Muistaako joku kyseistä paikkaa Putkikadulla Lietsalassa? Meno siellä oli kuulemma luin neuvostoliitosta. Olisi kiva kuulla vähän kertomuksia heiltä jotka siellä ovat olleet.
Raina-säätiö
10
247
Vastaukset
- Anonyymi
Muistaa varmasti sillä jos sinne on joutunut kuntouttavalle jaksolle niin se ei unohdu sitten koskaan.
- Anonyymi
Olin Rainassa vuosia sitten kuntouttavassa työtoiminnassa ja kerran löysin pukuhuoneesta kannabis pussin. Vein sen ohjaajalle joka vaan totesi että "ai kato kannabista no mä voin ottaa sen talteen" Tuli sellanen kuva paikasta että kannabis on siellä laillista.
- Anonyymi
Rainassa sai uusia ystäviä silloin kun siellä olin. Ollikainen ja Makkara ovat edelleenkin hyviä ystäviä Raina-ajalta.
- Anonyymi
Ote-säätiö se viimeksi oli ennen kuin tuli konkurssi. Suad pelasi pelinsä oikein.
- Anonyymi
nyt raisiossa hyvät tilat ja vielä keskusta näkyy linja autosta hyvin
kyllä kelpaa köyhällä nyt ostivat omaksi tilat suadi jep
- Anonyymi
Olin aikoinaan hanskat naulaan nimisellä kurssilla. Oli todella nimensä veroinen🤣🤣
- Anonyymi
En muista edes kuulleeni
- Anonyymi
Kurssi oli 80 tai 90 luvun alkupuolella,joten ei mikään tuore tapaus...
- Anonyymi
Onkohan Naantalissa enää yhtään pajaa mihin porukkaa laitetaan kuntouttavaan työtoimintaan?
- Anonyymi
Eikös Karvetissa ole se joku puutyöpaja monitoimitalossa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa
Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset4172448Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä
Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.3912236- 981882
- 4561849
Miksi palstalla paljon venäjä mielisiä?
Palstalle näyttää kerääntyneen varsin paljon venäjä mielisiä. Mistä tämä johtuu?1281789- 71474
- 2381104
Olavi Uusivirta sai järjettömästi koronatukea ja asuu Kulosaaressa!
Olavi on miljonääri. Olavin asunto maksaa miljoonia. Olavi sai koronatukea aivan helvetisti. Olavi nuoli Sannan korvaa.131011Tiedäthän?
Että tykkään sinusta nainen ja olen kiinnostunut sinusta. Olet reilu ja rehellinen, sellainen unelma nainen. Tehdään k41872No nyt puhkeaa asuntojen hintakupla
OP sulkenut kaksi kiinteistörahastoa etukäteen varoittamatta eivätkä sijoittaneet saa rahojaan pois. OP varautuu johonk118751