Ensi kerralla voisi reilusti sulkea kaupan koko remontin ajaksi, eikä pitää puolittaista kauppaa avoimena ja sekavana.
Edes kaupan oma insta-kanava ei "hauskoila" remonttipäivityksillä pelasta asiaa.Koko kauppa uusien päälliköiden ja ideoiden tarpeessa
Kevätkummun S-market ja remontti
5
1502
Vastaukset 5
- Anonyymi
Asioi Tarmolan KKK-kaupassa tai Näsin persemarketissa jos Kevarin remppa häiritsee.
- Anonyymi
Toki asiakkaille ikävää tuo remontin keskellä asiointi mutta monelle huonosti liikkuvalla on tärkeää saada ne perustarpeet mahdollisimman läheltä. Joten ei tuo remppa nyt maailmoja kaada ja loppuuhan se toki aikanaan, ja saa sitten kitisijäkin viimeisen S- brändin mukaan stailatun kaupan ihasteltavaksi.
- Anonyymi
Ainut toive uudistuksen suhteen oli, oli että hedeläosaston vaaka olisi siirretty lähemmäs etuosaa tai ihan jopa lisävaaka sinne. EI toteutunut pyynnöstä huolimatta.
- Anonyymi
Ans kattoo nyt, joko remontin jälkeen tuokin turha toiveesi olisi toteutettu.
- Anonyymi00007
Alkaa olemaan vanha viestiketju, mutta kommentoin silti.
Laittoivat sitten 4 vakaa samaa nippuun. Ennen ne oli sijoiteltu eripuolille. Miksi näin erikoinen ratkaisu?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1641693Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1541300Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset219936- 71867
- 55766
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus63737- 46725
- 89691
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt198637- 52592