lampsi , köyhä , ruma ,vanha , laiska ja tyhmä asiakas , ( kaikki samassa persoonassa ).
Tarkoituksenaan nostaa 2000 Euroa omalta tililtään .
Eteen heitettiin lappu , jossa kyseltiin seuraavaa ; Kenelle varat nostetaan ja miksi ?
Miksi varat nostetaan käteisenä ?
Osuuspankilla on tietysti hyvä selitys , kyseiseen käytäntöön ?
Selitykseksi ei riitä , että sellainen on laki ja heidän on toimittava lain mukaisesti .
Mihin O-pankki tarvitsee tietoja , mihin ihmiset omia rahojaan käyttää ?
Heille luulisi olevan aivan sama , vaikka menisivät , viinaan , naisiin ja loput turhuuteen .
P.S: Vieläkö mahtaa , kyseisen pankin henkilöstöllä olla voimassa kielto , että ei saa hymyillä jos asiakas on , köyhä , ruma jne jne ?
Polvijärven Osuuspankkiin
9
996
Vastaukset
- Anonyymi
Älä välitä, sama käytäntö on jokaisella pankilla. Perusteluksi olen kuullut että ko. toimenpiteellä estetään harmaata taloutta..
Talletin jokunen vuosi sitten tilille noin 4000 €, automaattiin survoin rahat ja muutaman viikon päästä pankilta tuli kysely mistä rahat sain.. Vastasin asian vierestä ympäripyöreästi ja se riitti. Totuus jäi "omaan käyttöön."
Olisi hauskaa tietää rikkaiden harmaan talouden sijoituksista, luulisin että miljoonat valuvat veroparatiiseihin vailla kyselyjä.. Tasan ei mene nallenamut...- Anonyymi
Ei ole koulujen käynti mennyt hukkaan , niiltä jotka ovat noin tehokkaan keinon oivaltaneet , harmaata taloutta kitkemään .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole koulujen käynti mennyt hukkaan , niiltä jotka ovat noin tehokkaan keinon oivaltaneet , harmaata taloutta kitkemään .
Pikkunilkkejä jahdataan verissä päin, suuret kalat vie rahaa veroparatiiseihin huilaamaan vailla valvontaa...
Tasan ei mene nallenamut... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä nostan automaatilta muutaman satasen kerrallaan, useampana päivänä peräkkäin, niin ei tarvitse selitellä. Talletuksiin vastaan, että kirpputori tai joku muu irtaimen omaisuuden myynti. Mm. polttomoottorivesipumppu, perintötaulu, tukkireki. Melkein mikä vaan menee läpi.
- Anonyymi
Joo, tämä on muuten kummallinen pankki. Muutama vuosi sitten olin vaihtamassa pankkia ja kyselin Polvijärveltäkin, mutta suhtautuminen oli hyvin nuivaa. Kävin kerran paikan päälläkin, mutta valmista ei tullut. puheeksi jäi, että soittavat, mutta sitä puhelua ei tullut. En ole mitään noista aloituksessa mainituista ja rahaakin olisi tullut mukana, mutta en kelvannut. Olisiko vain velkainen asiakas se haluttu, jota voisi kyniä vuosikausia, vai valitaanko asiakkaat joillain muilla kriteereillä ? En tiedä, enkä mene enää koskaan kysymään. Sen sijaan löysin pankin, jossa asiakas on tärkein ja palvelu pelaa.
- Anonyymi
Aloittaja : Björn Wahlroos totesi aikoinaan , köyhä asiakas ei tuo pankkiin , muuta kuin hiekkaa kengissään .
- Anonyymi
Olen ollut OP Polvijärven asiakas pian 20 vuotta, asuin liittyessäni asiakkaaksi paikkakunnalla. Kaikki rullaa hyvin pankkiasioinnin suhteen, sain lainaa aikoinaan helposti ja maksoin sen pois ennen aikojaan. Olin työssäkäyvä pulliainen silloin, nyt asun Joensuussa ja OP edelleen pankkini. Tyytyväinen olen, onhan pankki ainoa itsenäinen yksikkö Pohjois-Karjalassa..
Suosittelen oman kokemukseni pohjalla muillekin OP Polvijärveä.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen ollut OP Polvijärven asiakas pian 20 vuotta, asuin liittyessäni asiakkaaksi paikkakunnalla. Kaikki rullaa hyvin pankkiasioinnin suhteen, sain lainaa aikoinaan helposti ja maksoin sen pois ennen aikojaan. Olin työssäkäyvä pulliainen silloin, nyt asun Joensuussa ja OP edelleen pankkini. Tyytyväinen olen, onhan pankki ainoa itsenäinen yksikkö Pohjois-Karjalassa..
Suosittelen oman kokemukseni pohjalla muillekin OP Polvijärveä..Minä en suosittele. Vuosia sitten kävin ja olisin nostanut rahaa omalta tililtäni, mutta gerberos tiskin takana ei sitä antanut, vaikka minulla oli esittää kaksi ajantasaista henkilötodistusta . No, ajelinpa Outokumpuun, eikä ensimmäsitäkään henkkaria kysytty, vaikka en ollut jokapäiväinen asiakas. Mutta tapauksessa oli jotain omituista Polvijärvellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittaja : Björn Wahlroos totesi aikoinaan , köyhä asiakas ei tuo pankkiin , muuta kuin hiekkaa kengissään .
Ei ollut Wahlroos, vaan Pertti Voutilainen. Taisi olla silloin Merita pankin pomo. Sai muuten muutama viikko sitten tuomion törkeästä veropetoksesta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1115785Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta323877- 823322
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182936Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2481980Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?871953- 1411758
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81676Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui381665Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu861513