Paras ja huonoin työpaikka

Anonyymi-ap

Mitkä on Lieksan parhaat ja huonoimmat työpaikat tehdä töitä?

46

1137

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En ole ikinä tehnyt työtä, olen 49v mies.

• Anonyymi

Työtön on aina voittaja 🏆

• Anonyymi

Halloo, nyt on vuosi 2024! Onko joku vielä töissä?

• Anonyymi

Hankala sanoa kun ei ole kokemusta mistään.

• Anonyymi

En ymmärrä kysymystä, mistä nyt puhutaan? 🤔

• Anonyymi

Työstä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Työstä

Liian tieteellistä 🥵

• Anonyymi

Paras työ on se työ mitä ei tarvi tehdä!

• Anonyymi

Veli todistaa väkevästi 👐

• Anonyymi

Paras ty...? Minä oon kyllä ihan pihalla. Eikö tuo aihe kuulus ihan jollekin muulle palstalle?

• Anonyymi

Luutakopin vartija kaupungintalolla tai pilkun viilaus pulipenkillä.Siinä aluksi aloittajalle eka työmaalle.

• Anonyymi

Näistä vastauksista voisi päätellä, että kukaan tänne kirjoittajista ei ole päivääkään töitä tehnyt.

• Anonyymi

Vaimo sanoi, että minä olen joskus tehnyt. Olin sanonut, että "sepä kävi ihan työstä". Oon tainnut olla aika tuhdisti päissään.

• Anonyymi

Huonoin on ehdottomasti kaupunki.

• Anonyymi

Etkö saa lomilla ajella kaupungin koslalla

• Anonyymi

Olen noin 64-vuotias mies. Tein pitkän työuran ihanasti. Eläkkeelle jäädessäni en oikein vieläkään ymmärrä.

• Anonyymi

Tuntuuko joskus siltä että itkettää mutta ihan vähän?🤔

• Anonyymi

Kun kuuntelee tuttujen juttuja niin eipä se vaikea ole sitä huonointa nimetä. Se on kaupunki. Ajat on muuttuneet. Ei siitä kauaa ole aikaa kun oli etuoikeutettu ja oli unelma päästä kunnan hommiin. Nyt se suunta tuntuu olevan toiseen suuntaan kuka vaan muualta töitä onnistuu löytämään. Surullista.

• Anonyymi

Tehdas työ tuo leivän pöytää

• Anonyymi

salaattia se ei tuo

• Anonyymi

Niin tuo ja juoksukaljat vajakeille.Äitin pankoille riittää äitin tissi.

• Anonyymi

Kaikki paikat, missä olen olen työssä ollut, ovat jos ei hyviä, niin lähellä kuitenkin. Myös ne paikat muualla Suomessa, missä olen työskennellyt ovat ihan pro-luokkaa.
      Mistään ei ole potkittu pellolle.

• Anonyymi

"Mistään ei ole potkittu pellolle..."
        Entäs tielle?

• Anonyymi

Paras on se, missä ei tarvitse tehdä töitä.
      Huonoin, missä joutuu tekemään töitä.
      Aina paljaalla. Itkettää vähän. Olen 50-vuotias mies. Ihan vähän itkettää. Ei paljoa.

• Anonyymi

mikä on maan paras työtön kaupunki

• Anonyymi

Panen työkseni pALJAALLa pimuja pinppiin työtön

• Anonyymi

Homola

• Anonyymi

Tukkimiehentäin kirjanpitäjä liksajoella paljaana pimuja pinppiin humalassa

• Anonyymi

Huonoin työntekijä?

• Anonyymi

Minä sainduunia jamalin Saunakylästä. Etsin sitä tuntikausia. Ei löytynyt. Nyt uskon jotta seon vain hullun korvienvälissä. Sitä eiole.

• Anonyymi

Kaikki alfa pomot on syvältä, ne luulee olevansa parempia, kuin muut.

• Anonyymi

Sellaset paikat on kauheita, missä työkaverit on tylyjä ja negatiivisia kaiket päevät.

• Anonyymi

Sellaisia ei lieksassa ole. Kaikki on kuin ruusuilla tanssisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sellaisia ei lieksassa ole. Kaikki on kuin ruusuilla tanssisi.

Aivan taatusti on.

• Anonyymi

Parhait ei ole, huonoin Tasetti.

• Anonyymi

Huonoja on kaupat ilmankos nuo lakkoilee

• Anonyymi

Neljänne sukupolven työttömänä sanon suoraan, työtön voittaa aina 😀

• Anonyymi

Paras työllistäjä tehdas, huonoin se mikä pyörii tuki ukoilla ja kukaan ei tiedä mistään mittän.

• Anonyymi

Olin kerran töissä kaupungilla. Tehtäväni oli kantaa isoa avainnippua ja näyttää kuin olisin laitosmies. Iso avainnippu osoitti ,että minulla olisi paljon työkohteita. Koska minulla ei ollut ajokorttia pystyin tekemään työt kotoa käsin.

• Anonyymi

Minäpä ajelen kaupungin autolla lomareissutkin.

• Anonyymi

Minä taas käyn työajalla sokoksessa ruokaostoksilla (n klo 10,40) ja tietenkin kaupunkin autolla. Ajan vieläpä ruokani kotiini asti jonne jään viettämään ruokatuntiani.
        Noin olen toiminut jo lähes 30 vuotta !
        Usein sattuu että työ on tullut tehtyä jo klo 12- 14 aikaan niin lopunaikaa ajelen ympäri lieksaa että saan kirjattua ajopäiväkirjaan ns työmatkani.
        Vaikka olisin kauempana töissä , vaikkapa pankakoskella tai muualla lähden puolta tuntia ennen kahvituntia, ajamaan rantalaan kahvitunnille. Noin puolentunnin kahvitunnin jälkeen ajelen hitaasti takaisin työpaikalle ! Joka päivä olen tehnyt noin.
        Siinä klo 15 lopetan työni ja alan odotella työajan loppumista.
        Ajelen hitaasti varikolle, ajan auton halliin ja jään halliin odottelemaan että kello tulee lähemmäs neljää.

• Anonyymi

kaupungin johtaja on huonoin ja työtön paras

• Anonyymi

Yhdessä tilitoimistossa on varmasti piru irti, siellä haukutaan kaikki harjottelijat lyttyyn ja on muutenkin helevetillinen tunnelma.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      120
      3721
    2. Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd

Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai
      Maailman menoa
      28
      2783
    3. Hei! Halusin vain kertoa.

En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso
      Tunteet
      7
      2655
    4. Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa

Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl
      Maailman menoa
      132
      2353
    5. Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?

Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani
      Rakkaus ja rakastaminen
      8
      2174
    6. Teboili alasajo on alkanut

Niinhän siinä kävi että teebboili loppuu...
      Suomussalmi
      38
      1726
    7. Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen

Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es
      Maailman menoa
      58
      1106
    8. Oot kyl rakas

Et tiiäkkään miten suuri vaikutus sulla on mun jaksamiseen niin töissä, kun vapaallakin❤️. Oot täysin korvaamaton. En t
      Ikävä
      36
      1010
    9. "Sanna Marinin kirja floppasi", kertoo eräs median otsikko

"Miljardien tappio - Sanna Marin vaikenee", kertoo toinen otsikko. Marin ei siis siinä kirjassaan kerro sanallakaan For
      Maailman menoa
      81
      995
    10. Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän

Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 🫩
      Ikävä
      75
      984
    Aihe