Hei! 15v poika täs. Iltasin aina fantasoi itsetyydytyksen aikana toisen pojan kanssa olemista kokeilun toivein mutta en tiedä mitä teen asialle.
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Älä unohda minuaNainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit siihen mahdollisuuden. Olen pettynyt itseeni, ja se kyllä närästää. Naiselle Mieheltä
- Pitäisikö Vantaa liittää Helsinkiin.Mitä mieltä olette asiasta?
- Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.html Pääsin 67 vuotiaana eläkkeelle viime syksynä. Tarkoittaakohan tämä, että joudun palaamaan takai…
- Moi kulta😍Eikös se ollut marraskuuta kun se meidän "flirttailu" alkoi silloin vuosia sitten? tarkoitan lähinnä niitä pitkiä katseita 🤩☺️ Kohta on siis maata mullistavien katseiden vuosipäivä 😘🤭
- Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteenRiikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…
- Kyllä mulla oli tunteita sua kohtaan,mutta voit syyttää ainoastaan itseäsi, että en tehnyt mitään asian eteen. Se on ihan turhaa sinun miettiä, että miksi.
- Kadutko mies?Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.
- Nyt on nytTurha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausliikkeetkin voi tehdä jos niihin tuntee tarvetta. Paluu tulevaisuuteenkin voi olla mahdollinen jos v…
- Niin haluaisin sut nähdä ja jutella!🙂
- Onko tällainen kuvio teistä okOnko tällainen kuvio teidän mielestänne ihan normaali ja hyväksyttävä? Nainen seurustelee miehen kanssa, mutta pitää samaan aikaan läheistä yhteyttä toiseen mieheen kertomatta tälle toiselle, että on parisuhteessa. Tämä…
- Pussaisitko mihinKohtaan?
- Nyt kun kaikki on ohiToivon, että sulla menee hyvin ja pystyisin sinut kokonaan unohtamaan. Joskus on vaikeita hetkiä ja olen tosi pahoillani, miten sinua loukkasin ja loukkaan yhä. Se täytyy saada loppumaan.
- Tunnut niinKaukaiselta jo.
- Millaisen suhteenOlisit halunnut kaivattusi kanssa
- Hyvää huomentaEräälle Naiselle ❤️🩹
- Tikusta asiaaMistä ihmeestä minä keksin sulle edes jotensakin järkevää asiaa parn lauseen verran... anna joku idea että kehtaan lähestyä. -töistä tuttu mies
- Empaattiset ihmisetOnko empaattiset ihmiset, etenkin naiset antavaisempia, kun ns. tavikset? Kaverin puolesta kysyn Oisko niinku mahkui?
- TTK-juontaja Veronica Verho lataa suorat sanat tatuointien arvostelijoille: "Mä toivoisin, että..."Veronica Verho juontaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaa yhdessä Ernest Lawsonin kanssa. Yksi puhuttaneimmista aiheista on ollut, miten suosikkijuontajan näyttävät tatuoinnit sopivat ohjelman pukuohjeistukseen ja tullaa…
- Mistä pastori Aittakumpu sai rohkeutta avioeroonJa puolueen vaihtoon? Ja Puhoksen retkelle?
- Et nosta minua ylösOk ei se mitään. Vajoan syvempiin vesiin💔
Vastaukset 17
Vanhimmat
Snap?
Aika yleinen ja tuttu tunne. Eikä tos oo mitään väärää.
Freaky ah
Kokeilin ja hyvältä tuntu, ollaan 13v ja ollaan nyt sitä tehty usein ja ihan kaikkea on kokeiltu.
Snap?
Jos sul on joku kiva kaveri nii kutsu se vaikka yökylään ja sit monesti jutut alkaa menee siihen suuntaan ku alkaa nukkuu. Josko se siitä vaikka lähtis...lisää mun kik jos haluut jutella oriboyyy
Miksi et kokeile,hauskaa se on,noin 13-14 v naapurin pojan kanssa runkkailtiin useasti ja katotteiin kummalla lentää kauemmaksi, kik kisuille
Sitä ne vihannesoppitunnit koulussa teettää!
mul on vähä sama oon 15v Snap: Lukasstammela
haluutko tehä oon 15v tyttö
?????
Moi joko oot löytäny kivaa runkku seuraa...laitoin sulle kik viestii ..vastaa jooko
Joo mut miks et laita takas viestii
Jes mulla sama juttu. Oon kasilla ja luokalla on yks ihan kiva poitsu. Näin sen eilen uimahallin saunassa. Sillä on jo murrosikä vasta alkanut. Mua kiihotti sen pikkukarvotus. Äsken runkkasin ja ajattelin sen karvoitusta. Jotenkin vaan on kiva katella alkavaa karvoitusta.
Mikä sun kik missä päin asut
Mulla oli eka kerta seksiä pojan kanssa josta fantasisoin runkatessa. Viikonloppuna kaveri oli yökylässä, olen sitkeä uninen ja heräsin yöllä kalu kovana ja aloin runkkaamaan enkä tajunut että just se kaveri nukkuu vieressä, tunsin hänen kätensä palleillani josta se nousi ylös kalulle työntäen mun käteni pois ja samalla hän sanoi että tämä varmaan tuntuu paremmalta ja veti varovaisesti esarini pois terskalta ja hieroi sormellaan terskaani eikä mennyt kauankaan kun mulla lensi. Kaveri jatkoi suullaan sitten ja touhuttiin koko loppuyö kaikenlaista. Samalla selvisi miksi mulla oli usein bokserit aamuisin spermaset, kaveri kertoi että oli joka kerta yökylässä hiplannut mulle siemensyöksyn vuoden verran. Ollaan molemmat 6. luokkalaisia ja karvotusta on ihan vähän ja siinä 10cm tuppikullit molemmilla. Kaveri tulee viikonloppuna viikoksi yökylään, sen vanhemmat lähtevät lomalle, varmaan tulee olemaan hauskaa.
M17
Itekki ny 17 (oon sama joka ton laitto)