teidän nimet on ensimmäisenä listalla tutkinnassa. Tiedossa kaikilla, en mä tästä hiljaa oo ollut ja nimet on kerrottu.
Jos jotain tapahtuu
3
431
Vastaukset
- Anonyymi
Haluatko kertoa enemmän tästä?
- Anonyymi
Harmi ettei provomies ikinä täydennä tätä nollatietoa
- Anonyymi
Sivusta. Pelaatko itse useammilla korteilla, kun joudut näin ennakoivasti toimimaan? Herättää ainakin minussa tällaista epäilyä? Harhainen mielikuva ihmisistä synnyttää tällaista ja ei se itsellekään ole hyvästä, pelkäät aina pahinta kaikesta, mikä jollain tavalla tuntuu sinuun kohdistetulta?
Epäileväinen olen itsekin muutaman henkilön suhteen, mutten ole silti kokenut tällaisiin toimenpiteisiin ryhtyväni? On muun muassa uhattu kuristamalla tappamista, kiven murikalla liiskaamista jne. Näiden takia olen vain muuttanut omia käytäntöjä muuksi.
Vältän näin turhalta tuntuvia kohtaamisia näiden ihmisten kanssa. Onneksi raajat liikkuu ja toimii samalla hyötyliikuntana itselle, kun joutuu enemmän haastaa itseään fyysisesti. Hyvän kautta tulevaan. Pelot ovat aina hyvä ottaa todesta, jos uhkaillaan ja haastetaan fyysisesti. Muuten tuntuu enempi turhalta?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad611189- 42891
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että334668- 51651
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116626- 51618
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 93600
- 75576
- 56564