En välitä, vaikka hän kuolisi pois.
Pihlavan kaveri, josta aiemmin puhuin
15
702
Vastaukset
- Anonyymi
Onko se taas mennyt kertomaan sinusta totuuksia.
- Anonyymi
Ei vaan häntä ei kiinnosta jutella kanssani messengerissä. Vastaa vain juu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei vaan häntä ei kiinnosta jutella kanssani messengerissä. Vastaa vain juu.
Juu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu.
No messenger on aika tylsä tai no koko Facebook.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu.
jasså
- Anonyymi
Ollaan puhuttu kaikki puhumisen arvoinen.
- Anonyymi
Onko mahdollista, ettei entistä luokkatoveria enää kiinnosta juttelu?
- Anonyymi
Se on löytänyt uuden poikaystävän joka käy joka päivä suihkussa, harvinaista pihlavassa mutta joskus se osuu köyhällekin lottopotti kohdalle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on löytänyt uuden poikaystävän joka käy joka päivä suihkussa, harvinaista pihlavassa mutta joskus se osuu köyhällekin lottopotti kohdalle
Tiedän, että hänellä on tyttöystävä, mutta heillä on kaukosuhde.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen mies kuten hänkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen mies kuten hänkin.
no kyllä sen jokainen tietää, ei siinä mitään hävettävää ole, se on nykyään ihan laillista ja normaalia :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
no kyllä sen jokainen tietää, ei siinä mitään hävettävää ole, se on nykyään ihan laillista ja normaalia :D
Hän seurustelee Uudessakaupungissa asuvan naisen kanssa eivätkä usein näe somen ulkopuolella eikä kummallakaan ole autoa eikä ajokorttia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei me olla homoja. Minä olen sinkku ja hän seurustelee naisen kanssa.
- Anonyymi
Tänään juttelimme aika paljon Sataedu ajoista.
- Anonyymi
Tunnetteko hänet?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea
Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa1534829SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p763995Keskisen kyläkaupassa Temun vaatteita myynnissä?
Siis mitä? Miksi siis ei itse tilaisi Temusta samoja.732695SÄHKÖLASKU 1600 EUROA Ei tässä ole mitään järkeä
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011804443.html Kyllä täysin huijausta nämä sähkömarkkinat. Varsinkin pörssisähk2302118Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit1201948Venäläiset varkaudessa
Ja venäjä mieliset. Teitä kiinnostaa toisinajattelijat ja trafikista päätellen aika paljonkin. Kunhan aika koitaa tulee2461227Lupajaoston esityslista
Ilmoitus rakennusvalvonntaan luvattomasta rakentamisesta. esityslistan 6pykälä Kyse on kulttuuritalon rakentamisesta jo49865- 62806
Jorma Uotinen UMK-juontajaksi! Mitä ajatuksia UMK-pesti herättää?
Professori, laulaja, koreografi ja TTK-tuomari Jorma Uotinen, 75, on yksi tämän vuoden UMK-juontajista. Uotisen rinnall24795Unelmoitko asumisesta ja elämisestä tai lomasta Lapissa?
Unelmoitko Lapista, ja ehkä voisit asua ja elääkin siellä? Lappi kiehtoo niin suomalaisia kuin ulkomaalaisiakin: lumi,6765