Kun alkoholisti ja narsisti yhdistyvät samassa ihmisessä on lopputulos vähintäänkin kaoottinen. Tuntuu että ei enää elä tässä maailmassa vaan kaikki jotain pinnan kiillotusta, ihmisille uskottelua. Ennenkaikkea muiden ihmisten mitätöiminen, kiittämättömyys. Sekä aina valmiiseen tulemista. Kunhan toiset tekee kaiken niin kuvittelee tulevansa noin vaan valmiiseen. Itse niin patalaiska ettei saa aikaan mitään. Voi hyvinkin ottaa kunnian toisten tekemästä työstä.
Alkoholismi ja narsisti
8
400
Vastaukset
- Anonyymi
Et vaan puhu Persuista.
- Anonyymi
Alkoholisti valehtelee. Narsisti kohtelee esineenä. Samassa henkilössä yhdistyneenä sanoinkuvaamatonta.
- Anonyymi
Narsistin oma minuus on niin särkynyt että tämän on pakko keskittyä muiden piinaamisen ettei tarvitsisi nähdä omaa sisäistä tyhjyyttä. Siksi hän juo. Juomiseen pitää puolison alistua. Narsisti itse on vapaa kaikesta vastuusta. Hänen oikeutensa ovat rajattomat. Hän saa seksiä kun haluaa, hän pakottaa.
Ja jos hän joutuu vastuuseen väkivallasta oikeuden edessä, seuraa narsistinen romahdus. Koska vastuuta narsisti ei koskaan ota eikä kykene tuntemaan syyllisyyttä. Hän kieltää kaiken ja kääntää kaiken ympäri. Mutta jos hänen syyllisyytensä todennetaan näytöillä hän on olemassaolon rajalla.
Kulissimaailma, jota narsisti esitti somessa ”katsokaa kuinka ihana aviomies olen ja kuinka joudun kärsimään”, kaatuu ja hajoaa. Kun eroat narsistista, hän kostaa. Jos saatat hänet vastuuseen teoistaan, hän kostaa. Tai kostaa ja romahtaa.
Hän on rakentanut laajan hovin, jolle on syöttänyt valheita uhrista ja joka jatkaa uhrin mustamaalaamista. Hän uhkaa viedä työpaikkasi mustamaalaamalla ja voi siinä onnistua. Mustamaalaus jatkuu näissä piireissä ja uhrin vainoaminen.
Narsisti-alkoholisti on äärimmäisen toksinen . Juokse lujaa jos kohtaat sellaisen. - Anonyymi
Vaikka narsistimies oli tunnettu alkoholismistaan, kaveripiiri tuntuu uskovan mieluummin häntä kuin puolisoa, jota mies pahoinpiteli toistuvasti. Maailma on julma, moni uskoo mieluummin valheita kuin totuutta. Uhri jätetään yksin.
- Anonyymi
Hei muistaakseni ehyt ja finfami ry.ssä on omaisille tarkoitettua apua.
https://ehyt.fi/paihde-peli-info/tukea-eri-elamantilanteisiin/oletko-huolissasi-puolisosi-vanhempasi-tai-laheisesi-paihteidenkaytosta/
https://finfami.fi/
- Anonyymi
Mun mies on narsisti ja myös alkoholisti, vaikka itse määritteleekin että vain viikonloppuisin juo. Mutta joka viikonloppu ja aina kauhea kanki.
Syyttää aina mua kaikesta, myös juomisesta ja sen seurauksista.
En tiedä miksen pääse suhteesta irtaantumaan , kun se ei tuo enää mitään hyvää, tuhoaa loputkin pienet hyvät asiat. - Anonyymi
Ja kukaan ei suojele lapsia. Eron jälkeen heidän on pakko mennä viettämään "lomaa" alkoholisti-narsistin kanssa jopa kolmeksi viikoksi peräkkäin. Ei auta, vaikka läheiset ovat kauhuissaan. Viranomaiset eivät puutu: koska isällä on oikeus tavata lapsia ilman mitään velvollisuutta huolehti heidän henkisestä puolesta. Eipä ihme, että lapset ja nuoret voivat äärimmäisen huonosti huomatessaan, että heitä ei suojella. Kyllä sitten löytyy julkisuuteenkin viranomaisia selittämään pilvin pimein, kun pahin tapahtuu. Viranomaiset ovat sokeita kohdatessaan narsistin - eikö heidän koulutukseen kuulu miten narsisti käyttäytyy, alistaa ja pahoinpitelee kaikki. Narsisti pysyy jopa sumuttamaan heidät. Miksi alkoholisti-narsistia suojellaan Suomen oikeusvaltiossa?
- AnonyymiUUSI
Outoa yhteenlaskua
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä841656Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2691561Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2711298Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1691272- 56887
- 66854
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em65853- 41836
Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40831Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44791