Mitä voi tehdä kun puhelin jää koko ajan tilttiin. Saako sitä sit enää toimimaan, on toinenkin puhelin mut kun tarttis saada tästä tiltti puhelimesta kuvat talteen vai jäikö ne sit vaan sinne😭
Vastaukset 8
- Anonyymi
Ootko jo kokeillu uudelleenkäynnistystä?
Mulla tilttaa netti yhtämittaa ja reboot auttaa mut usein vaan hetkeksi. Känny Nokia 5.3 ja käyttis Android. oon lukenut että ongelmaa monella, myös Samsungin (piti eka ostaakin) kanssa. Muuten pelaa ihan hyvin vielä 4 vuoden jälkeen. Lumia+Windows pelas ilman ongelmia. Omppu vois olla hyvä, mutta hintaa on turhan paljon rahavaroihin nähden
lajijasuris - Anonyymi
Vaihda uudempaan kännykkään,sulla on vanha missä ei päivitykset enää toimi.
- Anonyymi
Tää on honor 6, aukee aina hetkeksi ja menee taas tilttiin. Saan aina muutaman kuva kerran ulos tietokoneelle. Ja on mulla uusikin puhelin mut en taida osata sitä laittaa toimimaan ja se hemmetin Gigantti ottaa kauheet rahat ja pitää HETI maksaa ei saa edes laskulla
- Anonyymi
Menipäs nää jutut nyt hölmöks
- Anonyymi
Elämä on...!
- Anonyymi
Veikon Kone - siellä onnistuu! Ja laskun saa mukaan, että voi maksaa myöhemmin kun on rahaa tullut.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791259
- 751073
- 94918
- 48783
Mitä luulet
Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?72747Vielä hyvinvointitalosta
Suurin osa pyhäjärvisistä on sivistynyttä fiksua porukkaa ja on täysin hankkeen kannalla. Nyt vain pieni äänekäs joukko81688Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40673IS Viikonloppu 25.-26.7.2026
Lähes kymmenen vuotta kestänyt putki täysiin 3.0 ristikoihin on Skytän osalta ilmeisesti nyt ohi. Kollegat ovat arvioin68626- 28625
Luule ja ajattele minusta
mitä tykkäät nainen, olet ajat sitten antanut itsestäsi ihan omanlaisen kuvan.. 😅46609