Kunnan säästö iskee nyt hävikki ruuan jakoon ja päättäneet että se lakkautetaan kokonaan tämän vuoden loppuun mennessä..
Eli hieno mies tämä kunnanjohtaja eipähän sillä.!
Kunta lopettaa ruuanjakelun vähävaraisille joulukuussa
29
948
Vastaukset
- Anonyymi
Kaupanhyllyt notkuu ruokaa,Liin kehoituksesta sieltä apetta eteen.
- Anonyymi
Millä rahalla? Kun hallitus on leikannut tukia, mm. eläkkeensaajan asumistukea. Ja en ole työtön, vaan työkyvytön sairaseläkeläinen, tupakkia en polta, alkoholia en käytä, edes kahvia en juo, en matkustele, käy kahviloissa tai ravintoloissa. Silti ei rahat riitä välttämättömään, ja vuoden alusta kallistuu taas niin vuokra, lääkkeet kuin terveydenhuollon maksutkin. Toivon pelkkää pahaa kokoomusta ja perussuomalaisia äänestäneille! Ilmeisesti oikeistolaiset haluaa meidän kuolevan pois olemasta kulueriä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millä rahalla? Kun hallitus on leikannut tukia, mm. eläkkeensaajan asumistukea. Ja en ole työtön, vaan työkyvytön sairaseläkeläinen, tupakkia en polta, alkoholia en käytä, edes kahvia en juo, en matkustele, käy kahviloissa tai ravintoloissa. Silti ei rahat riitä välttämättömään, ja vuoden alusta kallistuu taas niin vuokra, lääkkeet kuin terveydenhuollon maksutkin. Toivon pelkkää pahaa kokoomusta ja perussuomalaisia äänestäneille! Ilmeisesti oikeistolaiset haluaa meidän kuolevan pois olemasta kulueriä.
Liihän ei puhunu rahasta mitään,sanoi että voi varastaakkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet näköjään takuueläkkeellä!eli koskaan et ole työelämässä ollut ja nyt tykyvyttömyyseläkkeellä saat sen takuueläkkeen.marinat kuullostaa ihan siltä!
- Anonyymi
Missä kunta on muka hävikkiruokaa jakanut?
Ei missään.- Anonyymi
Sitä minäkin ihmettelen, että kunta rahottaisi ruokajakelua yleensä missään.
Eikö se ole hyväntekeväisyys järjestöjen tai ehkä seurakunnan hommaa? - Anonyymi
Kyllä se kunta on ruokaa jakanut. Satun tietämään kun olen ollut jakamassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se kunta on ruokaa jakanut. Satun tietämään kun olen ollut jakamassa.
Niinkö? En ole tiennytkään, että kunta jakaa ruoka-apua. En tosin itse sitä tarvitse, mutta tulee aina luettua noita juttuja lehdistä. Ilmeisesti olen vähän huonosti lukenut.
- Anonyymi
Ruoka jakelu on vielä tuolla helluntai seurakunnan kirkon takapihalla joka päivä klo 14.30 alkaen
- Anonyymi
Ne jakaa vanhaa tavaraa,itse vievät tuoreimnat pakastimiinsa.näetkö hellariporukkaa usein kaupassa ostoskärri täynnä evästä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne jakaa vanhaa tavaraa,itse vievät tuoreimnat pakastimiinsa.näetkö hellariporukkaa usein kaupassa ostoskärri täynnä evästä?
Näin se mennee, parhaat lähtee päältä ennen kuin köyhille annetaan. Satun vaan tietämään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei noin saa tehdä. Oma suu on lähimpänä tietysti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin se mennee, parhaat lähtee päältä ennen kuin köyhille annetaan. Satun vaan tietämään.
Sen olen kyllä nähnyt että kunnan työntekijät eli ruuan jakajat antaa omalle sukulais porukalle välistä isot kassit ruokia yms ja noin paria tuntia aikaisemmin käyvät hakemassa ne ettei kukaan sattuisi näkemään touhua..Et ei tämä ihan tuulesta temmattua juttua ole..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sen olen kyllä nähnyt että kunnan työntekijät eli ruuan jakajat antaa omalle sukulais porukalle välistä isot kassit ruokia yms ja noin paria tuntia aikaisemmin käyvät hakemassa ne ettei kukaan sattuisi näkemään touhua..Et ei tämä ihan tuulesta temmattua juttua ole..
Jeesus näkee tämän! Itsekkyyttä jos totta moinen.
- Anonyymi
Nyt joutuu se viiksekäs nainenkin ostamaan ruokansa ihan rahalla. Jääpä vähemmän rahaa sätkiin.
- Anonyymi
Ei viitsittäisi ivailla köyhiä ihmisiä.
Köyhyys ei ole ilo eikä aina edes itse aiheutettu. Elämä on arvaamaton.
Hyvä sydäminen ihminen armahtaa myös sitä heikompaa kanssa kulkijaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä sydäminen ihminen armahtaa myös sitä heikompaa kanssa kulkijaa.Jöka köyhää armahtaa, hän lainaa Herralle, joka hänen hyvän työnsä hänelle jälleen maksava on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä sydäminen ihminen armahtaa myös sitä heikompaa kanssa kulkijaa.Nåin on ja kiitos viisaista sanoista <3
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nåin on ja kiitos viisaista sanoista <3
Kiitos kiitoksesta!
Kiitos myös edesmenneille vanhemmilleni, kummeille ja sukulaisille, jotka kasvattivat minulle aikanaan hyvän sydämen ja puhuivat minulle järkeä, jos yritin pöljyillä.
Monilapsisessa perheessä sitä oppi jakamaan herkkuja ja ottamaan toiset ihmiset huomioon.
- Anonyymi
Joutuu kommarit syömään nälkäänsä Ladan sisustan pahvit
- Anonyymi
Hankkeilla ei ollu kunnassa aikoinaan muuta tekemistä,nikn jakoi ruokaa. Nyt työllisyydenhoitona, ennen perinteisesti annettiin porkkanaa nyt keppiä eli karenssia,kun oman perse on turvattu,niin ei köyhä enää kiinnosta.
- Anonyymi
Täällähän yritetään päin vastoin viedä viimeinenkin leipäpala 'huonojen naisten' suusta. Ihan yrittämällä yritetään,kuten järjestelemällä potkuja, että päästään puhumaan miten joku myy itseensä.
- Anonyymi
Helluntalaiset ei vedä välistä mitään. Muutenkin ruokkivat vähävaraisia. Kunnan keittiöhenkilöstö vie Todellakin työpaikoiltaan jopa vessapaperitkin kotiin. Nähty on!
- Anonyymi
No voi helevata nyt sentään😂
- Anonyymi
ELÄ elä julkisesti uskalla varkaaksi haukkua keittiötyöntekijöitä. Voipi tulla kalliiksi sinulle. Saa nähdä julkaiseeko ylläpitjä tämän.
- Anonyymi
5.12 menee luukku kiinni.. SE helluntalaisten TILA ON vuokralla ollut ja KOKO homma ei LIITY helluntalaisiin missään muotoa.!! Mutta se on jännä huomata ettei ukrainalaisia ole kertaakaan käynyt hakemassa mitään ruoka hommelia tuolta jaolta.!
- Anonyymi
Muualla Suomessa on kyllä niinkin käynyt, että ukrainalaiset ovat olleet sankoin joukoin ruokajonossa ja suomalaisia on jäänyt ilman ruokaa. Valitettavasti näin, siis meidän suomalaisten kannalta.
Niin tympäisee tuo Ukrainan sota. Anteeksi vain, mutta tähän asti olen ajatellut, että se on tuo meidän valtion kassa aina tyhjä. Nyt oon oppinut, että tuo Ukrainan sotakassa se aina vasta tyhjä on.
- Anonyymi
Se positiivinen hommeli tässä lopettamisessa on ettei eräs lampaan omistaja saa kannettua ilmaisia leipiä elukoilleen pussi tolkulla ja ei enää erään valittaja ämmän kitinät haittaa kun liian aikaisin oli jo alettu jakamaan numeroita niin oli joutuneet muuttamaan taktiikkaansa jaon suhteen ja myöhäistämään lappujen jakoa..
Mutta eipähän hättää kun on kuulemma tulossa takaisin koko homma jossain vaiheessa siltikin vaikka kunnan taholta se ei kaiketi enää toteuteta tosin..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005338586Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo5368824h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?72203Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1611203Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17846Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.40764Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57752Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?68716- 46715
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36647