Kuopiolainen firma

Anonyymi-ap

Kuopioon rekisteröity firma SteelDeal Oy on hävinnyt Kuopiosta?
Toimari pyörii nykyään Virossa, Kosterex Consulting OÜ:n kautta Steel Import Finland OY:lle (joka toimii myös Virosta käsin).

22

1187

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minkä perässä lähti Viroon?

• Anonyymi

Puuhailee mitä puuhailee, ei puuhastelut kuulu muille

• Anonyymi

Puuhailee kai aurinkopaneelien kanssa?!?

• Anonyymi

Taitaa puuhastella pizzojen kanssa

• Anonyymi

Firma hävinnyt? Ootko katsonut pöydän tai maton alta josko se olisi sinne joutunut?

• Anonyymi

Ei kun nythän mää hokasin että sehän onkin varmaan pöytälaatikossa se firma ja pöytälaatikko sijaitsee Veroparatiisissa!!

• Anonyymi

Sieltähän se löytyi, maton alta, roskien joukosta 👍

• Anonyymi

Tässä hyvä MOT jakso suomalaisomisteisista firmoista Virossa. Kaikki eivät tietenkään toimi samoista lähtökohdista.

https://yle.fi/a/74-20114453

• Anonyymi

Suomen kielen lauserakenteita kannattaa aina opiskella. Epäselvät ja sekavat viestit ovat ikävää luettavaa.

• Anonyymi

Onpa surullista ”liikemiestoimintaa”. Onkohan ihan paljasjalkainen savolainen vai jostain muualta?

• Anonyymi

SaiPa vaan rulettaa 💪

• Anonyymi

Tämä emojipelle voisi mennä takaisin lastentarhaan. Kato äiti minä olen keksinyt tälläiset hassun hauskat kuvat.

• Anonyymi

Tämä emojipelle voisi mennä takaisin lastentarhaan. Kato äiti minä olen keksinyt tälläiset hassun hauskat kuvat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näitä mielensäpahoittajatrolleja pyörii milloin missäkin. Nämä on sellaisia pikkusieluja, naapurimaan pikku Medvedevin sielunkumppaneita.

• Anonyymi

Juuri näin. Tämän on erittäin tärkeää tuoda esille mielensäpahoittajille ja muistaa täällä pitsakeskutelujen joukossa 🍕

• Anonyymi

Hyvä että keskustellaan pitsoista 🍕 ja maahan muutosta, tässä tapuksessa Viroon muutosta 💰

• Anonyymi

Parhaat pitsat saa Virosta

• Anonyymi

Kyllä Kuopion parhaat ja halvimmat pitsat saa ehdottomasti Virosta. Pitsakuljetus pientä korvausta vastaan kahden viikon välien Kuopioon , Viroon rekisteröidyillä autolla. Vai oleileeko enemmän Kuopiossa, Tallinnassa vain postilaatikko. Siinä on tietysti riski että joutuu maksamaan autoveron Suomeen kun asustelee ja liikkuu liikaa Suomessa.

• Anonyymi

Uusi polttava aihe taas, jees!
      Onko Finnpulpin jätteillä yhteyttä Costerexiin? Onko konsultti konsultoinut?

• Anonyymi

Tarvitsisi konsulttipalvelua selvittämään, että mistä kannattaa pitsaa tilata. Pitsan hinta / laatusuhde on vaikea arvioida ilman asiantuntevaa konsulttia.

Ketjusta on poistettu 28 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      221
      7442
    2. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      44
      4789
    3. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4752
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      75
      3418
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      2005
    6. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      30
      1850
    7. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      31
      1809
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      44
      1667
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      37
      1578
    10. Haluaisitko enemmän ?

Haluaisitko enemmän kuin ystävyyden ? M-N
      Ikävä
      143
      1317
    Aihe