Kerro miten nait vaimoasi viimeksi

Anonyymi-ap

Aloitan itse:
Vaimoni on 50v BBW vaalea, isot tissit, leveä paksu perse. Aamulla sängyssä aloin puristelmaam vatsaa ja tissejä, riisuin häneltä alushousut pois, karvainen pillu oli märkänä. Imin vuorotellen nännit koviksi ja vaimo runkkasi kauani. Menin päälle, reidet levällään mature pillu valmiina ottamaan kyrpää sisään. Ohjasi kädellään paksun kaluni kohdilleen. Työnsin pohjaan saakka ja aloitin nimisen. Edellisestä kerrasta aikaa, en ole runkannut, hetken kuluttua pumppasin siemenet sisään. Siirryin viereen ja aloin hieromaan spermatttua pillua vibralla samalla kun imi tissiä. Sai möröt orkut, lakanat meni vaihtoon.

4

793

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tänään kävin naisystävän luona.pantiin keittiön pöytää vasten takaa.legginssit ja pikkarit vaan alas.mulla seisoi aivan kovana.puristelin vatsamakkaroita.välillä hyväili isoja riipputissejä.yritin pitkittää laukeamista mutta aika nopeasti oli spermat vanhassa vitussa.kiihotti ajatus et naiseni menee tänään tansseihin ja etsii vierasta kullia.m53v

• Anonyymi

Olemme eläneet vapaassa suhteessa viimeiset 10 vuotta, yhdessä oltu 28 vuotta.
      Aamulla kun heräsimme vaimo kertoi lähtee Markon luokse yöksi, kysyi voitaisko rakastella ennen kahvia. Siirtyi jalkopäähäni alkoi imee kaluuni, siirsi itsensä hajareisin suuni päälle vakonsa. Aivan märkänä pillu, kysyin tekeekö mieli Markoa, vastas nyt sua haluun. Nuolin ja sormetin tuli hetkessä, nousi päälleni alkoi ratsastaa, puristelin ja imin nännejä. Mikä tunne kun kyrpäni sai kiima pillua kunnolla, vaimo sanoi nauti nyt
      kunnolla Marko nussii ensi yönä, silloin laukesin saman tein. Vaimo nappas kaluni suuhunsa imi puhtaaksi, lähti kahvin keittoon kysyin pesetkö spermat pois, tuumas en todellakaan Marko tykkää kun sinun jäljeltä olen. Juuri äsken laittoi viestin ovat menossa saunaan ja hymiön kanssa Marko päässyt myöskin jo maistaa. T. Pari avosuhteessa joka toimii.

• Anonyymi

Vaimolla kuukautiset ja hirveet himot. Tamppoonin narusta arvasin että reipasta anaaliseksiä haluaa. Tämä järjestely sopii. Muuten ei anaaliseksiä halua.

• Anonyymi

Hyvä !
      Avioliitosta kannattaa ottaa kaikki hyvä irti - myös naidessa.

Olen 69 vee, rouva 67.
      On tullut paljon naitua, mutta nyt jo panot harventuneet.

Mitään Viagaroita ei kiinnosta käyttää.

Mutta minulla on siitäkin hyvä vaimo, että hän antaa pillua halutessani; ja jos sattuu olemaan väsynyt niin sitten siirretään naintia seuraavaan päivään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      163
      1463
    2. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      68
      1284
    3. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      27
      1281
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      215
      1144
    5. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1086
    6. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      317
      1019
    7. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      224
      1012
    8. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      949
    9. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      276
      922
    10. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      915
    Aihe