Tulipas aloitettua avantouinti ja maksettu siitä kausimaksu 50€. Nyt kolmen viikon aikana olen käynyt uimassa 2-3 kertaa viikossa. Lähes joka kerta naistenkoppi on täynnä ja samalla avaimella tulee 2-3 rouvaa samalla oven avauksella. Sitten nolona selitellään, että kyllä minäkin käyn hankkimassa oman avaimen, tulin vain nyt tutustumaan… Näinkin lyhyellä otannalla voi todeta, että yli puolet käy siivellä uimassa. Miksi minun pitää maksaa 50€, jos toiset käy ilmaiseksi, eikö tähän saada valvontaa, kun ei rehellisyyteen voi luottaa?
Vastaukset 3
- Anonyymi
Tämä oli oikee uutispommi.ota yhteyttä valtuustoon ja puolukka-amigos niin hän pätevänä ulkona tekee sinulle oman avannon ja saa mitallin siitä.kun ei puolukat riitä niin sahataan saatanan avanto.
- Anonyymi
Varokaa T.S hiippailee Raahessa
- Anonyymi
Kyllä minun kanssa käy joku myös välillä kopissa minun rannekkeella.. Pitäisikö ihmisen joka kävisi avannossa vaikka kerran kuussa hankkia oma ranneke, vaikka tuntisi ihmisen jolla ranneke on ja voisi satunnaisesti käydä hänen mukana? En minäkään maksaisi ja kävisin jonkun kanssa jolla on ranneje, ellen kävisi säännöllisesti monta kertaa viikossa ja ymmärrän täysin että ei maksa, jos voi käydä jonkun mukana. Mitenpä tuota valvoisit muutenkaan, kysyn vaan? Protestoi ja pyydä rahat takaisin ja vaihda kopin edessä, niin kuin minä tein ensimmäisen talven :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 51851
Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍86800Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle
Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust15696Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi
Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,2664Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?
Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.1564- 56541
- 70533
Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?
Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it184529- 60493
Sinulle jota kaipaan!
Tunnen sinua kohtaan jotain, mitä en enää osaa selittää pelkällä ihastumisella. Se on kiintymystä, kaipuuta, romanttista24486