Omatoimikirjastossa jämsänkoskella ollut häiriökäytöstä,minkä vuoksi ilta-aukioloaika lyhenee. Artikkelissa lukee, että häiriökäyttäytymistä on esiintynyt kirjastossa ja sen aulatiloissa sekä wc:ssä. Paikkoja on sotkettu, päihteitä on käytetty ja on käyttäydytty muutenkin epäasiallisesti. Usein on tapahtunut, että omalla kirjastokortilla on päästetty sisään myös muita henkilöitä. On myös kirjauduttu sisälle toisen henkilön kirjastokorttia käyttäen. Miten tälläisen toiminnan saisi loppumaan? nyt kaikki kirjaston käyttäjät joutuvat kärsimään.
Kirjastossa ilkivaltaa
10
399
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ihmetytä tämän lääväkylän nuorison laatu yhtään.
- Anonyymi
Jämsän kirjaston omatoimiajan ainakin kusi ulkomaalaiset aikuiset kun pitivät sitä olohuoneenaan jossa huusivat omilla kielillään vieden kaiken rauhan.
- Anonyymi
Jämsä...kierrä se kaukaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jämsä...kierrä se kaukaa
tule vain rohkeasti pörröpää, romuinesi mailman ihanimpaan tarinaan,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tule vain rohkeasti pörröpää, romuinesi mailman ihanimpaan tarinaan,
Vain unelmissas munkin purija
- Anonyymi
Eikö huutamiseen puututtu millään tavalla?
- Anonyymi
toki hieman JN ja imut päälykäinen kikkeli😳
- Anonyymi
Aikuisille voi sanoa, että hys hys. Eivät he ole ongelma. Ilkivaltaa ovat tehneet paikalliset nuoret omatoimiajalla.
- Anonyymi
Huutamisen puututtiin pienentämällä omatoimiaikaa, reilua.
- Anonyymi
Ei se vaan ilkivallasta se johtui. Paikallisilla vanhemmilla vähän kasvatus hakusessa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1712133Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3121811- 931587
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois821258Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001230- 671170
- 251091
- 481027
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73986Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea
Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei24972