Etsii naista, jalosukuista. 18-25v.
PS. sekarotuiset älkää vaivautuko.
Hurmuri Keljosta
45
442
Vastaukset
- Anonyymi
Kuinkahan sen hurmurin rodun laita lienee.
- Anonyymi
Kiitos, hyvin se voi. Valion aito ja vähäsuolainen.
- Anonyymi
Ihan on puhdasta arjalaista linjaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vain unelmissas onneton
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kansallissosialistista sukujuurta Hitlerin ajoilta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kansallissosialistista sukujuurta Hitlerin ajoilta.
Vain unelmissas onneton
- Anonyymi
Olen huomannut että nuo muslimi naiset on hyvin kauniita. Kuulas ja virheetön iho, jalosukuinen kasvojen muoto jne.
Keljon prinssi- Anonyymi
Juu, myös mustakarvaiset jalat, viiksentyngät ja letitetyt kainalokarvat ovat ominaisia kyseisille jalosukuisille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, myös mustakarvaiset jalat, viiksentyngät ja letitetyt kainalokarvat ovat ominaisia kyseisille jalosukuisille.
Kateellisen juttuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kateellisen juttuja.
Pitkä ja iskevä kommenttisi jättää väkisinkin avoimeksi muutamia asioita. Esimerkiksi sen, mitä nuo mainitsemasi jutut sisältävät ja miksi ne ovat kateellisten tekemiä.
- Anonyymi
Mina tarjota sina curry ja Happy endii from Thailandii!
- Anonyymi
Thainaiset kokeilemisen arvoisia, muttei vaimomatskua.
- Anonyymi
Veronmaksajat nuo elättää joten avatkoon vaan reitensä.
- Anonyymi
Miksi pitää vaimo olla?
- Anonyymi
Suomalainen turisti yritti pikku maistissaan raiskata Turkissa koiran, luultuaan tätä paikalliseksi naiseksi. Asiasta kertoi Iltalehti.
- Anonyymi
Koitahan keksiä parempi onneton
- Anonyymi
Kyllä siinä halut laimenee nopeasti,kun laitettaisiin Turkkilaiseen vankilaan tuomiolle eikä Suomi vastaanottaisi tuollaisia enää takaisin. Liian lepsu maa ja vedotaan demokratiaan ja ihmisoikeuksiin , mitä kuvottamimmissa rikoksissa.
- Anonyymi
Normaalissa, yli kahden promillen huurussa ei paikallisista aina erota onko musti vai Angelika.
- Anonyymi
Äänestä saattaa finaalissa alkaa epäilemään!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äänestä saattaa finaalissa alkaa epäilemään!
Ei aina. Kyllä matunainenkin joskus ulvoo kuin koira.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei aina. Kyllä matunainenkin joskus ulvoo kuin koira.
Sun äitis aasi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sun äitis aasi
Joillekkin kelpaa vaikka aasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joillekkin kelpaa vaikka aasi.
Sun äitis aasi
- Anonyymi
Rotu nainen ääntelee vain sivistyneesti ja lopussa voihkii ja tarkempaan jos kuuntelee niin minun kohdalla ainakin kuiskailee "voi herra Jumala miten suuri se onkaan".
- Anonyymi
Täysikuu näyttää todellakin joskus tosi suurelta.
- Anonyymi
Vain unelmissas onneton
- Anonyymi
Mutsin aasia saa lainata, jos kameli on liian korkea. Viimeksi se oli kepulaisten tupaillassa ja isännät olivat tyytyväisiä.
- Anonyymi
Rättipää tietää
- Anonyymi
Hei, olen 16-vuotias Nanna Konnevedeltä ja olen muuttamassa Jyväskylään kynsistudioon viilaajaksi. Keltinmäestä saisin yksiön kolmella sadalla eurolla/kk.
Kannattaako ottaa. Aika edullinenhan se on. Lutakossa olisi ollut yhdenvanhemman miehen yksiö edullisesti, mutta siihen liittyi kaikenlaista muuta. - Anonyymi
Abdulwahid Saleh Abdulwahid Alfaragen tuomittiin lokakuussa törkeän raiskauksen yrityksestä ja huumausainerikoksesta neljäksi vuodeksi ja kuudeksi kuukaudeksi vankeuteen. Tuomio ei ole lainvoimainen.
Lehdenjakaja pelasti naisen miehen alta.- Anonyymi
Näin kertoo itse rättipää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin kertoo itse rättipää
Sinun rotuasihan tuo näyttää nimen perusteella olevan, hehe.
- Anonyymi
Eikö lehdenjakaja tiedä ettei kahden ihmisen välistä aktia saa mennä keskeyttämään?
- Anonyymi
Naisetkin voisivat ruveta ottamaan väkisin haluamiaan miehiä. Milläs yksinoikeudella se on vain miehille? Tosin naisella ei kostu heti, kun näkee sopivan kohteen kävelevän kadulla.
- Anonyymi
Kauppakeskus Sepässä käy päivittäin yksi viiksivallu limagulli tarkkailemassa sopivia naisia.
- Anonyymi
Ei sillä ittellä stondaa. mut se on konsultti joka kertoo autossa partioiville kameleille tilannekuvioita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sillä ittellä stondaa. mut se on konsultti joka kertoo autossa partioiville kameleille tilannekuvioita.
Sun äitis aasi
- Anonyymi
Sanonpahan vaan että minulle on ihan luonnostaan hurmaamisen taito. Charmini puree naiseen kuin naiseen. Sen olen huomannut viikonloppuisin baareissa. Naiset on kuin sulaa vahaa edessäni ja lähtevät muitta mutkitta mukaani tai minä saarille ja pääsen aina, siis aina ihan ns. "peräseinään" saakka.
Hurmuri Keljosta- Anonyymi
Sinulla on naiseksi ihan kelpo itsetunto. Onnea naisten metsästykseen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla on naiseksi ihan kelpo itsetunto. Onnea naisten metsästykseen!
Kaappiomoh kilahti
- Anonyymi
Minä HK eli hurmuri Keljosta en käytä ikinä kumia.
- Anonyymi
Todella HK, se työllistää tuhansia, todella HK.
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833872
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t342773Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä962190Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian201697Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?261658Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261508- 281488
- 281481
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni71464Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu731453