Olen rakastunut, fyysinen yhteys on aivan käsittämätön. Olen itse kokenut ja taitava mitä tulee seksiin, ei siitä sen enempää, mutta minua vaivaa kun mies johon rakastuin on heti ensimmäisenä käsi alapäässäni? Miehet, miksi??! Itse kun viettelen katsomalla silmiin ja koskemalla esimerkiksi käsivarsiin, kaulaan, niskaan ... mutta tämä mies on ensimmäisenä kädet alapäässäni.
Miehet, miksi?!
12
391
Vastaukset
- Anonyymi
miehet on monesti aika yksinkertaisia näissä. ei ole välttämättä halua leikitellä vaan suorastaan tarve! mennä suoraan asiaan. se on vähän sääli. ihmiset on toki eri rytmisiä ja on miehissäkin niitä jotka malttaa ja nauttii aistillisesta leikittelystä…
- Anonyymi
No, anna nyt sitä p*llua. Mitä sitä turhaan muuta lääppimään. Kunnolla kun kourii niin kyllähän se ehtii kostumaan.
Kun nopeasti hoidetaan hommat niin jää vielä aikaa muuhun.- Anonyymi
Kosteana oli jo monta tuntia ennen kourimista, mutta en antanut :D
- Anonyymi
Toisilla on kiire ja kokevat tilanteen sellaiseksi, että tilaisuutta ei kannata jättää käyttämättä, jos sellainen tarjotaan eteen, muuten jää ilman? Kiire on kova, koska nainen voi muuttaa mieltään ykskaks? Ja eikä ehdi sit kosteikolle, jollei ole nopea liikkeissään?
- Anonyymi
Eli se kun käsi eksyy alapäähän on suora vihje, että nyt naidaan? Hmmm. Jännä kun tilanne ei ollut oikein sopiva ja molemmat varattuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli se kun käsi eksyy alapäähän on suora vihje, että nyt naidaan? Hmmm. Jännä kun tilanne ei ollut oikein sopiva ja molemmat varattuja.
Hyi helvetti teidän likasten varattujen touhuja. Ei jumaliste mikä teitä vaivaa? Mikä hemmetti siinä on ettei siitä puolisosta voi erota jos menee noin huonosti suhteessa että pitää alkaa lirkuttelemaan toiselle? Ja sitten vielä ihmetellään kun äijä alkaa kouriin haarovälistä. Sillä äijällä sentään oli pokkaa osoittaa kuinka likanen p*skiainen se on.
- Anonyymi
No siis koska siellä se tunto on. Siis, sehän on kivaa. Kyllä me naisetkin kouritaan miehiä. Miksi mies ei saisi. No jokaiselle jotain.
- Anonyymi
Katson silmiin pannaan
- Anonyymi
Pannaan
- Anonyymi
Vedä käteen ja tyydy siihen.
- Anonyymi
Siis me vain juttelimme, sähköä ilmassa, kosketin häntä olkapäähän niin käsi oli samantien haaroissa ja ihmettelen tätä. Välillämme ei ole muuta tapahtunut.
- Anonyymi
Hyi saatana 🤮
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi483766Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4783755Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan303019Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!902180- 1551900
- 1051740
- 1301569
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541430Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.401262Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l71138