En välitä, vaikka hän kuolisi pois.
Pihlavan kaveri, josta aiemmin puhuin
15
655
Vastaukset
- Anonyymi
Onko se taas mennyt kertomaan sinusta totuuksia.
- Anonyymi
Ei vaan häntä ei kiinnosta jutella kanssani messengerissä. Vastaa vain juu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei vaan häntä ei kiinnosta jutella kanssani messengerissä. Vastaa vain juu.
Juu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu.
No messenger on aika tylsä tai no koko Facebook.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu.
jasså
- Anonyymi
Ollaan puhuttu kaikki puhumisen arvoinen.
- Anonyymi
Onko mahdollista, ettei entistä luokkatoveria enää kiinnosta juttelu?
- Anonyymi
Se on löytänyt uuden poikaystävän joka käy joka päivä suihkussa, harvinaista pihlavassa mutta joskus se osuu köyhällekin lottopotti kohdalle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on löytänyt uuden poikaystävän joka käy joka päivä suihkussa, harvinaista pihlavassa mutta joskus se osuu köyhällekin lottopotti kohdalle
Tiedän, että hänellä on tyttöystävä, mutta heillä on kaukosuhde.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen mies kuten hänkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen mies kuten hänkin.
no kyllä sen jokainen tietää, ei siinä mitään hävettävää ole, se on nykyään ihan laillista ja normaalia :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
no kyllä sen jokainen tietää, ei siinä mitään hävettävää ole, se on nykyään ihan laillista ja normaalia :D
Hän seurustelee Uudessakaupungissa asuvan naisen kanssa eivätkä usein näe somen ulkopuolella eikä kummallakaan ole autoa eikä ajokorttia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei me olla homoja. Minä olen sinkku ja hän seurustelee naisen kanssa.
- Anonyymi
Tänään juttelimme aika paljon Sataedu ajoista.
- Anonyymi
Tunnetteko hänet?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721994
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,821450Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1821394Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta101127Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita391046Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!210973- 94834
- 39824
- 85805
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan49765