Liikenneruuhkat...

Anonyymi-ap

Köydenpunojankatu katkaistu,joten liikenne ruuhkautuu,kun paikallisuutiset kertoo kiertotie kesään asti.Kuunnelkaa tiedoituksia ruuhkissa aika kuluu.

4

221

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Asia on tiedotusvälineissä väärin uutisoitu. Nyt "katkaistu" pätkä Köydenpunojankatua ei enää koskaan palaa entiselle paikalleen. Siihen kohtaan rakennetaan kerrostaloja. Toisekseen ei Köydenpunojankatua mitenkään KATKAISTU ole. Just ajoin siitä läpi ja hyvin soljui liikenne molempiin suuntiin. Toimittelijat voivat nykyisin höpötellä ihan mitä vaan vastoin parempaa tietoa.

• Anonyymi

Kuunnelkaa tiedoituksia ruuhkissa aika kuluu? Häh?

• Anonyymi

Turun sekoilua. Aina kun erehtyy luulemaan, että Turussa kaikki on hyvin, niin joutuu pettymään. Ihmiset ohjataan kulkemaan ahtaista väylistä. Muutama askel ja taas on kaivettu joku monttu. Sitten joutuu kiertämään vaarallisesti autotien kautta. Autoilijat eivät armoa tunne. He tulevat kuin panssarivaunulla teiden kuninkaana.
      He eivät välitä kevyestä liikenteestä tuon taivaallista. Kävelijälle palavan vihreän valon aikana autoilija pakkokääntyy heidän noka edestään aiheuttaen suuren vaaratilanteen.
      Tässä tilanteessa olisi pitänyt autoilijan malttaa odottaa. He ovat aina nopeampia, koska moottori on apuna. Valitettavasti liian monen auton sisällä on kuljettajan paikalla mulkku.
      Turussa ei osata suunnitella rakentamista niin, että siitä ei aiheudu suurta häiriötä kevyelle liikenteelle. Toisissa kaupungeissa se onnistuu. Eräs surkeimmista suunnitelmista on Logomon silta. Siinä ei ole ollut mitään järkeä. Kerrassaan kamala. On ollut aina arpaleliä, milloinTampereen juna on pysähtynyt Logomon ( vihaan suuresti) sillalla ja milloin rautatieasemalla. Jos ei halua mennä Logomon siltaa yli, niin joutuu kiertämään melkoisen kanojonin päästäkseen selville vesille. Suorastaan pirullisesti suunniteltu. Kun olet selvinnyt tästä kanjonista, niin on kaivanto, joka on tietenkin laitettu hankalasti kulkureitille.

• Anonyymi

Kukaan ei tiedä Turun Sanomista ja radiosta kun 200 km säteellä vuoden alusta,että reitit muuttuu.Kai täytyy kädestä pitäen kaikkia tiedoittaa,mutta puukotukset maailman tiedossa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      286
      2963
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      61
      2343
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      2017
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      115
      1751
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      126
      1709
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1385
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1327
    8. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      61
      1283
    9. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1253
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      78
      1213
    Aihe