Olipas oikein jymyuutinen tänään Koti-Karjalassa!
Pitkäänhän tuo oli myytävänä, toivottavasti sai hyvällä hinnalla uusi omistaja ostettua.
Veikon Kone myyty
Anonyymi-ap
6
628
Vastaukset
- Anonyymi
Pidä huoli omista asioistasi.
- Anonyymi
Jokohan pääsi entinen kauppias eläkkeelle?
- Anonyymi
En oo sen liikkeen oven saranoita kuluttanut useampaan vuoteen , ei oo tarvinnu kodinkoneita
- Anonyymi
Suosittelen käymään, hyvä asiakaspalvelu liikkeessä. Samaa kehua ei voi antaa kaikista Kiteen liikkeistä.
- Anonyymi
henkilökunta palveli hyvin. Itse kauppiaasta ei ole positiivista sanottavaa.
- Anonyymi
Kävin tänään kyseisessä liikkeesä asioimassa, erinomainen ja asiantunteva palvelu. Suosittelen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091628Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401394- 541133
- 721005
- 541005
- 106922
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82830
- 31764