Hei! 15v poika täs. Iltasin aina fantasoi itsetyydytyksen aikana toisen pojan kanssa olemista kokeilun toivein mutta en tiedä mitä teen asialle.
Panettaa!!
13
1927
Vastaukset
- Anonyymi
Snap?
- Anonyymi
Aika yleinen ja tuttu tunne. Eikä tos oo mitään väärää.
- Anonyymi
Freaky ah
- Anonyymi
Kokeilin ja hyvältä tuntu, ollaan 13v ja ollaan nyt sitä tehty usein ja ihan kaikkea on kokeiltu.
- Anonyymi
Snap?
- Anonyymi
Jos sul on joku kiva kaveri nii kutsu se vaikka yökylään ja sit monesti jutut alkaa menee siihen suuntaan ku alkaa nukkuu. Josko se siitä vaikka lähtis...lisää mun kik jos haluut jutella oriboyyy
Miksi et kokeile,hauskaa se on,noin 13-14 v naapurin pojan kanssa runkkailtiin useasti ja katotteiin kummalla lentää kauemmaksi, kik kisuille
- Anonyymi
Sitä ne vihannesoppitunnit koulussa teettää!
- Anonyymi
mul on vähä sama oon 15v Snap: Lukasstammela
- Anonyymi
haluutko tehä oon 15v tyttö
?????
- Anonyymi
Moi joko oot löytäny kivaa runkku seuraa...laitoin sulle kik viestii ..vastaa jooko
- Anonyymi
Joo mut miks et laita takas viestii
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei215384- 501401
- 11827
- 47799
Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️58798- 46782
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,52777Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle49766Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom132755Onko oikein? Kaikki naiset "jäivät rannalle" Maajussille morsian -pääsarjasta - He ovat mukana!
JES, Maajussille morsian starttaa ja tiedossa on tuttuun tyyliin kaksi eri ohjelmaa: Maajussille morsian ja Maajussille8744