Olen 24v nainen, ja minua kiinnostaisi jutella vanhempien miesten kanssa. En tiedä miksi muttas ajatus vanhemmasta miehestä nuolemassa tiukkaa pilluani ja panemassa minua paljaalla on todella kiihottava. Haluaisin että vanhempi mies panisi minua suuhun, opettaisi miten voin olla kiltti tyttö ja tyydyttää hänet parhaiten. Panisi tissieni väliin (olen todella muodokas, leveä lantio ja suuret tissit) En ole ollut kuin kahden ikäiseni miehen kanssa, ja haluaisin kokeilla uusia asioita (en ole kokeillut paljoakaan) ja esim. menettää peppuneitsyyteni. Olisi kiva jutella vaikka fantasioista sähköpostilla, ja mistäs sitä tietää jos se vaikka johtaisi treffeihin.. ;)
N24 etsii juttuseuraa
24
693
Vastaukset
- Anonyymi
Ei johda treffeihin, sama Olavi siellä tuli päivän aikana vuoden vanhennuttuaan takaisin jatkamaan fantisiaansa jossa vanha mies astuu paljaalla. Uuden ketjun avaaminen voi toki muutaman toopen taas saada vastaamaan jotain kun niillä vähä veri siirtyy yläpäästä alapäähän.
Olavi vois nyt lopetella lapsellisen vedättämisen ja ratkoa vaikka sudokuja jos ei tule uni silmään. Pistä gmailia, niin tutustutaan. Sakari B Järvinen on nimeni. Katsotaan mihin johtaa.
- Anonyymi
Missä päin aloittaja on?
- Anonyymi
Niuvanniemen suljetulla tietenkin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niuvanniemen suljetulla tietenkin
Niinpä tietenkin olet. Että sä jaksatkin ilmoitella ja tehdä numero olin paikastasi buaahaa.
- Anonyymi
Vähän reilu kolmekymppinen olis kans kiinnostunut juttelusta aluksi. Mielummin juttelis jossain soveluksessa.
- Anonyymi
Uuhh äähh pläähh paskaa tuli jo prööött
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uuhh äähh pläähh paskaa tuli jo prööött
Mitäs paskot. Et varmaan taaskaan mennyt pöntölle.
- Anonyymi
Paino, pituus, ihonväri, hiusten väri ja -pituus, tatuoinnit, lävärit, kengännumero, olitko syntyessäsi nainen, lasten lukumäärä ja -väri?
- Anonyymi
Sun äitis aasi
Jukizuki69 tule Kik juttelemaan
- Anonyymi
Kikkelis kokkelis vaan sullekin pikkukikkeli
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo joo uskotaan pikkukikkeli olet. Oliko taas aamurukous usko jo ei se auta.
Anonyymi kirjoitti:
Ööö pikkukikkeli..... Toi kyl tarkoittaa pikkuista 🐓
- Anonyymi
Olisipa tuo totta.
Vanhenpana miehenä olisi valmis tekemään ja nauttimaan sekin eteen paljonkin niin itseni kuin tietenkin nuoren naisen kiimaisten Fantasoiden takia...
M55.- Anonyymi
No sinähän tuon parhaiten itsestäsi tiedät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sinähän tuon parhaiten itsestäsi tiedät.
Sää mää ja bää tietää buaahaa
- Anonyymi
Eipä näillä palstoilla juurikaan huuli lennä!
- Anonyymi
Moi! Kerro mistä olet? Olet tervetullut tänne Äänekoskelle, vaikka viikonlopuksi. Opetellaan kaikkia jänniä juttuja.
Minua kiinnostaisi jutella Sinun kanssasi. Suuri ikäero kiihottaa. M66
- Anonyymi
Kuohi ittes urpo
- Anonyymi
No meilaa mulle,niin jutellaan
Isot tissit saavat aina niin kiimaiseksi
Lutkuttaisin niitä vaikka kuinka kauan..
Olen 65v mies Espoosta
kari45atmeiliboxi.fi- Anonyymi
Meinaa ittes narikkaan hönö
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meinaa ittes narikkaan hönö
Älä meinaa vaan hyppää dorka ite narikkaas.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1458510Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde472399Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja272210- 361872
- 951758
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811727Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai211272Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1081133Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik51019- 531015