Oikein iloista ja hyvää Juhannusta
teille kaikille.
Vastaukset 8
- Sens-Ori
"Jos SE ei heilu helluntaina, niin viimeistään Juhannuksena" - sanoo jätkäradio!
Tippa konkkua kokolla Juhannussaunan jälkeen. itsellesikin!
Olet ehkä menossa mökille juhannuksen viettoon!
Nauti kesästä ja luonnosta!- Otontytär
Kaikille palstalaisille leppoisaa, lämmintä, mukavaa juhannusta! Toivon, etteivät hyttyset pure eikä sade kastele ketään.
Itse lähden huomisaamuna ajamaan 300 km:n päässä olevalle mökille. Siellä on rauhallista yksin katsella luonnon ihmeitä ja kenties uidakin meressä, jos ei ole liian kylmä vesi.
Pitäkää huoli turvallisuudestanne, jos liikutte vesillä! - Klara*
Omasta ja kotieläimeni puolesta toivotan koko Omituisten Otusten Kerholle oikein runsasta juhannusta, jokaiselle mielensä mukaista.
- Trina
Kaikelle kansalle.
Meillä on tänään onnenpäivä!
Haihtui viimeinenkin huolen häivä.
Meille syntyi tänään kuudes lapsenlapsi,
poika tuli, Hip hei!
Terveisin onnellinen mummi. - Leny
Trina kirjoitti:
Kaikelle kansalle.
Meillä on tänään onnenpäivä!
Haihtui viimeinenkin huolen häivä.
Meille syntyi tänään kuudes lapsenlapsi,
poika tuli, Hip hei!
Terveisin onnellinen mummi.Paljon onnea vaan! Suvun nuorin syntyi ja puoli tusinaa on täynnä. Lapsi pääsee hyvään kasvuun, kun alun saa ottaa kesällä.
- Trina
Leny kirjoitti:
Paljon onnea vaan! Suvun nuorin syntyi ja puoli tusinaa on täynnä. Lapsi pääsee hyvään kasvuun, kun alun saa ottaa kesällä.
todella onnellisia, että kaikki meni hyvin.
Nuorin tyttäreni on yli nelikymppinen ja sai
ensimmäisen lapsensa. Vauva on aika pieni,
mutta sinnittelee.
Hyvää Juhannusta!
Mukava tietää, että taas olet kirjoitusvoimissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu521197- 16825
- 68732
- 63725
- 47704
Nainen, tässä olen kahden vaiheilla
Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa69688Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.131615Suloinen ja herkkä
Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.31585Humalassa autolla ajo.
Tuhti humala hyydytti kuljettajan Suomussalmella -sammui rattiin ,uutisoi Ylä-Kainuu.9550Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45518Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i8510Hyvää yötä hurmuri
Iltaa haaveeni! Kauniita unia😘 Jospa me vielä nähtäis ja juteltais, suukoteltais ja halittais, siliteltäis ja hyväiltä24473- 4472
Jäljitelmä Birginit
Ei jumaleisson, Jeffin vaimo kertoo et nää Hermesit olikin jäljitelmiä ja timangit labrarääsää. Anna mun kaikki kestää �104469Pitäisikö seksille asettaa huvivero?
(ja jos hankkisi todistuksen sen harrastamisesta velvollisuudesta tai lisääntymistarkoituksessa, saisi siitä vapautuksen113444- 16431
Olet pelottava ilme vakavana
Sitä alkaa ajatella äkkiä kaikenlaista. Synkkiäkin juttuja. Kai tässä oma mielikuvitus kun laukkaa. 🤔😳26427- 36415
- 34414
- 35399