lampsi , köyhä , ruma ,vanha , laiska ja tyhmä asiakas , ( kaikki samassa persoonassa ).
Tarkoituksenaan nostaa 2000 Euroa omalta tililtään .
Eteen heitettiin lappu , jossa kyseltiin seuraavaa ; Kenelle varat nostetaan ja miksi ?
Miksi varat nostetaan käteisenä ?
Osuuspankilla on tietysti hyvä selitys , kyseiseen käytäntöön ?
Selitykseksi ei riitä , että sellainen on laki ja heidän on toimittava lain mukaisesti .
Mihin O-pankki tarvitsee tietoja , mihin ihmiset omia rahojaan käyttää ?
Heille luulisi olevan aivan sama , vaikka menisivät , viinaan , naisiin ja loput turhuuteen .
P.S: Vieläkö mahtaa , kyseisen pankin henkilöstöllä olla voimassa kielto , että ei saa hymyillä jos asiakas on , köyhä , ruma jne jne ?
Polvijärven Osuuspankkiin
5
534
Vastaukset
- Anonyymi
Älä välitä, sama käytäntö on jokaisella pankilla. Perusteluksi olen kuullut että ko. toimenpiteellä estetään harmaata taloutta..
Talletin jokunen vuosi sitten tilille noin 4000 €, automaattiin survoin rahat ja muutaman viikon päästä pankilta tuli kysely mistä rahat sain.. Vastasin asian vierestä ympäripyöreästi ja se riitti. Totuus jäi "omaan käyttöön."
Olisi hauskaa tietää rikkaiden harmaan talouden sijoituksista, luulisin että miljoonat valuvat veroparatiiseihin vailla kyselyjä.. Tasan ei mene nallenamut...- Anonyymi
Ei ole koulujen käynti mennyt hukkaan , niiltä jotka ovat noin tehokkaan keinon oivaltaneet , harmaata taloutta kitkemään .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole koulujen käynti mennyt hukkaan , niiltä jotka ovat noin tehokkaan keinon oivaltaneet , harmaata taloutta kitkemään .
Pikkunilkkejä jahdataan verissä päin, suuret kalat vie rahaa veroparatiiseihin huilaamaan vailla valvontaa...
Tasan ei mene nallenamut...
- Anonyymi
Joo, tämä on muuten kummallinen pankki. Muutama vuosi sitten olin vaihtamassa pankkia ja kyselin Polvijärveltäkin, mutta suhtautuminen oli hyvin nuivaa. Kävin kerran paikan päälläkin, mutta valmista ei tullut. puheeksi jäi, että soittavat, mutta sitä puhelua ei tullut. En ole mitään noista aloituksessa mainituista ja rahaakin olisi tullut mukana, mutta en kelvannut. Olisiko vain velkainen asiakas se haluttu, jota voisi kyniä vuosikausia, vai valitaanko asiakkaat joillain muilla kriteereillä ? En tiedä, enkä mene enää koskaan kysymään. Sen sijaan löysin pankin, jossa asiakas on tärkein ja palvelu pelaa.
- Anonyymi
Aloittaja : Björn Wahlroos totesi aikoinaan , köyhä asiakas ei tuo pankkiin , muuta kuin hiekkaa kengissään .
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi483766Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4783755Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan303019Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!902180- 1551900
- 1051740
- 1301569
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541430Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.401262Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l71138