Apteekin asiakaslehdessä mainostetaan Cetilaria nivelkipuihin, on voiteena ja teippinä. Onko kellään kokemusta?
Voltaren forte voide auttaisi aika hyvin, mutta ei voi käyttää verenohennuslääkkeen vuoksi tulehduskipulääkkeitä.
Cetilar voide polven nivelrkkoon
11
3274
Vastaukset
- Anonyymi
Itselläni ainakin voide auttoi polven nivelrikon kipuihin noin viikon käytön jälkeen.
- Anonyymi
Apteekista suositeltiin tätä voidetta, sillä en itsekään voi käyttää tulehduskipulääkkeitä. Kahden viikon käytön jälkeen olen huomannut eron. Polvi on selkeästi parempi.
- Anonyymi
Hyvin toimii parin viikon käytön jälkeen polvikipuihin
- Anonyymi
No joo. Miksei voltaren, mutta kyllä liikunnasta ja ruokavaliosta enemmän apua on, miten kukin tuon asian kokee. Nikamapinnat hankavat toisiaan, myös ylipaino, etenkin vanhemmalla iällä altistaa(ikä>50). Hapen saanti törkeää, joten liikunta, liikunta.
- Anonyymi
Kyllähän se liikunta ja lihaskunto lienee tärkeää. Kivun vuoksi vaan ajoittain hankalaa.
- Anonyymi
Nivelrikosta liikkuvaa työtä tekevänä( lonkka), kivusta saa kärsiä jatkuvasti, kun liikkuu. Ihan hyvä jos olisi olemassa näihin kunnollisia kipulääkkeitä. Itselläni meloksikaami on hyödyllinen, muttei sekään vie kuin hirveimmät tuskat. Liikkuminen on hankalaa, hidasta, ja jotkin jutut on jo täysin ei vaan voi enää. Ei juuri ylipainoa. Perinnällistä taitaa olla.
Tauti on sellainen, ettei sitä soisi kellekään. Elämänlaatu muuttuu huonoksi, kun harrastuksia joutuu jättämään.
- Anonyymi
Ja kalsiumin saanti.
- Anonyymi
Nyt olen käyttänyt tuota Cetilar voidetta molempiin polviin jo kolme kuukautta pari kertaa päivässä. Kipu on vähäisempi. Mutta isompi apu on kyllä ollut esimerkiksi porraskävelyn helpottuminen.
- Anonyymi
Me mieheni kanssa olemme käyttäneet Cetilaria noin viikon verran, minä olkapään kipuun ja mieheni polviin. Olemme käyttäneet sekä teippiä, että voidetta. Minulla olkapään kipu on pahentunut huomattavasti, ja miehenikin valitti, että polvet eivät ole näin kipeät olleet aiemmin.
Muilla käyttäneillä näyttää olleen apua kipujen vähenemisessä, mutta nko kellään muulla kivut koventuneet käytön aikana?
Pitää nyt jättää pois Cetilarin käyttö ja katsoa väheneekö kivut entiselleen. Harmi, kun oli niin kovat odotukset ja eivät mitään halpoja tuotteita ole. - Anonyymi
Minulle voide ei ole auttanut yhtään, aamuin illoin voidellut ohjeen mukaan. Ei siis mitään vaikutusta.
- Anonyymi
Kolmen viikon kokemuksella voide auttaa hyvin polvikipuun!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017383
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?784903- 794799
- 1324218
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan82998- 522629
- 402531
- 462176
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102171Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211810