Olin ollut pitkään vakinaisessa suhteessa ja olin vihjaillut ja oikeastaan suoraankin sanonut, että haluaisin seksiä, jossa voisin kokea olevani täysin miehen armoilla ja johon liittyisi kipukokemuksia. Olin tulkinnut, että mies ei ollut viehättynyt tästä, ja minusta taas tuntui, että juttu toimii vain silloin, kun toinen osapuoli on leikissä oikeasti ja kiihottuen mukana. Noh, erosimme ihan muista syistä ja päätin, että nyt haluan kokea sen, mitä olin kaipaillut jo kauan.
Minulla oli tuttu mies naapurikaupungissa, joka tuntui mielikuvissani oikealta tähän hommaan ja usein tavatessamme jossain ohimennen, hän oli ilmaissut flirtillä kiinnostuksenssa, vaikka tiesi kyllä, että olen suhteessa. Päätin kirjoittaa hänelle suorasukaisen tekstiviestin ja kysyä kiinnostaisiko häntä viettää kanssani ilta, jota suunnittelisimme hieman etukäteen. Mies vastasi, että olisi enemmän kuin innolla mukana tässä. Kerroin hänelle, mitä olin hakemassa ja sovimme muutamia juttuja, mitä ilta ainakin pitäisi sisällään ja turvasanan mikäli haluaisin lopettaa kesken.
Olin viettänyt perjantain vapaapäivän merkeissä ja aamusta asti virittäytynyt tunnelmaan, käynyt kuumassa suihkussa, sheivannut huolellisesti ja kuunnellut musaa, joka oli virittänyt minua tunnelmaan. Saavuin miehen omakotitalon pihalle ja istuin autossa hetken ja tunsin jännityksen pingottavan lihaksiani ja kun nousin ja laitoin autonoven kiinni, tunsin miten kaikki raajat olivat jäykät ja kävelyni talolle päin oli kaukana rennosta. Soitin ovikelloa ja avasin omakotitalon ulko-oven. Saavuin eteistilaan, jossa oli hämärä valaistus ja heti oven sisäpuolella lattialla oli siistissä asetelmassa mustat alusvaatteet, jotka mies oli minulle sopimuksemme mukaan valinnut. Minulla itsellä oli korkkarit mukana ja sujautin pitsiset string-malliset pöksyt ylleni ja kaarituelliset mutta seitinohuet rintaliivit päälleni. Nännit nöpöttivät kovana pitsiä vasten ja katsoin itseäni peilistä. Näytin omaan silmäänikin hyvältä. Lopuksi laitoin korkkarit jalkaan ja kävelin eteisestä aulatilan läpi niin sanottuun työhyöneeseen. Talo oli hiljainen ja kävelystä aiheutuva ääni kuulosti kauhean kovalta ja tuli tunne, että pitäisi olla hiljaa ja varovainen. Huone oli sisustettu vanhanaikaisilla metsänvihreillä kuviotapeteilla ja heti oven vasemmalla puolella oli ruskea nahkasohva, jonka konjakin värinen nahkaverhoilu oli pingotettu nahkanapeilla napakaksi ja tyylikkääksi. Huoneessa oli myös vanha tummanruskea mahonkinen kirjoituspöytä, jonka päällä olevassa työvalossa paloi vihertävä valo, joka oli suunnattu alaspäin. Talo oli vanha, mutta remontoitu hyvällä maulla. Työhuoneen seinälle oli asetettu jykevä leveäkehyksinen taulu, missä vanha isäntäväki tuijotti totisena suoraan katsojaan. Käänsin katseeni heidän tuijotuksesta takaisin sohvaan. Istuin keskelle sohvaa ja viileä nahka sai minut huokaisemaan hieman, kun takapuoleni osui siihen. Sidoin silmäni mustalla huivilla, joka oli jätetty odottamaan minua sohvalle. Tästä eteenpäin emme olleet sopineet illan kulkua.
Talo oli edelleen hiljainen ja tuntui, että istuin viileän nahan päällä rinta kohoillen vaikka kuinka kauan. Odotus ja jännitys tulevasta kiihottivat aivan urakalla ja tunsin, miten alapääni alkoi sykkimään. Luulisin että noin kymmenen minuutin jälkeen kuulin vaimean lattialaudan narahduksen aulasta ja saatoin aistia kuinka mies lähestyi minua. Silmät sokkona oleminen sai korvani hörölleen, kun yritin tunnustella, kuinka lähellä mies oli. Haistoin miehen tutun partaveden hajun, joka oli makuuni todella miellyttävä. Mitään ei kuitenkaan tapahtunut vieläkään, mutta tunsin, että mies katseli minua estoitta. Hengitykseni kiivastui ja odotin huulet raollaan mitä tapahtuisi. Tunsin että pikkuhousut olivat haaroista märät ja pilluani pakotti odotuksesta.
Lopulta mies sanoi minulle matalalla äänellä: ”Nouse ylös, käänny, nosta polvet sohvalle ja nojaa selkänojaan olkapäilläsi. Sitten annat kädet minulle selkäsi päälle”. Tein kuten mies käski. Mies sitoi käteni karhealla mutta pehmeällä narulla, ehkä kylpytakin vyöllä, selkäni taakse. Mies käski minun levittää jalkani ja hän siirsi alushousujen haaraosan pois pilluni päältä. Hetken mies vain katseli tai ei ainakaan vieläkään koskenut minuun. Tunsin, että olin aivan helvetin märkänä ja hieman hävetti, miltä näyttäisi, kun nesteeni valui pillusta reisilleni ja ehkä sohvallekin. Varoittamatta tunsin napakan iskun takapuolellani ja ulvahdin osittain säikähdyksestä ja osittain itse tuntemuksesta johtuen. Ensimmäisen vyöniskun jälkeen mies kevensi voimaa ja aloitti rytmikkään läimäytysten sarjan kumpaakin pyllyposkea ruoskien. Ihoni muuttui koko ajan hellemmäksi ja ulahtelin iskujen mukana. Nojasin kaulallani ja hartioillani sohvaan, mutta leveällä olevat polveni saivat asentoni vakaaksi ja pystyin keskittymään ruoskimisen nostattamaan nautintoon pystyssä pysymisen sijaan.
Ota ja tee mitä haluat
2
2401
Vastaukset
.....Mies jatkoi vyöllä läimäyttelyä ja otti oikean pakarani kunnon käsittelyyn. Juuri kun minusta alkoi tuntua, että ihoni alkoi olemaan jo liian hellänä ja kipu menisi yli, mies lopetti ja avasi rintaliivini. Rintani vapautuivat pitsin sisältä ja mies asetti kumpaankin nänniin nipistimet, jotka eivät tuntuneet kovin voimakkailta. Mies käski minun nousta seisomaan ja hän vapautti käteni. Minusta tuntui luontevalta koskea miestä ja olin ryhtymässä hyväilemään hänen rintaansa, mutta mies tarrasi voimakkaasti kiinni ranteistani karheilla käsillään ja sanoi jämäkästi: ”Sinä et tee mitään, mihin en sinua käske tai mihin et saa lupaa, onko tämä asia nyt selvä tästä eteenpäin?”. Nyökkäsin. Hän kysyi uudelleen, tuliko asia selväksi ja vastasin vapisevalla äänellä: ”Kyllä tuli selväksi.”
Mies käski minun kävellä aulaan, josta nousi yläkertaan portaiden ja tikapuiden välimaastoa olevat askelmat. Mies käveli takanani ja käski mennä portaille. Aloin nousemaan ylöspäin, mutta jo ensimmäiselle askelmalle päästyäni mies käski minun pysähtyä. Mies käski ottaa otteen ylhäältä kaiteista molemmin puolin ja levittää taas jalkani niin levälle kuin portaat antoivat myöten. Mies käski minun nojautua eteenpäin portaiden kaltevuuden mukaan. Olin pienessä etunoja-asennossa. Mies meni portaiden alle ja sujautti kädet askelmien välistä ja nippasi luunappityylillä nänninipistimiä nopeasti. Nipistimien puristus ei ollut tuntunut isolta alunperin, mutta paikallaan oltuaan ne olivat tuoneet nänneihin paineen ja kun mies nippasi nipistimiä tuntui, että jalat menevät alta. Aaaaaiiiih, vikisin. Mies irrotti nipistimet ja kiersi taakseni. Hän painautui vasten minua ja kova kalu painautui persevakoani vasten. Tunsin, että kyrpä oli iso ja aivan valmis tulemaan sisälle. Mies kuitenkin otti rintani takaapäin käsiinsä ja ryhtyi painelemaan jo valmiiksi kosketusherkkiä nännejäni. Tuntui aivan jumalaisella ja työnsin persettäni häntä vasten, mutta siitä sain rangaistukseksi kovan läimäyksen perseelleni. ”Etkö muista, mitä sovimme juuri äsken? Sinä et tee mitään, mihin en sinua käsken. Ja käskinkö sinun huorata persettäsi minua vasten?”, mies kysyi. Pudistin päätäni, mutta mies tarrasi nyt tukkaani ja taivutti päätäni taaksepäin. ”En kuuullut mitä vastasit”, hän sanoi. ”Et käskenyt”, sopersin ja keskityin pitämään takapuoleni paikallaan.
Mies piti yhä hiuksistani kiinni ja veti niistä pääni takakenoon pitäen vasemmalla kädellä kiinni hiusteni latvoista sekä vasemmasta lantiosta. Mies kumartui suutelemaan minua takaapäin ja hänen kuuma ja märkä suu vasten omaani tuntui aivan saatanan ihanalle. Suutelin häntä ahnaasti silläkin uhalla, että se katsottaisiin menevän taas sääntöjen toiselle puolelle. Mies suuteli minua takaisin yhtä kiihkeästi hetken, mutta lopetti yhtäkkiä ja vetäytyi pois minusta. Olisin todellakin halunnut miehen jo tulevan sisään ja saatoin vain kuvitella miten hyvältä hänen iso kyrpänsä olisi tuntunut.
Mies irrotti silmäsiteeni ja käski: ”Tule alas portailta ja siirry kyykyllesi tuohon selkä seinää vasten”.Kyykistyin seinän viereen ja näin hänen upeana jököttävän kyrpänsä ja paloin halusta päästä ottamaan sen suuhuni. En tiedä miksi, mutta suihinotto oli ollut minusta aina aivan järisyttävän kiihottavaa ja tulin siinä aina aivan totaalisin märäksi ja nyt kun olin jo todella kiihottunut valmiiksi, tuntui että en malta odottaa millään. Mies ryhtyi hyväilemään itseään vedellen rauhallisesti itseään. ”Näen sun silmistä, että narttuni haluaisi päästä imulle, onko näin?”, mies kysyi. Nyökkäsin ja raotin suutani kutsuvasti. Mies kuitenkin läimäytti minua poskelle samalla kädellä, millä oli hyväillyt itseään ja kysyi ”Etkö vieläkään osaa vastata, kun sinulta kysytään?”. ”Kyllä haluan, että tulet nussimaan minua suuhun”, sopersin. ”Hyvä, nyt alkaa taas sujua. Sinä pidät pääsi koko ajan niin, että takaraivo koskee seinää. Ymmärrätkö?”, miies jatkoi. ”Kyllä ymmärsin”, vastasin. ”Hyvä tyttö, hyvä tyttö”, mies sanoi ja astui lähemmäksi, mutta niin, että en yltänyt kuin punertavaan, silkkiseen terskanpäähän suullani Nuolin sitä sen minkä ylsin ja huomaamattani pääni irtosi seinästä, minkä mies huomasi heti. Hän vetäytyi kauemmaksi ja pusersi nänniäni lujaa. Aijaijai, vikisin. Mies asetti pääni takaisin seinää vasten ja tuli lähemmäksi, nyt hän nojautui niin, että kalu upposi suuhuni ja stoppasi kurkkuun. Tiesin, että jos mies osaisi auttaa minua, saisin sen menemään yli kurkusta. Mies nussi minua hetken rytmikkäästi suuhun ja huokaili matalasti mielihyvästä. Sitten hän otti minua kiinni leuan alta kurkun yläosasta ja nytkytti kalua syvemmälle. Kalu sujahti kurkkuuni ja vedet kihosivat silmiini, kun aloin tuntemaan, miten ilma alkoi loppumaan. Mies sanoi, että laskee vielä yhtä monta numeroa alaspäin, kuin olin töpännyt säännöissä tänään. 4, 3, 2, 1, 0......Hän veti kalunsa ulos ja haukoin pari vetoa henkeä kunnes mies tuli uudestaan suuhuni ja toisti saman. Nyt kalu meni kurkkuun jo suorilta ja mies piti kummallakin kädellä hiuksistani lujalla otteella kiinni samalla, kun nussi minua. Kun tunsin, että minun on pakko työntää häntä kauemmaksi hän irrottautui ja käski nousta ylös.
Mies tuli eteeni ja suuteli minua karhean parran ympäröivällä suulla kaulalle ja puraisi korvastani ja murahti ”Nyt menemme eteisen peileille ja nussin sua juuri niin kuin minä haluan”. Hän lähti kohti eteistä ja seurasin perässä. Mies asetteli minut peiliovea vasten jalat levälleen ja kädet peilioven kaarmeille asetettuina. Hän siirtyi taakseni seisomaan ja asetti kalunsa vasten minun totaalisen turvonnutta pilluani. Minun teki niin paljon mieli painautua häntä vasten hoputtaen tulemaan jo sisään, mutta olin jo päässyt kärryille, mitä siitä seuraisi. Niinpä odotin miehen liikkua. Mies otti käsillään kiinni käsieni päältä ja lukitsi ne paikalleen. Hengitin kiivaasti ja odotin. Mies ryhtyi työntymään sisääni kiduttavan hitaasti. Aaaaaah, huokaisin, kun kalu upposi kokonaan sisääni. Tunsin että yhtään pidempi se ei olisi saanut ollakaan tai muuten olisi käynyt kipeää. Mies aloitti rytmikkään naimisen käyttäen lantiotaan määrätietoisesti. Mies huokaili jo itsekin kuuluvasti. Katsoin touhuamme peilistä ja näky oli todella kiihottava. Miehen silmät olivat tummuneet ja ilme oli vakava kun hän paineli menemään. Mies siirsi otteensa käsistäni hiuksiini ja taittoi minut nopealla liikkeellä kontalleen lattialle ylävartalo lattiiaa vasten. Hän asettui taakseni ja työntyi nopeasti sisään. Hän piteli minua lantiosta lujalla otteella kummallakin kädellä ja nai nopealla rytmillä. Kuulin miehen ääntelystä että hän ei ollut enää kaukana ja tunsinkin miten hän vain kiihdytti tahtia ja karjahti ihanasti samalla kun lennätti spermansa pitkin pakaroitani.
Mies jäi huohottaen nojaamaan päälleni hetkeksi kunnes hän nousi ylös ja auttoi minutkin seisomaan. Polveni olivat muusina kovan kaakelilattian jäljiltä ja muutenkin illan käsittely oli saanut kroppani veteläksi ja väsyneen oloiseksi. Mies ohjasi minut makuuhuoneeseen ja menimme peiton alle makoilemaan sylikkäin.
”Tykkäsitkö?”, hän kysyi samalla kun silitti minua hellästi poskesta. ”Todellakin tykkäsin, kiitos. Otetaan uudestaan milloin vain.”, vastasin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea
Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa1454687SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p763885Keskisen kyläkaupassa Temun vaatteita myynnissä?
Siis mitä? Miksi siis ei itse tilaisi Temusta samoja.712559SÄHKÖLASKU 1600 EUROA Ei tässä ole mitään järkeä
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011804443.html Kyllä täysin huijausta nämä sähkömarkkinat. Varsinkin pörssisähk2262002Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit1201848Venäläiset varkaudessa
Ja venäjä mieliset. Teitä kiinnostaa toisinajattelijat ja trafikista päätellen aika paljonkin. Kunhan aika koitaa tulee2461177Lupajaoston esityslista
Ilmoitus rakennusvalvonntaan luvattomasta rakentamisesta. esityslistan 6pykälä Kyse on kulttuuritalon rakentamisesta jo49815- 62766
Jorma Uotinen UMK-juontajaksi! Mitä ajatuksia UMK-pesti herättää?
Professori, laulaja, koreografi ja TTK-tuomari Jorma Uotinen, 75, on yksi tämän vuoden UMK-juontajista. Uotisen rinnall20746Unelmoitko asumisesta ja elämisestä tai lomasta Lapissa?
Unelmoitko Lapista, ja ehkä voisit asua ja elääkin siellä? Lappi kiehtoo niin suomalaisia kuin ulkomaalaisiakin: lumi,6725