Kuvasiko makkauksen

Anonyymi-ap

Kuvasiko sannasisko metsämanin makkoomisen videolle helsinkiläisen hotellin sängyssä, tiijättäkö työ?

23

349

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Äääliö kato videoo siellä selviää tampiö !

• Anonyymi

Luuletko sinä paskamaha, että sinun videoita katson?
        Joskus kuuntelen sinua, koska olen hyvä kuuntelija ja luen kommentteja koska olen ihmissielun tulkki.
        Kun aikunen mies aloittaa höpäjämään aikuisille ihmisille satua Mannerheimin mullan ajosta niin jossakin on vikaa ja pahasti.

Ja jos höpisiä ei ole ääliö niin kuuntelijat ovat.

Kenelle höpinän Mannerheimistä tarkoitit?
        Historiaa pystyy kertomaan myös huumorilla väritettynä mutta pitää pysyä totuudessa, sinä et pysy.
        Paskaa meistä osaa jauhaa jokainen.

Olet tähtitubettaja, niin sinun jos kenen pitää pysyä asiassa eikä levittää puuta heinää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luuletko sinä paskamaha, että sinun videoita katson?
        Joskus kuuntelen sinua, koska olen hyvä kuuntelija ja luen kommentteja koska olen ihmissielun tulkki.
        Kun aikunen mies aloittaa höpäjämään aikuisille ihmisille satua Mannerheimin mullan ajosta niin jossakin on vikaa ja pahasti.

Ja jos höpisiä ei ole ääliö niin kuuntelijat ovat.

Kenelle höpinän Mannerheimistä tarkoitit?
        Historiaa pystyy kertomaan myös huumorilla väritettynä mutta pitää pysyä totuudessa, sinä et pysy.
        Paskaa meistä osaa jauhaa jokainen.

Olet tähtitubettaja, niin sinun jos kenen pitää pysyä asiassa eikä levittää puuta heinää.

Otahan pappa lääkkeet. Osaa olla pipo kireällä sinulla. Onneksi ei tarvitse olla kanssasi tekemissä, koska on mukavampiakin ihmisiä, onneksi.
        Nautihan yksinolostasia, heheh

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Otahan pappa lääkkeet. Osaa olla pipo kireällä sinulla. Onneksi ei tarvitse olla kanssasi tekemissä, koska on mukavampiakin ihmisiä, onneksi.
        Nautihan yksinolostasia, heheh

Hyvin sanottu. Toi spurge lahomäki narisee kuin kuivasarana muiden eläessä unelmaansa.

• Anonyymi

Hellu vois,,,,,

• Anonyymi

Hellu ,,,,,,

• Anonyymi

Kun minä kirjoitan:
      "Terve minä tuasj tässä"
      Ja sinä kerrot videolla:
      "Mannerheim ajoi multaa kadulle samalla hevosella jonka selässä Helsingissä patsaana istuu"

• Anonyymi

Mestari tuntee historian kuin omat taskunsa.

• Anonyymi

Se on voina Mestari paneksia Helsingin tutut?

• Anonyymi

Baarilla kuulin että on panomies. Panomies sanottiin hiljaa ja matalalla kunnioittavalla äänellä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Baarilla kuulin että on panomies. Panomies sanottiin hiljaa ja matalalla kunnioittavalla äänellä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä sua vaivaa? Mestari on omaa tasoaan joten tyydy geeneihisi spuge.

• Anonyymi

"Otahan pappa lääkkeet. Osaa olla pipo kireällä sinulla. Onneksi ei tarvitse olla kanssasi tekemissä, koska on mukavampiakin ihmisiä, onneksi.
      Nautihan yksinolostasia, heheh"

Siinä todellinen yksinolijo.
      Kuinka moni edes Ylilaudalla on sinun ääliön kanssa samaa mleltä, ei kukaan.

Et sinä osaa edes keskustella koska sinusta ei ole ollut koskaan minkään tekijäksi.
      Nettivittuilu on sinun työ ja siinäkin sinä olet surkea.

• Anonyymi

Meni ihonalle.

• Anonyymi

Ja sinäkö osaat keskustella? Ääliö-sana tulee välittömästi kun huomaat että jäät alakynteen.
        Kovasti tunnut tietävän asioista. Taidat olla tohtorismiehiä😂😂

• Anonyymi

"Hyvin sanottu. Toi spurge lahomäki narisee kuin kuivasarana muiden eläessä unelmaansa."

Haluan nähdä sen "muiden" elämän unelman lopun Youtube videoilta.
      Pelkästään syystä, että haluan tietää turhaanko olen ylpeydestä, leuhkuudesta, ahneudesta ja itsekyydestä kirjoittanut.

• Anonyymi

Turhaan niin turhaan lahomäki. Itse olet pahempi kuin saarnaat kateellinen synneistä pahin on langennut osaksesi. Kukaan ei katso paskavideoitasi mutta se ei tarkoita etteikö sukusi jumaloi mestaria.

• Anonyymi

Mestari tienaa makkoomallakin.

• Anonyymi

Iteppäs taisi kuvata eikä kuvvaa enään kusella käyntiä, eli "työttömän kättelyä". Ei ole kastellut vehettään naisissa taaskaan, joten työtön on värkki.

• Anonyymi

"Meni ihonalle."
      Lahopää ääliö ei erota edes miten ihonalle ja ihon alle eroavat toisistaan.
      Taidat olla samaa sarjaa kuin mies joka ei erottanut deetä ja teetä toisistaan.

• Anonyymi

• Anonyymi

Miksi aloittaja kyselee meiltä jotain tietoja ?

Siksi jos sinä tietäisit, mutta oletkin niin tyhmä että tiesin sen !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi aloittaja kyselee meiltä jotain tietoja ?

Siksi jos sinä tietäisit, mutta oletkin niin tyhmä että tiesin sen !

Se on itse tyhmä jota toista nimitelee

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      5
      2452
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1617
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1356
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      156
      1181
    5. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1095
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      113
      1082
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1044
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1041
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      919
    10. Vaikutat mukavalta ja

hyväsydämiseltä ihmiseltä. Oltais oltu hyvät kaverit. ❤️
      Ikävä
      60
      882
    Aihe