Mies oletko kovin mustasukkainen

Anonyymi-ap

Tai kovasti vihaistuva luonne? Tuli vaan mieleen kysyä, kun uutisissa ollut kaikenlaista.

26

363

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hieman ehkä, mutta tiedän mikä on oikein ja väärin. Ja asioistahan pitäisi puhua jos tuntuisi pahalta

      • Anonyymi

        Pitää vähän ollakin. Olen minäkin.

        Sivusta vain vastasin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitää vähän ollakin. Olen minäkin.

        Sivusta vain vastasin

        Kuulostaa hyvältä.


      • Anonyymi

        Eli run to the hills, run for your laa if


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa hyvältä.

        Niin kuulostaa.

        Sivusta vain vastasin


    • Anonyymi

      Tottakai arvaamaton sika....

      • Anonyymi

        Sinä raukka luulet että sinun tuttusi sinulle kirjoittelee kun niin typerästi vastaat!
        Mitäs jos keskittyisit ihan muihin asioihin elämässä, kun ei hermot näytä kestävän.
        Tuskin sinua kukaan täällä kuitenkaan kaipailee, jos, niin ihmettelen todella!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä raukka luulet että sinun tuttusi sinulle kirjoittelee kun niin typerästi vastaat!
        Mitäs jos keskittyisit ihan muihin asioihin elämässä, kun ei hermot näytä kestävän.
        Tuskin sinua kukaan täällä kuitenkaan kaipailee, jos, niin ihmettelen todella!

        Niinpä, aika erikoinen herjanimi hänellä naissukupuolelle, jos huomasit (ja vtut)


    • Anonyymi

      Petturin palkka on _ _ _ _ _ _ _!

    • Anonyymi

      Teinit ne jaksaa. Kyllä kirjoitus tyylistä näkee ettei aikuisia olla, sanoja joita ei ole olemassakaan keksitään.
      Toivottavasti ei kukaan täysi ikäinen ( yläpäästään myös ) kuvittele kirjoittavansa juuri hänen kanssaan jota ikävöi.

    • Anonyymi

      En oo mies enkä nainen siltä väliltä.Synnytys välineet naisen ja kyllä en lesbo.
      Vastaan olen suojeluviettinen joka tulkitaan mustasukkaisuudeksi.
      Mies johon oon ihastunut ,tänään rakastunut voi tykätä muistakin naisista ja miehistäkin mutta kun huomaan hänen ihastuneen hänelle myrkylliseen naiseen tai mieheen tulen hulluksi.Tämä oireilu on samanlaista kun mustasukkaisilla.
      Sitten tärkein.Jos olisin syntynyt mieheksi olisin hyvin aggressiivinen käytännössä.Naisille asetetut vaatimukset olla se sisar hento valkoinen ,madonna ja kodinhengetär on rajoittanut riehumista .
      Myös naisen ruumis on heikompi mieheen suhteutettuna ihan biogian vuolsi.Voisin kuvitella miehen ruumiissa olevani järkky mustasukkainen.

      • Anonyymi

        Onko sinulla mies jokin obsessio naisten synnytyselimiä kohtaan? Tarkoitan ns koko pakettia ja kysymys on retorinen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sinulla mies jokin obsessio naisten synnytyselimiä kohtaan? Tarkoitan ns koko pakettia ja kysymys on retorinen

        Liian hienoa suomea en ymmärrä.


    • Anonyymi

      En koska olen mukava rauhallinen kaveri kun toinen on ärsyttämättä itse katoan kyllä jos minua aletaan ärsyttään narsistit saa olla omissa oloissaan itse viihdyn mukavien ihmisten kanssa ja annan myös kohteliaosuutta takaisin jos minulle ollaan kohtelioita miettikää mitä loukkaatte toista ihmistä eli kohtele muita niinkuin haluat itseäsi kohdeltavan

      • Anonyymi

        Oletko mies iha single?


    • En ole koskaan ilman syytä vihainen, enkä mustasukkainen. Lepyn nopeasti, jos suutunkin. Harvoin on mikään suututtanut viime aikoina. Olen varmaan myös iän myötä rauhoittunut.

    • Anonyymi

      Mä en usko että hän nainen ikinä antaisi aihetta olla mustasukkainen, enkä minäkään sellaista tekisi ikinä. Enkä minä vihastu helposti, jos minua harmittaa jokin, koitan selvittää sen mahdollisimman nopeasti. Ei elämä ole pelkkää ruusuilla tanssimista, mutta aikuiset ihmiset osaavat puhua. Paitsi tunteista suoraan 😒

      • Anonyymi

        Yhtään ystävää ei saa olla ettäs tiiät.Etkä lähde kotoa yksin muualle kuin töihin.Se on salattiin niin.💚


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhtään ystävää ei saa olla ettäs tiiät.Etkä lähde kotoa yksin muualle kuin töihin.Se on salattiin niin.💚

        Okei 😁. No ystävät asuu suht kaukana, mutta tässä siskojen luona saan kai käydä toisessa kaupungissa?😅


    • Anonyymi

      Se tämän kylän pappa on kyllä todella mustasukkanen.Autolla lähtee seuraileen,kuten eilen klo 14 hujakoilla.

      • Anonyymi

        Ai jaa niinkö mies, oisit ny kysyny että onko markettiin menoa, hyppään vänkärin paikalle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai jaa niinkö mies, oisit ny kysyny että onko markettiin menoa, hyppään vänkärin paikalle

        Tyylipuhdas donkkaus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai jaa niinkö mies, oisit ny kysyny että onko markettiin menoa, hyppään vänkärin paikalle

        Ei siellä ollut markettia ellei sitte ollut "markettia".Jälkimmäinen "markettien ja lompsa haaro*envälissä.


    • Anonyymi

      Eli randomit uutisetkin liittyy minuun. Olenko maailmasi keskus?

      Mieheltä

    • Anonyymi

      pienesti mustis suhteessa jos toinen antaa jatkuvasti siihen aihetta. avoin kommunikointi ilman niit nyrkkei ois hyvin toivottavaa tulevas suhtees. -naiselta

    • Anonyymi

      No miehet ei tajua naisten pelkoja koska naiset on koko ikänsä joutuneet arvioimaan miesten vaarallisuutta ihan jo pelkästään illalla bussista tullessaan. Ajatusradat muodostuu erilaisiksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Hyvästi, mies

      Tulen nyt tänne harvoin. Lakkasin unelmoimasta meistä. Päästin irti tästä meidän välisestä tilanteesta. Vaikka mitään ei
      Ikävä
      27
      2351
    2. Sä saisit kenet

      Sä vaan haluaisit
      Ikävä
      79
      1736
    3. Oikein hyvää perjantai päivää

      Hyvää huomenta ja kaikkea hyvää. ☺️🤍🍁✨🧡
      Ikävä
      222
      1062
    4. Hiihtäjälegenda Juha Mieto avautuu Farmin "leidien" käytöksestä - Tämä yllätti: "Me miehet oltiin.."

      Juha Mieto on mukana Farmi Suomi: Revanssi -realityssä. Tsemppiä Farmille, Mietaa! Lue Juha Miedon haastattelu: https:
      Suomalaiset julkkikset
      18
      989
    5. Semmonen juttu, että..

      ..ikävä iski. Mietin kaikkea sitä, mitä sä antaisit mulle ja mitä mä antaisin sulle. Millasta meillä olisi yhdessä, kos
      Ikävä
      28
      934
    6. Nuorempi mies, vanhempi nainen

      Olen aivan sekaisin itseäni n. 20 vuotta vanhemmasta naisesta. En saa häntä mielestäni millään, vaikka olen yrittänyt. E
      Ikävä
      61
      911
    7. Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea

      Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea? Ikivanhan aloituksen provosoimana mietin m
      Sinkut
      122
      891
    8. Mennäänkö sitten mies

      Naimisiin joskus? Haluaisitko?
      Ikävä
      43
      829
    9. Mietin vain sua

      Kuinka saat pään ihan pyörälle. Oltaisiin hyviä yhdessä. Joku uskomaton kemia meidän välillä. Ulkopuolisista varmaan näy
      Ikävä
      11
      771
    10. On ilta jälleen joten

      Uusi iltaketju tähän. Mukavaa iltaa vaan. Susi se täällä aina yksin tallustaa. 😊🐺🌃🌙☕🧡
      Ikävä
      118
      720
    Aihe