Valvotko sinäkin Mn?

Anonyymi-ap

Taivaalla loistaa superkuu. Tekosyyni olla nukkumatta. Oikeasti unirytmi on aivan poskellaan. Mikä sinua valvottaa tänä yönä?

13

255

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei kun se oli eilen.

    • Anonyymi

      En ole se joka joskus allekirjoittaa tuolla tunnisteella mutta sanon samaa kuin edellinen, että ei enää ole superkuu. Tiedätkö kuun nopeutta kiertoradallaan?

      • Anonyymi

        En, mutta Google auttoi. Kuun keskimääräinen nopeus on 3 679 km/h.


      • Anonyymi

        Kirjoitin tähän vastauksen, mutta se hävisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En, mutta Google auttoi. Kuun keskimääräinen nopeus on 3 679 km/h.

        No niin, se on jo kaukana eilisestä läheisyydestään Maahan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoitin tähän vastauksen, mutta se hävisi.

        Niin hävisi minunkin vastaus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No niin, se on jo kaukana eilisestä läheisyydestään Maahan.

        On se ehtinyt jo tosi kauas tuolla vauhdilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin hävisi minunkin vastaus.

        Ihmeellistä, että mun viesti nyt palautui, mutta ton toisen ilmoittama kadonnut viesti ei näy vieläkään, ainakaan mulle. Joku siis sensuroi niitä, ei ole päivityksistä kiinni. Eli täällä on henkilökuntaa, vaikka monesti on väitetty ettei vkl:na ole. No, ehkä asiaintila on sittemmin korjattu, vaikka tämä se vasta ihmeellistä meininkiä onkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin hävisi minunkin vastaus.

        Niin, sitä vain, toistan, että kummallista, ettei äsken näkynyt varmaan yli vartinkaan jälkeen tämän toisen viestinsä kadottaneen vastausta, ainakaan mulle, vaikka omani ilmestyikin takaisin. Ei voi olla siis päivityksistä kiinni. Yp tuntuu poistelevan ja paluttelevan näitä ikään kuin itseään viihdyttääkseen, eihän näissä mitään sääntöjenvastaistakaan ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmeellistä, että mun viesti nyt palautui, mutta ton toisen ilmoittama kadonnut viesti ei näy vieläkään, ainakaan mulle. Joku siis sensuroi niitä, ei ole päivityksistä kiinni. Eli täällä on henkilökuntaa, vaikka monesti on väitetty ettei vkl:na ole. No, ehkä asiaintila on sittemmin korjattu, vaikka tämä se vasta ihmeellistä meininkiä onkin.

        Kukaan ei sensuroi mitään tyhjäpää. Palsta on vähän rikki ja viestit tulee viiveellä näkyviin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan ei sensuroi mitään tyhjäpää. Palsta on vähän rikki ja viestit tulee viiveellä näkyviin.

        Toisessa ketjussa kuitenkin väitettiin, että jollekin toiselle viestit näkyivät koko ajan. Että kaikille palsta ei ole tai ollut rikki, mikä tietty voi olla just se vika, vähän erikoinen vika vaan.


    • Anonyymi

      En ole se joka silloin tällöin näkyy allekirjoittavan tuona Mn:nä, kerron vain että nyt ei ole enää superkuu. Se on etääntynyt siitå lähipositiosta jo pois.

      Ilmeisesti yo todellakin on tänä yönä toissä, vaikka vkl onkin.

    • Anonyymi

      Kirjoitin yhden runon...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Hyvästi, mies

      Tulen nyt tänne harvoin. Lakkasin unelmoimasta meistä. Päästin irti tästä meidän välisestä tilanteesta. Vaikka mitään ei
      Ikävä
      27
      2351
    2. Sä saisit kenet

      Sä vaan haluaisit
      Ikävä
      79
      1736
    3. Oikein hyvää perjantai päivää

      Hyvää huomenta ja kaikkea hyvää. ☺️🤍🍁✨🧡
      Ikävä
      222
      1062
    4. Hiihtäjälegenda Juha Mieto avautuu Farmin "leidien" käytöksestä - Tämä yllätti: "Me miehet oltiin.."

      Juha Mieto on mukana Farmi Suomi: Revanssi -realityssä. Tsemppiä Farmille, Mietaa! Lue Juha Miedon haastattelu: https:
      Suomalaiset julkkikset
      18
      989
    5. Semmonen juttu, että..

      ..ikävä iski. Mietin kaikkea sitä, mitä sä antaisit mulle ja mitä mä antaisin sulle. Millasta meillä olisi yhdessä, kos
      Ikävä
      28
      934
    6. Nuorempi mies, vanhempi nainen

      Olen aivan sekaisin itseäni n. 20 vuotta vanhemmasta naisesta. En saa häntä mielestäni millään, vaikka olen yrittänyt. E
      Ikävä
      61
      911
    7. Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea

      Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea? Ikivanhan aloituksen provosoimana mietin m
      Sinkut
      122
      891
    8. Mennäänkö sitten mies

      Naimisiin joskus? Haluaisitko?
      Ikävä
      43
      829
    9. Mietin vain sua

      Kuinka saat pään ihan pyörälle. Oltaisiin hyviä yhdessä. Joku uskomaton kemia meidän välillä. Ulkopuolisista varmaan näy
      Ikävä
      11
      771
    10. On ilta jälleen joten

      Uusi iltaketju tähän. Mukavaa iltaa vaan. Susi se täällä aina yksin tallustaa. 😊🐺🌃🌙☕🧡
      Ikävä
      118
      720
    Aihe