Köydenpunojankatu katkaistu,joten liikenne ruuhkautuu,kun paikallisuutiset kertoo kiertotie kesään asti.Kuunnelkaa tiedoituksia ruuhkissa aika kuluu.
Liikenneruuhkat...
4
221
Vastaukset
- Anonyymi
Asia on tiedotusvälineissä väärin uutisoitu. Nyt "katkaistu" pätkä Köydenpunojankatua ei enää koskaan palaa entiselle paikalleen. Siihen kohtaan rakennetaan kerrostaloja. Toisekseen ei Köydenpunojankatua mitenkään KATKAISTU ole. Just ajoin siitä läpi ja hyvin soljui liikenne molempiin suuntiin. Toimittelijat voivat nykyisin höpötellä ihan mitä vaan vastoin parempaa tietoa.
- Anonyymi
Kuunnelkaa tiedoituksia ruuhkissa aika kuluu? Häh?
- Anonyymi
Turun sekoilua. Aina kun erehtyy luulemaan, että Turussa kaikki on hyvin, niin joutuu pettymään. Ihmiset ohjataan kulkemaan ahtaista väylistä. Muutama askel ja taas on kaivettu joku monttu. Sitten joutuu kiertämään vaarallisesti autotien kautta. Autoilijat eivät armoa tunne. He tulevat kuin panssarivaunulla teiden kuninkaana.
He eivät välitä kevyestä liikenteestä tuon taivaallista. Kävelijälle palavan vihreän valon aikana autoilija pakkokääntyy heidän noka edestään aiheuttaen suuren vaaratilanteen.
Tässä tilanteessa olisi pitänyt autoilijan malttaa odottaa. He ovat aina nopeampia, koska moottori on apuna. Valitettavasti liian monen auton sisällä on kuljettajan paikalla mulkku.
Turussa ei osata suunnitella rakentamista niin, että siitä ei aiheudu suurta häiriötä kevyelle liikenteelle. Toisissa kaupungeissa se onnistuu. Eräs surkeimmista suunnitelmista on Logomon silta. Siinä ei ole ollut mitään järkeä. Kerrassaan kamala. On ollut aina arpaleliä, milloinTampereen juna on pysähtynyt Logomon ( vihaan suuresti) sillalla ja milloin rautatieasemalla. Jos ei halua mennä Logomon siltaa yli, niin joutuu kiertämään melkoisen kanojonin päästäkseen selville vesille. Suorastaan pirullisesti suunniteltu. Kun olet selvinnyt tästä kanjonista, niin on kaivanto, joka on tietenkin laitettu hankalasti kulkureitille.- Anonyymi
Kukaan ei tiedä Turun Sanomista ja radiosta kun 200 km säteellä vuoden alusta,että reitit muuttuu.Kai täytyy kädestä pitäen kaikkia tiedoittaa,mutta puukotukset maailman tiedossa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2862963Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612343Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482017- 1151751
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1261709Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121385- 661327
- 611283
- 681253
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781213