Miestissien imettämisestä

Anonyymi-ap

Onko muita, jotka kiihotuu, kun saa imeä tai imettää miestissejä? Itse kiihotun tosi paljon, kun mies imettää mua, kuin vauvaa. Olen poikittain sylissä ja mies laittaa mulle nännin suuhun ja alan lutkuttamaan. Vähän ajan päästä saan imeä myös toista nänniä ja miestissiä. Mies voi vaan silitellä mun hiuksia ja poskia tai runkata mut orgasmiin. Todella ihanaa yhdessä oloa.

22

780

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tykkään juuri kun kaveri sylissäni saan imettää yhtä rintaa kerrallaan, samalla runkaan imijää kun laukee imen hänen spermat ja nielen. M 61v

• Anonyymi

Mites paljon olet niitä sieltä löytänyt. Montas navettaa vajakki olet kiertänyt.

• Anonyymi

Sää mää ja bää kova olet haukkumaan itseäsi.

• Anonyymi

Mitäs olet hä hä hää.

• Anonyymi

Nännit sinänsä kiihottaa ja niiden näpläily ja imeskely tuntuvat hyvältä ja voimistavat orgasmiani, mutta ei kuvailemasi imettäminen.

• Anonyymi

Mitäs olet hähähää.

• Anonyymi

Täällä taas peräkamarin pojat päässeet nettiin riehumaan.

• Anonyymi

Kukas teidät päästi. Montako peräkammarin luuseria teitä siellä on.

• Anonyymi

Pelkkä ajatuskin jonkun läskin ukon tisseistä inhottaa.

• Anonyymi

Et sitten peilin eteen enää mene.

• Anonyymi

Minä tykkään kun nännejäni imetään ja rintoihin voi imee fritsuja tulee tosi kiimanen olo

• Anonyymi

Minulla oli kerran kaveri joka sai orgasmeja siitä, että sen nännejä hipelöitiin. Oli kyllä kiva kattoa kun kaveri oli selällään mun haarojen välissä ja pystyin siitä käsittelemään nännejä ja samalla hyvä näkyvyys hänen kyrpäänsä. Pienellä kiusoittelulla saatiin mahtava seisokki ja kun sitä jatkoi, niin siemensyöksyhän sieltä sitten tuli.

• Anonyymi

Mulla nytkin nänneissä puristimet kyll kiihottaa

• Anonyymi

Mulla on vakkarina yksi rekkamies, jolla on kunnolla vatsaa ja miestissiä. Kun tulee paikkakunnalle, niin tulee imettämään upeita miestissejään. Käyn sängylle selälleen ja mies tulee päälle ja laittaa tissin mulle suuhun. Lutkutan sitä aikani ja sitten saan toisen tissin imettäväksi. Lopuksi tarjoaa ison vatsan alla olevan kullin suuhun ja syöttää spermat.

• Anonyymi

Itse olen miestissiä imenyt jo jonkin aikaa. Tuttu ukkomies kerran valitteli muutaman oluen jälkeen, kun muija ei ime sen nännejä ja mä sanoin, että mä voin imeä niitä, jos haluaa. Vitsinä se alkoi, mutta jatkuu edelleen. Mukavaa kuunnella, kun mies nauttii, kun vihdoin saa imettää mies tissejään.

• Anonyymi

Olen bi ukm 60v miesten kanssa rakastellut noin 20 vuotta. Tiedostan kehoni aika naisellinen moni kommentuinut jalkojani ja lantiotani naiselleliseksi myös rintoja. Nännit näkyy paitojen läpi joka kiinnittää huomion missä liikunkin. Imettäessä miehet ihmeissään kun eritän maitoa, vaikkakin tiedetään mieskin voi tuttaa samaan tapaan kuin nainen. Itsellä nais hormoonit tosi korkeat jota lääkäritkin aluksi ihmettelivät aluksi. Tunnen myös olen pääosin nainen, sänkyssä mies huomaa hellyyteni saman tein.

• Anonyymi

Mulla on kokemuksia noista imetyksistä. Mulla on vaki kaverina yksi ukkomies, joka käy säännöllisesti imemässä mun miestissejä. Laitan tyynyn mun reisien päälle ja mies käy siihen makaamaan suu auki. Minä sitten asetan sille tissin suuhun ja imetän, samalla runkaten kaverin kovaa kullia. Välillä vaihdetaan tissiä ja lopuksi runkkaan kaverin mun kouraan ja syötän spermat hänelle.

• Anonyymi

Aika moni ukkomies tykkää, kun niitten nännejä imee. Kuulemma kotona muijat ei tee sitä.

• Anonyymi
      UUSI

Minä tykkään että mu nännejä imetään ja tisseihin fritsuja tulee tosi kiimanen olo mies Mikkeli

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      7
      2498
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      118
      1726
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      37
      1459
    4. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Kittilä
      122
      1328
    5. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      164
      1282
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      146
      1240
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      151
      1219
    8. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1178
    9. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      59
      1117
    10. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      47
      995
    Aihe