30v polttanut

Anonyymi-ap

3. päivä ilman. Vielä en tiedä onko lakko vai lopetus. Tervetuloa ketjuun,vertaisia vois kaivata.

40

530

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Itse olen aikoinaan yrittänyt olla lakossa, ja joskus yrittänyt lopettaakin, mutta en ole onnistunut. Ehkäpä motivaatio ja tahdon voima puuttuvat.
      Mutta kyllä ne tauotkin ovat ihan hyväksi, jos pystyy välillä edes olemaan ilman.
      Jotkut ovat sanoneet, että lopettaminen on ihan helppoa, no, kenelle on kenelle ei.

• Anonyymi

Se on juuri noin. Ei siinä mielestäni motivaatio ja tahdonvoima silti auta jos viekkareina saa sen helvetinmoisen ahdistuksen joka itselle aina iskee. 5.päivä kuitenkin menossa,ei paha.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on juuri noin. Ei siinä mielestäni motivaatio ja tahdonvoima silti auta jos viekkareina saa sen helvetinmoisen ahdistuksen joka itselle aina iskee. 5.päivä kuitenkin menossa,ei paha.

Se ahdistuskin on ohimenevää, jos se tulee viekkareiden takia.
        Jos vaan jaksaa kestää, niin varmaan ajan kanssa helpottaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se ahdistuskin on ohimenevää, jos se tulee viekkareiden takia.
        Jos vaan jaksaa kestää, niin varmaan ajan kanssa helpottaa.

Ok. Hyvä tietää,aina on jatkunut tupakointi kun olen ajatellut että pettäköön muu terveys ennemmin kuin nuppi. Ei tosiaan tupakoidessa ole ongelmaa,pää kestää mitä vain mutta aina lakossa jumii täysin. Luulen siis että se ahdistus on vieroitusoire sinänsä eikä aiheudu muista oireista.

• Anonyymi

Vähillä unilla. Päivä kuus hyvänmatkaa menossa.

• Anonyymi

Omat syöpähoidot takana.

Tiputuksessa, sytostaattihoidoissa, istutaan samassa hallissa ringissä. Jotain 50+ ihmistä yhtä aikaa samassa tilassa. Eri syöpiä.

Pahiten ringissä korisevat keuhkosyöpää sairastavat. Happi loppuu.

• Anonyymi

Tsemppiä toivottavasti lopettamiselle. Se on raskas urakka. Ilmeisesti alat kuitenkin olemaan paremmalla puolella kun kuusi päivää mennyt.

Veikkaan että jo vieroitusoireet kestävät lyhyen ajan päivittäin tietyissä hetkissä. Siitä se vielä lyhenee.

• Anonyymi

Näkeepä sitten. Joskus aikanaan olin useamman kuukauden ilman eikä helpottanut pätkääkään. Yhtä helvettiä vuorokauden ympäri mutta kaikki lakot on erilaisia. Ehkä en nykyään sitä röökiä niin rakasta kuten nuorempana niin se voi auttaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näkeepä sitten. Joskus aikanaan olin useamman kuukauden ilman eikä helpottanut pätkääkään. Yhtä helvettiä vuorokauden ympäri mutta kaikki lakot on erilaisia. Ehkä en nykyään sitä röökiä niin rakasta kuten nuorempana niin se voi auttaa.

Aktiiviset syöpähoidot kestää vähintään puoli vuotta. Yhtä oksentamista. Väsymystä. Unettomuutta. Särkyä. Sydämen tykytystä. Huimausta. Ruokahaluttomuutta. Liikuntakyvyttömyyttä.

Vähän syövästä riippuen hoito jatkuu 5 - 7.. vuotta oireineen.

Mitä vaan, että tuon voi välttää. Eikö?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aktiiviset syöpähoidot kestää vähintään puoli vuotta. Yhtä oksentamista. Väsymystä. Unettomuutta. Särkyä. Sydämen tykytystä. Huimausta. Ruokahaluttomuutta. Liikuntakyvyttömyyttä.

Vähän syövästä riippuen hoito jatkuu 5 - 7.. vuotta oireineen.

Mitä vaan, että tuon voi välttää. Eikö?

Totta. Lähipiiriä on mennyt erilaisiin syöpiin,nyt kun miettii,todella paljon. Ei se helpolta ole näyttänyt yhdenkään kohdalla. Savuttomia ja tupakoijia.

• Anonyymi

Ärsyttää nämä jotka keekoilee iltapäivälehtien lööpeissä esitellen itseään punaisella matolla iltapuvussa, pullistellen sixpackiaan, kehuen maratonin juoksua, elvistelee viikko leikkauksen jälkeen,.. yhteen huutoon mainostaen rankkoja syöpähoitoja.

Noi tyypit eivät ole oikeita rankkoja hoitoja nähneetkään edes oikeita juttuja niistä kuulleet saati nähneet rankkoja syöpähoitoja oikeasti kokeneita.

• Anonyymi

Miksi sairaalassa potilaana ollessa saa tupakoida?
      Käyvät pihalla sairaalavaatteissa tupakalla.
      Tulevat sitten samoissa vaatteissa haisemaan potilashuoneeseen.

Miksei noille anneta jotain nikotiinikorvaushoitoa?
      Edes eristetä muista erilleen keskenään haisemaan?

• Anonyymi

Minun puolestani voi polttaa vaikka odotusaulassa. En aio ikinä arvostella kenenkään tupakointia. Päivä 7.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minun puolestani voi polttaa vaikka odotusaulassa. En aio ikinä arvostella kenenkään tupakointia. Päivä 7.

Minä möykkään asiasta suureen ääneen.
        Sunkin puolesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kas kunei osastolla!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varmasti helpottaisi oloa sytostaattitiputuksessa, kun saisi vetää tupakkaa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä möykkään asiasta suureen ääneen.
        Sunkin puolesta.

Oletko kenties itse entinen tupakoitsija ?
        Sellaiset kun yleensä eniten mölyävät muiden tupakoinnista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko kenties itse entinen tupakoitsija ?
        Sellaiset kun yleensä eniten mölyävät muiden tupakoinnista.

Ei ole enää oma asia, kun naapurin tupakansavu tulee mun olkkariin, makuuhuoneeseen,..

• Anonyymi

Lopetusta tai lakkoa takana reilu puoli vuotta. Luulin jo että lähes vuosi, mutta ei olekaan. Aika menee hitaasti.

En ainakaan itse näe mitään etua tupakoimattomuudessa. Yritän leikkiä empaattista ja teeskennellä tyytyväistä ja onnellista savutonta muiden mieliksi.

• Anonyymi

Elämä on helpompaa, kun elää ihan omaksi mieleksi, muita ei tarvitse miellyttää, vaikka hyvä kuitenkin heidätkin huomioida.
        Ei kai se ole kiva esittää jotain mitä et itse ole ?

• Anonyymi

Tuo vois olla aloittajan kynästä. Se on niin osa itseä,tupakkamies on tupakkamies.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Elämä on helpompaa, kun elää ihan omaksi mieleksi, muita ei tarvitse miellyttää, vaikka hyvä kuitenkin heidätkin huomioida.
        Ei kai se ole kiva esittää jotain mitä et itse ole ?

Sellaista ei olekaan kuin huomaavainen tupakoitsija.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sellaista ei olekaan kuin huomaavainen tupakoitsija.

On sekin huomaavaisuutta, kun ei mene tupakoimattomien ihmisten viereen polttamaan tupakkaansa.
        Itse menen aina kauemmaksi heistä, jotka eivät polta. Ja sen lisäksi vielä saatan kysyä, haittaako jos poltan.
        Se ei ole edes minulta huomaavaisuutta, että varmasti haisen tupakalle, vaatteet ainakin, kun menen jonnekin sisätiloihin.
        Viisainta olisi toki, että huomaisin itsenikin, ja tupakoinnin mahdolliset haitat vaikkapa terveydelle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On sekin huomaavaisuutta, kun ei mene tupakoimattomien ihmisten viereen polttamaan tupakkaansa.
        Itse menen aina kauemmaksi heistä, jotka eivät polta. Ja sen lisäksi vielä saatan kysyä, haittaako jos poltan.
        Se ei ole edes minulta huomaavaisuutta, että varmasti haisen tupakalle, vaatteet ainakin, kun menen jonnekin sisätiloihin.
        Viisainta olisi toki, että huomaisin itsenikin, ja tupakoinnin mahdolliset haitat vaikkapa terveydelle.

Joo, vain ikävät ihmiset vastaa, että haittaa.

Minä poistun paikalta, kun tuo Haittaaks-kysymys esitetään, kun kukaan ei sano, että haittaa, häiritsee

• Anonyymi

7 ja puoli vuotta ilman eikä tee pätkääkään mieli. Sitä ennen yli 30 vuotta tupakointia. Ilman Champixia olisin tuskin onnistunut.

• Anonyymi

Siinä voi jo sanoa että on päässyt irti. Eräs oli 10vuotta ilman ja aloitti uudelleen,voi hitto vie,älä sinä aloita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siinä voi jo sanoa että on päässyt irti. Eräs oli 10vuotta ilman ja aloitti uudelleen,voi hitto vie,älä sinä aloita.

Juu ei ole aikomustakaan.

• Anonyymi

Vttu mikä päivä. Toinen viikko alkoi.

• Anonyymi

Vautsi, upeata!!!
      Minäkin lopetin uudenvuodenaattona 2019 ja olinkin jonkin aikaa ilman nikotiinia. Nikotiinipurkan jälkeen käytin nuuskaa, sittemmin Zonnicin nikotiinipusseja.
      Kaikesta nikotiinista pitäisi päästä eroon. Mielessä on ollut jo pidempään pyrkiä eroon nikotiinista kokonaan.
      Mutta onnea sinulle, jotkut lopettaa ihan vain tahdonvoimalla, mutta itseni tuntien luulen etten kuulu tähän joukkoon. :(

• Anonyymi

Onhan ne pienempi paha. Mutta aivan raivostuttavia. En tiedä mihin niitä korvikkeita vertais, vähän että antaa ymmärtää muttei ymmärrä antaa. Lupaus helpotuksesta tupakan himoon muttei kuitenkaan helpota.

• Anonyymi

Reilu kartsa jäänyt polttamatta 10 päivän aikana. Onhan se hyvä, olutta en ota nyt vielä.

• Anonyymi

Miten niin, olutta et ota vielä ? Oletko ajatellut, että ottaisit ?
        Silloin, jos alkaa ahdistamaan, ei kannata alkaa juomaan, se ei ole lääkitys siihen vaivaan.
        Jos vieroitusoireet aiheuttavat ahdistusta ja pahaa oloa, se menee kyllä ohi. Jos alkaa juomaan, niin se ei olotilaan auta yhtään, päinvastoin, voi tulla vain entistä pahempi olo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten niin, olutta et ota vielä ? Oletko ajatellut, että ottaisit ?
        Silloin, jos alkaa ahdistamaan, ei kannata alkaa juomaan, se ei ole lääkitys siihen vaivaan.
        Jos vieroitusoireet aiheuttavat ahdistusta ja pahaa oloa, se menee kyllä ohi. Jos alkaa juomaan, niin se ei olotilaan auta yhtään, päinvastoin, voi tulla vain entistä pahempi olo.

En tietenkään siihen tarkoitukseen. Mutta esim. saunaolutta turha mennä kuistille juomaan koska siihen se tupakki kuuluu minulla erottamattomasti. Eihän siitä nautikkaan jos vaan miettii että ne savut puuttuu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tietenkään siihen tarkoitukseen. Mutta esim. saunaolutta turha mennä kuistille juomaan koska siihen se tupakki kuuluu minulla erottamattomasti. Eihän siitä nautikkaan jos vaan miettii että ne savut puuttuu.

Niin, tuo on kyllä hyvä, ettei altista itseä sellaiselle tilanteelle, johon se tupakka on niin kiinteästi aina kuulunut.
        Odota aikasi, ja sitten kun olet jo vahvemmilla ilman tupakkaa, niin sitten vasta saunakaljaa.
        Korvaa se saunaolut jollain alkoholittomalla juomalla, mehua, limua, alkoholitonta olutta tms. sekin voi auttaa, ettei tee sitten niin tupakkaa mieli siinä tilanteessa.
        Kun onhan se saunasta kuitenkin kiva mennä kuistille jäähylle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, tuo on kyllä hyvä, ettei altista itseä sellaiselle tilanteelle, johon se tupakka on niin kiinteästi aina kuulunut.
        Odota aikasi, ja sitten kun olet jo vahvemmilla ilman tupakkaa, niin sitten vasta saunakaljaa.
        Korvaa se saunaolut jollain alkoholittomalla juomalla, mehua, limua, alkoholitonta olutta tms. sekin voi auttaa, ettei tee sitten niin tupakkaa mieli siinä tilanteessa.
        Kun onhan se saunasta kuitenkin kiva mennä kuistille jäähylle.

Juu iisisti vaan. Kahvia pitää ehkä vähentää. Tuntuu että saa ihme täpinät päälle kun sitä litkii. Ehkä rööki on pienentänyt kofeiinin vaikutusta,tiedä häntä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu iisisti vaan. Kahvia pitää ehkä vähentää. Tuntuu että saa ihme täpinät päälle kun sitä litkii. Ehkä rööki on pienentänyt kofeiinin vaikutusta,tiedä häntä.

Toimi sillä tavalla, mikä itsestäsi tuntuu hyvältä. Jos joku on huono, vähennä.

• Anonyymi

Pääkipua,väsymystä,lihassärkyä ym. Taitaa olla vieroitusoireiden ja flunssanpoikasen koktaili. Pari viikkoa tuli täyteen tupakitta.

• Anonyymi

Onneksi olkoon! Luja päätös vain! Kyllä se himo joskus loppuu. Terveys ennen kaikkea!

• Anonyymi

Kiitos😊

• Anonyymi
      UUSI

Askin hinta kuuluu nousevan kahden vuoden sisään yli 13 euron. Pian 100mk aski. Ei enää muista mutta oisko opetellessa joskus -92 ollut 12-13mk. No ihan turha vertaus mutta kallista on.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      48
      3766
    2. Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!

https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!
      Maailman menoa
      478
      3755
    3. Kiitos rakastamani,

tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan
      Ikävä
      30
      3019
    4. Nainen, olen huolissani sinusta

Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!
      Ikävä
      90
      2180
    5. Mikä siinä naisessa

Sinua kiehtoo?
      Ikävä
      155
      1900
    6. Ollaanko me päästy

Toisista yli vai mikä on tilanne
      Ikävä
      105
      1740
    7. Miksi et lähesty

kaivattuasi jos olet kiinnostunut? Palstailu ei auta asiaa. 🤔
      Ikävä
      130
      1569
    8. Kello käy ja ilta pimenee

Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun
      Ikävä
      254
      1430
    9. Ruumisvaunut

Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.
      Kuhmo
      40
      1262
    10. Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."

Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1138
    Aihe