Milloin olet

Anonyymi-ap

Viimeksi nähnyt kaivattusi? Mitä tunteita se herätti sinussa?

58

1213

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oisko ollu elokuussa😎

      • Anonyymi

        Itse en tiedä edes, onko minulla kaivattua? Ensin pitäisi osua kohdalle sellainen, joka mahdollistaa kaipauksen, täytyy tuntua siltä, että tunne on molemminpuolinen. Sen jälkeen pitää olla kohtaamisia. Hyvä olisi tuntea myös itse olevansa kaipauksen arvoinen? Oma tuntemus parempaan päin menossa?

        Millä voisi vahvistaa mielikuvaa toisesta (onko toinen kaipauksen arvoinen)? Onko yhdessä ololle minkälaisia mahdollisuuksia? Tuntuuko toinen kuinka mahdolliselta itselle ? Voi silti olla vielä harhaiselta tuntuva kaipaus itselle, ennen kuin tulee jotain varmistusta toisen hyvistä tuntemuksista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse en tiedä edes, onko minulla kaivattua? Ensin pitäisi osua kohdalle sellainen, joka mahdollistaa kaipauksen, täytyy tuntua siltä, että tunne on molemminpuolinen. Sen jälkeen pitää olla kohtaamisia. Hyvä olisi tuntea myös itse olevansa kaipauksen arvoinen? Oma tuntemus parempaan päin menossa?

        Millä voisi vahvistaa mielikuvaa toisesta (onko toinen kaipauksen arvoinen)? Onko yhdessä ololle minkälaisia mahdollisuuksia? Tuntuuko toinen kuinka mahdolliselta itselle ? Voi silti olla vielä harhaiselta tuntuva kaipaus itselle, ennen kuin tulee jotain varmistusta toisen hyvistä tuntemuksista.

        Tämä oli sivusta.


    • Anonyymi

      En nyt äkikseltään muista ees☹️Useampi viikko on🤔Ristiriitaisia 🥵🥶🥵🥶🥵🥶🥵

    • Anonyymi

      About 3 viikkoo sitten ja huomenna seuraavan kerran

      • Anonyymi

        Missä näitte


    • Anonyymi

      Kesällä. Pari kertaa tuli vastaan kotipaikkakunnallani. Ei huomannut, tosin kotteronikin on vaihtunut. Olisiko sillä sitten mitään väliä ollut, jos olisi huomannutkin. Muuten vakituisemmin viimeksi reilu vuosi sitten.

      • Anonyymi

        Lpr?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lpr?

        Ei ollut, vaan länsi-suomessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ollut, vaan länsi-suomessa.

        Piippola?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Piippola?

        Ei ollut sekään.


    • Anonyymi

      Ollaan jutellut noin vuosi sitten. Olen nähnyt ajavan ohi autolla joitakin kertoja sen jälkeen.

      • Anonyymi

        Ovatko kohtaamiset sattuneet kotikylienne välillä?


    • Anonyymi

      Monen monta kuukautta sitten. Oli surullinen olo, ja jotenkin tyhjä.

      • Anonyymi

        Onko monen monta kuukautta jopa noin 24 kuukautta? Tuskin olet hän, mutta vastaan kuin olisin. Itse tunsin tuolloin suurta surua, pettymystä ja tyhjyyttä, mutta myös suurta epätietoisuutta. Tuohon epätietoisuuteen liittyy etenkin yksi vailla vastausta jäänyt kysymys. Miksi koit niin suurta vastenmielisyyttä minua kohtaan loppuaikoina?

        Tuo kysymys kummittelee mieleni perukoilla yhä edelleen, ja sen vuoksi toipuminen vei pitkään. Mikä minussa, käytöksessäni tai teoissani sai sen aikaan? Se on minulle täysi mysteeri, johon toivon vastausta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko monen monta kuukautta jopa noin 24 kuukautta? Tuskin olet hän, mutta vastaan kuin olisin. Itse tunsin tuolloin suurta surua, pettymystä ja tyhjyyttä, mutta myös suurta epätietoisuutta. Tuohon epätietoisuuteen liittyy etenkin yksi vailla vastausta jäänyt kysymys. Miksi koit niin suurta vastenmielisyyttä minua kohtaan loppuaikoina?

        Tuo kysymys kummittelee mieleni perukoilla yhä edelleen, ja sen vuoksi toipuminen vei pitkään. Mikä minussa, käytöksessäni tai teoissani sai sen aikaan? Se on minulle täysi mysteeri, johon toivon vastausta.

        Ei ole kahta vuotta vielä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole kahta vuotta vielä.

        Et varmaankaan ole tarkoittamani henkilö, mutta viestistäsi tuli mieleen, että hän on myöhemmin tullut kerran autolla vastaan lapsuuden paikkakunnaltamme kohti nykyistä asuinpaikkaani. Voi tosin olla, että on tullut jossain muuallakin vastaan. Olen toivottoman huono tunnistamaan ketään liikkuvasta autosta. Tuolloinkin tunnistin hänet vasta auton mentyä jo ohitseni.


    • Anonyymi

      Juu, kyllä se oli elokuu.

    • Anonyymi

      Pari päivää sitten eli maanantaina 14.10

      • Anonyymi

        Sama.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama.

        Missäpäin Suomea?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missäpäin Suomea?

        Länsi-Suomi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Länsi-Suomi

        Sielläpä siellä, länsisuomalaisessa kaupungissa maanantaina nähtiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sielläpä siellä, länsisuomalaisessa kaupungissa maanantaina nähtiin.

        Kokkola


      • Anonyymi

        Mihin aikaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihin aikaan?

        14…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        14…

        Missä näit hänet


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sielläpä siellä, länsisuomalaisessa kaupungissa maanantaina nähtiin.

        Minä näin Kokkolan ja Tampereen puolivälissä 😉


    • Anonyymi

      Yli vuosi sitten. Pahalta se tuntui, koska tiesi sen olevan viimeinen kerta kun nähtiin.

      • Anonyymi

        Tiesittekö molemmat, vai vain sinä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiesittekö molemmat, vai vain sinä?

        Hän vaikutti olevan ihan hyvällä tuulella. En minä tiedä mitä ajatteli.


    • Anonyymi

      Ennen sotia näin

      • Anonyymi

        Ei sentään ennen toista maailmansotaa..


    • Anonyymi

      Näin kun hän kuljetti uutta rakastaan.

      • Anonyymi

        Volvolla🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Volvolla🤔

        Sivusta, Vai voiolla 🧐 i ja l aika saman näköisiä, ku nopeasti vain katsoo?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Volvolla🤔

        Hän tietää millä autolla ajoi


    • Anonyymi

      Jatkosodan aikaan oli

    • Anonyymi

      Kohta siitä on pari vuotta. Se yksi ja ainoa kerta..

    • Anonyymi

      Volovo Lavalla sotien jäläkee kylymä kyyti hyi helevetti

    • Anonyymi

      Eilen illalla pimeässä👩🏻‍🦳🚬👻

      • Anonyymi

        uuiii


    • Anonyymi

      Tällä viikolla lyhyesti. Herätti helliä ja rakkaudellisia tunteita häntä ihanaa kohtaan, kuten aina nykyään.

      • Anonyymi

        Näin itelläkin. Oon ihan lääpälläni näistä pienistäkin hetkistä❤️🚬


      • Anonyymi

        Kuinka lyhyesti näitte?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka lyhyesti näitte?

        Ekalla kerralla muutama sana vaihdettiin. Tokalla kerralla olin vissiin unessa..


    • Anonyymi

      Mitäs hullu tuollaisia tyhmiä kyselee vai oletko narsisti

    • Anonyymi

      Oli pakko mennä runkulle

      • Anonyymi

        Oletko se runk kari?


      • Anonyymi

        Töissä? 🤭


    • Anonyymi

      En ole nähnyt tai sitten tunnistanut.

    • Anonyymi

      Hän ei kaipaa minua, niin ihan sama.

    • Anonyymi

      Päivittäin syviä rakkaudellisia tunteita❤️

      • Anonyymi

        Kotona nään


    • Anonyymi

      Tammikuussa 2023. Kyllähän siinä tuli perhosia vatsaan. Yritä siinä sitten olla muina miehinä, että ei tässä mitään... mitäs kuuluu, miten menee... Yritin ikään kuin näytellä itseäni silloin kun käyttäydyn "normaalisti" niin kuin kenen tahansa seurassa. Tervehditiin ja muutama sana vaihdettiin. En tiedä, kokiko hän sen kiusallisena vai ei. Ei hän ainakaan mitenkään yrittänyt vältellä.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Muutama vuosi sitten keväällä.. Tumma kaunotar. Palaa aina vaan mieleen vaikka on tässä ollut muuta mietittävää.. Eipä sittemmin oo näkynyt😒

    • Anonyymi

      Syyskuussa 2022. Mm. ihastusta ja kaikki pysähtyi hetkeksi.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Hyvästi, mies

      Tulen nyt tänne harvoin. Lakkasin unelmoimasta meistä. Päästin irti tästä meidän välisestä tilanteesta. Vaikka mitään ei
      Ikävä
      27
      2351
    2. Sä saisit kenet

      Sä vaan haluaisit
      Ikävä
      79
      1736
    3. Oikein hyvää perjantai päivää

      Hyvää huomenta ja kaikkea hyvää. ☺️🤍🍁✨🧡
      Ikävä
      222
      1062
    4. Hiihtäjälegenda Juha Mieto avautuu Farmin "leidien" käytöksestä - Tämä yllätti: "Me miehet oltiin.."

      Juha Mieto on mukana Farmi Suomi: Revanssi -realityssä. Tsemppiä Farmille, Mietaa! Lue Juha Miedon haastattelu: https:
      Suomalaiset julkkikset
      18
      989
    5. Semmonen juttu, että..

      ..ikävä iski. Mietin kaikkea sitä, mitä sä antaisit mulle ja mitä mä antaisin sulle. Millasta meillä olisi yhdessä, kos
      Ikävä
      28
      934
    6. Nuorempi mies, vanhempi nainen

      Olen aivan sekaisin itseäni n. 20 vuotta vanhemmasta naisesta. En saa häntä mielestäni millään, vaikka olen yrittänyt. E
      Ikävä
      61
      911
    7. Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea

      Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea? Ikivanhan aloituksen provosoimana mietin m
      Sinkut
      122
      891
    8. Mennäänkö sitten mies

      Naimisiin joskus? Haluaisitko?
      Ikävä
      43
      829
    9. Mietin vain sua

      Kuinka saat pään ihan pyörälle. Oltaisiin hyviä yhdessä. Joku uskomaton kemia meidän välillä. Ulkopuolisista varmaan näy
      Ikävä
      11
      771
    10. On ilta jälleen joten

      Uusi iltaketju tähän. Mukavaa iltaa vaan. Susi se täällä aina yksin tallustaa. 😊🐺🌃🌙☕🧡
      Ikävä
      118
      720
    Aihe