Petturipersut leikkaa suomen köyhiltä ja heikentää työntekijöiden oloja kaikin tavoin. Toisin kun petturipurra lupas enne vaaleja.. Akka huijas petti ja kusetti äänet..
YT suomi kaatuu, Petosjytky
9
254
Vastaukset
- Anonyymi
Yritä päästä tuon asian yli. Mene ulos raittiiseen ilmaan, ja katsele syksyn värikkäitä maisemia.
- Anonyymi
Nyt uutisoidaan asunnottomuuden roimasta kasvusta,mikä selkeä seuraus hallituksen toimista. Työttömyys, lapsiperhekõyhyys, väkivaltarikollisuus, varkaudet ym. lähtevät myös selkeään nousuun yhteiskunnassamme.
- Anonyymi00004
Kehitys on jatkunut juuri tuollaisena.
- Anonyymi00005
Persujen ansiosta ruumiille määrätään säilytysmaksu. Kyllä nyt Suomi pelastuu!
- Anonyymi00006
Vainajien verotusta voi kiristää reippaasti.
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Vainajien verotusta voi kiristää reippaasti.
Köyhien vainajien säilytysmaksut maksaa monessa tapauksessa persaukinen "perikunta" kaiken muun lisäksi.
- Anonyymi00008
Ja lopetetaan kompostitarkastajat mitä ei ole ollutkaan…
- Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Köyhien vainajien säilytysmaksut maksaa monessa tapauksessa persaukinen "perikunta" kaiken muun lisäksi.
Ei ole pakko maksaa, kunta maksaa ja se on sossunluukulta pois
- Anonyymi00010
Joko saa tilata viinat kotiin niin ei tarvi Alkoon luikkia naama punaisena ja kädet täristen, kun "verensokerit heittelee" ja "verenpaineet sakkaa".
Soiten esimiehiin tämäkin selitys uppoaa kuin kuuma viitsi voihin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1542079Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3081769- 931577
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois801231Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001220- 671160
- 251081
- 481017
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73976Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea
Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei23957