Aloitan itse:
Vaimoni on 50v BBW vaalea, isot tissit, leveä paksu perse. Aamulla sängyssä aloin puristelmaam vatsaa ja tissejä, riisuin häneltä alushousut pois, karvainen pillu oli märkänä. Imin vuorotellen nännit koviksi ja vaimo runkkasi kauani. Menin päälle, reidet levällään mature pillu valmiina ottamaan kyrpää sisään. Ohjasi kädellään paksun kaluni kohdilleen. Työnsin pohjaan saakka ja aloitin nimisen. Edellisestä kerrasta aikaa, en ole runkannut, hetken kuluttua pumppasin siemenet sisään. Siirryin viereen ja aloin hieromaan spermatttua pillua vibralla samalla kun imi tissiä. Sai möröt orkut, lakanat meni vaihtoon.
Kerro miten nait vaimoasi viimeksi
4
602
Vastaukset
- Anonyymi
Tänään kävin naisystävän luona.pantiin keittiön pöytää vasten takaa.legginssit ja pikkarit vaan alas.mulla seisoi aivan kovana.puristelin vatsamakkaroita.välillä hyväili isoja riipputissejä.yritin pitkittää laukeamista mutta aika nopeasti oli spermat vanhassa vitussa.kiihotti ajatus et naiseni menee tänään tansseihin ja etsii vierasta kullia.m53v
- Anonyymi
Olemme eläneet vapaassa suhteessa viimeiset 10 vuotta, yhdessä oltu 28 vuotta.
Aamulla kun heräsimme vaimo kertoi lähtee Markon luokse yöksi, kysyi voitaisko rakastella ennen kahvia. Siirtyi jalkopäähäni alkoi imee kaluuni, siirsi itsensä hajareisin suuni päälle vakonsa. Aivan märkänä pillu, kysyin tekeekö mieli Markoa, vastas nyt sua haluun. Nuolin ja sormetin tuli hetkessä, nousi päälleni alkoi ratsastaa, puristelin ja imin nännejä. Mikä tunne kun kyrpäni sai kiima pillua kunnolla, vaimo sanoi nauti nyt
kunnolla Marko nussii ensi yönä, silloin laukesin saman tein. Vaimo nappas kaluni suuhunsa imi puhtaaksi, lähti kahvin keittoon kysyin pesetkö spermat pois, tuumas en todellakaan Marko tykkää kun sinun jäljeltä olen. Juuri äsken laittoi viestin ovat menossa saunaan ja hymiön kanssa Marko päässyt myöskin jo maistaa. T. Pari avosuhteessa joka toimii. - Anonyymi
Vaimolla kuukautiset ja hirveet himot. Tamppoonin narusta arvasin että reipasta anaaliseksiä haluaa. Tämä järjestely sopii. Muuten ei anaaliseksiä halua.
- Anonyymi
Hyvä !
Avioliitosta kannattaa ottaa kaikki hyvä irti - myös naidessa.
Olen 69 vee, rouva 67.
On tullut paljon naitua, mutta nyt jo panot harventuneet.
Mitään Viagaroita ei kiinnosta käyttää.
Mutta minulla on siitäkin hyvä vaimo, että hän antaa pillua halutessani; ja jos sattuu olemaan väsynyt niin sitten siirretään naintia seuraavaan päivään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1177522- 525638
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa663150Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän72673Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101628Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2031494Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell931129Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai3271107Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?2501091Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä30966