Apteekin asiakaslehdessä mainostetaan Cetilaria nivelkipuihin, on voiteena ja teippinä. Onko kellään kokemusta?
Voltaren forte voide auttaisi aika hyvin, mutta ei voi käyttää verenohennuslääkkeen vuoksi tulehduskipulääkkeitä.
Cetilar voide polven nivelrkkoon
8
2062
Vastaukset
- Anonyymi
Itselläni ainakin voide auttoi polven nivelrikon kipuihin noin viikon käytön jälkeen.
- Anonyymi
Apteekista suositeltiin tätä voidetta, sillä en itsekään voi käyttää tulehduskipulääkkeitä. Kahden viikon käytön jälkeen olen huomannut eron. Polvi on selkeästi parempi.
- Anonyymi
Hyvin toimii parin viikon käytön jälkeen polvikipuihin
- Anonyymi
No joo. Miksei voltaren, mutta kyllä liikunnasta ja ruokavaliosta enemmän apua on, miten kukin tuon asian kokee. Nikamapinnat hankavat toisiaan, myös ylipaino, etenkin vanhemmalla iällä altistaa(ikä>50). Hapen saanti törkeää, joten liikunta, liikunta.
- Anonyymi
Kyllähän se liikunta ja lihaskunto lienee tärkeää. Kivun vuoksi vaan ajoittain hankalaa.
- Anonyymi
Nivelrikosta liikkuvaa työtä tekevänä( lonkka), kivusta saa kärsiä jatkuvasti, kun liikkuu. Ihan hyvä jos olisi olemassa näihin kunnollisia kipulääkkeitä. Itselläni meloksikaami on hyödyllinen, muttei sekään vie kuin hirveimmät tuskat. Liikkuminen on hankalaa, hidasta, ja jotkin jutut on jo täysin ei vaan voi enää. Ei juuri ylipainoa. Perinnällistä taitaa olla.
Tauti on sellainen, ettei sitä soisi kellekään. Elämänlaatu muuttuu huonoksi, kun harrastuksia joutuu jättämään.
- Anonyymi
Ja kalsiumin saanti.
- Anonyymi
Nyt olen käyttänyt tuota Cetilar voidetta molempiin polviin jo kolme kuukautta pari kertaa päivässä. Kipu on vähäisempi. Mutta isompi apu on kyllä ollut esimerkiksi porraskävelyn helpottuminen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848475
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264588- 504138
- 543632
- 513146
- 502910
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262616- 382394
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382073- 292056