Kuopioon rekisteröity firma SteelDeal Oy on hävinnyt Kuopiosta?
Toimari pyörii nykyään Virossa, Kosterex Consulting OÜ:n kautta Steel Import Finland OY:lle (joka toimii myös Virosta käsin).
Kuopiolainen firma
22
1187
Vastaukset
- Anonyymi
Minkä perässä lähti Viroon?
- Anonyymi
Puuhailee mitä puuhailee, ei puuhastelut kuulu muille
- Anonyymi
Puuhailee kai aurinkopaneelien kanssa?!?
- Anonyymi
Taitaa puuhastella pizzojen kanssa
- Anonyymi
Firma hävinnyt? Ootko katsonut pöydän tai maton alta josko se olisi sinne joutunut?
- Anonyymi
Ei kun nythän mää hokasin että sehän onkin varmaan pöytälaatikossa se firma ja pöytälaatikko sijaitsee Veroparatiisissa!!
- Anonyymi
Sieltähän se löytyi, maton alta, roskien joukosta 👍
- Anonyymi
Tässä hyvä MOT jakso suomalaisomisteisista firmoista Virossa. Kaikki eivät tietenkään toimi samoista lähtökohdista.
https://yle.fi/a/74-20114453- Anonyymi
Suomen kielen lauserakenteita kannattaa aina opiskella. Epäselvät ja sekavat viestit ovat ikävää luettavaa.
- Anonyymi
Onpa surullista ”liikemiestoimintaa”. Onkohan ihan paljasjalkainen savolainen vai jostain muualta?
- Anonyymi
SaiPa vaan rulettaa 💪
- Anonyymi
Tämä emojipelle voisi mennä takaisin lastentarhaan. Kato äiti minä olen keksinyt tälläiset hassun hauskat kuvat.
- Anonyymi
Tämä emojipelle voisi mennä takaisin lastentarhaan. Kato äiti minä olen keksinyt tälläiset hassun hauskat kuvat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näitä mielensäpahoittajatrolleja pyörii milloin missäkin. Nämä on sellaisia pikkusieluja, naapurimaan pikku Medvedevin sielunkumppaneita.
- Anonyymi
Juuri näin. Tämän on erittäin tärkeää tuoda esille mielensäpahoittajille ja muistaa täällä pitsakeskutelujen joukossa 🍕
- Anonyymi
Hyvä että keskustellaan pitsoista 🍕 ja maahan muutosta, tässä tapuksessa Viroon muutosta 💰
- Anonyymi
Parhaat pitsat saa Virosta
- Anonyymi
Kyllä Kuopion parhaat ja halvimmat pitsat saa ehdottomasti Virosta. Pitsakuljetus pientä korvausta vastaan kahden viikon välien Kuopioon , Viroon rekisteröidyillä autolla. Vai oleileeko enemmän Kuopiossa, Tallinnassa vain postilaatikko. Siinä on tietysti riski että joutuu maksamaan autoveron Suomeen kun asustelee ja liikkuu liikaa Suomessa.
- Anonyymi
Uusi polttava aihe taas, jees!
Onko Finnpulpin jätteillä yhteyttä Costerexiin? Onko konsultti konsultoinut? - Anonyymi
Tarvitsisi konsulttipalvelua selvittämään, että mistä kannattaa pitsaa tilata. Pitsan hinta / laatusuhde on vaikea arvioida ilman asiantuntevaa konsulttia.
Ketjusta on poistettu 28 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2217442
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s444789- 594752
- 753418
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162005Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗301850- 311809
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441667- 371578
- 1431317