Kuvasiko sannasisko metsämanin makkoomisen videolle helsinkiläisen hotellin sängyssä, tiijättäkö työ?
Kuvasiko makkauksen
22
360
Vastaukset
- Anonyymi
Hellu vois,,,,,
- Anonyymi
Hellu ,,,,,,
- Anonyymi
Kun minä kirjoitan:
"Terve minä tuasj tässä"
Ja sinä kerrot videolla:
"Mannerheim ajoi multaa kadulle samalla hevosella jonka selässä Helsingissä patsaana istuu"- Anonyymi
Mestari tuntee historian kuin omat taskunsa.
- Anonyymi
Se on voina Mestari paneksia Helsingin tutut?
- Anonyymi
Baarilla kuulin että on panomies. Panomies sanottiin hiljaa ja matalalla kunnioittavalla äänellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Baarilla kuulin että on panomies. Panomies sanottiin hiljaa ja matalalla kunnioittavalla äänellä.
Äääliö kato videoo siellä selviää tampiö !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä sua vaivaa? Mestari on omaa tasoaan joten tyydy geeneihisi spuge.
- Anonyymi
"Otahan pappa lääkkeet. Osaa olla pipo kireällä sinulla. Onneksi ei tarvitse olla kanssasi tekemissä, koska on mukavampiakin ihmisiä, onneksi.
Nautihan yksinolostasia, heheh"
Siinä todellinen yksinolijo.
Kuinka moni edes Ylilaudalla on sinun ääliön kanssa samaa mleltä, ei kukaan.
Et sinä osaa edes keskustella koska sinusta ei ole ollut koskaan minkään tekijäksi.
Nettivittuilu on sinun työ ja siinäkin sinä olet surkea.- Anonyymi
Meni ihonalle.
- Anonyymi
Ja sinäkö osaat keskustella? Ääliö-sana tulee välittömästi kun huomaat että jäät alakynteen.
Kovasti tunnut tietävän asioista. Taidat olla tohtorismiehiä😂😂
- Anonyymi
"Hyvin sanottu. Toi spurge lahomäki narisee kuin kuivasarana muiden eläessä unelmaansa."
Haluan nähdä sen "muiden" elämän unelman lopun Youtube videoilta.
Pelkästään syystä, että haluan tietää turhaanko olen ylpeydestä, leuhkuudesta, ahneudesta ja itsekyydestä kirjoittanut.- Anonyymi
Turhaan niin turhaan lahomäki. Itse olet pahempi kuin saarnaat kateellinen synneistä pahin on langennut osaksesi. Kukaan ei katso paskavideoitasi mutta se ei tarkoita etteikö sukusi jumaloi mestaria.
- Anonyymi
Mestari tienaa makkoomallakin.
- Anonyymi
Iteppäs taisi kuvata eikä kuvvaa enään kusella käyntiä, eli "työttömän kättelyä". Ei ole kastellut vehettään naisissa taaskaan, joten työtön on värkki.
- Anonyymi
"Meni ihonalle."
Lahopää ääliö ei erota edes miten ihonalle ja ihon alle eroavat toisistaan.
Taidat olla samaa sarjaa kuin mies joka ei erottanut deetä ja teetä toisistaan.- Anonyymi
- Anonyymi
Miksi aloittaja kyselee meiltä jotain tietoja ?
Siksi jos sinä tietäisit, mutta oletkin niin tyhmä että tiesin sen ! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi aloittaja kyselee meiltä jotain tietoja ?
Siksi jos sinä tietäisit, mutta oletkin niin tyhmä että tiesin sen !Se on itse tyhmä jota toista nimitelee
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1713498
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851516Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251259- 1581222
Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit192978- 35971
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut16953Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?57832Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk91788- 62745