Kävinpä tässä taannoin vaimoni kanssa hääpäivän kunniaksi tietysti syömässä ravintolassa. Puitteet jokirannassa oli ihan kivat, mutta se ruoka???
Tilasimme molemmat liharuokaa, minä entrecotea ja rouva muuta. Hinta ihan normi ,vajaa 40e
No , eteeni sain karrelle palaneen mustan pihvin, jonka syömiseen sain käyttää kaikki voimani, että sain palan pihviveitsellä irti. Makua ei ollu saatu lainkaan ? Pyörittelin muutamia paloja aikani suussa,että sain alas, mutta syömättä jäi. Pihvin päällä oli mustunut punajuuren lehti?
Rouvan ruoka oli yhtä sitkasta.
Että tällaista meillä Turussa! Joku oli suositellut paikkaa. No ei ikinä enää tarvitse mennä sinne.
Ei ole ihme ,kun ravintoloita joudutaan lopettamaan , kun ruuan taso on tuollaista.
Annoin palautetta.
Mistä hyvää ruokaa Turussa.
3
146
Vastaukset
- Anonyymi
Ei suomalaiset osaa mitään kunnon ravintolaruokaa valmistaa.
- Anonyymi
Jos pihvisi oli mustaksi palanut ja syömäkelvoton, ravintolan olisi pitänyt tarjota uusi annos. Miten ravintola suhtautui palautteeseen?
Erään kerran olin syömässä vaimoni kanssa. Pippuripihviä. Minun oli hyvä mutta vaimoni pihvi oli sisältä jäässä! Reklamoimme tarjoilijalle joka pahoitteli tapahtunut ja vei vaimoni annoksen pois. Hetken päästä tuli uusi pihvi, täydellisesti paistettu medium. Ravintola hyvitti virheen ja eivät laskuttaneet kuin juomista. Lisäksi 50 euron lahjakortti. Virheitä sattuu ja niihin pitää osata reagoida oikein. Jäinen pihvi ei ollut hyvä mutta kokonaisuutena ravintolasta jäi hyvä kuva. - Anonyymi
Kyllä siinä niin käy, että kun saa huonosti valmistettua ruokaa, ei enää koskaan palaa takaisin samaan ravintolaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1022605Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww1011647- 671505
EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje141226Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi211017- 81963
Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe45911Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta119886Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta334814- 54813