta jo yli 20 vuotta.
- Anonyymi
Silloin pitäis uskaltaa varmaan sanoa jotain. Turha sitä on tuulta seurata.
Jos seuraisin niin avaisin suuni, mutta kun en, eikä näinäpäivinä tiedä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.146533- 913112
- 893037
- 192909
- 482899
- 462414
- 262398
Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei132190Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa -kaudesta
Unelmia Italiassa -sarja on ollut supersuosittu ja uutta kautta on odotettu. Nyt on tullut se aika, että TV-katsojat pää71963Salatut elämät: Lola Odusoga -paljastus - Tämä suosii tiettyjä Salkkarit-faneja!
Salatut elämät vetää katsojia tv-ruudun äärelle jaksosta, kaudesta ja vuodesta toiseen. Tähän mennessä sarjaa on nähty j81911