Onko kenellekään käynyt niin kuin minulle kun lähetin Tampereelle pienen paketin ja minun mielestä se menee xxs pakettina kun se mahtui ainakin mun omasta postiluukusta ja ei ollut korkea paketti. Paketti oli jo Tampereella ja sitä vietiin määränpäähän kun yks kaks tuli tieto että paketti on liian iso ja sitä lähettiin kuljettajan Vantaalle nyt se on siellä seikkaillut ja taas se on Tampereella, kai se tulee takasin mulle Loimaalla mut minkään summan joudun maksaan kun lunastan sen. Itse maksoin 5.90 minkä pyysin asiakkaalta. Paketissa on mun nimi mutta ei puhelinnumeroon mihin se menee
Posti paketti
6
227
Vastaukset
- Anonyymi
Senttimetrit sen paketin koot määräävät eikä postiluukun mitat.
- Anonyymi
Kun se nyt sieltä tulee takas varmaan ens viikolla niin mittaan oliks se sit oikeesti liian korkea kun xxs koon paketti jaetaan postiluukusta niin sen pitää siitä mahtua
- Anonyymi
Muutama viikko sitten vein pienen paketin postiin palautuksena. Pieni sikäli että se tullessaan oli postilaatikossa. Nyt ei muka mahdu ja kirje muuttuikin paketiksi joka maksoi yli 10€.
Kiireessäni en valittanut ja vasta kotona huomasin ettei kaikki mennyt ok.
Vast edes ostan netissä lähetyksen saan alle puoleen hintaan. - Anonyymi
No jos cittarin postista ostat lähetyksen se maksaa tosi paljon, kannattaa ostaa netistä
- Anonyymi
Paketti maksaa saman 5.90 € kun lunastan sen kun millä sen lähetinkin.epäreilua ja sit sitä kuljetettiin Vantaalle ja taas Tampereelle ja lopulta tuotiin takasin loimaalle
- Anonyymi
Onkos muka kaikkien postiluukut kerrostaloissa vaan 3 cm kun posti näytti. Meillä mahtuu ainakin tosi iso paketti luukusta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi483766Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4783755Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan303019Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!902180- 1551900
- 1051740
- 1301569
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541430Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.401262Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l71138