70 kertaa seittemän

Anonyymi-ap

Ja Herra sanoi: " Omaksi kuvakseni minä olen ihmisen tehnyt, ja käskenyt olemaan tekemättä syntiä, ja kuitenkin he tekevät, sen tähden he ovat kidutettuina. Ja ne valitut ovat niitä, jotka vaeltavat iankaikkiseen lepoon synnin tunnustamisen, katumuksen ja almujen antamisen tähden." Ja Esra sanoi: "Herra, mitä vanhurskaat tekivät, ettei heidän tarvinnut tulla tuomituksi?" Ja Herra sanoi hänelle: "Niin kuin orja palvelee herraansa tullakseen vapaaksi, niin myös vanhurskaat saavat taivasten valtakunnan

13

178

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kuka sellaista tyranniaa haluaisikaan.

    • Anonyymi

      Juutalaisen päivän avaus taas. Onko Jeesusta näkynyt. No hyvää joulua silti.

      • Anonyymi

        Ei vanhurskaat tarvi pelastajaa vaan syntiset. Omavanhurskaat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vanhurskaat tarvi pelastajaa vaan syntiset. Omavanhurskaat.

        Tomas meille joulun tuopi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tomas meille joulun tuopi

        Siis ei sulle


      • Anonyymi

        Onhan mut ympärileikattu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan mut ympärileikattu

        Ja kun täyttyivät ne kahdeksan päivää, että poikalapsi ympärileikataan, kutsuttiin hänen nimekseen Jeshua


    • Missähän siellä sellistä puhutaan/ kirjoitetaan?

      Kun Raamattua siteeraa, on myös laitettava kohta, josta teksti on, joten puhut toisten puheista, varmaan vellujen.

      Mistä löydät Raamatusta Jumalan sanoneen; - omaksi kuvakseni?

      Kohta jäi hieman avoimeksi? Sama koskee myös sanaa; Kidutettuina.

      Taidat koodia lestä puhujan sanomaa, ei ne Raamatusta puhu, muuten vaan omistaan?

      Samoten, laita se kohta näkyviin, missä Esra noin kirjoittaa. Saat olla varma, ettei missään, mutta teihin se menee täysillä, mutta vastuussa olette Jeesukselle, kun Hän jononsa valitsee?

      • Anonyymi

        Kun on Jeesus omana mulla ei ole vaaraa tulla tuomituksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun on Jeesus omana mulla ei ole vaaraa tulla tuomituksi

        Eikä ole vaaraa tavata sitä tuomariakaan sen toistaitoisesta äpäräpojasta puhumattakaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kun on Jeesus omana mulla ei ole vaaraa tulla tuomituksi

        Olet siis Jeesukseen opotuskastettu?

        Hiena, ja Häneen thteen liitetty?


    • Anonyymi

      Jeesus ottaa seuraansa ilman kasteluita

      • Anonyymi

        Eikä ota seuraansa jos on katleltu ellei oo mopokastettu


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Hyvästi, mies

      Tulen nyt tänne harvoin. Lakkasin unelmoimasta meistä. Päästin irti tästä meidän välisestä tilanteesta. Vaikka mitään ei
      Ikävä
      27
      2351
    2. Sä saisit kenet

      Sä vaan haluaisit
      Ikävä
      79
      1736
    3. Oikein hyvää perjantai päivää

      Hyvää huomenta ja kaikkea hyvää. ☺️🤍🍁✨🧡
      Ikävä
      222
      1062
    4. Hiihtäjälegenda Juha Mieto avautuu Farmin "leidien" käytöksestä - Tämä yllätti: "Me miehet oltiin.."

      Juha Mieto on mukana Farmi Suomi: Revanssi -realityssä. Tsemppiä Farmille, Mietaa! Lue Juha Miedon haastattelu: https:
      Suomalaiset julkkikset
      18
      989
    5. Semmonen juttu, että..

      ..ikävä iski. Mietin kaikkea sitä, mitä sä antaisit mulle ja mitä mä antaisin sulle. Millasta meillä olisi yhdessä, kos
      Ikävä
      28
      934
    6. Nuorempi mies, vanhempi nainen

      Olen aivan sekaisin itseäni n. 20 vuotta vanhemmasta naisesta. En saa häntä mielestäni millään, vaikka olen yrittänyt. E
      Ikävä
      61
      911
    7. Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea

      Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea? Ikivanhan aloituksen provosoimana mietin m
      Sinkut
      122
      891
    8. Mennäänkö sitten mies

      Naimisiin joskus? Haluaisitko?
      Ikävä
      43
      829
    9. Mietin vain sua

      Kuinka saat pään ihan pyörälle. Oltaisiin hyviä yhdessä. Joku uskomaton kemia meidän välillä. Ulkopuolisista varmaan näy
      Ikävä
      11
      771
    10. On ilta jälleen joten

      Uusi iltaketju tähän. Mukavaa iltaa vaan. Susi se täällä aina yksin tallustaa. 😊🐺🌃🌙☕🧡
      Ikävä
      118
      720
    Aihe