The world needs you

Anonyymi-ap

Ja minä tarvitsen sinua. Olet ajatuksissani tälläkin hetkellä. Ihastuin sinuun. Niin vain kävi, en tällaista suunnitellut. Elämäni ei ole ollut entisensä sen jälkeen. Olen sinun rakkautta vailla. Kohtaloni on kätkeä sinut sydämeeni, muuttuneena ihmisenä.
n-n

39

567

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tunnetko syviäkin tunteita häntä kohtaan

      • Anonyymi

        Mitä tarkoitat? Sanoisin että kyllä. Jostain syystä. Ei tässä näin pitänyt käydä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tarkoitat? Sanoisin että kyllä. Jostain syystä. Ei tässä näin pitänyt käydä.

        Miksi kävi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi kävi?

        Hyvä kysymys. Hän jotenkin asteli sydämeeni hitaasti ja hiljaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä kysymys. Hän jotenkin asteli sydämeeni hitaasti ja hiljaa.

        Ihana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihana.

        Niin siinä kävi.


    • Anonyymi

      Miksi sellainen kohtalo?

      • Anonyymi

        En voi tunteistani hänelle kertoa, voisi mennä ihmissuhde pilalle.


    • Anonyymi

      Aina voit valita ja valitset miehen, kun taas ihastut, joten mitä sun ihastuksella on merkitystä isossa kuvassa.

      • Anonyymi

        Valitsisin hänet jos voisin.


    • Anonyymi

      Millainen tyyppi sulla on mielessä?
      Minulla on ollut naista ikävä, mutta tänne ei tänään mahdu ikävöimään.

      • Anonyymi

        Sellainen kaikin puolin ihana. Ajatteleva ja empaattinen, esimerkiksi.


      • Anonyymi

        Tarkennan. Hän on ihana. Hän on ajattelevainen ja älykäs mutta samaan aikaan lempeä ja empaattinen. Hän uskaltaa ilmaista ajatuksensa mutta kunnioittaa muita. Hän liikkeensä ovat pehmeät mutta samaan aikaan hänessä on pikkaisen poikamaista charmia. Hänen energiansa on naisellista mutta vahvaa, itsepäistäkin. Hän on leikkisä, hänellä on huumorintajua, mutta osaa ottaa oikeat asiat vakavasti. Hänellä on monipuolinen lahjakkuusprofiili ja kauniinakin häntä pidän, mutta eniten puhuttelee hänen olemuksensa kokonaisvaltaisesti, jokin hyvin syvällisellä tasolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkennan. Hän on ihana. Hän on ajattelevainen ja älykäs mutta samaan aikaan lempeä ja empaattinen. Hän uskaltaa ilmaista ajatuksensa mutta kunnioittaa muita. Hän liikkeensä ovat pehmeät mutta samaan aikaan hänessä on pikkaisen poikamaista charmia. Hänen energiansa on naisellista mutta vahvaa, itsepäistäkin. Hän on leikkisä, hänellä on huumorintajua, mutta osaa ottaa oikeat asiat vakavasti. Hänellä on monipuolinen lahjakkuusprofiili ja kauniinakin häntä pidän, mutta eniten puhuttelee hänen olemuksensa kokonaisvaltaisesti, jokin hyvin syvällisellä tasolla.

        Kuvailet häntä kauniisti.
        Täällä on liikaa viestejä, tämä hukkuu ja häviää näiden sekoilujen joukkoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkennan. Hän on ihana. Hän on ajattelevainen ja älykäs mutta samaan aikaan lempeä ja empaattinen. Hän uskaltaa ilmaista ajatuksensa mutta kunnioittaa muita. Hän liikkeensä ovat pehmeät mutta samaan aikaan hänessä on pikkaisen poikamaista charmia. Hänen energiansa on naisellista mutta vahvaa, itsepäistäkin. Hän on leikkisä, hänellä on huumorintajua, mutta osaa ottaa oikeat asiat vakavasti. Hänellä on monipuolinen lahjakkuusprofiili ja kauniinakin häntä pidän, mutta eniten puhuttelee hänen olemuksensa kokonaisvaltaisesti, jokin hyvin syvällisellä tasolla.

        Sano tuo hänelle oikeasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkennan. Hän on ihana. Hän on ajattelevainen ja älykäs mutta samaan aikaan lempeä ja empaattinen. Hän uskaltaa ilmaista ajatuksensa mutta kunnioittaa muita. Hän liikkeensä ovat pehmeät mutta samaan aikaan hänessä on pikkaisen poikamaista charmia. Hänen energiansa on naisellista mutta vahvaa, itsepäistäkin. Hän on leikkisä, hänellä on huumorintajua, mutta osaa ottaa oikeat asiat vakavasti. Hänellä on monipuolinen lahjakkuusprofiili ja kauniinakin häntä pidän, mutta eniten puhuttelee hänen olemuksensa kokonaisvaltaisesti, jokin hyvin syvällisellä tasolla.

        vau nyt on kyllä sen verran osuva ja ihana kirjotus,ettei tiiä mitä sanoo..sä taidat tuntee mut.. mutta kuka sä oot? sen haluisin tietää ❤️kiitos niin paljon. -sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        vau nyt on kyllä sen verran osuva ja ihana kirjotus,ettei tiiä mitä sanoo..sä taidat tuntee mut.. mutta kuka sä oot? sen haluisin tietää ❤️kiitos niin paljon. -sivusta

        lisäys.. mul tuli ihan kyyneleet tästä❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuvailet häntä kauniisti.
        Täällä on liikaa viestejä, tämä hukkuu ja häviää näiden sekoilujen joukkoon.

        Kiitos. Hänen kauneutensa (tarkoitan nyt hänen olemustaan joka puhuttelee minua) välittyy sanoissani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sano tuo hänelle oikeasti.

        Jos uskallan. Tuosta kuvailusta näkee että olen ihastunut. En ole varma kannattaako sitä ilmaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos. Hänen kauneutensa (tarkoitan nyt hänen olemustaan joka puhuttelee minua) välittyy sanoissani.

        Koska olet nähnyt häntä viimeksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska olet nähnyt häntä viimeksi?

        En nähnyt ainakaan tällä viikolla enkä viime viikolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        vau nyt on kyllä sen verran osuva ja ihana kirjotus,ettei tiiä mitä sanoo..sä taidat tuntee mut.. mutta kuka sä oot? sen haluisin tietää ❤️kiitos niin paljon. -sivusta

        Olet varma että sinua kuvaa?🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En nähnyt ainakaan tällä viikolla enkä viime viikolla.

        Joo no enpä ajatellutkaan että mulle🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet varma että sinua kuvaa?🤔

        Kyl siis pakko sanoo et nyt meni syvälle. Toi luonne kuvaus ihan siis … hän on joku kuka tuntee mut ja sitä mä jäin pohtimaan. On tää palsta vaan hullumitää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        vau nyt on kyllä sen verran osuva ja ihana kirjotus,ettei tiiä mitä sanoo..sä taidat tuntee mut.. mutta kuka sä oot? sen haluisin tietää ❤️kiitos niin paljon. -sivusta

        En meidän kummankaan nimeä tänne halua laittaa, trollien ja kiusaajien takia. Ehkä jonkin tunnisteen jos keksisin minkä. Minä katselen ja kuuntelen hänen olemustaan, siksi tunnen hänet. Joskus minusta tuntuu siltä että aistin hänet solutasolla asti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        lisäys.. mul tuli ihan kyyneleet tästä❤️

        Kiitos kauniista sanoistasi ❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En meidän kummankaan nimeä tänne halua laittaa, trollien ja kiusaajien takia. Ehkä jonkin tunnisteen jos keksisin minkä. Minä katselen ja kuuntelen hänen olemustaan, siksi tunnen hänet. Joskus minusta tuntuu siltä että aistin hänet solutasolla asti.

        Ymmärrän. Tavoitti kyllä. Olet hyvin kultainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrän. Tavoitti kyllä. Olet hyvin kultainen.

        Kiitos kauniista sanoistasi.


    • Anonyymi

      Nyt olisi kaksi haaraa vastakkain

      • Anonyymi

        Sinun ajatuksesi ovat hieman pinnallisella tasolla.


      • Anonyymi

        Höpöhöpö.


    • Anonyymi

      Sakset

    • Anonyymi

      SINÄ❤️ tämmösiä tulen lukemaan aina kun usko elämään ja ihmisten hyvyyteen horjuu satasella.. Olet kultaa.

      • Anonyymi

        Kiitos ❤️


    • Anonyymi

      Olet menettänyt pelin ja minut. Ei enää tyttö.

      • Aa sä oot siis nainen!!!!


      • Anonyymi

        Joko taas alkaa lumous toteutua ja kaihon kanavaarani paikalla.


      • Anonyymi

        Kerran tukehdutin melkein kaverini kaljaansa sormeni pyöräytyksellä. Se aiheutti aikanaan hieman ihmetystä lähipiirissä joten kerroin niille, että on psykoosissa.
        Sitten niitä ärsytti vielä enemmän.
        Kaikkia ei voi miellyttää.


      • Anonyymi

        En pelaile.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Hyvästi, mies

      Tulen nyt tänne harvoin. Lakkasin unelmoimasta meistä. Päästin irti tästä meidän välisestä tilanteesta. Vaikka mitään ei
      Ikävä
      27
      2351
    2. Sä saisit kenet

      Sä vaan haluaisit
      Ikävä
      79
      1736
    3. Oikein hyvää perjantai päivää

      Hyvää huomenta ja kaikkea hyvää. ☺️🤍🍁✨🧡
      Ikävä
      222
      1062
    4. Hiihtäjälegenda Juha Mieto avautuu Farmin "leidien" käytöksestä - Tämä yllätti: "Me miehet oltiin.."

      Juha Mieto on mukana Farmi Suomi: Revanssi -realityssä. Tsemppiä Farmille, Mietaa! Lue Juha Miedon haastattelu: https:
      Suomalaiset julkkikset
      18
      989
    5. Semmonen juttu, että..

      ..ikävä iski. Mietin kaikkea sitä, mitä sä antaisit mulle ja mitä mä antaisin sulle. Millasta meillä olisi yhdessä, kos
      Ikävä
      28
      934
    6. Nuorempi mies, vanhempi nainen

      Olen aivan sekaisin itseäni n. 20 vuotta vanhemmasta naisesta. En saa häntä mielestäni millään, vaikka olen yrittänyt. E
      Ikävä
      61
      911
    7. Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea

      Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea? Ikivanhan aloituksen provosoimana mietin m
      Sinkut
      122
      891
    8. Mennäänkö sitten mies

      Naimisiin joskus? Haluaisitko?
      Ikävä
      43
      829
    9. Mietin vain sua

      Kuinka saat pään ihan pyörälle. Oltaisiin hyviä yhdessä. Joku uskomaton kemia meidän välillä. Ulkopuolisista varmaan näy
      Ikävä
      11
      771
    10. On ilta jälleen joten

      Uusi iltaketju tähän. Mukavaa iltaa vaan. Susi se täällä aina yksin tallustaa. 😊🐺🌃🌙☕🧡
      Ikävä
      118
      720
    Aihe