Kyseisen firman LINJA-AUTOJA liikkuu nyt Kittteellä, onkohan firman perustaja tietoinen että taxit on pienempiä kulkuneuvoja? ;D
On semmonen myötähäpeä kun kattoo kun linjurin kyljessä lukee "Taxi" !!! =)))
Toffolan "taxi"?
13
635
Vastaukset
- Anonyymi
Nyt taitaa olla aloittaja vaikiampi tapaus, jos joku yrittää tälle selittää asian niin varraahan reilusti rautalankaa mistä vääntää.
- Anonyymi
Minäkin olen aina ihmetellyt sitä jos on K-kauppa niin miksi siellä myydään muutakin kuin K-kirjaimia.
- Anonyymi
Mutta kuinka kauan ....
- Anonyymi
Aloittaja on järjenjuoksultaan juoksukaljojen varassa🤣
- Anonyymi
Ja tainnut jäähä vilkunkäyttö tai vilkun vivut sinne toffolaan kun ei vilkut toimi
- Anonyymi
Ei kaikille vilkutella vain tutuille.
- Anonyymi
Eipä nuo vilkut toimi Tohmajärvelläkään ja ovat "ammattiautolijoita"......
- Anonyymi
Mitä tarkoittaa ”Toffo” josta varmaankin ”Toffolan” on?
- Anonyymi
Tohmajärvi
- Anonyymi
Aloitus ja joku kommentti on sitä sarjaa et jonnet ja veetit ei vaan tajuu.
- Anonyymi
Ei KUKAAN ainakaan viisas sano tohmajärvee toffola nimellä😂
- Anonyymi
Jutut on ku kuikalla kuunaa
- Anonyymi
Veetit ja jonnet ei muista: https://www.youtube.com/watch?v=vch3fH1FEQk
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1931382
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138903- 85862
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?52771- 51758
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t253647Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä321616Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7595Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55589- 53584