Eivät vihreät tajua kun huumassaan huutavat tuuli- ja aurinkovoiman perään, että millaista ympäristötuhoa saavat aikaan.
https://yle.fi/a/74-20117467
Säätövoiman tarve eikun lisääntyy. Ennen suht tasainen vesivoima pumppaa nyt luonnon pilalle, ei tykkää raakutkaan.
Joskus muinoin muistan kun Äetsän voimalasta kohistiin kun pinta vaihteli yli puoli metriä.
Lisää tuulivoimaa
5
363
Vastaukset
- Anonyymi
Meille huittisten pitäjäsä ehrottomasti paras voima on lietevoima!
Lietteestä kehkeytyvästä kaasusta saa hiarottua sähköä siihen kehitetyllä lieteturpiinilla!
Liete toimii myös maanparannusaineena ja saa savimaamme kukoistamaan viljavasti.
Lisäksi liete tyällistää eri tahoja runsaasti.Esimerkiksi oikeuslaitosta sinne kehkeytyvien valitusten muarosa.
Myös vesivoima olisi huittisisa mahrollista asentamalla vesiturpiini huittisjärvestä laskevaan lietekoskeen, mutta alueella on havaittu liito-oravan, sekä karhun paskaa. - Anonyymi
Empä ole pitkään aikaan yhtä ääliömäistä aloitusta täällä nähnyt, mistä noita juntteja sikiää ja miksi?
- Anonyymi
Olisi hyvä, jos pitäjämme keskustelupalstalla pirättäyryttäisiin aiheista jotka eivät liity lietteeseen mitenkään.
Muissa aiheissa keskustelu lähtee helposti rönsyilemään ja saattaa aiheuttaa mielipahaa ja ennalta arvaamatonta käyttäytymistä muuten niin vireällä ja luonnikkaalla keskustelupalstallamme.
Jos kaikesta huolimati pitäjäläisten mielesä pyärii askarruttavia kysymyksiä, niihin vastauksia voi kysellä maksullisesta Lietetohtori-palvelusta puhelimitse tai käyrä itse tohtorin vastaanotolla lietetuvan vastaanottopisteellä.(käteistä varattava!)
- Anonyymi
Pitäjäämme ei tulisi laitatuttaa tuulikäyttöisiä propelleja!
Propellit kuljettaisivat lietteen hajun naapuripitäjiin ja joutuisi heitin henkitysilmakiertoonsa! Tämä saattaisi poikia valituksia ilmatilan pilaamisesta! Tällaiseen oikeusprosessiin meillä ei ole määrärahoja. Pysykäämme siis lietevoimassa!- Anonyymi
Näinhän se on.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi483766Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4783755Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan303019Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!902180- 1551900
- 1051740
- 1301569
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541430Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.401262Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l71138