Kerro miten nait vaimoasi viimeksi

Anonyymi-ap

Aloitan itse:
Vaimoni on 50v BBW vaalea, isot tissit, leveä paksu perse. Aamulla sängyssä aloin puristelmaam vatsaa ja tissejä, riisuin häneltä alushousut pois, karvainen pillu oli märkänä. Imin vuorotellen nännit koviksi ja vaimo runkkasi kauani. Menin päälle, reidet levällään mature pillu valmiina ottamaan kyrpää sisään. Ohjasi kädellään paksun kaluni kohdilleen. Työnsin pohjaan saakka ja aloitin nimisen. Edellisestä kerrasta aikaa, en ole runkannut, hetken kuluttua pumppasin siemenet sisään. Siirryin viereen ja aloin hieromaan spermatttua pillua vibralla samalla kun imi tissiä. Sai möröt orkut, lakanat meni vaihtoon.

9

1462

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tänään kävin naisystävän luona.pantiin keittiön pöytää vasten takaa.legginssit ja pikkarit vaan alas.mulla seisoi aivan kovana.puristelin vatsamakkaroita.välillä hyväili isoja riipputissejä.yritin pitkittää laukeamista mutta aika nopeasti oli spermat vanhassa vitussa.kiihotti ajatus et naiseni menee tänään tansseihin ja etsii vierasta kullia.m53v

• Anonyymi

Olemme eläneet vapaassa suhteessa viimeiset 10 vuotta, yhdessä oltu 28 vuotta.
      Aamulla kun heräsimme vaimo kertoi lähtee Markon luokse yöksi, kysyi voitaisko rakastella ennen kahvia. Siirtyi jalkopäähäni alkoi imee kaluuni, siirsi itsensä hajareisin suuni päälle vakonsa. Aivan märkänä pillu, kysyin tekeekö mieli Markoa, vastas nyt sua haluun. Nuolin ja sormetin tuli hetkessä, nousi päälleni alkoi ratsastaa, puristelin ja imin nännejä. Mikä tunne kun kyrpäni sai kiima pillua kunnolla, vaimo sanoi nauti nyt
      kunnolla Marko nussii ensi yönä, silloin laukesin saman tein. Vaimo nappas kaluni suuhunsa imi puhtaaksi, lähti kahvin keittoon kysyin pesetkö spermat pois, tuumas en todellakaan Marko tykkää kun sinun jäljeltä olen. Juuri äsken laittoi viestin ovat menossa saunaan ja hymiön kanssa Marko päässyt myöskin jo maistaa. T. Pari avosuhteessa joka toimii.

• Anonyymi

Vaimolla kuukautiset ja hirveet himot. Tamppoonin narusta arvasin että reipasta anaaliseksiä haluaa. Tämä järjestely sopii. Muuten ei anaaliseksiä halua.

• Anonyymi

Hyvä !
      Avioliitosta kannattaa ottaa kaikki hyvä irti - myös naidessa.

Olen 69 vee, rouva 67.
      On tullut paljon naitua, mutta nyt jo panot harventuneet.

Mitään Viagaroita ei kiinnosta käyttää.

Mutta minulla on siitäkin hyvä vaimo, että hän antaa pillua halutessani; ja jos sattuu olemaan väsynyt niin sitten siirretään naintia seuraavaan päivään.

• Anonyymi

Aijai saunan päälle sain lämmintä ja puhdasta pillua. Hieromasauvalla annan hänelle kunnon orgasmit. Nousen ylös ja laitan penisrenkaan kaluni juureen.
      Vaimo ottaa suihin ja nuolee kalun vartta ja hyväilee kovaksi turvonneita kiveksiä.
      Hän laittaa kyrvän varrelle perusrasvaa ja alkaa runkata kaluani.
      Katselen kun kauniit punaiset kynnet puristuvat kaluni ympärille. Kyrpä sykkii suurena ja suonikkaana valmiina panemaan.
      Käännän vaimoni sängyn laidalle
      kontilleen ja kylpytakkia syrjään.
      Makuuhuoneen ikkunasta heijastuu vaimon kurvikas vartalo ja kullia odottava perse. Seison hetken siinä ja katselen kuvajaista.
      Asetan kyrvän pillun huulille ja alan hitaasti työntyä sisään kuumaan ja liukkaaseen onkaloon.
      Otan vyötäröltä kunnolla kiinni ja työnnän sykkivän kaluni juurta myöten hänen sisään.
      Alan naida häntä hitaasti ja nautiskelen ikkunan näkymistä.
      Kiihdytän tahtia ja tartun pitkästä tummasta tukasta kiinni. Huoneen täyttää huohotus ja naimisen äänet. Vedän kyrvän ulos ja läiskin kuumaa kaluani vasten pyöreää persettä.
      Survaisen kalun uudestaan sisään ja alan naida kunnolla ja kovaa. Vaimo uikuttaa ja vihkii, kourin rintoja ja nussin herkkupersettä himon vallassa. Tartun perseestä kaksin käsin ja nussin muijaani kaikin voimin, perse lätisee ja voihke ja huohotus on kova. Viimein tunnen kuinka spermalasti lähtee liikkeelle, työnnän kaluni juurta myöten pillun uumeniin ja annan sperman suihkuta pillun syvyyksiin.
      Orgasmin väreet vavisuttavat kehoani, lantio kouristelee, suuret kourat puristavat vaimon pehmeitä pakaroita.
      Viimein vedän spermasta kiiltävän kaluni ulos pillusta ja rojahdan sängylle huohottamaan.
      Tällaista on meillä vanhuksilla seksielämä.

Laitan kumisen penisrenkaan 18cm kaluni juureen ja levit

• Anonyymi

Ei muistu nyt kyllä mieleen mutta muistan kyllä, että tapahtu joskus noin 16v sitten, täytyykin kysyä muistaako toi toinen.

• Anonyymi

Sunnuntai aamuna aloin hyväilemään vaimon rintoja ja hiljalleen vatsan kautta pillulle. Pyörittelin sormiani klitoriksella ja pillussa. Tätä jatkui muutaman minuutin ja sitten vaimo nousi minun päälle istumaan ja ohjasi kyrpäni sisäänsä. Aloitti hiljaa ratsastamaan ja minä hieroin ja puristelin nännejä samalla. Hänen vauhti kiihtyi ja sitten hän sai orgasminsa. Hän makasi päälläni hetken ja sitten minä käänsin hänet selälleen ja aloin naimaan. En saanut itseäni laukeamaan niin käänsin hänet ja peppu pystyyn. Ihailin hetken ihanan turpeaa pillua ja sitten aloin panemaan. Vaimo sai toisen omilla sanoilla pikku orkun hiukan ennen kun itse laukesin. Ammuin siemenet syvälle hänen pilluunsa. Hyvä aamu pano ajan kanssa.
      Olemme vähän päälle 50 vuotias pari.

• Anonyymi

Vaimoni on myös viisikymppinen BBW, on isot tissit joissa laajat nännipihat isoilla nänneillä, leveä paksu perse ja tukevat reidet. Tietää saavansa kyrpääni viikonloppuisin aamukahvien jälkeen. Viimeksi kaadoin sängylle selälleen ja riisuin hänen alushousunsa pois, tiedätte miltä kiimassa olevan naisen yön yli nukukutut housut näyttää. Heitän ne sivuun ja kokeilen kädellä vittua, se on kuuma ja kostea. Nostin yöpaitansa helman ylös imin hetken tissejä, aikanaan sain aina imeä ne tyhjäksi ritamaidosta, mutta siitä on jo parikymmentä vuotta aikaa. Nostan vaimoni paksut jalat polvet koukussa ylös ja hieron märkää vittua kädelläni. Hän asettaa ison paksun kyrpäni kohdilleen ja työnnyn voimalla sisään. Nain huolella hetken ja pysäytän tahdin, olen koko mitaltani sisällä. Hieron peukalollani vaimolleni orkut, tunnen vitun tiukan otteen kyrvästäni. Nain itselleni myös orkut ja lasken siemeneni sisään niin syvälle kuin pystyn.

• Anonyymi

Valittiin huonoin elokuva paikallisesta elokuvateatterista. Takarivissä oli aivan rauhallista nussia. Vaimollla yllään vain pitkä takki.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin sinussa haluan koskea

Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä
      Ikävä
      43
      2287
    2. Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä

IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi
      Maailman menoa
      240
      2072
    3. Kerro nyt jotain

Itsestäsi minkä haluaisit kaivattusi tietävän?
      Ikävä
      111
      1548
    4. Toisen ihmisen sydämellä

leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo
      Ikävä
      144
      1291
    5. On tämä meidän ikäero jo turhan suuri

Kannattaisi tutustua samanikäisiin.
      Ikävä
      115
      1227
    6. PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan

kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki
      Ammattiliitot
      138
      1124
    7. Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."

Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://
      Suomalaiset julkkikset
      27
      1117
    8. Millaisena luonteena

Pidät kaivattuasi??
      Ikävä
      74
      1009
    9. Mitä ajattelet kun

Katsot kaivattuasi silmiin? Mitä näet silmissä?
      Ikävä
      65
      973
    10. Olen otettu, mutta turhaan kulta testailet

Sinua minä vaan ❤️
      Ikävä
      70
      960
    Aihe