N24 etsii juttuseuraa

Anonyymi-ap

Olen 24v nainen, ja minua kiinnostaisi jutella vanhempien miesten kanssa. En tiedä miksi muttas ajatus vanhemmasta miehestä nuolemassa tiukkaa pilluani ja panemassa minua paljaalla on todella kiihottava. Haluaisin että vanhempi mies panisi minua suuhun, opettaisi miten voin olla kiltti tyttö ja tyydyttää hänet parhaiten. Panisi tissieni väliin (olen todella muodokas, leveä lantio ja suuret tissit) En ole ollut kuin kahden ikäiseni miehen kanssa, ja haluaisin kokeilla uusia asioita (en ole kokeillut paljoakaan) ja esim. menettää peppuneitsyyteni. Olisi kiva jutella vaikka fantasioista sähköpostilla, ja mistäs sitä tietää jos se vaikka johtaisi treffeihin.. ;)

20

489

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei johda treffeihin, sama Olavi siellä tuli päivän aikana vuoden vanhennuttuaan takaisin jatkamaan fantisiaansa jossa vanha mies astuu paljaalla. Uuden ketjun avaaminen voi toki muutaman toopen taas saada vastaamaan jotain kun niillä vähä veri siirtyy yläpäästä alapäähän.
      Olavi vois nyt lopetella lapsellisen vedättämisen ja ratkoa vaikka sudokuja jos ei tule uni silmään.

    • Pistä gmailia, niin tutustutaan. Sakari B Järvinen on nimeni. Katsotaan mihin johtaa.

    • Anonyymi

      Missä päin aloittaja on?

      • Anonyymi

        Niuvanniemen suljetulla tietenkin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niuvanniemen suljetulla tietenkin

        Niinpä tietenkin olet. Että sä jaksatkin ilmoitella ja tehdä numero olin paikastasi buaahaa.


    • Anonyymi

      Vähän reilu kolmekymppinen olis kans kiinnostunut juttelusta aluksi. Mielummin juttelis jossain soveluksessa.

      • Anonyymi

        Uuhh äähh pläähh paskaa tuli jo prööött


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uuhh äähh pläähh paskaa tuli jo prööött

        Mitäs paskot. Et varmaan taaskaan mennyt pöntölle.


    • Anonyymi

      Paino, pituus, ihonväri, hiusten väri ja -pituus, tatuoinnit, lävärit, kengännumero, olitko syntyessäsi nainen, lasten lukumäärä ja -väri?

      • Anonyymi

        Sun äitis aasi


    • Jukizuki69 tule Kik juttelemaan

      • Anonyymi

        Kikkelis kokkelis vaan sullekin pikkukikkeli


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kikkelis kokkelis vaan sullekin pikkukikkeli

        Joo joo uskotaan pikkukikkeli olet. Oliko taas aamurukous usko jo ei se auta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kikkelis kokkelis vaan sullekin pikkukikkeli

        Ööö pikkukikkeli..... Toi kyl tarkoittaa pikkuista 🐓


    • Anonyymi

      Olisipa tuo totta.
      Vanhenpana miehenä olisi valmis tekemään ja nauttimaan sekin eteen paljonkin niin itseni kuin tietenkin nuoren naisen kiimaisten Fantasoiden takia...
      M55.

      • Anonyymi

        No sinähän tuon parhaiten itsestäsi tiedät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sinähän tuon parhaiten itsestäsi tiedät.

        Sää mää ja bää tietää buaahaa


    • Anonyymi

      Eipä näillä palstoilla juurikaan huuli lennä!

    • Anonyymi
      UUSI

      Kuten huomaat kommenteista, näiltä palstoilta et etsimääsi löydä. Tässä kuitenkin vakavasti otettava vastaus. Kirjoitapa vanhemmalle, kaikin puolin terveelle ja täysjärkiselle miehelle: [email protected]

    • Anonyymi
      UUSI

      Moi! Kerro mistä olet? Olet tervetullut tänne Äänekoskelle, vaikka viikonlopuksi. Opetellaan kaikkia jänniä juttuja.

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Hyvästi, mies

      Tulen nyt tänne harvoin. Lakkasin unelmoimasta meistä. Päästin irti tästä meidän välisestä tilanteesta. Vaikka mitään ei
      Ikävä
      44
      3081
    2. Sä saisit kenet

      Sä vaan haluaisit
      Ikävä
      88
      2095
    3. Nuorempi mies, vanhempi nainen

      Olen aivan sekaisin itseäni n. 20 vuotta vanhemmasta naisesta. En saa häntä mielestäni millään, vaikka olen yrittänyt. E
      Ikävä
      78
      1719
    4. Hiihtäjälegenda Juha Mieto avautuu Farmin "leidien" käytöksestä - Tämä yllätti: "Me miehet oltiin.."

      Juha Mieto on mukana Farmi Suomi: Revanssi -realityssä. Tsemppiä Farmille, Mietaa! Lue Juha Miedon haastattelu: https:
      Suomalaiset julkkikset
      25
      1445
    5. Oikein hyvää perjantai päivää

      Hyvää huomenta ja kaikkea hyvää. ☺️🤍🍁✨🧡
      Ikävä
      239
      1235
    6. Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea

      Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea? Ikivanhan aloituksen provosoimana mietin m
      Sinkut
      148
      1104
    7. Semmonen juttu, että..

      ..ikävä iski. Mietin kaikkea sitä, mitä sä antaisit mulle ja mitä mä antaisin sulle. Millasta meillä olisi yhdessä, kos
      Ikävä
      28
      1074
    8. Kyllä tämä tästä kääntyy hoki Orpo tänään eduskunnassa

      Mihin suuntaan se sitten kääntyy? Kyllä on mielenkiintoista odottaa tätä "käännöstä" mihin Orpo uskoo. Milloin ja miten
      Maailman menoa
      116
      1059
    9. Mietin vain sua

      Kuinka saat pään ihan pyörälle. Oltaisiin hyviä yhdessä. Joku uskomaton kemia meidän välillä. Ulkopuolisista varmaan näy
      Ikävä
      13
      1018
    10. Mennäänkö sitten mies

      Naimisiin joskus? Haluaisitko?
      Ikävä
      48
      1011
    Aihe