En sanoilla tavoita

Anonyymi-ap

tätä ikävääni sinuun. Puissa keltainen tuuli, ripaus vihreää, viimeinen mykkä huuto huuliltani sinua kohti. Pehmeästi lausun mielessäni nimesi, se soi vastustamatonta melodiaa. Kun suljen silmäni, pisaroivat ne kaipauksen merien suolaa ja kasvosi tulvivat uniini. Voisin odottaa sinua seuraavaan elämään asti.

144

1054

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      <3 ihana..

      • Anonyymi

        Kiitos.


    • Anonyymi

      Riipaisevan kaunista !

      • Anonyymi

        Kiitos.


    • Anonyymi

      Tuuleen on tyhjää huudella.

      • Anonyymi

        Ehkä se on tyhjää, kuten kaipauskin.


      • Anonyymi

        No mutta onpahan sullakin jotain mitä kommentoida kun mies kirjoittelee näitä loruja, taiteilijasielu, vähän piinattu sellainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mutta onpahan sullakin jotain mitä kommentoida kun mies kirjoittelee näitä loruja, taiteilijasielu, vähän piinattu sellainen

        Jotenkin tuntuu tällaisten rajatapausten kohdalla, että mitä överimpää ja lennokkaampaa tekstiä sen vahvempi fiksaatio, mihin ehdotella sopivia toimenpiteitä hyvin loukkaavan kielenkäytön kera kuin ahdistus valitsisi mielen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotenkin tuntuu tällaisten rajatapausten kohdalla, että mitä överimpää ja lennokkaampaa tekstiä sen vahvempi fiksaatio, mihin ehdotella sopivia toimenpiteitä hyvin loukkaavan kielenkäytön kera kuin ahdistus valitsisi mielen

        Kerrankin olisi kaikenlaisten asioiden toimittajilla tarpeellinen interventio, mutta dynamiikka on mitä on siellä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerrankin olisi kaikenlaisten asioiden toimittajilla tarpeellinen interventio, mutta dynamiikka on mitä on siellä

        Siinähän se muun askartelun lomassa menis


    • Anonyymi

      Nyt kyllä jäi se keltainen tuuli mietityttämään...

      • Anonyymi

        On syksy. Puissa enimmäkseen keltaisia lehtiä. Ainakin täällä päin.

        sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On syksy. Puissa enimmäkseen keltaisia lehtiä. Ainakin täällä päin.

        sivusta

        No mites se tuuli liittyy noihin keltaisiin lehtiin?
        Tuuli on tuuli ja lehdet lehtiä. Miten hitossa sä saat käännettyä sen niin että se tuuli olis keltainen? Mihin ne lehdet jäi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mites se tuuli liittyy noihin keltaisiin lehtiin?
        Tuuli on tuuli ja lehdet lehtiä. Miten hitossa sä saat käännettyä sen niin että se tuuli olis keltainen? Mihin ne lehdet jäi?

        Tuo aloitus on runollisesti kirjoitettu. Ei sitä kuulukaan lukea kirjaimellisesti. 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo aloitus on runollisesti kirjoitettu. Ei sitä kuulukaan lukea kirjaimellisesti. 😂

        Kusituuliko se, vai kaasupilvi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kusituuliko se, vai kaasupilvi?

        Tätä kielikuvien käyttöä käsitellään ala-asteella jo. Pitäiskö sun käydä se uudestaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tätä kielikuvien käyttöä käsitellään ala-asteella jo. Pitäiskö sun käydä se uudestaan?

        Pitäsköhän sun opetella vähän parempia metaforia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitäsköhän sun opetella vähän parempia metaforia?

        En ole aloittaja. Ymmärrän kyllä kielikuvia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole aloittaja. Ymmärrän kyllä kielikuvia.

        No hyvä että ymmärrät noiden keltaisten tuulten päälle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitäsköhän sun opetella vähän parempia metaforia?

        Hyvinpä näyttää palstamiehen metaforat maistuvan sinulle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvinpä näyttää palstamiehen metaforat maistuvan sinulle

        En ole sinun fantasiahahmosi palstamies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On syksy. Puissa enimmäkseen keltaisia lehtiä. Ainakin täällä päin.

        sivusta

        Kaunista on ulkona ja paljon värikkäitä lehtiä. Syksy värittää värinsä kaikkien ihaltavaksi.


      • Anonyymi

        Miksi se jäi mietityttämään, etsitkö esim näistä palstamiehen tekstin kappaleista useinkin merkityksellisyyksiä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole sinun fantasiahahmosi palstamies.

        Se onkin hyvä, että vastailet miespuolinen aloittaja usein toisten puolesta, ettei vaan muutenkin vähemmän fiksut tajuaisi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se onkin hyvä, että vastailet miespuolinen aloittaja usein toisten puolesta, ettei vaan muutenkin vähemmän fiksut tajuaisi

        Sinä et ole kovin fiksu, kun trollottelet menemään tätä samaa virttä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On syksy. Puissa enimmäkseen keltaisia lehtiä. Ainakin täällä päin.

        sivusta

        Niin kuvakieli antaa mielikuville tilaa. Ahdasmieli taas rajoittaa sanomisen vapautta ja sanojen käytön rikkautta. Köyhä on ahdasmielen sanamaailma. Sanon tämän sivusta. Ap on taitava tunteiden tulkki ja sananikkari. Kiitos!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin kuvakieli antaa mielikuville tilaa. Ahdasmieli taas rajoittaa sanomisen vapautta ja sanojen käytön rikkautta. Köyhä on ahdasmielen sanamaailma. Sanon tämän sivusta. Ap on taitava tunteiden tulkki ja sananikkari. Kiitos!

        Itseäsi sinä kehuskelet mies ja eräs obsessiivinen sekoaa tästä syystä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä et ole kovin fiksu, kun trollottelet menemään tätä samaa virttä.

        Olipa tämä napakasti sanottu. Ilmeisesti tämä trollimiehen tuotos on se, missä haluat roikkua kuin kärpänen paperissa, riittävän juhlallista ja epärealistista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itseäsi sinä kehuskelet mies ja eräs obsessiivinen sekoaa tästä syystä.

        Älä höpötä höppänä Trolli! Sehän sinä olet tahallaan häiriköit täällä, saat siitä jotakin kiksiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itseäsi sinä kehuskelet mies ja eräs obsessiivinen sekoaa tästä syystä.

        Trollotellen menemään,
        kohti tätä päivää.
        Trollotellen yhtenään,
        ilman järjen häivää.
        Voi tuotos olla
        suuri taikka pieni,
        palstan sanavainiolla
        trolli siinä, rihmastossa sieni.
        Ei muuta trolli nää
        kuin gubben sekä miehen
        trolli etsii ystävää
        jää matka puolitiehen.
        Kaipaus trollia piinaa, ahdistaa
        ja luulot päässä pyörii
        trolli matkaa aikain taa
        jossa keskustelut hyörii.
        Ei muuta iloa tässä
        saanut trolli parka
        kuin ainoassa elämässä
        olla trolli aivan arka.


    • Anonyymi

      Hei ihana runo, lohdutti, kun olen kaivannut yhtä ihmistä. Kiitos, kun jaoit tänne ja hyvää yötä.

      • Anonyymi

        Kiitos sinulle, ihana kuulla että lohdutti. Hyvää yötä.


      • Anonyymi

        Ihanat keltaset kaasupilvet puhaltaa. On tosi piristävää!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihanat keltaset kaasupilvet puhaltaa. On tosi piristävää!

        Se on sinun mielikuvasi. Josta minä en ole vastuussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on sinun mielikuvasi. Josta minä en ole vastuussa.

        Oot kuitenkin vastuussa noista keltasista tuulista jotka nyt puhaltaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oot kuitenkin vastuussa noista keltasista tuulista jotka nyt puhaltaa.

        En ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihanat keltaset kaasupilvet puhaltaa. On tosi piristävää!

        Olet tosikko. Et ymmärrä runouttä, etkä romantiikkaa.
        Ehkä olet kateellinen sille, jolle nuo säkeet on kohdistettu, sillä ilman tunnetta tuskin syntyy tuollaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet tosikko. Et ymmärrä runouttä, etkä romantiikkaa.
        Ehkä olet kateellinen sille, jolle nuo säkeet on kohdistettu, sillä ilman tunnetta tuskin syntyy tuollaista.

        Voi kuule, ymmärrän runoutta ja romantiikkaa. Osaan kirjoittaa runojakin. En vaan kirjoita mistään keltaisista tuulista.
        On se kumma kun heti pitää ruveta olettamaan jotain.
        Jos on huono vertauskuva niin on huono vertauskuva. Ei sille mitään voi jos runon kirjottajalla ei ole lahjoja.
        Joillekin ne keltaset tuuletkin ilmeisesti kelpaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi kuule, ymmärrän runoutta ja romantiikkaa. Osaan kirjoittaa runojakin. En vaan kirjoita mistään keltaisista tuulista.
        On se kumma kun heti pitää ruveta olettamaan jotain.
        Jos on huono vertauskuva niin on huono vertauskuva. Ei sille mitään voi jos runon kirjottajalla ei ole lahjoja.
        Joillekin ne keltaset tuuletkin ilmeisesti kelpaa...

        Mistä sinä minun lahjakkuuteni tiedät kun et minua tunne? Lahjakkuudesta sitä paitsi suurin osa on työtä. Et itse tiedä kyvykkyydestä paljoakaan, jos ajattelet että ihminen joko on lahjakas jossain tai ei ole. Ei se ole on/off-tila.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä sinä minun lahjakkuuteni tiedät kun et minua tunne? Lahjakkuudesta sitä paitsi suurin osa on työtä. Et itse tiedä kyvykkyydestä paljoakaan, jos ajattelet että ihminen joko on lahjakas jossain tai ei ole. Ei se ole on/off-tila.

        Luulis sulla olevan itsekritiikkiä jos olet muka lahjakas. Eihä nyt tollasta soopaa kannattais julkasta kaikkien nähtäville, etenkin jos suuttuu siitä että saa vähän palautetta.
        Lahjakkuus ei ole sitäpaitsi mikään on/off tila. Joko sulla on lahjoja tai sitten ei. Inspiraatio on se sana mitä ehkä hait?
        Mutta inspiraatiokin on välillä kuin oksennus, eli sitä läikkyy välillä vähän liikaakin, ja sen itsekritiikin tehtävä on sitten siivota jäljet. Nyt ei kyllä oo runoilija ihan valmista viittiny tehä.
        Keltaset tuulet.....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä sinä minun lahjakkuuteni tiedät kun et minua tunne? Lahjakkuudesta sitä paitsi suurin osa on työtä. Et itse tiedä kyvykkyydestä paljoakaan, jos ajattelet että ihminen joko on lahjakas jossain tai ei ole. Ei se ole on/off-tila.

        Ja vielä siitä lahjakkuudesta, se ei ole työtä, se joko on tai ei ole. Lahjakkuutta et pysty harjoittelemaan, etkä voi sitä taikaiskusta saada. Lahjakkuus ei ole työtä. Lahjakas joutuu tekemään työtä, mutta jos ei ole lahjoja, voi silti tehdä työtä. Lopputulos on vaan eri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi kuule, ymmärrän runoutta ja romantiikkaa. Osaan kirjoittaa runojakin. En vaan kirjoita mistään keltaisista tuulista.
        On se kumma kun heti pitää ruveta olettamaan jotain.
        Jos on huono vertauskuva niin on huono vertauskuva. Ei sille mitään voi jos runon kirjottajalla ei ole lahjoja.
        Joillekin ne keltaset tuuletkin ilmeisesti kelpaa...

        Mulle kelpaa todella ihana. Toivottavasti ei viimeinen 💛


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulis sulla olevan itsekritiikkiä jos olet muka lahjakas. Eihä nyt tollasta soopaa kannattais julkasta kaikkien nähtäville, etenkin jos suuttuu siitä että saa vähän palautetta.
        Lahjakkuus ei ole sitäpaitsi mikään on/off tila. Joko sulla on lahjoja tai sitten ei. Inspiraatio on se sana mitä ehkä hait?
        Mutta inspiraatiokin on välillä kuin oksennus, eli sitä läikkyy välillä vähän liikaakin, ja sen itsekritiikin tehtävä on sitten siivota jäljet. Nyt ei kyllä oo runoilija ihan valmista viittiny tehä.
        Keltaset tuulet.....

        Missä kohtaa sanoin suuttuneeni? Itsekritiikki ei tarkoita sitä, että pitäisi lytätä itsensä tai omata huono itsetunto. Tai heilua jokaisen anonyymin kommentin mukaan. Tai jotenkin hävetä sitä, jos ei jokainen teksti ole jokin suuri taiteen mestariteos. Tämä ei ole kirjailijapalsta vaan ikäväpalsta ja minä kirjoitan omasta ikävästäni siten kuin sen koen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja vielä siitä lahjakkuudesta, se ei ole työtä, se joko on tai ei ole. Lahjakkuutta et pysty harjoittelemaan, etkä voi sitä taikaiskusta saada. Lahjakkuus ei ole työtä. Lahjakas joutuu tekemään työtä, mutta jos ei ole lahjoja, voi silti tehdä työtä. Lopputulos on vaan eri.

        Näkemyksesi lahjakkuudesta ja treenaamisen merkityksestä on yksinkertaistava.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä kohtaa sanoin suuttuneeni? Itsekritiikki ei tarkoita sitä, että pitäisi lytätä itsensä tai omata huono itsetunto. Tai heilua jokaisen anonyymin kommentin mukaan. Tai jotenkin hävetä sitä, jos ei jokainen teksti ole jokin suuri taiteen mestariteos. Tämä ei ole kirjailijapalsta vaan ikäväpalsta ja minä kirjoitan omasta ikävästäni siten kuin sen koen.

        Sä kirjotat keltasista tuulista.
        Itsekritiikki ei tarkota itsensä lyttäämistä tai huonoa itsetuntoa. Se on hyödyllinen suodatin sille että saat jotain "painokelpoista" aikaseks.
        Itsekritiikki on hyvä väline siihen että hiot sitä sun teosta siihen pisteeseen että sen kehtaa esittää.
        Ei varmaan kukaan oleta että suomi 24 palstalle laitettais mitään "suurimpia taiteen mestariteoksia," eiköhän ne ansaitse jotain parempaa.
        Kuitenkin, kannattais lukea läpikin sen mitä kirjoittaa. Jos vaikka se itsekritiikki sen verran puuttuisi peliin, että olis keksiny esimerkiksi jotain parempaa kuin keltaiset tuulet.
        Huomaat varmaan etten sun runoon ole muuten mitenkään puuttunut. Sen voin kyllä sanoa satavarmasti, että jos sulla oikeita lahjoja olis, niin et julkaisisi niitä täällä palstalla.
        En ole pyytänyt/käskenyt sua häpeämään mitään, itseasiassa olet erittäin rohkea, kun kehtaat tänne suoltaa noita sun yritelmiä. Toisaalta, koska sulta puuttuu se itsekritiikki, niin jonkunhan täytyy sitä antaa, jotta pääset edes hieman kehittymään.
        Täällä palstalla on paha tapa se, että täältä saa kovasti kehuja kun kirjottelee noita aivopieruja, mutta harvoin mitään rakentavaa kritiikkiä saa, taikka edes haluaa. Kuitenkin fakta on se, että positiivinen palaute ei koskaan kehitä. Negatiivinen palaute kehittää.
        Kannattaa ehkä miettiä mun antamaa rakentavaa palautetta, sillä alunperin aattelin vaan v*ttuilla noilla keltasilla tuulilla niin kauan kun jaksan, mutta tulin toisiin aatoksiin kun päätit alkaa puolustelemaan itseäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näkemyksesi lahjakkuudesta ja treenaamisen merkityksestä on yksinkertaistava.

        Ei ole.
        Ihan oikeasti. Ihmisellä joko on tai ei ole lahjoja.
        Vain lahjattomat yrittää puolustella sillä että voi harjoitella itsensä hyväksi, mutta karu totuus on se että harjoittelulla et pääse kuin tiettyyn pisteeseen, jos sinulta puuttuu lahjakkuus.
        Lahjakkaatkin joutuu tekemään ihan h*lvetisti töitä sen eteen että olisivat hyviä.
        Taide on armotonta, valitettavasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole.
        Ihan oikeasti. Ihmisellä joko on tai ei ole lahjoja.
        Vain lahjattomat yrittää puolustella sillä että voi harjoitella itsensä hyväksi, mutta karu totuus on se että harjoittelulla et pääse kuin tiettyyn pisteeseen, jos sinulta puuttuu lahjakkuus.
        Lahjakkaatkin joutuu tekemään ihan h*lvetisti töitä sen eteen että olisivat hyviä.
        Taide on armotonta, valitettavasti.

        Ei ole kyse lahjojen puutteesta, jos puhuu työnteon tärkeydestä. Sinä ehkä tarvitset tällaisen käsityksen oman egosi takia. Sinä et minua tunne etkä tiedä miten minut on arvioitu. Sitä ei ole tarpeen täällä avata. Tunnen aika paljon lahjakkaita ihmisiä ja kukaan heistä ei ole lyttäävä. Se on yksi asia mikä yhdistää kaikkia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä kirjotat keltasista tuulista.
        Itsekritiikki ei tarkota itsensä lyttäämistä tai huonoa itsetuntoa. Se on hyödyllinen suodatin sille että saat jotain "painokelpoista" aikaseks.
        Itsekritiikki on hyvä väline siihen että hiot sitä sun teosta siihen pisteeseen että sen kehtaa esittää.
        Ei varmaan kukaan oleta että suomi 24 palstalle laitettais mitään "suurimpia taiteen mestariteoksia," eiköhän ne ansaitse jotain parempaa.
        Kuitenkin, kannattais lukea läpikin sen mitä kirjoittaa. Jos vaikka se itsekritiikki sen verran puuttuisi peliin, että olis keksiny esimerkiksi jotain parempaa kuin keltaiset tuulet.
        Huomaat varmaan etten sun runoon ole muuten mitenkään puuttunut. Sen voin kyllä sanoa satavarmasti, että jos sulla oikeita lahjoja olis, niin et julkaisisi niitä täällä palstalla.
        En ole pyytänyt/käskenyt sua häpeämään mitään, itseasiassa olet erittäin rohkea, kun kehtaat tänne suoltaa noita sun yritelmiä. Toisaalta, koska sulta puuttuu se itsekritiikki, niin jonkunhan täytyy sitä antaa, jotta pääset edes hieman kehittymään.
        Täällä palstalla on paha tapa se, että täältä saa kovasti kehuja kun kirjottelee noita aivopieruja, mutta harvoin mitään rakentavaa kritiikkiä saa, taikka edes haluaa. Kuitenkin fakta on se, että positiivinen palaute ei koskaan kehitä. Negatiivinen palaute kehittää.
        Kannattaa ehkä miettiä mun antamaa rakentavaa palautetta, sillä alunperin aattelin vaan v*ttuilla noilla keltasilla tuulilla niin kauan kun jaksan, mutta tulin toisiin aatoksiin kun päätit alkaa puolustelemaan itseäsi.

        En koe tarvetta puolustella itseäni. Olen lähinnä huvittunut tarpeestasi hyökätä tuolla tavoin ja yrityksestäsi nostaa omaa egoasi lyttäämällä muita. Rakentavuudesta sanasi ovat kaukana. Mitään et tiedä minun kyvystäni itsekritiikkiin, joten kuulostat lähinnä projektiiviselta. Toustan: Tämä ei ole kirjailijapalsta vaan ikäväpalsta ja ikävästä kirjoitan kuten haluan. Ei minulla ole mitään tarvetta kehittyä sellaiseksi kuin sinä haluat minun olevan. Kaipaukselleni annan sellaiset sanat kuin haluan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole kyse lahjojen puutteesta, jos puhuu työnteon tärkeydestä. Sinä ehkä tarvitset tällaisen käsityksen oman egosi takia. Sinä et minua tunne etkä tiedä miten minut on arvioitu. Sitä ei ole tarpeen täällä avata. Tunnen aika paljon lahjakkaita ihmisiä ja kukaan heistä ei ole lyttäävä. Se on yksi asia mikä yhdistää kaikkia.

        Sori, ei ollu tarkoitus saada sua itkemään.
        Mä tunnen kanssa paljon lahjakkaita ihmisiä, ja osa niistä on lyttääviä, toiset ei. Tunnen myös kriitikoita. Niistäkin osa on lyttääviä, usein aiheesta, ja osa sitten taas ei.
        Eiköhän ihmisiä oo kaikenlaisia, ja osan ulosanti on "pehmeämpää" kun toisten.
        Jos sä tunnet "aika paljon" lahjakkaita ihmisiä, ja koet että niitä yhdistää "lyttäämättömyys," ei se kuitenkaan päde kaikkien kanssa. Lisäksi anonyymipalstalla on ehkä parasta sanoa asiat suoraan, sillä oikeassa elämässä minäkään en olisi ehkä yhtä lyttäävä, en tiedä. Riippuu sinusta ihmisenä aika paljon, miten asian sinulle esittäisin.
        En puhunut mitään siitä kuinka työnteko ei olisi tärkeää. Enkä mielestäni ole missään vaiheessa sanonut, etteikö myös lahjakkaiden parane harjoitella ja nähdä vaivaa, pikemminkin päin vastoin.
        Yritän vain sanoa, että jos ei ole lahjoja, pätee sanonta "kakkaa ei voi kiillottaa."
        Sori jos nyt sua olen loukannut, ja vaikutan jotenkin ihan kauheelta lyttääjältä, mutta suosittelen sulle että joko hiot noita sun tekeleitä vähän parempaan kuosiin, taikka luovutat jos et parempaan pysty. Ei toi kokonaisuutena ehkä ihan mahoton olis, mutta ei se nyt mitenkään kauheen hyväkään ole. Sitäpaitsi en viitti edes puuttua mihkään muuhun, mut noi keltaset tuulet on vaan niin.... Ei millään pahalla.
        Ei kannata liikaa loukkaantua, mutta yritä nyt edes vähän enemmän, ennen kun laitat noita tänne kaikkien nähtäväks.
        Ihmettelen myös tota sun kommentointia mun jostain egosta, mutta saahan sitä vedellä vaikka mitä piuhoja oman pienen päänsä sisällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sori, ei ollu tarkoitus saada sua itkemään.
        Mä tunnen kanssa paljon lahjakkaita ihmisiä, ja osa niistä on lyttääviä, toiset ei. Tunnen myös kriitikoita. Niistäkin osa on lyttääviä, usein aiheesta, ja osa sitten taas ei.
        Eiköhän ihmisiä oo kaikenlaisia, ja osan ulosanti on "pehmeämpää" kun toisten.
        Jos sä tunnet "aika paljon" lahjakkaita ihmisiä, ja koet että niitä yhdistää "lyttäämättömyys," ei se kuitenkaan päde kaikkien kanssa. Lisäksi anonyymipalstalla on ehkä parasta sanoa asiat suoraan, sillä oikeassa elämässä minäkään en olisi ehkä yhtä lyttäävä, en tiedä. Riippuu sinusta ihmisenä aika paljon, miten asian sinulle esittäisin.
        En puhunut mitään siitä kuinka työnteko ei olisi tärkeää. Enkä mielestäni ole missään vaiheessa sanonut, etteikö myös lahjakkaiden parane harjoitella ja nähdä vaivaa, pikemminkin päin vastoin.
        Yritän vain sanoa, että jos ei ole lahjoja, pätee sanonta "kakkaa ei voi kiillottaa."
        Sori jos nyt sua olen loukannut, ja vaikutan jotenkin ihan kauheelta lyttääjältä, mutta suosittelen sulle että joko hiot noita sun tekeleitä vähän parempaan kuosiin, taikka luovutat jos et parempaan pysty. Ei toi kokonaisuutena ehkä ihan mahoton olis, mutta ei se nyt mitenkään kauheen hyväkään ole. Sitäpaitsi en viitti edes puuttua mihkään muuhun, mut noi keltaset tuulet on vaan niin.... Ei millään pahalla.
        Ei kannata liikaa loukkaantua, mutta yritä nyt edes vähän enemmän, ennen kun laitat noita tänne kaikkien nähtäväks.
        Ihmettelen myös tota sun kommentointia mun jostain egosta, mutta saahan sitä vedellä vaikka mitä piuhoja oman pienen päänsä sisällä.

        Yritän sanoa tämän vielä kerran, mahdollisimman selkeästi. 1. Sinä projisoit. En itke täällä, en ole loukkaantunut. Olen huvittunut. Sinä et tunne minua etkä tiedä miten kyvykkyyteni on irl arvioitu. 2. Et ymmärrä koko asian pointtia. Tämä ei ole kirjailijapalsta. Tämä on ikäväpalsta. Ikäväni ilmaisen kuten minua huvittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yritän sanoa tämän vielä kerran, mahdollisimman selkeästi. 1. Sinä projisoit. En itke täällä, en ole loukkaantunut. Olen huvittunut. Sinä et tunne minua etkä tiedä miten kyvykkyyteni on irl arvioitu. 2. Et ymmärrä koko asian pointtia. Tämä ei ole kirjailijapalsta. Tämä on ikäväpalsta. Ikäväni ilmaisen kuten minua huvittaa.

        Anna mäkin, 1...2...3... Ja sitä rataa.
        On se kiva tehä niinkun huvittaa. Varmaan sun ikävän kohdekin tykkää kun teet sitä mitä huvittaa ja silleen miten huvittaa.
        Sun kyvykkyydet on varmaan tosi korkeelle arvostettuja, ethän sä muuten kehtais tänne suomi24 palstalle niitä julkasta.
        Joo ja mä projisoin, oikeesti mua itkettää kun sä oot niin ilkee mulle, ja kritisoit mun egoa ja kaikkee.
        Ja hei, kyllä mä sut ihan tarpeeks hyvin ton sun tekeleen ja puolustelujen kautta oon oppinu tunteen, sä tykkäät vaan keltasista tuulista enempi kun jotkut muut. Ja oot vähän herkkä. Ehkä tää anonymiteetti onkin sulle suojana sitä todellista maailmaa vastaan, että voit hyvällä omalla tunnolla suoltaa noita sun aivopierujas tänne, ilman että sun tarttis oikeesti olla huolissaan siitä miten muut ihmiset sut sen jälkeen näkee.
        Kohta tulee talvi, voisit vaikka keksiä seuraavaks runon keltaisesta....lumesta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anna mäkin, 1...2...3... Ja sitä rataa.
        On se kiva tehä niinkun huvittaa. Varmaan sun ikävän kohdekin tykkää kun teet sitä mitä huvittaa ja silleen miten huvittaa.
        Sun kyvykkyydet on varmaan tosi korkeelle arvostettuja, ethän sä muuten kehtais tänne suomi24 palstalle niitä julkasta.
        Joo ja mä projisoin, oikeesti mua itkettää kun sä oot niin ilkee mulle, ja kritisoit mun egoa ja kaikkee.
        Ja hei, kyllä mä sut ihan tarpeeks hyvin ton sun tekeleen ja puolustelujen kautta oon oppinu tunteen, sä tykkäät vaan keltasista tuulista enempi kun jotkut muut. Ja oot vähän herkkä. Ehkä tää anonymiteetti onkin sulle suojana sitä todellista maailmaa vastaan, että voit hyvällä omalla tunnolla suoltaa noita sun aivopierujas tänne, ilman että sun tarttis oikeesti olla huolissaan siitä miten muut ihmiset sut sen jälkeen näkee.
        Kohta tulee talvi, voisit vaikka keksiä seuraavaks runon keltaisesta....lumesta!

        Marraskuun harmauteen lisää vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Marraskuun harmauteen lisää vaan.

        Kyllähän se keltanen tuuli tuo vähän väriä tähän harmaaseen syksyyn.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anna mäkin, 1...2...3... Ja sitä rataa.
        On se kiva tehä niinkun huvittaa. Varmaan sun ikävän kohdekin tykkää kun teet sitä mitä huvittaa ja silleen miten huvittaa.
        Sun kyvykkyydet on varmaan tosi korkeelle arvostettuja, ethän sä muuten kehtais tänne suomi24 palstalle niitä julkasta.
        Joo ja mä projisoin, oikeesti mua itkettää kun sä oot niin ilkee mulle, ja kritisoit mun egoa ja kaikkee.
        Ja hei, kyllä mä sut ihan tarpeeks hyvin ton sun tekeleen ja puolustelujen kautta oon oppinu tunteen, sä tykkäät vaan keltasista tuulista enempi kun jotkut muut. Ja oot vähän herkkä. Ehkä tää anonymiteetti onkin sulle suojana sitä todellista maailmaa vastaan, että voit hyvällä omalla tunnolla suoltaa noita sun aivopierujas tänne, ilman että sun tarttis oikeesti olla huolissaan siitä miten muut ihmiset sut sen jälkeen näkee.
        Kohta tulee talvi, voisit vaikka keksiä seuraavaks runon keltaisesta....lumesta!

        Olet oikeasti huvittava. Vähän säälittäväkin. Olet ehkä tottunut siihen, että ihmiset jotenkin murskaantuvat edessäsi. Olet siis tottunut vääriin asioihin. Minua et pysty murskaamaan, ja se harmittaa sinua. Esität minusta jatkuvalla syötöllä virheellisiä oletuksia ja väittämiä. En sanonut että elämässä yleensä teen vain mitä huvittaa. Sanoin että kaipaukseni ilmaisen teksteissä kuten minua huvittaa. Sen tiedän irl että kaipaukseni kohde pitää minusta. Siinä sinulle lisää harmistumisen aihetta.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi kuule, ymmärrän runoutta ja romantiikkaa. Osaan kirjoittaa runojakin. En vaan kirjoita mistään keltaisista tuulista.
        On se kumma kun heti pitää ruveta olettamaan jotain.
        Jos on huono vertauskuva niin on huono vertauskuva. Ei sille mitään voi jos runon kirjottajalla ei ole lahjoja.
        Joillekin ne keltaset tuuletkin ilmeisesti kelpaa...

        Sananvapaus hei ja mielikuvat. Luehan kirjoja vaikka enemmän. Aloita huomenna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sananvapaus hei ja mielikuvat. Luehan kirjoja vaikka enemmän. Aloita huomenna.

        Millaista eeposta erityisesti suosittelisit tälle runollisella miehelle? Joki tietokirja voi näköjään sekoittaa jonkun pään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä kirjotat keltasista tuulista.
        Itsekritiikki ei tarkota itsensä lyttäämistä tai huonoa itsetuntoa. Se on hyödyllinen suodatin sille että saat jotain "painokelpoista" aikaseks.
        Itsekritiikki on hyvä väline siihen että hiot sitä sun teosta siihen pisteeseen että sen kehtaa esittää.
        Ei varmaan kukaan oleta että suomi 24 palstalle laitettais mitään "suurimpia taiteen mestariteoksia," eiköhän ne ansaitse jotain parempaa.
        Kuitenkin, kannattais lukea läpikin sen mitä kirjoittaa. Jos vaikka se itsekritiikki sen verran puuttuisi peliin, että olis keksiny esimerkiksi jotain parempaa kuin keltaiset tuulet.
        Huomaat varmaan etten sun runoon ole muuten mitenkään puuttunut. Sen voin kyllä sanoa satavarmasti, että jos sulla oikeita lahjoja olis, niin et julkaisisi niitä täällä palstalla.
        En ole pyytänyt/käskenyt sua häpeämään mitään, itseasiassa olet erittäin rohkea, kun kehtaat tänne suoltaa noita sun yritelmiä. Toisaalta, koska sulta puuttuu se itsekritiikki, niin jonkunhan täytyy sitä antaa, jotta pääset edes hieman kehittymään.
        Täällä palstalla on paha tapa se, että täältä saa kovasti kehuja kun kirjottelee noita aivopieruja, mutta harvoin mitään rakentavaa kritiikkiä saa, taikka edes haluaa. Kuitenkin fakta on se, että positiivinen palaute ei koskaan kehitä. Negatiivinen palaute kehittää.
        Kannattaa ehkä miettiä mun antamaa rakentavaa palautetta, sillä alunperin aattelin vaan v*ttuilla noilla keltasilla tuulilla niin kauan kun jaksan, mutta tulin toisiin aatoksiin kun päätit alkaa puolustelemaan itseäsi.

        Ovatko nämä tällaiset palstan validaatiot ja jostain abstraktista tunnustuksesta kilpailu sinulle tärkeä asia? Kovin olet näyttänyt näkevän vaivaa palstamiehen kirjallista tuotantoa kohtaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihanat keltaset kaasupilvet puhaltaa. On tosi piristävää!

        Siitä tulikin mieleeni, että taidan tehdä paikallispoliisille ilmoituksen lehtipuhaltimien aiheuttamasta meluhaitasta. Sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oot kuitenkin vastuussa noista keltasista tuulista jotka nyt puhaltaa.

        Mitä täällä tapahtuu- tekeekö lumi enkelin tupaan ja saako pappi kahvia juodakseen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siitä tulikin mieleeni, että taidan tehdä paikallispoliisille ilmoituksen lehtipuhaltimien aiheuttamasta meluhaitasta. Sivusta

        Saavat tulla mittaamaan ja katsotaan kestääkö väite testausta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sori, ei ollu tarkoitus saada sua itkemään.
        Mä tunnen kanssa paljon lahjakkaita ihmisiä, ja osa niistä on lyttääviä, toiset ei. Tunnen myös kriitikoita. Niistäkin osa on lyttääviä, usein aiheesta, ja osa sitten taas ei.
        Eiköhän ihmisiä oo kaikenlaisia, ja osan ulosanti on "pehmeämpää" kun toisten.
        Jos sä tunnet "aika paljon" lahjakkaita ihmisiä, ja koet että niitä yhdistää "lyttäämättömyys," ei se kuitenkaan päde kaikkien kanssa. Lisäksi anonyymipalstalla on ehkä parasta sanoa asiat suoraan, sillä oikeassa elämässä minäkään en olisi ehkä yhtä lyttäävä, en tiedä. Riippuu sinusta ihmisenä aika paljon, miten asian sinulle esittäisin.
        En puhunut mitään siitä kuinka työnteko ei olisi tärkeää. Enkä mielestäni ole missään vaiheessa sanonut, etteikö myös lahjakkaiden parane harjoitella ja nähdä vaivaa, pikemminkin päin vastoin.
        Yritän vain sanoa, että jos ei ole lahjoja, pätee sanonta "kakkaa ei voi kiillottaa."
        Sori jos nyt sua olen loukannut, ja vaikutan jotenkin ihan kauheelta lyttääjältä, mutta suosittelen sulle että joko hiot noita sun tekeleitä vähän parempaan kuosiin, taikka luovutat jos et parempaan pysty. Ei toi kokonaisuutena ehkä ihan mahoton olis, mutta ei se nyt mitenkään kauheen hyväkään ole. Sitäpaitsi en viitti edes puuttua mihkään muuhun, mut noi keltaset tuulet on vaan niin.... Ei millään pahalla.
        Ei kannata liikaa loukkaantua, mutta yritä nyt edes vähän enemmän, ennen kun laitat noita tänne kaikkien nähtäväks.
        Ihmettelen myös tota sun kommentointia mun jostain egosta, mutta saahan sitä vedellä vaikka mitä piuhoja oman pienen päänsä sisällä.

        Antaisit nyt vaan toisen kirjoitella mitä haluaa, ei ole sinulta pois.
        Missäs ne sinun "paremmat" runot on. Sinulla näyttää olevan suuri tarve lyödä toista alas, vai tunnetko olevasi kuitenkin huonompi. en ymmärrä.
        Sivusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oot kuitenkin vastuussa noista keltasista tuulista jotka nyt puhaltaa.

        Kyllä niitä keltaisia lehtiä tuuli puhaltaa ja tuuli ja lehdet ovat siten yhtä. Sanon sivusta. Onko autistista kielellinen ahdasmielisyys?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi kuule, ymmärrän runoutta ja romantiikkaa. Osaan kirjoittaa runojakin. En vaan kirjoita mistään keltaisista tuulista.
        On se kumma kun heti pitää ruveta olettamaan jotain.
        Jos on huono vertauskuva niin on huono vertauskuva. Ei sille mitään voi jos runon kirjottajalla ei ole lahjoja.
        Joillekin ne keltaset tuuletkin ilmeisesti kelpaa...

        Olet ainakin ahdasmieli, ehkä olet autistinen. Tai joku tuohon kirjoon kuuluva?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulis sulla olevan itsekritiikkiä jos olet muka lahjakas. Eihä nyt tollasta soopaa kannattais julkasta kaikkien nähtäville, etenkin jos suuttuu siitä että saa vähän palautetta.
        Lahjakkuus ei ole sitäpaitsi mikään on/off tila. Joko sulla on lahjoja tai sitten ei. Inspiraatio on se sana mitä ehkä hait?
        Mutta inspiraatiokin on välillä kuin oksennus, eli sitä läikkyy välillä vähän liikaakin, ja sen itsekritiikin tehtävä on sitten siivota jäljet. Nyt ei kyllä oo runoilija ihan valmista viittiny tehä.
        Keltaset tuulet.....

        Kai ahdasmielen mielestä olisi lahjakkaampaa kirjoittaa keltaläikkäisistä housuista, varmaan näkee niitä omassa elämässään konkreettisesti ja todellisina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En koe tarvetta puolustella itseäni. Olen lähinnä huvittunut tarpeestasi hyökätä tuolla tavoin ja yrityksestäsi nostaa omaa egoasi lyttäämällä muita. Rakentavuudesta sanasi ovat kaukana. Mitään et tiedä minun kyvystäni itsekritiikkiin, joten kuulostat lähinnä projektiiviselta. Toustan: Tämä ei ole kirjailijapalsta vaan ikäväpalsta ja ikävästä kirjoitan kuten haluan. Ei minulla ole mitään tarvetta kehittyä sellaiseksi kuin sinä haluat minun olevan. Kaipaukselleni annan sellaiset sanat kuin haluan.

        Trollilla ei ole mitään järkeviä perusteita, tykkää vain solvata, ei muuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet ainakin ahdasmieli, ehkä olet autistinen. Tai joku tuohon kirjoon kuuluva?

        Nyt lähtee palstamiehen solvaus yksärillä aika ableistiselle linjalle, ilmeisesti ei niin cool teidän piireissä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saavat tulla mittaamaan ja katsotaan kestääkö väite testausta

        Huumorintaju on ehkä aika hukassa, se kielisi jännitteistä running with these big mouths


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Antaisit nyt vaan toisen kirjoitella mitä haluaa, ei ole sinulta pois.
        Missäs ne sinun "paremmat" runot on. Sinulla näyttää olevan suuri tarve lyödä toista alas, vai tunnetko olevasi kuitenkin huonompi. en ymmärrä.
        Sivusta.

        Tässä kohtaa miespuolinen aloittaja pitää kyllä näytöstä ihan itsensä kanssa, mutta ethän sinä näitä nyansseja jymmärrä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kai ahdasmielen mielestä olisi lahjakkaampaa kirjoittaa keltaläikkäisistä housuista, varmaan näkee niitä omassa elämässään konkreettisesti ja todellisina.

        Minä taas näen sinun lävitsesi, että puolustelet tämän palstamiehen tuotoksia, koska olet muodostanut siitä henkilöstä jonka näissä näet hyvin epärealistisen ja toksisen välineellistetyn kuvan tarpeisiisi vastaajana. Sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt lähtee palstamiehen solvaus yksärillä aika ableistiselle linjalle, ilmeisesti ei niin cool teidän piireissä?

        No jos somela siunaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Trollilla ei ole mitään järkeviä perusteita, tykkää vain solvata, ei muuta.

        Niin no, miespuolisen aloittajatrollin runollinen tunnelmointi on aika kaukana muista verbaalisista tuotoksista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin no, miespuolisen aloittajatrollin runollinen tunnelmointi on aika kaukana muista verbaalisista tuotoksista.

        Niin se on helppo sanoa että tunteista kateellinen heitteri asialla ku naurattaa nämä guben ääripäät mielenliikkeissään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt lähtee palstamiehen solvaus yksärillä aika ableistiselle linjalle, ilmeisesti ei niin cool teidän piireissä?

        Älä tee omia päätelmiä, eksyt pahasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä kohtaa miespuolinen aloittaja pitää kyllä näytöstä ihan itsensä kanssa, mutta ethän sinä näitä nyansseja jymmärrä

        Trollotellen menemään,
        kohti tätä päivää.
        Trollotellen yhtenään,
        ilman järjen häivää.
        Voi tuotos olla
        suuri taikka pieni,
        palstan sanavainiolla
        trolli siinä, rihmastossa sieni.
        Ei muuta trolli nää
        kuin gubben sekä miehen
        trolli etsii ystävää
        jää matka puolitiehen.
        Kaipaus trollia piinaa, ahdistaa
        ja luulot päässä pyörii
        trolli matkaa aikain taa
        jossa keskustelut hyörii.
        Ei muuta iloa tässä
        saanut trolli parka
        kuin ainoassa elämässä
        olla trolli aivan arka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin no, miespuolisen aloittajatrollin runollinen tunnelmointi on aika kaukana muista verbaalisista tuotoksista.

        Trollotellen menemään,
        kohti tätä päivää.
        Trollotellen yhtenään,
        ilman järjen häivää.
        Voi tuotos olla
        suuri taikka pieni,
        palstan sanavainiolla
        trolli siinä, rihmastossa sieni.
        Ei muuta trolli nää
        kuin gubben sekä miehen
        trolli etsii ystävää
        jää matka puolitiehen.
        Kaipaus trollia piinaa, ahdistaa
        ja luulot päässä pyörii
        trolli matkaa aikain taa
        jossa keskustelut hyörii.
        Ei muuta iloa tässä
        saanut trolli parka
        kuin ainoassa elämässä
        olla trolli aivan arka.


    • Anonyymi

      Voi, kaunista. Kauniita unia! Älä nyt seuraavaan elämään asti odota. Koppaset kaulaan, kun näemme jonain kauniina päivänä.

      • Anonyymi

        koppaset kaulaan lessgo😂🤓🤓-sivusta


      • Anonyymi

        Koppasee se keltainen tuuli pian..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koppasee se keltainen tuuli pian..

        Niin sinä täällä rivbirn välissä kovasti uhoilet


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin sinä täällä rivbirn välissä kovasti uhoilet

        Älä nyt, tuolla ulkona se keltanen tuuli nytkin puhaltaa, varo vaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin sinä täällä rivbirn välissä kovasti uhoilet

        Täällä monta rivbirnia lentelee hyvä niin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä monta rivbirnia lentelee hyvä niin.

        Juu, typoon tarttuminen toki servasi tilanteen. Haluaisitko kuitenkin avata, että millaista visiota manifestoit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä nyt, tuolla ulkona se keltanen tuuli nytkin puhaltaa, varo vaan!

        Voi se olla punainenkin räväkkä tuuli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi se olla punainenkin räväkkä tuuli.

        Keltainen tuuli on lempeämpi tuuli kuin punainen. Ap:n kielikuvat synnyttää uusia kielikuvia.


    • Anonyymi

      Siinä on pehmeää ja kovaa soinnillista nimessä...

    • Anonyymi

      Nimi soi kauniisti iltatuulessa...

      • Anonyymi

        Voi kaunista....niin kaunista💔


    • Anonyymi

      Oli niin kaunista tekstiä mutta älä suutu, jos unissani kuiskaan ihastukseni nimeä. En tiedä, teenkö niin unissani oikeasti, mutta en olisi yllättynyt, jos niin olisi. Hyvää yötä.

      • Anonyymi

        Kiitos. Kaunis ajatus kuiskailla kaivattunsa nimeä unissaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos. Kaunis ajatus kuiskailla kaivattunsa nimeä unissaan.

        Onko tämä termi kuiskia mielestäsi romanttinen miesaloittaja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko tämä termi kuiskia mielestäsi romanttinen miesaloittaja?

        Kuiskaaja se on teatterissakin


    • Anonyymi

      Söpöä 😘

      • Anonyymi

        Kehutko mies itse itseäsi vai onko joku toista osapuolta aliarvioiva riikinkukko asialla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kehutko mies itse itseäsi vai onko joku toista osapuolta aliarvioiva riikinkukko asialla?

        Trollotellen menemään,
        kohti tätä päivää.
        Trollotellen yhtenään,
        ilman järjen häivää.
        Voi tuotos olla
        suuri taikka pieni,
        palstan sanavainiolla
        trolli siinä, rihmastossa sieni.
        Ei muuta trolli nää
        kuin gubben sekä miehen
        trolli etsii ystävää
        jää matka puolitiehen.
        Kaipaus trollia piinaa, ahdistaa
        ja luulot päässä pyörii
        trolli matkaa aikain taa
        jossa keskustelut hyörii.
        Ei muuta iloa tässä
        saanut trolli parka
        kuin ainoassa elämässä
        olla trolli aivan arka.


    • Anonyymi

      Ikkunasta katsoo lokakuu, mielessä eloton marraskuu. Lehtien leijaillessa jätän toiveeni tähän. En murru, vaikka harmittaa vähän. Ei niin pitkää aikaa, ettei matkalta voisi palata. Eikä niin kaukaista läheistä, etten haluaisi halata. Voi hyvin, niin hyvin kuin voit. Kaipaan erästä m.

      • Anonyymi

        Katsoo se lokakuu ja hönkäilee keltaisia tuulia päin naamaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katsoo se lokakuu ja hönkäilee keltaisia tuulia päin naamaa.

        Minä ihastelen värikkyyttä, kuin olisin pieni lapsi uuden edessä. Kevät ja syksy, niissä on värien voimaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä ihastelen värikkyyttä, kuin olisin pieni lapsi uuden edessä. Kevät ja syksy, niissä on värien voimaa.

        Ja keltasia tuulia myös.


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Onko nyt joku superkuu, ainakin näytti isolta.

      • Anonyymi

        Ei se sen isompi oo kun ennen. Se on vaan optinen harha kun ne keltaset tuulet puhaltelee siitä kuun edestä.


    • Anonyymi

      P.skaa

      • Anonyymi

        Olen tätä samaista palautetta kauniisti yrittänyt ilmaista, keltaisten tuulten saattelemana.


      • Anonyymi

        Sinä voit olla ihan vapaasti sitä mieltä että on paskaa. Minä nautin sillä aikaa kaipauksen tunteesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen tätä samaista palautetta kauniisti yrittänyt ilmaista, keltaisten tuulten saattelemana.

        Sinä jotenkin fiksoiduit nyt tuohon yhteen ilmaisuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä voit olla ihan vapaasti sitä mieltä että on paskaa. Minä nautin sillä aikaa kaipauksen tunteesta.

        Yhyy, ei tunnu kritiikki vissiin kauheen nannalta. Koita nauttia silti siitäkin, se on ainoa asia joka sua näissä sun tekeleissä kehittää.
        Monihan täällä tosta sun pikku "runosta" tykkää.
        Varo ettet vahingossa päästä pientä keltasta tuulahdusta kun niin moni tykkää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä jotenkin fiksoiduit nyt tuohon yhteen ilmaisuun.

        No todellakin kun se yks ilmasu on vaan niin huono, ihan oikeasti huono. Ei edes p*ska, vaan oikeasti kirjaimellisesti, monitulkintaisesti, vertauskuvallisesti, yksiselitteisesti... Huono. Niin huono, ettei siinä ole mitään hyvää, ei edes yrityksestä voi saada mitään pisteitä, kun se vaan on niin huono. Ihan masentavan huono. Ihan oikeesti vaan niin huono, ettei edes keksi mitään mikä kuvais sitä paremmin... Paitsi ehkä... Keltainen tuuli.


      • Anonyymi

        Jos mietit yleisesti niin onko asiat paremmin vai huonommin vai samalla tavalla kuin vaikka kaksi vuotta sitten ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos mietit yleisesti niin onko asiat paremmin vai huonommin vai samalla tavalla kuin vaikka kaksi vuotta sitten ?

        Oota, en kuullu, sanotko vielä kerran? Multa pääs just keltanen tuuli kun puhuit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhyy, ei tunnu kritiikki vissiin kauheen nannalta. Koita nauttia silti siitäkin, se on ainoa asia joka sua näissä sun tekeleissä kehittää.
        Monihan täällä tosta sun pikku "runosta" tykkää.
        Varo ettet vahingossa päästä pientä keltasta tuulahdusta kun niin moni tykkää.

        Suoraan sanottuna minusta ei tunnu yhtään miltään jos joku haukkuu tekstini paskaksi. Siinähän haukkuu ja karavaani kulkee. Minä käytän elämäni mieluummin ihmisten kannustamiseen, se on yksi taito joka minulla on. Sinua vain harmittaa kun jollain on hyvä itsetunto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No todellakin kun se yks ilmasu on vaan niin huono, ihan oikeasti huono. Ei edes p*ska, vaan oikeasti kirjaimellisesti, monitulkintaisesti, vertauskuvallisesti, yksiselitteisesti... Huono. Niin huono, ettei siinä ole mitään hyvää, ei edes yrityksestä voi saada mitään pisteitä, kun se vaan on niin huono. Ihan masentavan huono. Ihan oikeesti vaan niin huono, ettei edes keksi mitään mikä kuvais sitä paremmin... Paitsi ehkä... Keltainen tuuli.

        Onko sinulla kaikki ihan hyvin? Tuollainen purkaus herättää jo huolta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos mietit yleisesti niin onko asiat paremmin vai huonommin vai samalla tavalla kuin vaikka kaksi vuotta sitten ?

        Paremmin. Paljon paremmin sen jälkeen kun hänet kohtasin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sinulla kaikki ihan hyvin? Tuollainen purkaus herättää jo huolta.

        No mutta, sinunhan täytyy ehdottomasti tehdä jo hooli-ilmoitus nimettömästä kirjoittajasta, joka on aloituksen kirjoittanut palstasetä, tyrkytä vääriä henkilötietoja ja katso sataako laariin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä jotenkin fiksoiduit nyt tuohon yhteen ilmaisuun.

        Pohditko useinkin näitä palstamiehen eri ilmaisuja aamuyöstä alkaen? Mitähän se kertoo sinusta sitten


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sinulla kaikki ihan hyvin? Tuollainen purkaus herättää jo huolta.

        Oletko sinä hyvä kehräämään tällaista nk huolta takakierosti ? Taitaa olla tuttua touhua sulle tietyltä pelikentältä ehkä olet ns ylittänyt valtuutesi ja nyija napattiin kädestä kaikessa hiljaisuudessa eikä kasvoja ole koommin näkynyt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko sinä hyvä kehräämään tällaista nk huolta takakierosti ? Taitaa olla tuttua touhua sulle tietyltä pelikentältä ehkä olet ns ylittänyt valtuutesi ja nyija napattiin kädestä kaikessa hiljaisuudessa eikä kasvoja ole koommin näkynyt

        Kyllä osui sinua hermoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä osui sinua hermoon.

        Kunhan kyselin lisätietoa motiiveistasi, mitkä on hyvinkin selvät kaikessa läpinäkyvyydessään irkku-sirkkunen😉


    • Anonyymi

      Hertzi leijaa, ei nyt sentään seuraavaan elämään, tässähän minä, valmiina kuin maahinen.

      Huh, olipa kaunista. Kiitos.

      Katson tulevaisuuteen kun keltaiset lehdet tanssahtelevat taivaalta kuin ylisuuret märäntyneet keltahiutaleet, liimautuen kasvoihini peittäen hetkellisesti tulevaisuuteni näkyvyyden. K-sadetakki täydentää tämä K-maailman.

      Kuinka haluaisinkin nähdä mielummin sinun punastuvat poskesi ja ah niin houkuttelevat punahuulet, jotka hymynkareena kertoen "missäs viivyit mies". Kannan sinut sisälle, riisun kaiken keltaisen päältäni ja sinut. Nyt haluan vain nauttia lämmöstäsi, olla vaan niin ihan liki. Sanoja ei tarvita, ihomme kosketus kertoo enemmän kuin tuhat sanaa, on vain me ja vihdoin ei mitään välissä ❣

    • Anonyymi

      Oi, ukkonen taivaanrannassa!
      Tule ja kerää huolet kimpuksi.
      Räjäytä leiskuvaksi langaksi
      mustaan mekkoosi,
      välkkyväksi pitsiksi helmoihisi.
      Ota huudahdus osaksi juhlasi jymyä.
      Anna kyynelten yhtyä sateesi virtaan.
      Ja väisty, antaen keltaisen tuulen tulla.
      Antaen tilaa auringon tulla
      ja tuoda valonsa säteet
      sinuun.

      • Anonyymi

        Ensi lumi saa
        narissien lehtiä
        hiukan taipumaan

        Tuulen mukana
        vaihtaa paikkaa perhonen
        pajun oksalla


    • Anonyymi

      Sua aattelen, kun päivän kimmelteessä nään aavat veet. Sua aattelen, kun kuultaa lähteen veessä kuun kujanteet.
      Sua kuuntelen, kun laine rannan kehtoon kohisten käy. Oon luonas sun, pois kauaskin jos lähdet, jäät lähellein. Jo päivä painuu, kohta syttyy tähdet. Käy vierellein!

      • Anonyymi

        Sinäkö et lähde hänen peräänsä?
        Semmonen rakkaus sitten.☹️


      • Anonyymi

        Se on hieno runo.


    • Anonyymi

      Kaunis aamun aloitus.

      • Anonyymi

        Kiitos.


    • Anonyymi

      Kauniita ovat runosi ❤️ älä välitä tuosta varsin yksinkertaisesta jankkaajasta

      • Anonyymi

        Kiitos ❤️


    • Anonyymi

      Ai että, kateus kukkii tässäkin ketjussa kauniiden runojen ja ajatusten seassa.

      • Anonyymi

        Enpä oikein usko, että kukkii mikään muu kuin toksinen kaasupilvi. Toisekseen se, että joku jamppa-oletettu haluasi omia tätä miehen tuotantoa itselleen toverilleen ja niin edelleen, ettei minä- tai maailmankuva ole kunnossa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enpä oikein usko, että kukkii mikään muu kuin toksinen kaasupilvi. Toisekseen se, että joku jamppa-oletettu haluasi omia tätä miehen tuotantoa itselleen toverilleen ja niin edelleen, ettei minä- tai maailmankuva ole kunnossa

        Mikä sinua vaivaa nyt? Miksi nämä runot häiritsee? En osaa itsekään räpeltää kovin hyviä tuotoksia. En välttämättä edes ymmärrä runoutta, mutta kaunistahan sellainen kirjoittelu on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä sinua vaivaa nyt? Miksi nämä runot häiritsee? En osaa itsekään räpeltää kovin hyviä tuotoksia. En välttämättä edes ymmärrä runoutta, mutta kaunistahan sellainen kirjoittelu on.

        No mietihän sinä tuotoksistasi suunnattoman ylpeä gubbelson sitä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mietihän sinä tuotoksistasi suunnattoman ylpeä gubbelson sitä

        Trollotellen menemään,
        kohti tätä päivää.
        Trollotellen yhtenään,
        ilman järjen häivää.
        Voi tuotos olla
        suuri taikka pieni,
        palstan sanavainiolla
        trolli siinä, rihmastossa sieni.
        Ei muuta trolli nää
        kuin gubben sekä miehen
        trolli etsii ystävää
        jää matka puolitiehen.
        Kaipaus trollia piinaa, ahdistaa
        ja luulot päässä pyörii
        trolli matkaa aikain taa
        jossa keskustelut hyörii.
        Ei muuta iloa tässä
        saanut trolli parka
        kuin ainoassa elämässä
        olla trolli aivan arka.


    • Anonyymi

      Sä et mitään muuta halua kuin paskaa kaikille ensin olet mukava mutta sit muutut

      • Anonyymi

        Olet väärässä.


      • Anonyymi

        No mutta sinähän olit se kuka rakastaa p*skaa yli kaiken.
        Nautiiiiiii!🤣


    • Anonyymi

      Niin kaunista. Itse en mitään tuollaista osaisi koskaan kirjoittaa.
      Sivusta.

    • Anonyymi

      Sitä saat kyllä odottaa ennemmin viihdyn yksin kuin tuollaisen ärsyttäjän kanssa ja nyt töihin

      • Anonyymi

        Oletko itsesi kanssa keskusteleva susigubbe menossa stevaroimaan?


    • Anonyymi

      Miksi et ikävöi vaimoasi jolle kuitenkin vannonut rakkautesi ?

    • Anonyymi

      No ota yhteyttä

      • Anonyymi

        Mehän ollaan yhteydessä päivittäin nyt vaan pitää päästä yhdessä eteenpäin ja tänäänhän teen sitä lempiruokaa mistä sovittiin. Rakkautta meillä kummallakin on . t. nyyti oma rakkaasi tiedät kuka❤️


      • Anonyymi

        Muista huudella päivittäin miehen levottompiin läpätyksiin tätä samaa, antaa tasapainoisen vaikutelman sinusta👍


    • Anonyymi

      Niin minäkin oma Rakkaani kaikki järjestyy pääasia, että meidän pitkä yhteinentie ja tulevaisuus säilyy olemmehan jo kohta 40 v tallanneet tätä rakkauden tietä yhdessä. Rakkaus vain syventynyt .

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onks sulle väliä, jos jokin kaivattusissa

      ei ole täydellistä? Esim. venytysmerkit, arvet, selluliitti, epäsymmetriset rinnat, vinot hampaat jne?
      Ikävä
      87
      4568
    2. Ei sinussa ollut miestä

      Selvittämään asioita vaan kipitit karkuun kuin pikkupoika.
      Ikävä
      127
      3988
    3. Shokkiyllätys! 31-vuotias Hai asuu vielä "kotona" - Anna-vaimon asenne ihmetyttää: "No ei tämä..."

      Hmmm, mitenhän sitä suhtautuisi, jos aviomies/aviovaimo asuisi edelleen lapsuudenperheensä kanssa? Tuore Ensitreffit-vai
      Ensitreffit alttarilla
      33
      2541
    4. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      198
      1571
    5. Wiisaat Lappajärvellä iät.

      Nyt nimiä listaan menneistä ja nykyisistä Wiisaista Lappajärveläisistä. Itseäkin voi tuoda esille kaikessa Wiisaudessa.
      Lappajärvi
      12
      1286
    6. Missä Steffe hiihtää?

      Missä reppuli luuraa? Ei ole Seiskassa mitään sekoiluja ollut pariin viikkoon? Onko jo liian kylmä skulata tennistä ulko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1253
    7. Olet elämäni rakkaus

      On ollut monia ihastumisia ja syviäkin tunteita eri naisia kohtaan, mutta sinä olet niistä kaikista ihmeellisin. Olet el
      Ikävä
      36
      1208
    8. Ratkaiseva tekijä kiinnostuksen heräämisessä

      Mikä tekee deittikumppanista kiinnostavan? Mitä piirrettä arvostat / et arvosta?
      Sinkut
      62
      1193
    9. Milloin nainen, milloin?

      Katselet ja tiedän, että myös mieli tekee. Voisit laittaa rohkeasti viestin. Tiedät, että odotan. Ehkä aika ei ole vielä
      Ikävä
      61
      1163
    10. Olen menettänyt yöunet kokonaan

      Nytkin vain tunnin nukkunut. En tiedä johtuuko se sinusta vai tästä palstasta. Olis mukava nähdä oikeasti eikä arvuutel
      Tunteet
      17
      1075
    Aihe