Alkoholismi ja narsisti

Anonyymi-ap

Kun alkoholisti ja narsisti yhdistyvät samassa ihmisessä on lopputulos vähintäänkin kaoottinen. Tuntuu että ei enää elä tässä maailmassa vaan kaikki jotain pinnan kiillotusta, ihmisille uskottelua. Ennenkaikkea muiden ihmisten mitätöiminen, kiittämättömyys. Sekä aina valmiiseen tulemista. Kunhan toiset tekee kaiken niin kuvittelee tulevansa noin vaan valmiiseen. Itse niin patalaiska ettei saa aikaan mitään. Voi hyvinkin ottaa kunnian toisten tekemästä työstä.

9

494

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Et vaan puhu Persuista.

• Anonyymi

Alkoholisti valehtelee. Narsisti kohtelee esineenä. Samassa henkilössä yhdistyneenä sanoinkuvaamatonta.

• Anonyymi

Narsistin oma minuus on niin särkynyt että tämän on pakko keskittyä muiden piinaamisen ettei tarvitsisi nähdä omaa sisäistä tyhjyyttä. Siksi hän juo. Juomiseen pitää puolison alistua. Narsisti itse on vapaa kaikesta vastuusta. Hänen oikeutensa ovat rajattomat. Hän saa seksiä kun haluaa, hän pakottaa.

Ja jos hän joutuu vastuuseen väkivallasta oikeuden edessä, seuraa narsistinen romahdus. Koska vastuuta narsisti ei koskaan ota eikä kykene tuntemaan syyllisyyttä. Hän kieltää kaiken ja kääntää kaiken ympäri. Mutta jos hänen syyllisyytensä todennetaan näytöillä hän on olemassaolon rajalla.

Kulissimaailma, jota narsisti esitti somessa ”katsokaa kuinka ihana aviomies olen ja kuinka joudun kärsimään”, kaatuu ja hajoaa. Kun eroat narsistista, hän kostaa. Jos saatat hänet vastuuseen teoistaan, hän kostaa. Tai kostaa ja romahtaa.

Hän on rakentanut laajan hovin, jolle on syöttänyt valheita uhrista ja joka jatkaa uhrin mustamaalaamista. Hän uhkaa viedä työpaikkasi mustamaalaamalla ja voi siinä onnistua. Mustamaalaus jatkuu näissä piireissä ja uhrin vainoaminen.

Narsisti-alkoholisti on äärimmäisen toksinen . Juokse lujaa jos kohtaat sellaisen.

• Anonyymi

Vaikka narsistimies oli tunnettu alkoholismistaan, kaveripiiri tuntuu uskovan mieluummin häntä kuin puolisoa, jota mies pahoinpiteli toistuvasti. Maailma on julma, moni uskoo mieluummin valheita kuin totuutta. Uhri jätetään yksin.

• Anonyymi

Mun mies on narsisti ja myös alkoholisti, vaikka itse määritteleekin että vain viikonloppuisin juo. Mutta joka viikonloppu ja aina kauhea kanki.
      Syyttää aina mua kaikesta, myös juomisesta ja sen seurauksista.
      En tiedä miksen pääse suhteesta irtaantumaan , kun se ei tuo enää mitään hyvää, tuhoaa loputkin pienet hyvät asiat.

• Anonyymi

Ja kukaan ei suojele lapsia. Eron jälkeen heidän on pakko mennä viettämään "lomaa" alkoholisti-narsistin kanssa jopa kolmeksi viikoksi peräkkäin. Ei auta, vaikka läheiset ovat kauhuissaan. Viranomaiset eivät puutu: koska isällä on oikeus tavata lapsia ilman mitään velvollisuutta huolehti heidän henkisestä puolesta. Eipä ihme, että lapset ja nuoret voivat äärimmäisen huonosti huomatessaan, että heitä ei suojella. Kyllä sitten löytyy julkisuuteenkin viranomaisia selittämään pilvin pimein, kun pahin tapahtuu. Viranomaiset ovat sokeita kohdatessaan narsistin - eikö heidän koulutukseen kuulu miten narsisti käyttäytyy, alistaa ja pahoinpitelee kaikki. Narsisti pysyy jopa sumuttamaan heidät. Miksi alkoholisti-narsistia suojellaan Suomen oikeusvaltiossa?

• Anonyymi

Outoa yhteenlaskua

• Anonyymi

Alkoholisti-narsistimiehen poika teki itsemurhan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Karhuryhmä

Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?
      Jämsä
      28
      3386
    2. Mitä sä pelkäät

Ettei tää etene?
      Ikävä
      97
      3176
    3. Mitä kaikkea sä

Olisit valmis tekeen mun eteen vielä? Vai oletko mitään?
      Ikävä
      76
      3014
    4. Raisionkaaren koira hyökkäys

Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim
      Raisio
      70
      2948
    5. "Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"

Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m
      Maailman menoa
      53
      2881
    6. Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti

Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.
      Ikävä
      86
      2658
    7. Ei me saada toisiamme

Ei vaan saada. On vain haaveita ja uunelmia
      Ikävä
      35
      2470
    8. Mikä on luonteesi parhain ominaisuus

ja mikä huonoin?
      Ikävä
      57
      2341
    9. Satuit vain olemaan

Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se
      Ikävä
      43
      2195
    10. Vielä ei ainakaan

Kukaan muu tunnu miltään sun jälkeen. Olit niin ainutlaatuista
      Ikävä
      32
      1953
    Aihe