Tämä on pienkoneet palsta. Toivottavasti ymmärrät tämän jatkossa.
Tämä on pienkoneet palsta. Toivottavasti ymmärrät tämän jatkossa.
9
214
Vastaukset
- Anonyymi
Toivottavasti ymmärrät.
- Anonyymi
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Takaisin ylös
- Anonyymi
Ompa jännää.
- Anonyymi
Se olisi jännittävämpää jos kone ymmärtäisi.
- Anonyymi
Tarvitsetko apua? Haluatko antaa risuja tai ruusuja?
Olethan lukenut Usein kysytyt kysymykset?
Ongelmatilanteissa tavoitat käyttäjätuen palautelomakkeen kautta. Vastaamme kysymyksiin mahdollisuuksien mukaan myös Suomi24-palstalla.
Valitettavasti emme pysty vastaamaan kaikkiin palautteisiin. Luemme kuitenkin kaikki palautteet ja vastaamme mahdollisimman monelle.
Jos asiasi koskee sähköpostia, olethan yhteydessä mailbox.orgiin. Usein kysyttyjä kysymyksiä löydät täältä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarvitsetko apua? Haluatko antaa risuja tai ruusuja?
Olethan lukenut Usein kysytyt kysymykset?
Ongelmatilanteissa tavoitat käyttäjätuen palautelomakkeen kautta. Vastaamme kysymyksiin mahdollisuuksien mukaan myös Suomi24-palstalla.
Valitettavasti emme pysty vastaamaan kaikkiin palautteisiin. Luemme kuitenkin kaikki palautteet ja vastaamme mahdollisimman monelle.
Jos asiasi koskee sähköpostia, olethan yhteydessä mailbox.orgiin. Usein kysyttyjä kysymyksiä löydät täältäMinä työtön mutta vedän vain käteen !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä työtön mutta vedän vain käteen !
18vuoden velkavankeus suomessa jos muija heittää pihalle ! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
18vuoden velkavankeus suomessa jos muija heittää pihalle !Muuta et osaakaan, jos sitäkään kunnolla.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1946779- 1591996
- 1131658
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551198Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢461061Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu981027Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6957Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251924- 41899